DISKUZE K ČLÁNKU GP Ázerbajdžánu: Vítězný Bottas vede i průběžnou klasifikaci
Počtvrté v zakavkazké republice, ale potřetí pod hlavičkou Ázerbajdžánu, nejlidnatější město této lokality přivítalo shodně čtvrtý závod letošní sezóny. Aniž by někdo chtěl příliš vyvolávat chmury, vítězná cesta Mercedesu hrozí opět převahou jediného týmu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: GP Ázerbajdžánu: Vítězný Bottas vede i průběžnou klasifikaci
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
airwar1939
16:16 29.04.2019 176.74.141.XXXA co kdyby jsi mě tedy tu časovou osu načrtnul, abych to pochopil?
Jako kluci neuražte se, ale z Vámi Grahame, Situsi či HellHogře je diskuze pořád dokola, nejste schopni položit na stůl jediný relevantní důkaz od komisařů FIA, ale když oponent používá ¨vlastní hlavu a argumentuje, tak snižujete jeho svéprávnost.
To je pak opravdu těžké diskutovat.-
GRAHAM
17:03 29.04.2019 77.236.218.XXXJaký relevantni důkaz chceš, když olej byl součastí spalovacího procesu. Ty chceš něco, co neexistuje a ani nemůže existovat. Olej se zkrátka v určitě době mohl používat a FIA s tím nemohla nic dělat. Hlavu v tomhle používaš, ale rozum jsi vynechal. Seš jak kolovrátek s tím FIA. Tu laskavě vynech.-
-
GRAHAM
17:43 29.04.2019 77.236.218.XXXKonstatování faktu. Je toho plnej NET, že olej se takto vždy využíval ( + aditiva v něm, či se tím chladilo, což taky zvyšuje výkon) ale nám dobře známej T.O.M nám světe div se má opačný názor a ještě se dohaduje a chce důkazy. Každý motor bere nějaký olej a na kvaldu ty limity byli dříve velice slušné a dalo se to "legálně" využít.
-
-
-
Situs
17:10 29.04.2019 85.70.164.XXXAle já jsem ti sem toho dával už dost, jestli bereš za jediný důkaz diskvalifikaci od FIA a přes to nejede vlak tak ohánět se vlastní hlavou je docela zcestné. Týmy se často začnou dotazovat na FIA s nějakou praktikou ve chvíli když mají podezření že se něco děje a že by se to dít nemělo. V takových případech to udělají oficiálně jako to v roce 2017 udělal RedBull. FIA jasně řekla že využití oleje k tomu je zakázané, ale problém trval dál a pak na konkrétní podezření u Ferrari začala FIA jednat a vydávat direktivy, konkrétně to začalo myslím Kanadou. K tomu třeba šéf přes motory Renaultu Taffin řekl že FIA by nevydávala tolik technických direktiv kdyby k tomu opravdu neměla důvod. Od Hondy jsem četl jak spalovat olej pro navýšení výkonu nechce a přiznala že FIA v pravidlech v tomto směru odvedla velmi špatnou práci a doufá že to napraví. Je tu spousty odůvodněných indícií které ignorovat jen pro to že nevím jak to technicky provést mi přijde nerozumné.-
airwar1939
17:22 29.04.2019 176.74.141.XXXNe diskvalifikace od FIA není jediný důkaz... důkazem by bylo třeba rázné a okamžité jednání.
První podezření přišlo už v roce 2015, kdy FIA na základě toho provedla při VC Kanady kontroly olejových nádrží týmů... a už dříve to byl například Mercedes který požadoval jasně stanovené limity, kolik oleje může motor spotřebovat.
Ty limity přišli tuším až v roce 2017, tuším že 1,2 litru. Pak pro VC Itálie 2017 0,9 litru, a od začátku sezony 2018 jen 0,6 litrů...
Teď máme rok 2019... nepříjdou ti skoro čtyři roky nečinosti FIA trochu mnoho?
A pokud jde o ta prohlášení, myslíš třeba tohle? Dvě prohlášení z března roku 2017:
"Vysvětlení pravidel je velmi důležité, ať už jde o zavěšení, palivové systémy nebo také olej. Momentálně se nacházíme ve fázi roku, kdy probíhá intenzivní komunikace - to je důležité," říká Abiteboul.
"Neútočíme na nikoho konkrétně. Potřebovali jsme se ale ujistit, že to je všem jasné a že to může být řádně monitorováno a také vynucováno, aby palivo zůstalo primární hořlavinou používanou v F1," pokračuje ředitel Renaultu.
A prohlášení z druhé strany:
"Vidí duchy. Už léta máme mapu, která nám v kvalifikaci umožňuje využívat vyšší výkon. Nejde o nic nového. Možná v Austrálii dojde k protestům, ale u Mercedesu cítíme, že je vše v pořádku," komentuje podezření sportovní ředitel Stříbrných šípů Totto Wolf.-
-
Situs
17:51 29.04.2019 85.70.164.XXXNevím co tím chceš říci. Ty ignoruješ ty indície co ti sem dávám stále dokola. Je toho všude plno ale ty to nebereš a proto že jsi tu jednou napsal že spalování oleje v F1 pro výkon je nesmysl tak názor ani nechceš změnit. Whiting v roce 2018 přiznal toto "Not only was oil being burned a little, but they were putting things in the oil to aid combustion, because there was no real oil spec last year. Now there is.
..... to je podle mě důkaz který přiznává že se tak dělo. Co myslíš ty.-
GRAHAM
18:01 29.04.2019 77.236.218.XXXS ním to nemá smysl. Starého psa novým kouskům nenaučíš. On se takhle choval vždy, fakta neřeší, má svoji hlavu a neustoupí a neustoupí. Stav je to u něj trvalej..... S tím nejde hnout.
Na druhou stranu, v jiných věcech je s ním diskuze v pohodě. Takže to beru pozitivně.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Adi
10:13 29.04.2019 81.19.11.XXXJediné, co letos ohledně PJ přišlo, byla analýza ztrát PJ na rovinkách od AMuSu.
1. Ferrari
2. Renault
3. Mercedes
4. Honda
Ovšem neberu to nijak vážně. Hlavně je vidět, že PJ jako takové jsou v okně všechny a jsou si nejblíže od začátku hybrid éry, v kvalifikaci je asi nejlepší PJ Ferrari, v závodě má asi o něco lepší managment PJ Mercedes, R a H jsou blízko, viz Mclaren v Baku.
Každopádně si myslím, že R nepoužívá ty nejagresivnější módy kvůli spolehlivosti, ta se zdá být již stabilizovaná, ale posílá je to od M a F někam na úroveň Hondy, každopádně nyní rozhoduje šasi, práce pneu a forma pilotů, až poté je vliv PJ. Obecně jsou však informace o výkonech velmi omezené a všichni pracujeme pouze s domněnkami. -
airwar1939
11:27 29.04.2019 176.74.141.XXXChceš opravdu přesná data výkonu motorů?
V závodním režimu:
Ferrary: 937 koní
Mercedes: 932 koní
Honda: 918 koní
Renault: 914 koní + 2 osli
Zdroj: můj palec na pravé noze...a vycucat si to z něj byla celkem fuška. -
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek