DISKUZE K ČLÁNKU GP Ázerbajdžánu: Vítězný Bottas vede i průběžnou klasifikaci

Počtvrté v zakavkazké republice, ale potřetí pod hlavičkou Ázerbajdžánu, nejlidnatější město této lokality přivítalo shodně čtvrtý závod letošní sezóny. Aniž by někdo chtěl příliš vyvolávat chmury, vítězná cesta Mercedesu hrozí opět převahou jediného týmu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP Ázerbajdžánu: Vítězný Bottas vede i průběžnou klasifikaci

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 199, poslední 01.05.2019 18:35 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovalo 8 lidí) 28.04.2019 16:38
Z celého závodu mě asi nejvíc zaujala hluboká… »
» RoBertino (Hlasovalo 6 lidí) 28.04.2019 17:20
Taky jsem to chtěl zmínit, ale pak jsem si řekl,… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 28.04.2019 19:00
Tak Mike prý osobně hned odlítá do Sakury, aby se… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX

    [odkaz na stránku]

    [odkaz na stránku]

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Airware v otázce spalování oleje pro výkon nesmyslně ignoruješ vše co k tomu kdy bylo napsáno. To že FIA nikoho neusvědčila neznamená že se nic nedělo a kroky které FIA provedla a provádí mluví spíše o těžkém opaku. Přehlížet to jen s tím že není důkaz si naštěstí FIA nemůže dovolit. Než FIA začala zavádět úpravy a kontrolní mechanismy někdy tuším v roce 2017, můžeš mi říci jak by vůbec FIA mohla v této oblasti něco někomu dokázat? Vždyť kromě toho že by si někdo pustil pusu na špacír neměla vůbec žádnou šanci něco prokázat.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Ale vždyť nic nikomu dokazovat nemohla. Spotřeba oleje byla tehdy "povolená".
      Mercedes kvůli tomu i předělával motor. Takže ani to nešlo zakazat v módu teď hned, ale dát výrobcům šanci to předělat.

      Takže Airwere, FIA proti tomu do určité doby nemohla dělat vůbec nic. Nebyl důvod.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        Ano spotřeba oleje byla tehdy povolená, pak když se objevilo podezření že by mohl být olej spalován, došlo k postupnému omezení. Ale pak jasně zavedla pravidla o množství spotřebovaného oleje. Tak v čem je problém? A proč dochází pořád k obvinění s podvádění?

        PS: k tomu Mercedesu, byl to právě tento tým který už v době vzniku pravidel požadaval zavedení limitu na maximální spotřebu oleje, proč se na tom ostatní týmy s FIA nedohodli?

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Já jsem naopak četl dost, co o tom bylo napsáno, a z ničím co jsem k tomu přečetl nemám problém.

      S čím problém naopak mám, je to že po určitých nejasných obviněních, nebyly předloženy i důkazy a že se tak děje už čtyři roky.

      Dobře přistoupím na Vaši hru a přistoupím na to, že některé týmy skutečně využívali olej jako palivo už od roku 2014.

      FIA má přístup k vozům, motorům, může je rozebrat, má přístup k řídícím jednotkám, programy a data může kontrolovat, proč tedy od Kanady 2015 až do Baku 2019 nedokázala odhalit FIa jediné provinění?

      Proč FIA, když se toto podezření v roce 2015 objevilo, nastavilo omezení pro spotřebu paliva až od roku 2017 a proč ho zavedla tak benevolentně?

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        "Not only was oil being burned a little, but they were putting things in the oil to aid combustion, because there was no real oil spec last year." Whiting 2018. Můžeš si to najít.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Ty mě máš vážně za debila, když si myslíš, že jsem tyto texty nečetl?

          V nich se píše, že v roce 2017 sice omezili spotřebu, ale nespecifikovali co má obsahovat olej, a že do olejů a zvláště kvalifikačních olejů mohli být přidávány přísady, které mohly být spalovány. Pozor i Whiting hovoří o přísadách v oleji určených ke spalování, nikoli o spalování vlastního oleje.

          Ale pořád jsem nikde nenarazil na to, aby Whiting řekl kdo tohle využíval, kdy, co spaloval... prostě cokoli co by adresně na ukázalo na nějakou konkrétní situaci či tým.

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Motor vždy spaluje olej.... víš. Někdy chtěně a dokázat to nejde.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Ty si zanadáváš sám, já tě nijak neurážel, asi jsem taky měl. Whiting jasně říká že se tak dělo! To je důkaz proč se vůbec začalo něco dít a děje se dodnes. FIA vede válku s jistými výrobci a postupně jim zabraňuje v jejich užívaných praktikách. Jelikož Honda a Renault spotřebovávali desetinu litru oleje na 100km již dávno tak jich se to opravdu netýká.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • airwar1939

              airwar1939

              176.74.141.XXX
              A zde jsem u toho v čem se neshodneme, ano Whiting říká, že se do oleje přimýchávala aditiva která mohou hořet. Ale už něříká kdo to dělal, a kolik který motor toho oleje spotřebovává. Ale ty najednou víš, že motor Hondy a Renaultu 0,1 litrů oleje na 100 km.

              A když FIA vede tu válku jak říkáš, proč je omezuje postupně, a nezatrhne jim to tedy když ne okamžitě, tak se startem další sezony, tedy třeba sezony 2018?

              + 2 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                85.70.164.XXX
                Jak najednou? To se tu přece psalo že Honda a Renault mají takovou spotřebu.

                A proč je omezuje postupně? No protože někdo zaloboval! Už vidím ty proslovy jak oni ten olej potřebují a že na to nejsou schopni rychle zareagovat 03 Jinak by to FIA mělo být uplně jedno ne? 04 Proč třeba omezili olej v kvaldě až letos, to se opravdu zeptej FIA co jim tak trvalo, u mě to jsou šmejdi 11

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • airwar1939

                  airwar1939

                  176.74.141.XXX
                  Ale chápeš že tohle fakt nemůžu brát vážně?

                  FIA určuje pravidla, pokud se domnívá, že někdo podvádí, je tam od toho aby zasáhla, a né od toho aby podvody zlegalizovala.

                  A přiznávám, že jsem přehlédl, že by se psalo kolik který motor spotřebovává oleje v závodě či kvalifikaci. Ale pokud by H a R spotřebovávali 0,1 litrů, tak proč FIA nastavila pravidlo na 1,2 litrů?

                  + 2 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Situs

                    Situs

                    85.70.164.XXX
                    Domnívá se, ale když něco nemůže dokázat upravuje, zpřísňuje a vydává další direktivy. Petr tu přímo psal o těch 0,1l pro Renault a Hondu. Kvalifikace je omezena nulou v nádrži až letos, pro mě směšně pozdě.

                    + 2 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • airwar1939

                      airwar1939

                      176.74.141.XXX
                      Ale tomuhle se vážně nedá věřit. Pokud FIA začala motoráře hlídat a Honda a Renault měli spotřebu 0,1 litrů, tak proč by nastavovala spotřebu na 1,2 litrů (a to se bojím domyslet kolik by tedy museli některé motory mít spotřebu před tím. Argument na lobování nelze brát vážně, lobují všichni a takovéto omezení by muselo přijít Hondě a Renaultu směšné, a to by logicky muselo rozpoutat mediální kampaň, kterou to nerozpoutalo.

                      + 2 / − 2

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Situs

                        Situs

                        85.70.164.XXX
                        No jasně že lobují, tak se nediv proč FIA jedná jak jedná. O té spotřebě 0,1l na 100km jsem si jist, psalo se to tu i diskutovalo. Věř tomu.

                        + 2 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • HellHogr

                          HellHogr

                          37.48.7.XXX
                          Ano, hodně se to tu řešilo, Petr tu dával k tomu i komentáře. .. jenže airwar1939 ví všechno nejlíp a jen my nic nevíme 18

                          + 2 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Toto Wollf a Dieter Zetsche se radují z vítězství po závodě v Monze

Alonso a Mercedes? Wolfova odpověď zní jasně

Red Bull

Další názor pilota ze staré školy. Bude Alan Jones pokračovat v roli závodního komisaře?

Mick Schumacher na Závodě šampionů v Mexiku

V šampionátu F2 vyhrál svůj první závod. Cítí se Schumacher junior připraven na vstup do F1?

Max Verstappen na pódiu po GP Španělska

Verstappen je pro Hondu velmi důležitý, přiznává její šéf

Koncept monopostu pro rok 2021 v aerodynamickém tunelu Alfy Romeo v Hinwilu

FOTO: Budoucnost F1 v aerodynamickém tunelu - v Hinwilu už testují vůz pro rok 2021

Alexander Albon v Monaku

"Albon je rychlejší než Kvjat," zdůvodňuje Helmut Marko a hovoří o jeho smlouvě

Lando Norris v kvalifikaci v Německu

První polovina sezony očima Landa Norrise

Společná fotografie pilotů F1

Souboje týmových kolegů po 1. části sezóny 2019: Kdo dominuje a kdo nejvíce zklamal?

Nico Hülkenberg (Renault), Romain Grosjean (Haas) a Carlos Sainz (vpravo s McLarenem) v závodě v deštivé GP Německa 2019

"Rozdíly mezi týmy jsou větší, než si lidé dokážou představit." Sainz vidí u McLarenu velký prostor pro zlepšení

Pohonná jednotka Hondy RA617H

Honda kvůli své počáteční ztrátě očekávala horší vývoj letošní sezóny. Na Mercedes ale stále nemá

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama