DISKUZE K ČLÁNKU GP Ázerbajdžánu: Vítězný Bottas vede i průběžnou klasifikaci

Počtvrté v zakavkazké republice, ale potřetí pod hlavičkou Ázerbajdžánu, nejlidnatější město této lokality přivítalo shodně čtvrtý závod letošní sezóny. Aniž by někdo chtěl příliš vyvolávat chmury, vítězná cesta Mercedesu hrozí opět převahou jediného týmu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP Ázerbajdžánu: Vítězný Bottas vede i průběžnou klasifikaci

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 199, poslední 01.05.2019 18:35 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovalo 8 lidí) 28.04.2019 16:38
Z celého závodu mě asi nejvíc zaujala hluboká… »
» RoBertino (Hlasovalo 6 lidí) 28.04.2019 17:20
Taky jsem to chtěl zmínit, ale pak jsem si řekl,… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 28.04.2019 19:00
Tak Mike prý osobně hned odlítá do Sakury, aby se… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ok, tak nic.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
No právě. O Mercedes vůbec nešlo.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Vždyť ten VSC byl až po jeho pitstopu!!! Takže by si pomohl jen o 6 kol novějšími gumami.
To už ztrácel na Maxe přes 15s a získal by minimálně dalších 10s ztráty. Jak bylo vidět, tak i s gumama na 1 rychlé kolo a 3 pomalé dokázal překonat Bottase jen o 1s. Maxe o něco víc, ale nebyly to ani dvě. Takže zase matematika. během 10 kol měl dojet 15+10s a přitom nebyl schopný udělat ani jedno kolo rychlejší aspoň o 2s než Max. Výsledek je parosto zřejmý. Neměl by jedinou šanci Maxe dojet.
Jediné, co by se změnilo by bylo to, že by přišel o ten bod navíc. protože by neměl gumy na 4 kola (1 rychlé), ale na 10 rychlých kol.
Další ukázka, že za každou cenu hledáš poškozování Sebových kolegů. V neděli u něj nebylo špatně vůbec nic. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Právě. Napsal jsi, že ho nechali vytrápit na žlutých. To asi nebyla pochvala, tedy zase podle tebe udělali něco zase proti Leclercovi. Přitom Seba nechali "vytrápit na žlutých" úplně stejně (sice na konci s lehčím vozem, ale o 4 kola dýl). U něj problém se strategií tradičně nemáš.
Prostě ty strategie jsou +- kolo srovnatelné a opět máš problém na jedné straně.
A jaké načasování bys zvolil ty? Nechal bys ho trápit delší dobu na červených, které nejely nikomu? Nebo bys mu naordinoval zastávku navíc? Takže bys mu naordinoval dalších 25s (pokud si odmyslím tu zastávku jen na nejrychlejší kolo) ztráty, kterou by měl dohnat na čem? Opět na žlutých?
V podstatě všichni jeli na 1 pitstop, kromě těch, co využili VSC na konci závodu. Zajímavé je, že z těch všech stejných strategií máš problém opět pouze se strategií kolegy Vettela. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Tak jestli Mercedes přezouval žluté, jen aby pokryl Vettela, tak by jinak přezul co? Když ne bílé, tak zase červené, které nejely nikomu a vydržely pár kol? Tak to upřesni, co by normálně přezuli!

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Koukám, že stejné hlášky máte na každého, kdo s vámi v něčem nesouhlasí. prostě buď bude souhlasit, nebo "si jede svou". 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Podle toho co popisujete, nejde zvýšit spalování oleje nějakou mapou.
20

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Takto tu vystupuješ pouze ty.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
No asi tak. Rozdíl 5-6k je nic. A to je ještě číslo, které je v podstatě nereálné, prptože k dokonalému spalování prostě nedochází. Jiný okamžik a jiné místo vznícení. Takže je otázka, jestli přínos není jen zlomkem této hodnoty a jesti to má vůbec význam.
Náskok Ferrari v desítkách koní to nevysvětluje vůbec.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Máš recht, měl jsem na mysli závodní stáj, která stejně jako u McL dána vedle ostatní aktivity firmy. McL má situaci jednodušší díky Ojjehovi. Když jdou do červených (viz vedlejší článek), mají za zády silné zdroje, ze kterých to vždy zalepí. Problém by nastal, pokud by Ojjeh z McLarenu vycouval. Velice brzy bychom měli druhý Williams.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Dej odkaz kde zde píšu o podrazu.
Napsal jsem jen, že nechali Leclerca vytrápit na žlutých.
Z mého pohledu, pokud chtěli u něho zkoušet jinou strategii, tak jsem nepochopil načasování a také tvrdosti gum. A znovu opakuji: Na Seba to tentokrát nebylo, ale Maxe potrápit mohl.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Zas vymýšlíš pitomosti?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

46.135.27.XXX
Ano, vím že na začátku je auto těžší a je větší opotřebení. Ale rozdíl byl jen 12 kol a Seb měl o 4 kola delší. Takže i když zohledním toto, jsou ty strategie plus minus jedno dvě kola, plné srovnatelné. Že hledáš chybu opět jen na jedné straně je pouze další ukázkou tvé údajně nestrannosti. Jen další příklad toho, že Ferrari nemá šanci kolegům Vettela udělat strategii, kterou bys neoznačil za podraz. 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

46.135.27.XXX
Tentokrát měli času dost. Ale jo, je otázka, jestli ten risk za bod stál. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

46.135.27.XXX
Jako že měl Mercedes přezout na bílé??? To by mělo jakou výhodu? Udržet dlouhý stint na žlutých nedělalo problém nikomu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

46.135.27.XXX
Na rozdíl od tebe je mi to celkem jedno. Ale četl jsem něco o převodovce. Takže pořád 4:1? 12
Že si vždycky nezapomeneš říct o setření. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

46.135.27.XXX
11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Vadí mi když FIA dostatečně nekoná u věcí která by měla být velmi jasná a jejich dodržování by mělo být prioritou. FIA proti tomu začala něco dělat až po více než 3 letech. A to až tehdy když RedBull a Renault hodně prskal.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Nic takového neexistuje 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Mě baví, jak se pořád i po těch letech dokáže nad touhle věcí naštvat. 14

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama