DISKUZE K ČLÁNKU "Ultra-úzké bočnice byly naším 1. konceptem," říká Haas. Podle Ferrari na nich moc nezáleží
Mercedes svým konceptem ultra-úzkých bočnic během testování v Bahrajnu překvapil, podle soupeřů ale nemusí jít o nejvýhodnější řešení. I Haas se tímto řešením zabýval již u svého prvotního návrhu, poté jej zavrhl. Ferrari naopak využívá maximální šířku bočnic, podle něj však na nich až tolik nezáleží - důležité je to, co se děje pod nimi.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Ultra-úzké bočnice byly naším 1. konceptem," říká Haas. Podle Ferrari na nich moc nezáleží
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» daaviid23
(Hlasovalo 6 lidí)
16.03.2022 11:02
No od začátku argumentujete, že co je psáno to je… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
daaviid23
10:45 16.03.2022 90.182.169.XXXJo a ještě něco jiného. Na internetu jsem si přečetl, že FIA v návaznosti na neslavný incident v loňském finále upravila popis procedůry pouštění aut o kolo zpět během SC fáze. Doplnila, že se musí pustit všechny auta o kolo zpět, do teď tam prý chybělo to důležité slovo všechna.
Je to vážně takhle? Protože jestli ano, tak mě z toho vychází, že Alonso má ve svém hodnocení pravdu
Poprosím o emočně nezabarvené komentáře, dík-
Situs
10:55 16.03.2022 88.101.227.XXXZbytečný krok protože i bez toho bylo to pravidlo jasné, ale pro některé neandrtálce se dané jasné pravidlo stalo ještě jasnějším, tak proč ne?! Nevím co ti z toho vychází, ale pokud pochybuješ najdi si citaci vysvětlení onoho pravidla přímo od Masiho po GP Německa 2020 A teď mluv -
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek