DISKUZE K ČLÁNKU GP Ázerbajdžánu: Vítězný Bottas vede i průběžnou klasifikaci

Počtvrté v zakavkazké republice, ale potřetí pod hlavičkou Ázerbajdžánu, nejlidnatější město této lokality přivítalo shodně čtvrtý závod letošní sezóny. Aniž by někdo chtěl příliš vyvolávat chmury, vítězná cesta Mercedesu hrozí opět převahou jediného týmu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP Ázerbajdžánu: Vítězný Bottas vede i průběžnou klasifikaci

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 199, poslední 01.05.2019 18:35 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovalo 8 lidí) 28.04.2019 16:38
Z celého závodu mě asi nejvíc zaujala hluboká… »
» RoBertino (Hlasovalo 6 lidí) 28.04.2019 17:20
Taky jsem to chtěl zmínit, ale pak jsem si řekl,… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 28.04.2019 19:00
Tak Mike prý osobně hned odlítá do Sakury, aby se… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                                • airwar1939

                                  airwar1939

                                  176.74.141.XXX
                                  A co kdyby jsi mě tedy tu časovou osu načrtnul, abych to pochopil?

                                  Jako kluci neuražte se, ale z Vámi Grahame, Situsi či HellHogře je diskuze pořád dokola, nejste schopni položit na stůl jediný relevantní důkaz od komisařů FIA, ale když oponent používá ¨vlastní hlavu a argumentuje, tak snižujete jeho svéprávnost.

                                  To je pak opravdu těžké diskutovat. 02

                                  + 2 / − 3

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • GRAHAM

                                    GRAHAM

                                    77.236.218.XXX
                                    Jaký relevantni důkaz chceš, když olej byl součastí spalovacího procesu. Ty chceš něco, co neexistuje a ani nemůže existovat. Olej se zkrátka v určitě době mohl používat a FIA s tím nemohla nic dělat. Hlavu v tomhle používaš, ale rozum jsi vynechal. 02 Seš jak kolovrátek s tím FIA. Tu laskavě vynech.

                                    + 2 / − 1

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • airwar1939

                                      airwar1939

                                      176.74.141.XXX
                                      Opět osobní útoky? 02 02 02

                                      + 2 / − 2

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • GRAHAM

                                        GRAHAM

                                        77.236.218.XXX
                                        Konstatování faktu. 12 Je toho plnej NET, že olej se takto vždy využíval ( + aditiva v něm, či se tím chladilo, což taky zvyšuje výkon) ale nám dobře známej T.O.M nám světe div se má opačný názor a ještě se dohaduje a chce důkazy. Každý motor bere nějaký olej a na kvaldu ty limity byli dříve velice slušné a dalo se to "legálně" využít.

                                        + 2 / − 0

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                                  • Situs

                                    Situs

                                    85.70.164.XXX
                                    Ale já jsem ti sem toho dával už dost, jestli bereš za jediný důkaz diskvalifikaci od FIA a přes to nejede vlak tak ohánět se vlastní hlavou je docela zcestné. Týmy se často začnou dotazovat na FIA s nějakou praktikou ve chvíli když mají podezření že se něco děje a že by se to dít nemělo. V takových případech to udělají oficiálně jako to v roce 2017 udělal RedBull. FIA jasně řekla že využití oleje k tomu je zakázané, ale problém trval dál a pak na konkrétní podezření u Ferrari začala FIA jednat a vydávat direktivy, konkrétně to začalo myslím Kanadou. K tomu třeba šéf přes motory Renaultu Taffin řekl že FIA by nevydávala tolik technických direktiv kdyby k tomu opravdu neměla důvod. Od Hondy jsem četl jak spalovat olej pro navýšení výkonu nechce a přiznala že FIA v pravidlech v tomto směru odvedla velmi špatnou práci a doufá že to napraví. Je tu spousty odůvodněných indícií které ignorovat jen pro to že nevím jak to technicky provést mi přijde nerozumné.

                                    + 3 / − 0

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • airwar1939

                                      airwar1939

                                      176.74.141.XXX
                                      Ne diskvalifikace od FIA není jediný důkaz... důkazem by bylo třeba rázné a okamžité jednání.

                                      První podezření přišlo už v roce 2015, kdy FIA na základě toho provedla při VC Kanady kontroly olejových nádrží týmů... a už dříve to byl například Mercedes který požadoval jasně stanovené limity, kolik oleje může motor spotřebovat.

                                      Ty limity přišli tuším až v roce 2017, tuším že 1,2 litru. Pak pro VC Itálie 2017 0,9 litru, a od začátku sezony 2018 jen 0,6 litrů...

                                      Teď máme rok 2019... nepříjdou ti skoro čtyři roky nečinosti FIA trochu mnoho?

                                      A pokud jde o ta prohlášení, myslíš třeba tohle? Dvě prohlášení z března roku 2017:

                                      "Vysvětlení pravidel je velmi důležité, ať už jde o zavěšení, palivové systémy nebo také olej. Momentálně se nacházíme ve fázi roku, kdy probíhá intenzivní komunikace - to je důležité," říká Abiteboul.

                                      "Neútočíme na nikoho konkrétně. Potřebovali jsme se ale ujistit, že to je všem jasné a že to může být řádně monitorováno a také vynucováno, aby palivo zůstalo primární hořlavinou používanou v F1," pokračuje ředitel Renaultu.

                                      A prohlášení z druhé strany:

                                      "Vidí duchy. Už léta máme mapu, která nám v kvalifikaci umožňuje využívat vyšší výkon. Nejde o nic nového. Možná v Austrálii dojde k protestům, ale u Mercedesu cítíme, že je vše v pořádku," komentuje podezření sportovní ředitel Stříbrných šípů Totto Wolf.

                                      + 2 / − 3

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • GRAHAM

                                        GRAHAM

                                        77.236.218.XXX
                                        Ano každý měl, má nějakou mapu na vyšší výkon....ale kdo využil "olej", tak měl více paliva a to je výhoda, bó to šlo mimo měřiče.
                                        A nečekáš že se přiznaj viď....

                                        12

                                        + 0 / − 0

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                                      • Situs

                                        Situs

                                        85.70.164.XXX
                                        Nevím co tím chceš říci. Ty ignoruješ ty indície co ti sem dávám stále dokola. Je toho všude plno ale ty to nebereš a proto že jsi tu jednou napsal že spalování oleje v F1 pro výkon je nesmysl tak názor ani nechceš změnit. Whiting v roce 2018 přiznal toto "Not only was oil being burned a little, but they were putting things in the oil to aid combustion, because there was no real oil spec last year. Now there is.
                                        ..... to je podle mě důkaz který přiznává že se tak dělo. Co myslíš ty.

                                        + 0 / − 0

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                                        • GRAHAM

                                          GRAHAM

                                          77.236.218.XXX
                                          S ním to nemá smysl. Starého psa novým kouskům nenaučíš. On se takhle choval vždy, fakta neřeší, má svoji hlavu a neustoupí a neustoupí. Stav je to u něj trvalej..... 11 S tím nejde hnout.
                                          Na druhou stranu, v jiných věcech je s ním diskuze v pohodě. Takže to beru pozitivně.
                                          11

                                          + 0 / − 0

                                          ohodnotit kladně záporně

                                          Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Adiho bych poprosil, aby předal data PJ , kterými se ohání. 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Vypadá to, že Adi, ač stále mluví o datech PJ, žádná nenapíše. 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      81.19.11.XXX
      Jediné, co letos ohledně PJ přišlo, byla analýza ztrát PJ na rovinkách od AMuSu.
      1. Ferrari
      2. Renault
      3. Mercedes
      4. Honda

      Ovšem neberu to nijak vážně. Hlavně je vidět, že PJ jako takové jsou v okně všechny a jsou si nejblíže od začátku hybrid éry, v kvalifikaci je asi nejlepší PJ Ferrari, v závodě má asi o něco lepší managment PJ Mercedes, R a H jsou blízko, viz Mclaren v Baku.
      Každopádně si myslím, že R nepoužívá ty nejagresivnější módy kvůli spolehlivosti, ta se zdá být již stabilizovaná, ale posílá je to od M a F někam na úroveň Hondy, každopádně nyní rozhoduje šasi, práce pneu a forma pilotů, až poté je vliv PJ. Obecně jsou však informace o výkonech velmi omezené a všichni pracujeme pouze s domněnkami.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Chceš opravdu přesná data výkonu motorů?

      V závodním režimu:
      Ferrary: 937 koní
      Mercedes: 932 koní
      Honda: 918 koní
      Renault: 914 koní + 2 osli

      Zdroj: můj palec na pravé noze...a vycucat si to z něj byla celkem fuška. 18

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama