DISKUZE K ČLÁNKU Chystá se překvapivý odchod? "Nevím, jestli tady budu i příští rok," říká Hamilton
Podle Lewise Hamiltona není jisté, že bude i příští rok pokračovat ve Formuli 1. Prohlásil to při rozhovoru o budoucnosti šéfa Tota Wolffa v týmu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Chystá se překvapivý odchod? "Nevím, jestli tady budu i příští rok," říká Hamilton
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
jumpman
15:59 02.11.2020 178.255.168.XXXproč bych to neuznal, byl lepší, prost jel o titul a měl co ztratit. Senna jel do té doby svůj životní závod a cítil se poškozen, ale nikdo neměl zájem do té doby v podstatě neznámého kluka nějak poškodit. To zase ty nechceš pochopit. Zkrátka se komisaři i prost zachovali dle tehdejších zvyklostí a pravidel a že tam vznikla u senny flustrace a ublíženost, no to byl sennův problém. Realita byla taková, že nějakej senna v té době nikoho nezajímal a ani později nebyl ze strany FIA záměrně poškozen.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
odin
17:15 02.11.2020 77.240.103.XXXJone rozpitval jsi to perfektně. S tvým pohledem souhlasím. Jenom ještě jeden pohled připojím. Prost jezdil v týmech s několika stájovými kolegy-mistry světa (buď minulými, nebo budoucími, či současnými) a musel se prosadit. Nikdy to nebyla vyložená tragédie, spíše bych řekl, že byl lepším. Možná jedině se Sennou má trošku horší skóre-záleží na úhlu pohledu. Jen pro připomenutí, Mansell, Lauda, Hill, Senna, Rosberg Keke). Senna jezdil jen s Prostem a Hakkinenem, plus dva závody s Hillem. Schumi s Piquetem pár závodů a s Rosbegem Nicem od kterého dostal nálož. Hamilton s Buttonem s nímž to má na plichtu, i když v sezónách 2:1, Alonsem, také plichta a s Rosbergem Nicem jednou prohrál v sezónách 3:1.
Já prostě vnímám u Prosta více top soupeřů ve vlastním týmu, které musel porážet a dokazovat oprávněnost svých preferencí. Pak bych řadil Hamiltona a až pak Sennu. Schumacher prakticky s jediným budoucím šampionem prohrával. (I když až ve své druhé kariéře).
Není to zaměřeno proti nikomu ze zmíněných, jen další pohled, že když chceš být prferovaným pilotem u týmu, musíš porazit nejprve svého stájového kolegu. A zatímco Senna, Schumi a nejspíše i Hamilton si své kolegy "vybírali" tak, aby je neohrožovali, tak Prost si vybral právě Sennu do McLarenu. A to v době, kdy Senna prokazoval své schopnosti. Pokud vím, tak se tehdá rozhodovali u McL mezi Piquetem a Sennou.
-
-
jumpman
14:08 02.11.2020 178.255.168.XXXirvine ani barik na to neměli. Barik měl další šanci v brawnu a nandal mu to button. Ono je hezký plakat do médií a tvářit se tak, že mu tým vlastně neumožnil rozvinout jeho skvělý talent, ale faktem je, že irvine s barikem za celou dobu u ferrari dokázali dohromady schumachera porazit 5x v kvalifikaci. Tomuhle se zatím žádný jiný pilot ani nepřiblížil.
A já bych zmínil ještě jednoho poměrně přehlíženého pilota. Jackie steward, pokud by neskončil, tak těžko říct, kolik by těch titulů měl a to jezdil v době, kdy chlap v kokpitu musel být chlapem a ne rozmazlenou primadonou jako jsou současní piloti...-
odin
17:43 02.11.2020 77.240.103.XXXIrvine a Barik na to neměli? Nesouhlasím tak docela. Podle mne na to neměli stejně, jako neměl Nico Rosberg na Hamiltona. A přeci se mu ho podařilo porazit a stát se mistrem světa. Ale bylo mu to umožněno týmem. V tom je ten rozdíl o kterém píšu. Schumachera tým předem chránil před jakýmkoliv tlakem ze strany týmového kolegy. Bohužel tohle schumacherovci odmítáte vnímat.-
jumpman
18:00 02.11.2020 178.255.168.XXXsorry, ale to si úplně nemyslím. Jordan řekl o irvinovi že to je flákač, kdyby věnoval trochu úsilí aby podpořil svůj talent, tak na to mohl mít a barik byl bohužel jenom plačka. Dokázal to i v brawnu, kdy měl optimální startovní podmínky aby ten titul dal a dokázal, že byl ve ferrari utiskován, ale nepotvrdil to co kázal. Schumacher byl určitě týmem preferován, hlavně při stavbě vozu a je třeba říct, že schumacher chtěl přetáčivé auto, přičemž 99% pilotů preferuje auto nedotáčivé, což mu výrazně hrálo do karet při jeho "první" kariéře, ovšem při návratu to znamenalo, že oddělal pneumatiky během dvou kol a rychlostně končil.
Rosberg naopak na hamiltona měl, protože měl "koule" se vzepřít týmu, i když bylo vidět, že když šel do kolize, tak mu "najednou" auto pár závodů "záhadně" nejelo.
Další věc je naprostá schumacherova kvalifikační dominance nad kterým koliv týmovým kolegou. Vždyť během "první" kariéry (jak jsi to sám nazval) ho v kvaldě týmový kolega dokázal porazit pouze 7x což vážně nemá obdoby.
A další věc je, že se tady bavíme jenom hamilton-schumacher-senna-prost. Já bych skutečně do tohoto výčtu zařadil ještě stewarta, protože je to 3x šampion a v jeho voze dal další titul fitipaldi takže je dost reálná šance že pokud by neskončil na protest proti nedostatečné bezpečnosti, tak těch titulů měl víc, možná mnohem víc. A jezdil víc než inteligentně a současně velice rychle-
odin
19:53 02.11.2020 77.240.103.XXXVidím to přeci jen trochu jinak. Schumi byl vždy týmem preferován (netvrdím, že neoprávněně). Vybíral(i) si(mu) dvojky, které porážel a když se dvojky zlepšily, tak hybaj pryč. Jak jsem psal v jiném vlákně, neměl prakticky výkonnostně "srovnatelného" kolegu (ať už bývalého, nebo budoucího mistra světa). Jeho kvalifikační dominance tomu pak také odpovídá. A v závodech pak tvrdá TR. V tomto to měli (mají) zmiňovaní vícenásobní šampioni podle mne těžší.
Ono je to na delší diskuzi, jednička-dvojka a možnosti dvojky porazit jedničku. Ale já Barika zas tak nezavrhuji. V Brawnu měl jedinou sezónu na zisk titulu a jel proti Buttonovi. Podle mne Button byl špičkový pilot pro kterého je jeden titul málo. (Už v 2004 byl nejlepší ze zbytku s BARem) . Vedle Hamíka se také neztratil a to byl Ham v McLarenu protěžovaným pilotem. Rosbergovi trvalo tři sezóny, než se jakž takž dostal Hamiltonovi pod kůži. A ex post lze tvrdit, že Ham ztratil pětadvacet bodů díky technice, což pak už nemohl dohnat. Ale nechci tohle svádět na Lewisovo odstoupení. Podstatné je, že Rosberg byl v pozici, kdy mohl o titul zabojovat a také ho získal.Pro mne je podstatnější, že mu to tým dovolil. Což uFerrari v dobách Schumiho bylo nemyslitelné. Tam Barik nesměl vyhrát ani závod na A1Ringu, když Schumi neměl ještě titul jistý.
Podle mne u Mercedesu spolu oba mohou bojovat o tituly, ale nesmí kolidovat. A jak jsi správně podotkl, pak Rosbergovi nejelo auto, jelikož si tým nenechá pos..t titul jednotlivců, kvůli diletantským ambicím dvojky.
Klidně bych do debat o nejlešího pilota přidal také Stewarta, nemám nic proti, Ono je těch top pilotů více. Pro mne i Clark, Fangio a třeba i Lauda... A je otázkou zda titul Surteese na motorkách a také v F1 není minimálně srovnateln s více násobnými šampiony z F1. A když už to tak pitvám, nemohu ještě vzpomenout Brabhama, který získal titul na svém voze. Ostatně to je také jeden z důvodů, proč vždycky protestuji, když se tu jakkoliv naznačuje Schumacher-konstruktér Ferrari. (V té době už to takto nefungovalo). Jack Brabham je jediným právoplatným mistrem světa se svým autem. Držitel unikátního double PK iPJ v jedné osobě.
A jedna poznámka na závěr. Stewart vyhrál v 1973 v Tyrrellu, ale Fittipaldi v 1974 vyhrál v McLarenu, takže tvůje úvaha není až tak ok, ale jinak souhlas, jezdil inteligentně a velmi rychle. Ono se spíše tehdá počítalo s tím, že to po Stewatovi převezme Cevert, který se bohužel zabil. (Mimochodem, můj první pilot, kterému jsem fandil, proto ho mám i u svého nicku. )-
Ferda
20:40 02.11.2020 46.47.176.XXX
Kvaldy za Schumiho je třeba brát jiným pohledem. Tehdy ještě tankovalo a týmová dvojka dostávala více paliva. Nerovný to boj.
Jenson jezdil hodně nenápadně, ale velice rychle a ještě měl za ušima. Všichni mistři světa se kterými jezdil v týmu se o Jensona popálili.
Rosbergův titul má poněkud divný nádech. Bylo velice zvláštní, že tým před sezónou Hamíkovi odebral jeho mechaniky a přesunul je k Rosbergovi.
Fangia a Clarca komentovat nebudu, ty jsem už v F1 nezažil. Stewart i Fitti byli skvělí. Cevert by fešák, v paddocku hodně oblíbený.-
odin
21:19 02.11.2020 77.240.103.XXXAno Ferdo, problém je, že se snažíme srovnávat piloty současnýma očima a nebereme v úvahu pravidla, ani podmínky, které tehdá platily a podle kterých se jezdilo.
Podle mne se to srovnávat moc nedá, jako férové mi přijdou názory GRAHAMA zde v této diskuzi.
Navíc co diskutér, to jiné období sledování F1 a podle toho také jiné zkušenosti, tudíž odlišné názory.
Já jsem Clarka sice zažil, ale ještě ne jako fanoušek F1 a Fangia jsem také nezažil. Jenom mi příjde hloupé, jen proto, že jsme je neviděli závodit, tyto piloty automaticky vyřadit. A naopak je mi sympatické, když si jumpman "vzpomněl" na Stewarta-
Ferda
21:36 02.11.2020 46.47.176.XXXOhledně Clarca a jiných starších kusů. Nehodnotím je pouze proto, že když jsem je na dráze neviděl, tak bych pouze tlumočil názory jiných a přitom já jsem zatížený na orginály.
Co se týče Flavia, tak máš pravdu. Ani psát si ji nemusel. A Bernard to ponechal stranou aby se co nejrychleji zapomělo na Sennu. Náhradu se mu sehnat podařilo celkem rychle.
-
-
jumpman
13:07 03.11.2020 178.255.168.XXXsorry ale opět máš dost zkreslený pohled na věc. Pravidla pro kvalifikace se v průběhu let měnila a schumacher exceloval v podstatě při jakémkoliv formátu a nemáš pravdu, že by tým v kvalifikacích uměle brzdil jeho kolegy. Závody, tam už nastupovala TR, to je pravda, ale v kvalifikacích mohl každý ukázat co v něm je...
-
-
jumpman
13:37 03.11.2020 178.255.168.XXXvidíš a ono se stačí zamyslet nad tím, jak ten schumacher dokázal, že mu hned od začátku vybírali "slabé" týmové kolegy protože podle mě nemáš pravdu. Myslíš, že andrea de cesaris byl úplnej loser, když ho schumacher porazil ve spa? Nelson piquet ty 3 tituly získal asi také omylem, aby ho poráželo v kvalifikacích nějaké německé ucho , martin brundle, ricardo patrese, to byli úplní nýmandi, že? I v dobách ferrari to nebylo jinak. Jak Irvine tak barik platili za velké talenty, ale schumacherovi se zkrátka nepřiblížili. Jediná reálná lopata se kterou jezdil byl starej verstapen, protože dostával takovej nářez, že si začal vymýšlet pohádky o dvou rozdílných vozech. Jasně, že tým šel schumacherovi na ruku, ale to si holt musel nějak zasloužit a podle všech pamětníků byl především úžasnej motivátor. Podívej se, proč získalo ferrari ty tituly. Schumacher měl v benettonu velice silnej tým techniků a ty dokázal přesvědčit, že chtějí za ním do ferrari. A jak říkáš o nepodceňování barika, právě v tom rakousku bylo vidět, jak se dokázal chovat, když si myslel že je rychlejší, jenže zrovna to rakousko bylo po hříchu jedinou tratí, kdy dokázal být o chloupek rychlejší než schumacher a právě barik dokázal porazit schumachera nejvícekrát v kvalifikaci ze všech jeho týmových kolegů - 5x.
A nepleť se, já nejsem úplně fanatickým fanouškem schumachera, já fandím především ferrari a schumacher je holt jejich nejúspěšnějším pilotem. Kdyby za ferrari jezdil hamilton a dokázal tam co v mercedesu, tak se na něj taky budu dívat jinak ale takhle mi to vychází jako kluk, co v závodění nepoznal nedostatek, vždy měl k dispozici pouze to nejlepší možné a přesto se našli týmový kolegové, co jej dokázali porazit. U schumachera se to stalo až po jeho návratu a přeci jen, vrátil se do jiné serie než ze které odešel a byl starej na to aby se dokázal přizpůsobit. Přesto brawn připouští, že dokázal tým nasměrovat tak, že je v současné době tam kde je. Myslím si, že kdyby se místo do závodní sedačky vrátil jako šéf týmu, že by udělal líp...
A k tomu brabhamovi, on byl majitel, šéf týmu i jezdec, ale konstruktérem svých vozů opravdu nebyl sice se to traduje že byl i konstruktérem, ale to byl Ron Tauranac...
Jinak k tomu stewartovi. Nevím jak se mi to takhle zamotalo, já někde četl, že měl fitipaldi stewarta nahradit poté, co stewart nečekaně skončil. Je to teda už dávno co jsem to četl, tak si to možná pamatuju špatně, ale neměl původně stewart namířeno k mcl?-
odin
16:49 03.11.2020 77.240.103.XXXVíš co mi u vás obhájců Schumiho vadí? Že se často uchylujete podle toho, jak se vám to hodí k protichůdné argumentaci typu, " dvojky na to nemají, a pak zase jsou najednou kvalitní, nebo když Schumi dostával nálož od Nica, takj už byl starý, zatímco, když porážel Piqueta, tak máte představu, že byl Nelson v největší formě...
Já si v této diskuzi s tebou cenním, že diskutuješ fakt hodně věcně a reálně, dlouho jsem s fanouškem Ferrari a Schumiho nevedl tak fér diskuzi . A abych pravdu řekl, názorově s tebou mám obecně hodně společného, jenom některé pohledy na stejné věci mám přeci jen méně extrémní. (si myslím)
Já Schumachera nepovažuji za nějakého průměrného pilota. Od začátku své kariéry patřil k budoucím Top pilotům. Své kvality prokázal jak u Benettonu, tak u Ferrari a svým způsobem také v Mercedesu. DeCesaris podle mne průměrný pilot, argumentace Piquetem mi příjde fakt dost přitažená za vlasy. Hlavně kvůli prakticky nic nevypovídajícímu období (4 závody) a pak kvůli tomu, že byl Nelson prakticky na odchodu z F1. Patrese to je prakticky podobné s Piquetem, ale tady alespoň se jedná o vypovídající vzorek (odjeli spolu celou sezónu), ale také na sklonku Ricardovy kariéry. Marka Brundla považuji za dobrého pilota, který měl "smůlu" na dobré týmy a sedačka vedle Schumiho mu asi také "uškodila" v jeho kariéře. O Joskovi se nemá cenu bavit, i když vím, že v té době se "vyvíjely auta v některých stájích pro každého z pilotů jinak" . U Ferrari nedostal žádný z jeho dvojek příležitost s ním reálně bojovat. To se prokázalo až při jeho druhé kariéře, kdy Rosberga nikdo z týmu předem neodepsal a oba spolu mohlijezdit "na férovku". Věk je jistě limitující faktor, ale pokud by se Schumi necítil ve formě, těžko by do své druhé kariéry šel. A šel tam pro osmý titul. Tak se on i všichni okolo vyjadřovali. Podle mne chtěli u Merglu zjistit, jak na tom oba piloti jsou a tak je nechali spolu závodit a Rosberg dával Míšovi nálož. (I když v kvalifikacích to zas tak špatné nebylo ze Schumiho strany). A zase, není to tak jednoduchý Schumiho jednoznačně odepsat (i když to s oblibou dělám v diskuzích s fanatiky).Mergl neměl v té době auto schopné boje o titul a tak bylo vlastně jedno, kdo bude výše na konci sezóny. Klidně si zaspekuluji, že kdyby Schumi podepsal na tři roky, jak u Merglu chtěli, tak ten titul má. A nezáleželo by na tom, že ho Nico porážel, když o nic nešlo. Vytvořili by mu takové podmínky, (a-la Hamilton), že by titul udělal stáří, nestáří. A žvanilo by se opět o jeho konsruktérských schopnostech a zlatý šroubovák by byl opět na scéně. Mně stejně tak, jako jeho dvě prasárny vadí nesmysly, které se o něm šířily v době kultu jeho osobnosti. A nebo taky ne. Možná by stejně jel do Francie na lyže a skončil by tak, jak skončil.
Chci jen říci, že z mého pohledu je ta jeho cesta k tolika titulům velmi podobná té Hamiltonově a dohadovat se kdo to měl jednodužší, mi příjde hloupé. Jak už tu zaznělo, Nejtěžší to měl Prost.
Ještě k Hamiltonovi, kvituji tvůj pohled, já si také myslím, že Hamík byl od počátku protěžovanějším pilotem ve srovnání se Schumim. Schumi si své místo zasloužil nesmírnou pracovitostí. V tomto jediném kritériu vidím Hamiltonovu výhodu. Ale pak jsou tu další pohledy např. přes týmové kolegy, přes atmosféru v týmech atd. kde na tom byl Hamilton přeci jen hůře.
Ano konstruktérem Brabhamu Repco byl Ron Tauranac to ano, ale já jsem spíše chtěl upozornit na to, že v té době F1 fungovala diametrálně jinak než v dobách Schumiho. A že i ten Jack Brabham udělal na svém voze více manuální práce, ale i té projekční (protože jsem přesvědčen, že oba konstrukci auta spolu konzultovali), než Schumi.
Nevím, zda měl Fittipaldi nahradit Stewarta u Tyrrellu, možná nějaké jednání proběhla protože o Stewartově konci v F1 se vědělo. Já si jen vzpomínám, že jsme tehdá s kamarády vášnivě probírali přestup Fittipaldiho k McLarenu a konec Stewarta a považovali tímto jasný titul pro McLaren v 1974. A ono to tak také dopadlo. Jó, to jsme si ještě naivně mysleli, že hlavním a rozhodujícím faktorem je pilot. A ani nevím o tom, že by Stewart chtěl jít do McL. Tehdá se považovaly tři tituly, jako extratřída a "nepřekonatelná" meta a co já vím, tak Stewart dlouhodobě kririzoval bezpečnostní podmínky v F1 a chtěl pracovat na zlepšení.-
jumpman
18:34 03.11.2020 178.255.168.XXXzačnu od konce. S tím stewartem jsem to někde četl (kdysi dávno) a samozřejmě se to nemusí zakládat na pravdě. Co si vybavuju, tak stewart se o konci kariéry rozhodl v podstatě impulsivně poté, co se zabil Cevert a měl jsem pocit, že do mcl měl jít právě stewart. Ale jak říkám, četl jsem to kdysi dávno v nějakém starém časopise a nemusí to být pravda a já si to spojil s tím, že měl jít stewart do mistrovského týmu...
K tomu schumacherovi - já sem se snažil opatrně napsat, že jsem fanoušek ferrari a tím je můj pohled na piloty ovlivněn. Proto řadím schumachera nad hamiltona (a to teda víc než podstatně) a z mého pohledu musel schumacher pro svoje postavení u týmů udělat mnohem víc a musel i mnohem víc předvést. Navíc si dokázal získat respekt v podstatě všude kde závodil, ani ne tak talentem (to říkají ti co s ním pracovali) ale hlavně pracovitostí a precizností. Tobě možná přijde, že jeho týmový kolegové buď byli loseři, nebo patřili do starého železa, ale přeci jen v té době to byli star F1 a přišlo nějaký německý ucho a začalo jim to nakládat. Když se podíváš na hamiltona a jeho umetenou cestičku, na další denisův tah jak si udělat z neznámého pilota star na uznávaném matadorovi a přesto hamilton nedokázal být nikdy tak suveréní jako schumacher, až teď s bottasem, ale tam je to podle mě dané tím, že bottas je rád, že může občas vyhrát. Má sice silné řeči, ale nemá tu náturu mistra světa, kdy chce vítězit za každou cenu. Ale abych se dostal k tomu co jsem chtěl říct. Pro mě není schumacher nejlepší pilot. Z mého pohledu je mnohem lepší právě stewart, řadil bych výš i gillese vileneuva (toho mě bylo neskutečně líto) O prostovi ani nebudu diskutovat, graham hill byl taky neskutečnej brousek, clark byl také fantastickým pilotem, fangia uznávám, ale nevím co si mám úplně myslet o tehdejších praktikách, kdy si zkrátka výše postavený jezdec stopnul týmového kolegu, sebral mu auto a body co udělal se mu počítali v plné výši. Navíc tenkrát na mistra stačilo mnohem méně bodů a jezdilo se méně mistrovských závodů a zase byla mnohem větší šance že se někde zabije. Až za tyto piloty bych posadil schumachera, přestože má víc titulů a hamilton, no nevím, když nedal titul za ferrari, tak až někam na konec první desítky
A jsem také rád, že přestože nesdílíš mé názory, jsi schopen věcně dikutovat a ne jak jeden nejmenovaný uživatel tohoto fóra bez vědomostí ale umí vykřikovat že lžu... Tak za to díky-
juras
21:48 03.11.2020 88.103.92.XXXStewart měl ve Watkins Glen jet svůj poslední závod...ohlásil ukončení kariéry před posledním závodem. Ale smrt Francoise Ceverta znamenala že už svůj styl závod nejel a skončil okamžitě.
Ceverta měl být nástupcem Stewarta...nejen v roli jedničky Tyrrellu, ale i v roli největšího adepta na titul. -
odin
22:10 03.11.2020 77.240.103.XXXJá si myslím, že Stewart konec plánoval, ale máš pravdu, že smrt Ceverta jeho rozhodnutí urychlila. Jinak, chápu a ujišťuji tě, že podobně to mám i já, co se týče dávných "informací" z tisku. Noviny, časopisy většinou už neexistují, aby si to člověk mohl ověřit a čas informace oklěští a když je člověk chce použít, tak si uvědomí, že v se mu vybavil "zmatek".
Podívej, nemusíš psát opatrně, já považuji za legitimní "fanouškovství", čili názory ovlivněné nákloností k týmu, či pilotům. Ale má to háček, oponent musí vnímat mojí argumentaci a férově protiargumentovat. S fanatickými názory jsem rychle hotov.
Mám F1 rád a sleduju ji padesát let. Někdy více, někdy méně, podle toho, jak bývala zajimavá. Vždycky jsem fandil pilotům, nikoliv týmům. Což máme rozdílné.
Mám F1 v rámci svých možností zmapovanou a nenechám se utáhnou na vařené nudli. Věřím, že Schumi byl pracovitý, že patřil díky tomu k nejlepším ve své době, ale k velikosti opravdových šampiónů patří i umění čestně prohrát. A to Schumi dvakrát nedokázal (Senna jednou) a snížil se k prasácké podpásovce. Já jsem oba zařadil do sekce nesportovců a padouchů. Přirovnám ho k Maradonovi (nevím, zda sleduješ fotbal) a jeho gólu rukou na MS proti Anglii. Následné píár o "Božské ruce" bylo pro mne ještě nepřijatelnější, než samotný fakt, že taková branka byla vůbec uznána. A u Schumachera je to podobné s tím PR. (Vlastně i u Senny, akorát tam to mnozí vnímají, jako jakýsi druh společenského taktu, když zemřel). Abych mohl sportovce uznávat, potřebuji si ho alespoň trošku vážit a to v případě Maradony, Senny ani Schumachera nepřichází v úvahu.
Špatně jsi mi porozuměl v případě Schumiho týmových kolegů. Já jsem jen chtěl říci, že nemáte právo argumentovat Schumiho věkem, když jde o jeho porážky s "mladým" Rosbergem, když zároveň neuznáváte věk a "sklonek" kariéry u Piqueta, když ho porážel Schumi. Navíc u obou jde o (v té době) minulé, či budoucí šampióny, což je férové přirovnávání s ostatními šampióny a jejich kolegy též šampióny, které musí porazit jako první, aby si vytvořili v týmu pozici jedničky a tím pádem preferovaný přístup.
Neboj se vnímám i Dennisovy čachry s Hamiltonem a snad jsou tu dohledatelné moje názory z té doby 2007. (kdysi jsem hledal kvůli důkazům nějaké mé příspěvky z dávné minulosti a zjistil jsem značnou promazanost diskuzí. Tak nevím). Ham vs Bot cítím podobně. I když Bottase nezatracuji. (Já většinou s neprotěžovanými piloty více soucítím protože vím, že se na stejný výsledek, který předvedou protěžovaní, nadřou mnohem více).
Ač se neustále snažíme o to, určit toho nej z celé sedmdesátileté éry F1, tak je fakt, že to ani nejde. Zohlednit všechny faktory, které měly na dění v F1 v té které éře vliv... (A zase jsi vytáhl G. Villeneuvea, kterého jsem měl rád, ač jsem mu nikdy nefandil. Vím přesně, kde jsem byl, když jsem se dozvěděl o jeho smrti. Oblékal jsem se v sobotu navečer se svojí budoucí ženou k muzice. Ze zábavy jsem pak už moc neměl...)
Však diskuze je od toho, aby jsme si vyjasnili své postoje a názory. Nemusíme se nutně shodovat, ale je třeba věcné argumentace a chtít vnímat oponenta. Taky dík
-
-
-
-
-
-
-
-
Mansell_fan
14:13 02.11.2020 37.188.159.XXXIrvine by mohl vyprávět i o tom jak mu Schumacher dělal poslušnou a spolehlivou dvojku při GP Malajsie 1999, kde mu od 4. kola kryl záda před mclareny
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek