DISKUZE K ČLÁNKU GP Ázerbajdžánu: Vítězný Bottas vede i průběžnou klasifikaci
Počtvrté v zakavkazké republice, ale potřetí pod hlavičkou Ázerbajdžánu, nejlidnatější město této lokality přivítalo shodně čtvrtý závod letošní sezóny. Aniž by někdo chtěl příliš vyvolávat chmury, vítězná cesta Mercedesu hrozí opět převahou jediného týmu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: GP Ázerbajdžánu: Vítězný Bottas vede i průběžnou klasifikaci
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
HellHogr
09:44 29.04.2019 37.48.7.XXXK diskuzi níže, Mercedes se rozhodl pro návrat do F1 z ádovdů hybridních PJ - už v roce 2009 tohle FIA diskutovala s týmy a dohodli se na tom, Mercedes jako dodavtel motorů u toho taky byl, chtěli to mít pod palcem, proto se rozhodli ne jen jako dodavatel, ale jako tovrání tým, se směrnicemi EU a celkově omezování emisemi to byl logický krok, Mercedes už 2010 začal vyvije hybridní PJ, chce je potom dávat do svých silničních aut, což je logický krok, to samé Honda, Renault a nakonec i Ferrari, které to použilo u LaFerrari. Mercedes měl v roce 2014, 2015 a 2016 tak dominatní PJ, že to šasi, i když nebylo top, tak nikdo nepoznal, to že tehda výrobcy motorů nedávali ty stejný PJ odběratelům se vědělo, proto se nastavilo pravidlo o stejných motorech pro všechny. V roce 2017 přišel zlom, to Ferrari začalo daleko víc investovat do vývoje PJ než šasi a Mercedes naopak, ten věděl, že se bude blížit stropu ve svém vývoji, proto vzal i Allisona a odstavil Costu, že auto bylo trochu diva bylo s tím přechodem na jinou platofrmu šasi, 2018 se to krásně ukázalo v boji s Ferrari no a letos se to jen podthruje, příjde mi, že Ferrari neumí držet krok jak ve vývoji šasi, aero, výdrž komponent a PJ, dokže vždy jen dvě části a dvě mu unikají, v tomhle je Mercedes komplexnější, to bude porblém i pro McLaren a RB, ty nedokáží ovlivnit vývoj PJ u svých dodavatelů, takže se musí spolejéat na jejich prác. Jinak Renault se jako továrna vrátla ze stejného důvodu co Mercedes, krásně je to vidět v koncernu Nissanu, ale co se týče F1, jsou moc zbrklý, moc se snaží tlačit na pilu jak u šasi tak PJ a ten výsledek je letošní jejich balík, jejich PJ určitě musí být dobrá viz výkony McLarenu, ale tá spolehlivost zatím dobrá není a to šasi, snad se dokáží vzapamtovat, lidi na to mají-
GRAHAM
09:59 29.04.2019 77.236.218.XXXMercedes prý začal ještě dříve s vývojem, ale to není podstatné. Jinak tak nějak souhlas. Jen dodám, že Ferrari, mělo s PJ skluz, který díky externím firmám dohnalo. respektive byla tam část lidí co dělala( vyvíjela) původně pro Mercedes.
Ano R a H tlačí na PJ a proto teď ta "nespolehlivost". Ono to ale asi jinak nejde. Renault musel začít používat méně agresivní módy. Honda měla čas doladit loňskou jednotku a proto ten upgrade už teď. Kvůli závodnímu tempu. -
-
airwar1939
11:22 29.04.2019 176.74.141.XXXTo jsou zase perly, ale zasmál jsem se.
PS: ukládám si to pro pozdější pobavení.-
-
airwar1939
11:48 29.04.2019 176.74.141.XXXPořád čekám na nějaký důkaz o pálení oleje.
To byly zase teorie, jak Ferrari pálí olej, a jak budou v Baku létat, a nakonec měli problém i s RB. Nějak Vám ty teorie nevychází.
PS: neboj, úplně hloupej neumřeš.-
-
airwar1939
13:03 29.04.2019 176.74.141.XXXA důkazy o pálení oleje u M a F v minulosti?
Tvrzení, že o tom všichni věděli, a že to FIA kryla je fajn teorie, ale bral bych něco serioznějšího.-
HellHogr
13:48 29.04.2019 37.48.7.XXXTakže FIA začala rešit pálení oleje jen tak pro srandu? tyjo, to je stejná logika, jako když střed pole bojuje proti sobě a ty napíšeš, že všichni tmýy ve středu pole jeli dobrje závod, naprosto pecka, možná se chytť s Mikem za ruku a běžte dělat pro Hondu, s váma to dotáhne fakt daleko -
-
-
HellHogr
14:03 29.04.2019 37.48.7.XXXJojo, odmítej odpovídat na něco co je logického - FIA dle tebe ty pravidla začala řešit a dělat restrikce, protože se to vlastně nedělo, stejně tak se můžou placat po ramenách všechny týmy, když ze středu pole bodovali jen dva + Kimi, kterej získal bod díky odpadnutí Gaslyho, tyjo to je pecka myšelní, hlavně si ulož moji zprávu o tom, proč automobilyk vstupují v nové době do F1, určitě to je čistě ze závodního důvodu, sorry, ale Mercedes není Ferrari, který má prioritu v F1, to stejný Renault, Honda, myslíš si, že by se Honda vrátila bez současných hybridních PJ? sleduješ vůbec jak se vyvijí automobilovej průmysl? je dost naivní si myslet, že tovární týmy vstupují do F1, jen aby tam mohli závodit a neohli si ty technologie předat do svých produktů, ale v jiném měřítku-
airwar1939
14:34 29.04.2019 176.74.141.XXXVypovidej se, pokud máš potřebu. Ale zkus to prosím slušně, bez osobních útoků
a především bez lhaní.-
-
airwar1939
15:02 29.04.2019 176.74.141.XXXOpakovaně lžeš, když vkládáš do svých příspěvků do mých, ale i do "úst" jiným diskutérům věty, které jsme nikdy nenapsali.
K tvému příspěvku který jsem označil za perlu... dost věcí v něm jsou domněnky, něco jsou fakta... faktickou úroveň jsem nezpochybňoval, stejně by to k ničemu nebylo a zbytečně bychom se hádali, pobavila mě úroveň příspěvku, způsob formulace atd.
Add. spalování oleje... FIA kontroluje každý podmět co dostane ohledně možného porušení pravidel, pokud najde pochybení, uděluje tresty, mění pravidla atd.
V tomto případě nebyl trest udělen, FIA nezjistila tudíž žádné pochybení v rozporu s pravidly.
Ale FIA se rozhodla změnit pravidla, postupně sníží možnost spotřeby oleje na nižší hodnotu.
To snižování spotřeby FIA naplánovala v několika krocích na dobu delší než 30 měsíců... i v tom vidím důkaz, že FIA žádné existující porušování pravidel nenašla. Pokud by našla, jednala by logicky mnohem razantněji.-
HellHogr
15:09 29.04.2019 37.48.7.XXXMyslíš jednání typu Red Bull Monako 2011, kdy měl nelegální podlaku, přesto jej nechala odjet daný závod a od dalšího závodu neboli v Kanadě podlahu nesměli použít, jaký trest přišel? s nelegální podlahou je nechali odjet závod, FIA ne vždy ihned uděluje tresty a jak chceš udělit tresty zpětně?-
airwar1939
15:30 29.04.2019 176.74.141.XXXUdělení trestu zpětně je ve sportu naprosto normální jev, dokonce i ve Formuli 1, Michael Schumacher byl například za svůj incident v posledním závodě sezony 1997 dodatečně diskvalifikován z celého šampionátu.
A byla jejich podlaha skutečně nelegální, a nebo jen odporovala duchu pravidel?
Pokud FIA zjistí, že nějaké řešení je v rozporu s duchem pravidel, toto řešení zakáže. Viz. třeba hmotové tlumiče, ty zakázala v roce 2005 před VC Itálie, nebo foukaný difuzor, ten zakázala od sezony 2011, nebo třeba vyvažovací systém RB a Mercedesu, ten zakázala před začátkem testů dané sezony.
Zde ale FIA jasně řekla, že se olej nesmí spalovat... ale spotřebu oleje omezuje postupně v několika krocích 1.2 litru, 0.9 litru, letos 0.6 litru, a příští rok 0,3 litru.
Možná je to celé komplot od FIA, která se domluvila s automobilkama. Ale já prostě nedokážu uvěřit, že by FIA zjistila, že Mercedes nebo Ferrari (či případně oba) podvádí, neudělila jim trest, a následně by jejich podvádění nezakázala, ale naopak jim pravidly umožnila, byť v omezenější míře, podvádět další tři roky.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek