DISKUZE K ČLÁNKU Chystá se překvapivý odchod? "Nevím, jestli tady budu i příští rok," říká Hamilton

Podle Lewise Hamiltona není jisté, že bude i příští rok pokračovat ve Formuli 1. Prohlásil to při rozhovoru o budoucnosti šéfa Tota Wolffa v týmu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Chystá se překvapivý odchod? "Nevím, jestli tady budu i příští rok," říká Hamilton

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 252, poslední 04.11.2020 22:09 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 5 lidé) 02.11.2020 11:42
Já osobně LH a MS sronávat nebudu, kdo je lepší a… »
» odin (Hlasovali 5 lidé) 02.11.2020 12:08
Možná si Schumiho kariéru nepamatuješ tak dobře,… »
» Mansell_fan (Hlasovali 5 lidé) 02.11.2020 14:21
On vlastně ani nemůže odejít. Titul by získal… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Tady jsou taky zajímavé statistiky "head to head"...

    Doufám že můžu vložit odkaz...je to web věnující se statistikám.

    https://www.f1-facts.com/

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Když se zde tak diskutuje o šampionech a okolnostech kolem nich, narazil jsem dnes na tabulku kde se srovnává závodní skóre s parťákem a porovnání jejich vzájemné pozice v cíli (o kolik pozic byl v průměru lepší či horší). Možná se někdo taky rád koukne.
    [odkaz na stránku]
    ( ...... autor upozornil na chybu u Rosberga kde při porovnání s Webberem uvedl špatné znaménko a má tam být -2,75 a celkově se to u něj mění na +0,81)

    .... jinak to udělal nejen pro šampiony ale i pro všechny současné jezdce 2020 kdyby se někdo zajímal
    [odkaz na stránku]

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.103.XXX
      Překvapilo mě skóre Prosta s Hillem. Prost dostal docela nakládačku na to že v té sezóně získal titul. 03 Tak přemýšlím o čem tohle vlastně vypovídá???

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        90.176.154.XXX
        Vypovídá to o tom, že Alain jako jediný z přehledu během své kariéry jel proti 5-ti mistrům světa (buď již korunovaným nebo titul získali později) a nevedl si úplně špatně. Jinak každý z jeho parťáků získal během kariéry nejedno pódium a pouze Johansson s Cheever nikdy nevyhráli alespoň jednu velkou cenu.
        V jeho případě tedy ta statistika má trochu jinou váhu, než si ji vylepšovat vedle Kovalainenů (byť ten lopata jednu GP s velkou dávkou štěstí vyhrál), Liuzziů, Barrichellů (jakož i jiných domácích mazlíčků), Piquetů jr. a dalších. 04

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • juras

          juras

          88.103.92.XXX
          Není to úplně přesný...ono se taky mění doba a vliv pilota na výsledek atd.

          Ale v jádru s tím souhlasím (a to jsem Alaina Prosta v době kdy jezdil doslova nesnášel), taky to takhle vnímám...to že musel v jednom týmu jezdit proti tolika šampionům považuju za důležitý fakt, kromě toho si myslím že v roce 1986 vyhrál titul proti jednoznačně technicky lepším Williamsům...což se v historii zas tolikrát nestalo.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          Já jsem spíše narážel na "podivnost" téhle statistiky. Možná jsem hloupej, ale chvíli mi trvalo, než jsem (snad) pochopil způsob, jak autor došel k výsledkům. Navíc si myslím, že statistika by měla být nějakým základním stylem obecně vypovídající i pro lidi, kteří se o F1 vůbec nezajímají. Tato statistika se mi zdá "zavádějící" právě proto, že nezohledňuje výkonnost stájových kolegů. Tady jsou uvedeny pouze držitelé titulů a současní piloti. Ale kdyby tu byly všichni piloti, kteří kdy jezdili v F1, tak věřím, že by se našlo pár pilotů, kteří měli za svoji kariéru dle těchto kritérií se všemi svými kolegy aktivní bilanci a přitom výsledky průměrné. To mi na tom prostě vadí, taková jakoby "statistická zbytečnost". Beru to jako doplňující pohled na kritéria dle kterých se tu snažíme hodnotit šampióny, což asi i situs tak zamýšlel, když to sem umístil. Ale rozhodně ne, jako něco vypovídajícího o výkonnosti toho, kterého z pilotů. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        Jestli to není tým že Damon Hill toho roku několikrát vypadl ze závodu a přišel dokonce o vítězství...jen letmo si pamatuju že měl vlastně vyhrát na Silverstonu a na Hockenheimu...a v Portugalsku by dost pravděpodobně taky vyhrál nebýt té lapálie na startu (zůstal při zahájení zaváděcího kola na startu a nakonec musel startovat z posledního místa...přesto dojel nakonec třetí.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Vyhrát závodní "duel" někdy neznamená vyhrát tabulku 11 Body byly hlavně za vítězství a v tom Prost Hilla převálcoval. To že pak jsi 12 nebo 8 už v tabulce nic neznamená ale v tomto případě to má vliv. Žádná statistika není plně vypovídající, ale vypovídá to že si Hill nevedl proti Prostovi zas tak špatně jak vypovídá skutečná tabulka. A co tato statistika především neobsahuje je co dokázal zrovna jezdec když ten druhý nedojel, to je totiž pro skutečný výsledek velmi podstatné a Hill nedojel o dost vícekrát.

        .... já se na výsledky musel podívat, nedíval jsem se ještě tehdy.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • juras

          juras

          88.103.92.XXX
          Prost Damona Hilla zválcoval? To mi právě nepřijde...spíš si myslím že ten optický pocit že Prost Damona Hilla převálcoval dělá fakt že zatímco Prost jel svou poslední sezónu (byl tedy zcela nepochybně jasně zkušenější, do Williamsu do dostal Renault který chtěl francouzského šampiona) Damon Hill jel první kompletní závodní rok v F1. A v první polovině roku podle toho svým způsobem oproti Prostovi hodně ztratil, v druhé polovině už byla jejich bilance velmi vyrovnaná...a to ještě Damon Hill vlastně kvůli poruchám přišel o výhru doma na Silverstonu a v Německu (na druhou stranu Prost přišel o vítězství na Monze). V Portugalsku ale stál (obrazně) na PP Damon Hill...a pokud by nenastal ten problém na startovním roštu velmi pravděpodobně by ten závod vyhrál.
          Nevím jak přesně je ta statistika zpracovaná...kdoví jestli tam není chyba a Prost nemá být právě lepší než Damon Hill.
          Nicméně podle mě byl Damon Hill Prostovi vyrovnaným kolegou...a nebýt to jeho první rok a pokud by Williams do souboje nezasahoval asi by to vypadalo jako mezi Damonem Hillem a Jacguesem Villeveuvem v roce 1996.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Díky........ 01 01 01

      Mika 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      88.103.92.XXX
      01
      Díky...

      Jestli jsem dobře viděl tak Lauda a Alonso s týmovým kolegou nikdy neprohráli...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Dnes hodně plodné diskuze. Děkuji.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • mi88ki

    mi88ki

    86.49.99.XXX
    Je tu jedna zásadní věc, která se moc neuvádí. Když by Hamilton nejezdil za Mercedes, tak by tam ty tituly sbíral v pohodě téměř kdokoliv další, asi vyjma Albona. S kovidem teď určitě nebude peněz na rozhazování, tak proč platit někomu takové šílené peníze, když ho vlastně nepotřebují? A Hamilton zase nechce snížit výplatu, když je šampion. Já nevím jak správní rada ale pro mě by to byli jen zbytečně vyhozené desitky milionů, když to může vyhrát téměř kdokoliv jinej a ještě si zaplatit.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.60.XXX
      To je ten naivní pohled...

      Když se podívám na top výkony Usaina Bolta, tak vidím, že včas vyběhne a pak přidává, přidává, drží a drží... "Nechápu", že jsou ostatní za ním tak pozadu... Problém je, že vidíš jen finální výkon, ale absolutně nevidíš tu cestu, která k němu vede... A tady je to podobné, byť Lewis je samozřejmě menší díl skládačky, protože F1 je týmový sport...

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • mi88ki

        mi88ki

        86.49.99.XXX
        Kolik by měl mergl titulů, kdyby tam Lewis nejezdil?
        Možná o jeden méně, kdyby tam jezdil nějakej břídil ...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          90.176.154.XXX
          Promiň, ale tohle samé by se dalo říci o Ferrari v letech 2000-2004. A řeknu Ti rovnou, že je to totální hovadina. V roce 1999 mělo Ferrari rozhodně lepší balík než v roce 2003. Břídil s tím dokázal bojovat o titul, ale shořel jak papír. Jsem si jistý, že nebýt Schumiho zranění, má dnes 8 titulů.
          Ono to totiž nejde dost dobře srovnávat. Jedna věc je být dvojka, od které se čeká dovezení co největšího počtu bodů aniž by to nějak ohrožovalo jedničku. Pokud je potřeba, jedničku podpořit obětováním vlastního výsledku. Ano, někdy se stane, že dvojka je zaříznutá a není jí dopřán životní výsledek, ale to už je dané celkovou výkonností pilota. Holt jedna vlaštovka jaro nedělá. Každopádně od dvojek se nikdy tolik neočekává, nemají rozhodné slovo ve vývoji a neleží na nich tlak očekávaných výsledků (do jisté míry samozřejmě). A pak tu máme ještě piloty, kteří září v menších stájích a po přechodu do přední stáje to je průšvih. Je opravdu veliký rozdíl se dotahovat na prvního a být tím prvním, který musí makat na tom, aby se tam udržel.
          A přesně to je rozdíl mezi Massou, Bottasem, Irvinem, Barrichellem, Fisichellou, Webberem, Gaslym, Albonem, Couldhardem, ... a Lewisem, Alonsem, Schumim, Mikou, Vettelem, Buttonem, ... Dotahovat se na prvního je vždy jednodušší. Ten druhý ví, že je možné něco dokázat. Nehledě na fakt, že dvojka má možnost od jedničky "opisovat". Když potom všechno břímě lehne na toho slabšího, tak se může záhadně vytratit daleko více výkonnosti, než jen ten rozdíl mezi tím rychlejším a pomalejším. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            sorry, ale tvé představy jsou lehce zkreslené. Je jasné, že ne každá dvojka má to, aby jela na titul, ale s tím 99 se trošku pleteš. Tam se irvine dostal na dostřel jen díky denisovi a bordelu u mcl. Denis totiž slíbil coulthardovi, že když bude v 98 dělat nosiče hakinenovi, tak v 99 bude jedničkou on, nestalo se a když si schumacher zlomil nohu, tak se chtěl prosadit a hakinen začal dělat chyby. Rozhodně ferrari nemělo lepší balík než mcl a je otázkou, jestli by podobné bezvládí na tu chvíli nastalo, ikdyby měli stále za soupeře schumachera a ne irvina.
            Troufnu si tvrdit, že pokud by horner přitáhl uzdu vettelovi a ne weberovi, tak weber toho mistra dá taky. Stejně tak rosberg by bezproblémů dokázal dát hamiltonovi tituly, pokud by hamilton zůstal u mcl...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            Jone s tím prvním odstavcem nesouhlasím. Ten břídil po zranění Schumiho třikrát vyhrál a z devíti (pokud započítám i Anglii, kde už Schumi odstoupil a bylo jasné, že se jede na Irvina) závodů byl šestkrát na bedně. Ten břídil totiž v druhé polovině sezóny sbíral Schumacherovy body. A je velmi pravděpodobné, že kdyby se jelo od začátku sezóny na Irvina, tak má titul, protože by sbíral Schumiho body. Stejně tak souhlasím s tím, že kdyby se Schumi nezranil, má titul on.
            Dále už souhlasím . Snad jen s doplněním, že jsi opomněl v případě dvojek zmínit zase jejich nevýhody. Např. že většnou jezdí s vyvíjeným autem pro jedničku a musí se přizpůsobit, dostávají alternativní strategie a to po celou sezónu a mnohdy jejich setupy a nastavení jsou sdílena s jedničkou, pokud se jeví jako lepší, ale naopak to bývá málokdy (pokud mohou jedničku ohrozit).

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • mi88ki

        mi88ki

        86.49.99.XXX
        Kdyby se Schumi v 99' zranil více a nemohl se vrátit a vývoj vozu šel tak jak šel, tak by Rubens udělal dva tituly. Kdyby se Lewis nedostal do Mercedesu, tak by se téměř nic nezměnilo a to je oč tu běží. U Mercedesu mají tak dominantní auto, že závodí jen mezi sebou, takže na jezdci až tak nezáleží. A to nechci snižovat jezdecké kvality Hamilton , které jsou někde na úrovni Buttona, Rosberga a Alonsa. Ale to že dosáhl takové dominance, je jen zásluha Mercedesu, jinak by byl jen jeden z favoritů a se srovnatelným vozem, bych věřil spíš Maxovi.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Safety Car většina z fanoušků F1 zná. Tentokrát se jim náležitě představil i jeho kolega

Něco takového jsem viděl poprvé, říká pilot medical caru

Max Verstappen v Bahrajnu

Verstappen poráží Hamiltona v souboji o nejrychlejší kolo

Romain Grosjean při testech v Barceloně

PROHLÁŠENÍ po dramatickém závodě: Šok a úleva, že je Grosjean v pořádku

Hořící přední část Grosjeanova vozu za svodidly, jezdec bojuje o život

GP Bahrainu: Děsivá nehoda Grosjeana kulisou dalšího Hamiltonova triumfu + VIDEO

Lewis Hamilton v Bahrajnu

Hamilton vymetl všechny sektory a překonal rekord okruhu, Renault kraloval na rovinkách + VIDEO

Start závodu v Bahrajnu

GRAFIKA: Startovní rošt GP Bahrajnu - Mercedesy v 1. řadě

Valtteri Bottas a Lewis Hamilton v Toskánsku

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Bahrajnu: Ohromený Hamilton a zmatený Bottas

Lewis Hamilton počas závodu na Nürburgringu

Kvalifikace na GP Bahrajnu v režii Mercedesu

Max Verstappen při závodě v Imole

Třetí trénink pro Verstappena

Vstoupí Mick Schumacher do F1 v barvách Haasu?

Haas se chystá odtajnit svou jezdeckou sestavu

  • Pátek

    • 1. Trénink (14:30 - 16:00)
    • 2. Trénink (18:30 - 20:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (16:00 - 17:00)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Neděle

    • Závod (18:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama