DISKUZE K ČLÁNKU Chystá se překvapivý odchod? "Nevím, jestli tady budu i příští rok," říká Hamilton
Podle Lewise Hamiltona není jisté, že bude i příští rok pokračovat ve Formuli 1. Prohlásil to při rozhovoru o budoucnosti šéfa Tota Wolffa v týmu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Chystá se překvapivý odchod? "Nevím, jestli tady budu i příští rok," říká Hamilton
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
juras
11:53 02.11.2020 88.103.92.XXXSouhlasím...ale upřímně...hodnotnější tituly než Michael a Hamilton má Alain Prost. Byt jich nemá tolik...
Je to ale o tom že doby se měnily...úplně nejvíc je to vidět na mistrovských bodech...které už z historického pohledu nemají žádnou vypovídající hodnotu.-
-
juras
15:12 02.11.2020 88.103.92.XXXVšak jo, ale zas je faktem se srovnávání tady vždy bude...proč asi kdo sleduje historické tabulky, počty titulu, vítězství?
Ale jak jsem napsal...srovnávat počty vítězství už dnes vlastně nejde...Fangio jezdil cca 6-8 GP ročně...při úplně jiný poruchovosti...takže jeho tuším 24 vítězství vypadá proti Hamiltonovi s Michaelovi jako málo.
Já jsem to o Prostovi napsal proto, protože musel během své kariéry bojovat o tituly s mnohem vyrovnanějším soupeři než třeba teď Hamilton...a nejen ze strany konkurenčních týmu...dokonce bojoval proti svým týmovým kolegům.
Mě hodně překvapil Bernie...v nedávno uveřejněném rozhovoru označil Prostá za nejlepšího pilota...a argumentoval právě tím proti komu tituly získal.
Jinak jsem vždycky tvrdil a budu tvrdit že Michael a nyní i Hamilton jsou extra třída...jen právě u nich považuji ty počty titulu a vítězství zkreslující...když několik let čerpaly že 100 % podpory svých týmů (takže nemuseli bojovat proti kolegům - v tom samém autě) a ještě těžili z technické nadvlády jejich týmu nad konkurencí.
Kdysi jsem historické tabulky pečlivě sledoval...ale to bylo v době kdy ještě měli stále vypovídající hodnotu...teď mě počet vítězství a titulu nechává chladným. Pro mě třeba v neděli bylo potěšením sledovat souboje od třetího místa dál...
-
-
odin
12:26 02.11.2020 77.240.103.XXXStoprocentní souhlas. A to Prost ještě přišel o dva tituly. O jeden nesmyslným škrtáním bodů a o druhý deštěm v Monaku a půlením bodů.
Prost své tituly získával v rovnocennějších podmínkách. Jak Schumi, tak Hamík neměli soupeře ani ve svých kolezích. Vlastně Hamík ano. Rosberg směl Hama porazit a titul získat. To v případě Schumiho nepřipadalo v úvahu. Jakmile jeho dvojka začala mít ambice, hned se pakovala z Ferrari a byla nahrazena. Irvine a Barik by mohli vyprávět.-
jon
14:07 02.11.2020 90.176.154.XXXO Alainovi žádná. Jen si trochu dovolím diskutovat o té konkurenci. Dá se říct, že všichni vícenásobní mistři získali tituly především díky "Vorsprung durch Technik".
Když to tedy vezmeme od Alaina, tak i on vděčí za své tituly špičkovému McLarenu a dominantnímu Williamsu. Větší konkurencí mu byl jen Ayrton, když jel ve stejném voze. A i tak měli vyrovnanou bilanci.
Nigel ditto.
Benetton asi ani nebudeme pitvat. Daimon a JV, ti měli též hodně rychlý materiál, jen podle mě nikdy neměli úplně potenciál. Ale i přes Schumiho nesportovní chování tituly získali a o to víc jsou možná zasloužené.
Mika - první titul super bitva, druhý hodně díky štěstí a Schumiho zranění. Každopádně ten druhý titul získal s pomalejším vozem, než mělo Ferrari.
Schumi éra není třeba rozebírat do hloubky. Když měl někdo rychlost, neměl spolehlivost vozu (Kimi) nebo dostatečnou jezdeckou konzistentnost (JPM). Případně byl trotl (Ralf).
Alonso měl soupeře v Kimim, který opět dostal perfektně "spolehlivý" materiál a potom Schumiho, který mu ten titul rozhodně nedal zadarmo. Každopádně ani v roce 2006 nevyhrál jezdec s proti dominujícímu.
To se povedlo až rok poté Kimimu, kdy Ferrari správně zvolilo strategii jednoho jezdce a risk se vyplatil.
Lewis vs. Massa - vyrovnaná rychlost, Lewis více štěstí v posledním závodě.
Jenson - naprosto dominantní monopost v první půlce sezóny, ke konci sezóny stále materiál minimálně na body i přes nulový vývoj.
Vettel - první titul dejme tomu. Sice rychlý vůz, ale hodně chybující pilot. Další tři tituly stejná píseň jako u Schumiho. Alonso byl důstojným soupeřem, ale ten náskok RB tam byl. Minimálně v kvalifikační rychlosti a v jízdě na čistém vzduchu. Což v kombinaci s pilotem, který v těchto podmínkách umí jet bez chyb byl hodně silný balík.
A Lewis éra - co dodat. Kvalitní parťák po titulu odešel, Bottas je pomalý. V roce 2017 měl Lewis vyrovnanou techniku s Vettelem, který titul zahodil. Výkonnost RB má jepičí život a nikdo jiný se není schopen dostatečně přiblížit.
Když to tedy shrnu. Titulů, kde v balíku s vozem přispěl k titulu i jezdec určitě pár najdeme. Tituly Ayrtona a Alaina z McLarenu určitě ano. Sice to bylo jen mezi nimi, ale zadarmo si nic nedali. Daimon, Jaques a Mika též ano. Alonso druhý titul v 2006. Kimi 2007 - ano. Lewis 2008 a 2017. Vettel 2009. Nico 2016.
Asi by bylo fér tam dát i Jensona 2009. Ale ruku na srdce, Barrichello se výkonnostně odporoučel do režimu dvojka hodně rychle a nijak extra nekousal. A Vettel by potřeboval ještě několik závodů, na což se historie neptá.-
jumpman
14:14 02.11.2020 178.255.168.XXXsorry, ale prost dosáhl toho čeho dosáhl především do té doby nepoznanou disciplínou. Senna byl především prase. To co dělal senna dělal i schumacher, ale je to vyčítáno pouze schumacherovi... A jestli ti přijde, že benneton byl dominantní auto, no, já ty sezony viděl a pamatuju je. Benneton rozhodně nebyl dominantní, jen to tak vypadalo podle schumacherových výsledků. Tehdy ta spolehlivost nebyla na současné úrovni... a jestli si myslíš, že hakkinen neměl v obou případech dominantní auto, tak nevím co už chceš nazvat dominantním autem-
-
jumpman
14:26 02.11.2020 178.255.168.XXXplácáš nesmysly, které pramení pouze z neznalosti té doby. Pokud by skutečně balestre dělal to z čeho jej obviňují sennovi fans, tak prost měl minimálně o titul víc. Tady bych skutečně víc věřil tomu co o tom prohlásil eklák než nějakej "dokument" o sennovi, přičemž sennou ani nemohl být verifikován. Senna s prostem předvedli neskutečnou bitvu, kdyby jeden nebo druhý nebyl v F1 tak ten protějšek je v současné době stále nejúspěšnějším pilotem F1. To mi v současné době trochu chybí. Ani schumacher ani hamilton nemají (neměli) relevantního soupeře, který by je dostal na jejich limity...-
-
jumpman
14:38 02.11.2020 178.255.168.XXXano, jenže tak trochu zapomínáš na pravidla té doby a máš pocit, že se sennovi jenom ubližovalo, přitom byl od FIA držen celou dobu na růžovém obláčku a procházely mu neskutečné prasárny, ale protože se cítil poškozen v jednom závodě, který sice mohl vyhrát, ale taky mohl už v dalším kole trefit zeď, tak usuzuješ že byl proti němu někdo vysazenej.-
-
-
-
-
-
jumpman
15:20 02.11.2020 178.255.168.XXXproč by to dělal? Mě přijde, že jsi to spíš neviděl Ty. Ano, senna na sebe tenkrát poprvé výrazně upozornil, ale z jakého důvodu by měli nechat závod pokračovat, když podle TEHDEJŠÍCH PLATNÝCH PRAVIDEL mohl vedoucí jezdec signalizovat, že žádá ukončení závodu a pokud to udělal opakovaně, tak se závod mohl ukončit předčasně. Ty na to hledíš pouze sennovou optikou. Ano, ten závod třeba mohl vyhrát, prost na vodě neuměl nikdy tak dobře jako senna, ale ani senna nebyl automat a mohl tu zeď trefit hned v dalším kole. V té době senna rozhodně nebyl žádným prostovým protivníkem v žádném případě, tím se stal až přestupem do mcl. Nevím proč si pořád musí někdo myslet, že byl senna z nějakého záhadného důvodu utiskován "zlým" balestrem jenom proto, že to byl stejné národnosti jako prost, zvlášť v době, kdy s prostem vůbec nesoutěžil, pouze měl šanci vyhrát svoji první cenu. Ale byla to pouze teoretická šance, protože v tom závodě ani nevedl...
jo a díky za odkaz, pěkně sem si připomenul tehdejší závody
a ještě jedna technická - v dnešní době by startovali za SC a kroužili do té doby, dokub by se trať nevysušila, nebo by byl start úplně zrušen, takže by dneska senna ani nedostal šanci tuhle jízdu předvést...-
Ferda
15:27 02.11.2020 46.47.176.XXXAle prosímtě, dyť signalizovat můžou i dnes a taky to občas dělají i když mají vysílačku.
Uvědom si, že tehdy monzumky jak bylo vidět u Senny skvěle. Né jako dnešní gumy, které nedrží už když se vlkost vzduchu přehoupne přes 60%.
Jinak není pravda, že Prost na vodě neuměl. Uměl a moc dobře, ale tehdy bylo Prostovi jasné, že bez cizí pomoci může tenhle závod ztratit i v poslední zatáčce a věř, že tak nějak by to i dopadlo.-
jumpman
15:41 02.11.2020 178.255.168.XXXblbost. Pořád nedokážeš připustit, že nějakej senna byl prostovi v roce 1984 dost ukradenej, ikdyby senna vyhrál, tak by prost dojel 2 a měl by víc bodů než lauda, kterej vypadl. Při předčasném ukončení bral poloviční body. Prost uměl dost dobře počítat a rozhodně to nebylo žádné spiknutí proti sennovi jak se pořád snažíš někomu namluvit. Zkrátka v té době to byla běžná praxe tak nevím co pořád meleš za blbosti. Jedinej kdo s tím měl problém byl senna a plně to odpovídá jeho psychologickému profilu, že to tak musím napsat
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek