DISKUZE K ČLÁNKU Chystá se překvapivý odchod? "Nevím, jestli tady budu i příští rok," říká Hamilton

Podle Lewise Hamiltona není jisté, že bude i příští rok pokračovat ve Formuli 1. Prohlásil to při rozhovoru o budoucnosti šéfa Tota Wolffa v týmu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Chystá se překvapivý odchod? "Nevím, jestli tady budu i příští rok," říká Hamilton

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 252, poslední 04.11.2020 22:09 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 5 lidé) 02.11.2020 11:42
Já osobně LH a MS sronávat nebudu, kdo je lepší a… »
» odin (Hlasovali 5 lidé) 02.11.2020 12:08
Možná si Schumiho kariéru nepamatuješ tak dobře,… »
» Mansell_fan (Hlasovali 5 lidé) 02.11.2020 14:21
On vlastně ani nemůže odejít. Titul by získal… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Guma byla na plátno a jezdec na ni viděl moc dobře.
            A ještě velká chyba když si za jízdy vypnul elektroniku.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            83.240.60.XXX
            2007 tam bych mu to tolik nevyčítal, ale formálně to byla... Hlavně 2010... Monza, Singapur to byly 2 zbytečné odstoupení...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Kaša

              Kaša

              82.142.123.XXX
              Schválně jsem se na to díval, a v Monze měl Ham trochu smůlu že za lehké ťuknutí (závodní incident) doplatil krutě odstoupením. A zmiňuješ Singapur jako chybu Hama??? To asi ne, tam ho přece odstřelil Webber a pak měl poruchu .....

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          Možná si Schumiho kariéru nepamatuješ tak dobře, jako tu Lewisovu. A pak jde také o to , co považujeme za chyby u jednoho a co u druhého, které vedly k tomu, že nevytěžil maximum. Co takhle Schumiho bouračka v GP Anglie v 1999, kdy si zlomil nohu? Byla to jeho chyba vedoucí k tomu, že nevytěžil maximum? Nebo to svedeme na chybu techniky, jako se to snažíme svádět v případě Sennovy fatální bouračky v Imole? Můžu klidně pokračovat ve výčtu, ale nemíním se tu dohadovat o pohledech na různé, mnohdy nesrovnatelné události.

          Já to mám naopak. Já jsem v začátcích Hamiltona nesnášel (vadila mi přespřílišná protekce a když jsem viděl v boxech Antonyho, tak se mi otevírala kudla v kapse). Naopak Schumimu jsem přál. (Byl nastupující generace, která si osvojila Sennovy praktiky a dával mu je patřičně sežrat). Postupem času jsem preference naprosto obrátil. Schumi si až přespříliš osvojil Sennovy praktiky a neváhal jít za hranu fair-.play. Pro mne neodpustitelné. A Hamík se osamostatnil, zbavil se protěžujících elementů (Dennise a Antonyho), udělal rozhodnutí, které většina jeho fans nechápala, přestoupil do Merglu a jeho rozhodnutí se mu vyplácí. Navíc, když vrátil v Maďarsku pozici Bottasovi po TR, v době, kdy bojoval s Vettelem o titul a byl na tom v té době hůř (navíc Vettel vyhrál), na mne udělalo obrovský dojem. V takové situaci toho nebyl nikdy nikdo schopen a asi hned tak nebude. Jaký to rozdíl v jednání Schumachera a jeho úmyslných kolizí v posledních závodech sezóny, aby si zajistil titul. 03

          + 5 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kaša

            Kaša

            82.142.123.XXX
            Krásně napsáno! 01

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            90.176.154.XXX
            Lépe bych to nenapsal. 04 01

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            sorry, ale jestli bereš anglii 99 jako schumacherovu chybu, tak to fakt pardon 18 asi si měl ten odvzdušňovák před startem jít osobně dotáhnout 18 18 18
            a ty budeš někomu říkat schumachers boys 18 18 18
            kdybys za chybu dal jeho fatal error v estorilu 97 kdy naprosto nesmyslně zkoušel sundat villeneuva, i když na něj podle mě, rychlostně měl, ano, to byla chyba jako prase, ale anglie 99 kdy mu odešly brzdy... 19 20

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            ten schumacher se taky po 99 usadil a těžko můžeš posuzovat jak by se zachoval hamilton, kdyby byl v schumacherově situaci. To je otázkou okolností a hamilton už několikrát předvedl, že umí vyprodukovat taky pěknej zkrat když je pod psychickým tlakem... zkrýtka bych to nesoudil tak příkře v neprospěch jen jednoho pilota...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.103.XXX
              Podívej, pro mne je nepřijatelné posuzovat a podsouvat co by, kdyby. Hamilton byl v těžkých situacích mnohokrát a k sundání svého soka se nikdy nesnížil. Například jeho první sezóna k tomu mohla být vhodnou příležitostí. Namísto toho kupil vlastní chyby. Ne, někdo je ochoten zajít za hranice férovosti, slušnosti a jiný ne.
              Právě, že schumiboys považují diletantské sundání Villeneuva za chybu Schumiho. Zajímalo by mne, zda byste stejně psali, kdyby se mu to podařilo a Villeneuve si pro titul nedojel? Zkušenost ze stejné situace z Hillem mi dává jasnou odpověď. Nevěřím, že by Schumimu FIA a Bernie vzali třetí titul v 1997 a potrestali ho stejně, jak to udělali, když se mu nepodařilo dostatečně poškodit auto svého soupeře. A nevěřím, že by jeho fans uznali tuto prasárnu za prasárnu, nebo alespoň za chybu, když vedla k titulu.
              Po 1999 se "usadil" proto, že jednak dostal trest za 97 čímž FIA vytvořila jakýsi precedens (věřím, že kdyby stejně postupovali v 1994, tak by Schumi Villeneuvea nikdy nesundal) a druhak, že měl k dispozici dominantní auto. Hamilton také v poslední době nedělá téměř žádné chyby a když, tak ví, že v dalších závodech je bezproblémů napraví. A podobné to bylo v případě Schumachera. (Když vezmu jeho druhou kariéru, tak také najednou (v porovnání s koncem té první) jeho chyby přibyly).
              Příkrost mého hodnocení souvisí s událostmi a (pře)činy obou. Dám příklad: Odpůrci Hamiltona považují za jeho nejodpornější přečin pomalou jízdu na čele před Nicem v posledním závodě sezóny, kdy se snažil držet Rosberga blízko svého auta, aby mu odcházely dříve gumy a aby soupeři měli možnost jej předjet. Odpůrci Schumachera považují za nejodpornější přečin sundání Hilla a Villeneuvea v posledních závodech sezóny, aby ho nemohli porazit v závodě a tím i v celé sezóně.
              Ať každý posoudí, co je více unfair. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                178.255.168.XXX
                nemůžu s tebou souhlasit. Hamilton se nikdy nedostal do stejné situace jako byl schumacher, aby byl v posledním závodě před svým rivalem a v celkovém pořadí vedl o jediný bod. Navíc v 94 se určitě cítil dost poškozen tou nucenou stopkou a podle mě, když se na tu kolizi s hillem pokusíš podívat aspoň částečně nestarně, tak schumacher začal zavírat tu zatáčku dřív, než si to tam hill namířil. Navíc pamětníci z benettonu údajně vzpomínají, že v ten okamžik briatore freneticky řval na schumachera do vysílačky ať hilla sundá... Nevím jak to bylo, ale ten 94 byl asi dost emocionálně vypjatej. V 97 to byla naprosto zbytečná prasárna a nevěřím, že by nebyl potrestanej, kdyby to dopadlo jak zamýšlel - vyřazením obou. To u ferrari zkrátka FIA netoleruje. To by neprošla ani sennovi suzuka 90, kdyby seděl ve ferrari a ne v mcl... 14
                Naopak hamilton byl v počátcích kariéry ve vleku denise, kterej ty drobný prasárničky dělal za něj - bylo to v týmu a úpřímně ani moc nevěřím tomu hamiltonovu zázračnému poslednímu kolu v brazílii 2008 kdy jej glock "údajně" nepustil, přestože zpomalil tak, že se divím že místama necouval. A jasně každej se mění. Jenom si nemyslím, že hamilton je výrazně jinej než byl senna a schumacher a pro úspěch by udělal taky cokoliv. Proto si nemyslím, že by měl v úmyslu končit jako "sedminásobnej" jedině by ho vyhodil mercedes, což asi nehrozí...

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.103.XXX
                  Dal jsem ti plus, protože takové názory a vedení diskuze od ortodoxního schumacheristy na plusko jsou.
                  Přesto nelze omlouvat prasárny za hranicí fair play nastalou situací. Já si fakt myslím, že je to o vnitřní míře svědomí (nechci psát slušnosti, protože jak mám Schumiho zařazeného, tak navenek lidsky slušný byl).
                  Sezóna 94 byla asi jednou z nejpodivnějších, co jsem zažil. Mám o tom všem teorii, ale nechci tu zaneřádit diskuzi a jitřit emoce jak sennovců, tak schumacherovců. tak jen pár poznámek: Máš podobné informace jako já. Též vím o Briatoreho vyřvávání do vysílačky ohledně sundání Hilla. Nikdy jsem to v diskuzích nechtěl zmiňovat, abych nebyl osočován z nepodložených výmyslů, ale dle toho jak "férovým" šéfem Briatore byl, tomu i věřím. Schumi začal zavírat zatáčku dříve, to máš pravdu, ale před tím zavřel Hilla va vnějšku při jeho prvním pokusu o předjetí. A návrat do ideální stopy, jak to všichni omlouvají, je blbost. Protože v tak malé rychlosti, jakou Schumi po kolizi jel, byla pro něho ideální a nejrychlejší stopa na vnitřku tratě.Jsem přesvědčen, že poslech Flavia a šel po Hillovi. Co se týče nucené stopky, tak to je zase jedna z podivností sezóny. Jak jsem psal už dříve v jiné diskuzi, nejprve FIA netrestala Benetton vůbec a pak trestala exemplárně, aby nakonec zase zavřela oči před incidentem v Adelaide. Ta sezóna nebyla podle mne vůbec ukočírovaná křivda střídala křivdu na všech stranách. A já z toho nejvíce viním Bernieho, ale nebudu tu jitřit vášně.
                  Nesouhlasím, že by nějak Schumiho potrestali v 97 kvůli tomu, že seděl ve Ferrari. V té době tahali za nitky dva pánové Max Mosley a Bernie Ecclestone a sám Brnie přiznal, že Ferrari pomáhali a k Schumimu měl velmi přátelský vztah. Oba měli možnost trestat za 94. Neudělali to a neudělali by to ani v 97. Ostatně trest, který nakonec vypotili mi dává za pravdu. Trest-netrest. Dokonce i všechny Schumiho výsledky v té sezóně mu zůstaly ve statistikách. Prostě výsměch. Pokud vím, tak se tehdá jednalo o tom, aby se Schumiho trest přenesl do příští sezóny, což oba páni rezolutně odmítli.
                  Sennu 90 pohnojil sebestředný arogantní idiot Balestre. A opět bych řekl, že na nitky tahal ještě Bernie.
                  Souhlasím s názorem na Hamiltona, jen zase jeden z mých odlišných pohledů. V Brazílii 08 podle mne Glock udělal maximum pro udržení své pozice. Ke konci závodu se rozpršelo a všichni přezuli na mokré, jen Golck se snažil dojet pro body na suchých. Pit stop by ho odsunul mimo bodovaná místa, tak to risknul. Těžko ho vinit z přepuštění pozice a pomalé jízdy. Na suchých nejde jet moc rychle v lijáku. 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
          • shazec

            shazec

            109.239.66.XXX
            Sorry, ale s tím (ne)sváděním na techniku jdi někam do pr. V Anglii Schumimu selhali brzdy podobně jako Vettelovi nedávno při Monze. Rozdíl byl v tom že jeden měl na konci rovinky zeď a druhý ne. Nevím co je na tom k nepochopení. A tahat sem Sennovu smrt už je vyložená urážka jeho odkazu.

            Mluvím čistě o legendě Formule 1. Jak velký měla daná postava vliv na sport, jak velké zásluhy měl tým a jak velké jezdec na počtech vítězství atd. A v tom je Schumacher míle daleko před Hamiltonem a to je fakt. To že Schumi na trati občas předvedl věci které měly fair play daleko je taky fakt a sám to uznal jako chyby. Nutno dodat, že rozhodně nebyl prvním. Vyrůstal na exemplárních případech Senny a Prosta, kteří takhle tituly získali a dle tehdejších pravidel FIA to bylo OK.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.103.XXX
              18 18 18 O jaké legendě??? Právě, že bys měl právě teď žít a vnímat formuli 1 naplno, protože právě teď se tvoří nová legenda. Mercedes spolu s Hamiltonem přepisují všechny statistiky a ani k tomu nepotřebují žádné podpásovky a lá Schumacher, nebo Senna.13
              A pokud tě pohoršuje, že jsem přesvědčen, že Sennova smrt nesouvisí s technickou závadou, ktrerou jeho příznivci hledají snad dosud, pak je to jen tvůj problém. Žádný jeho odkaz neurážím, ani nevím, co komu odkázal? On pod doměnkou dostatečné bezpečnosti v F1 vytvořil ze závodění kontaktní sport. Svými manévry riskoval život svůj a hlavně životy ostatních pilotů. (Nedávno se mi opět dostala do ruky knížka "Tamburello" a tak jsem si oživil vzpomínky. A řekl bych, že ho to jeho počínání , nechci psát "karma", dostalo. Z lovce se stal štvanec, protože Prost, který ještě závodil a pamatoval umrtí v F1 se na to vykašlal a odešel na vrcholu a nastupující generace Schumi si jeho praktiky osvojil. Najednou byl loven on. A dělal chyby.Kruh se uzavřel). Řekl bych, že díky Sennovi tu máme superbezpečnou F1 s vyasfaltovanými únikovými zónami a se závoděním za hranou limitů tratě i závodníků, jejichž chyby (ne)postihují ani tratě, ani panáci u zelených stolů. Nevadí, když se dvě i více aut srazí piloti vylezou bez sebemenších zranění a závody i šampionát mohou negativně rozhodnout ambiciózní idioti v kokpitech vozů druhé kategorie.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Davide mrknul jsem se na to a Ricci za posledních 7 závodů (od Belgie) nasbíral více bodů než Max, ostatně stejně tak celý Renault oproti RedBullu. Spolehlivost je velmi důležitá.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Tady mě napadá rejpnutí do letitého sporu o spolehlivosti v jednom dávném souboji ale nebudu fušovat do zelí Mikovi 11 (Mimochodem kde je? Dlouho tu nebyl 17)

      Ne vážně, RB je rozhodně nespolehlivý což je reálně velký problém a Honda si zaslouží můj oblíbený odkaz [odkaz na stránku] 14

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        86.49.245.XXX
        Najednou? Za GP2 engine si tu střílel do Alonsa ještě letos v červnu

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Už je tu málo po tom co tu psal jak Renault chce Vettela a ne Alonsa 18 Na druhou stranu letos jede RedBull na titul už bez výmluv, tak mu nezbývá než se kochat. A Vettel bez tlaku létá, to se špatně obhajuje.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          90.182.169.XXX
          Ale je teda zajímavý jak jde Renault nahoru, když to takhle napíšeš. Že by se fakt Alonsovi obrátila karma? 16

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.102.38.XXX
            Určitě čím konkurenceschopnější tím lepší, ale pointa nastane stejně až v roce 22. Myslím ale že pro Alonsa je strašně dobře že už tam bude rok před tím, všechno chce nějaký čas a i on ho bude vzájemně s Renaultem potřebovat.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama