DISKUZE K ČLÁNKU GP Ázerbajdžánu: Vítězný Bottas vede i průběžnou klasifikaci
Počtvrté v zakavkazké republice, ale potřetí pod hlavičkou Ázerbajdžánu, nejlidnatější město této lokality přivítalo shodně čtvrtý závod letošní sezóny. Aniž by někdo chtěl příliš vyvolávat chmury, vítězná cesta Mercedesu hrozí opět převahou jediného týmu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: GP Ázerbajdžánu: Vítězný Bottas vede i průběžnou klasifikaci
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
17:53 01.05.2019 185.149.130.XXX
Vždyť ten VSC byl až po jeho pitstopu!!! Takže by si pomohl jen o 6 kol novějšími gumami.
To už ztrácel na Maxe přes 15s a získal by minimálně dalších 10s ztráty. Jak bylo vidět, tak i s gumama na 1 rychlé kolo a 3 pomalé dokázal překonat Bottase jen o 1s. Maxe o něco víc, ale nebyly to ani dvě. Takže zase matematika. během 10 kol měl dojet 15+10s a přitom nebyl schopný udělat ani jedno kolo rychlejší aspoň o 2s než Max. Výsledek je parosto zřejmý. Neměl by jedinou šanci Maxe dojet.
Jediné, co by se změnilo by bylo to, že by přišel o ten bod navíc. protože by neměl gumy na 4 kola (1 rychlé), ale na 10 rychlých kol.
Další ukázka, že za každou cenu hledáš poškozování Sebových kolegů. V neděli u něj nebylo špatně vůbec nic.
To už ztrácel na Maxe přes 15s a získal by minimálně dalších 10s ztráty. Jak bylo vidět, tak i s gumama na 1 rychlé kolo a 3 pomalé dokázal překonat Bottase jen o 1s. Maxe o něco víc, ale nebyly to ani dvě. Takže zase matematika. během 10 kol měl dojet 15+10s a přitom nebyl schopný udělat ani jedno kolo rychlejší aspoň o 2s než Max. Výsledek je parosto zřejmý. Neměl by jedinou šanci Maxe dojet.
Jediné, co by se změnilo by bylo to, že by přišel o ten bod navíc. protože by neměl gumy na 4 kola (1 rychlé), ale na 10 rychlých kol.
Další ukázka, že za každou cenu hledáš poškozování Sebových kolegů. V neděli u něj nebylo špatně vůbec nic.
Mike17
17:39 01.05.2019 185.149.130.XXX
Právě. Napsal jsi, že ho nechali vytrápit na žlutých. To asi nebyla pochvala, tedy zase podle tebe udělali něco zase proti Leclercovi. Přitom Seba nechali "vytrápit na žlutých" úplně stejně (sice na konci s lehčím vozem, ale o 4 kola dýl). U něj problém se strategií tradičně nemáš.
Prostě ty strategie jsou +- kolo srovnatelné a opět máš problém na jedné straně.
A jaké načasování bys zvolil ty? Nechal bys ho trápit delší dobu na červených, které nejely nikomu? Nebo bys mu naordinoval zastávku navíc? Takže bys mu naordinoval dalších 25s (pokud si odmyslím tu zastávku jen na nejrychlejší kolo) ztráty, kterou by měl dohnat na čem? Opět na žlutých?
V podstatě všichni jeli na 1 pitstop, kromě těch, co využili VSC na konci závodu. Zajímavé je, že z těch všech stejných strategií máš problém opět pouze se strategií kolegy Vettela.
Prostě ty strategie jsou +- kolo srovnatelné a opět máš problém na jedné straně.
A jaké načasování bys zvolil ty? Nechal bys ho trápit delší dobu na červených, které nejely nikomu? Nebo bys mu naordinoval zastávku navíc? Takže bys mu naordinoval dalších 25s (pokud si odmyslím tu zastávku jen na nejrychlejší kolo) ztráty, kterou by měl dohnat na čem? Opět na žlutých?
V podstatě všichni jeli na 1 pitstop, kromě těch, co využili VSC na konci závodu. Zajímavé je, že z těch všech stejných strategií máš problém opět pouze se strategií kolegy Vettela.
Mike17
17:17 01.05.2019 185.149.130.XXX
No asi tak. Rozdíl 5-6k je nic. A to je ještě číslo, které je v podstatě nereálné, prptože k dokonalému spalování prostě nedochází. Jiný okamžik a jiné místo vznícení. Takže je otázka, jestli přínos není jen zlomkem této hodnoty a jesti to má vůbec význam.
Náskok Ferrari v desítkách koní to nevysvětluje vůbec.
Náskok Ferrari v desítkách koní to nevysvětluje vůbec.
jon
12:48 01.05.2019 90.176.154.XXX
Máš recht, měl jsem na mysli závodní stáj, která stejně jako u McL dána vedle ostatní aktivity firmy. McL má situaci jednodušší díky Ojjehovi. Když jdou do červených (viz vedlejší článek), mají za zády silné zdroje, ze kterých to vždy zalepí. Problém by nastal, pokud by Ojjeh z McLarenu vycouval. Velice brzy bychom měli druhý Williams.
odin
19:33 30.04.2019 77.240.103.XXX
Dej odkaz kde zde píšu o podrazu.
Napsal jsem jen, že nechali Leclerca vytrápit na žlutých.
Z mého pohledu, pokud chtěli u něho zkoušet jinou strategii, tak jsem nepochopil načasování a také tvrdosti gum. A znovu opakuji: Na Seba to tentokrát nebylo, ale Maxe potrápit mohl.
Napsal jsem jen, že nechali Leclerca vytrápit na žlutých.
Z mého pohledu, pokud chtěli u něho zkoušet jinou strategii, tak jsem nepochopil načasování a také tvrdosti gum. A znovu opakuji: Na Seba to tentokrát nebylo, ale Maxe potrápit mohl.
Mike17
15:19 30.04.2019 46.135.27.XXX
Ano, vím že na začátku je auto těžší a je větší opotřebení. Ale rozdíl byl jen 12 kol a Seb měl o 4 kola delší. Takže i když zohledním toto, jsou ty strategie plus minus jedno dvě kola, plné srovnatelné. Že hledáš chybu opět jen na jedné straně je pouze další ukázkou tvé údajně nestrannosti. Jen další příklad toho, že Ferrari nemá šanci kolegům Vettela udělat strategii, kterou bys neoznačil za podraz.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek