DISKUZE K ČLÁNKU GP Ázerbajdžánu: Vítězný Bottas vede i průběžnou klasifikaci
Počtvrté v zakavkazké republice, ale potřetí pod hlavičkou Ázerbajdžánu, nejlidnatější město této lokality přivítalo shodně čtvrtý závod letošní sezóny. Aniž by někdo chtěl příliš vyvolávat chmury, vítězná cesta Mercedesu hrozí opět převahou jediného týmu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: GP Ázerbajdžánu: Vítězný Bottas vede i průběžnou klasifikaci
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
Situs
21:42 28.04.2019 85.70.164.XXXFerrari bylo výborné na tratích s vysokým přítlakem tak před 2 roky, tam se na ně Mercedes nečapal. Loni začali měnit koncepci na velmi malý odpor a letos to ještě o level zvýšili. Obávám se k nelibosti Ferrari že na trati jako je Monako se jejich slabina slabšího přítlaku projeví nejvíc.
-
-
-
Duncan66
01:11 29.04.2019 89.29.32.XXXAz na to, ze Mercedes v tech letech uz dokazal delat podia a v roce 2013 dokazal i nekolikrat vyhrat. Navic tam byl jasny dlouhodoby vzestupny trend. Renault je naproti tomu tragicky a tem nejlepsim se zadnymi rychlymi kroky nepriblizuje. A vzhledem k velikosti rozpoctu jsou na tom hodne bidne a perou se s tymy, ktere maji rozpocet i nasobne nizsi. A nic nenasvedcuje tomu, ze to bude v pristich sezonach jine.-
airwar1939
09:06 29.04.2019 176.74.141.XXXU Mercedesu byly problémové roky, 2010 a 2011, kdy sázel na Michaela. Pak jak získaly Lewise, šli jinou cestou a hlavně zbytečně neměnili směr vývoje. Bylo to pomalejší, ale systematické.
U Mercedes i RB vidím že mají svůj směr kterým systematicky jdou. Ferrari a Renaultu trochu ta invence a systém chybí. -
Adi
09:44 29.04.2019 81.19.11.XXXCelkem živě si pamatuji "formu" Mercedesu na Hungaroringu v r. 2012, kdyz oba dojeli hodně daleko za 1.desítkou. Celkové v tom roce skončili 5. v PK a byl to jejich 3. rok v F1. V r 2013 již měli stabilnější výkonost, ale furt to nebylo ono. Lewis do týmu došel až před sezónou 2014.
Vůbec nepopírám, že Renault to letos nepodělal, jsou jako továrna v F1 4. rok a aktuálně zastavili jejich postup polem. Máme před sebou však ještě 17 závodů a jsem si jistý, že v Enstone i Viry bijí na poplach a snad brzy představí B specifikaci jejich šasi. Hybrid éra je jiná než atmo éra a i samotná sechnologická náročnost F1 je, troufnu si tvrdit, na jiné úrovni než byla před hybrid érou. Pomalu začínám souhlasit s Tomyšem v tom, že Abitebul byla chyba a měl tam místo něj zůstat Vasseur, který nyní v Alfě ukazuje, že to jde... První 3 roky byly v podání továrny, která musela velmi dohánět manko po Lotusu (myslím hlavně technologické zázemí), celkem dle plánu. Ale, to co předvedli tuto zimu je prostě špatná práce. Nevím kde je chyba, mají zázemí, piloty, lidi a peníze na to, aby konkurovali top týmům a hlavně aby v pohodě vévodili středu pole.-
airwar1939
12:29 29.04.2019 176.74.141.XXXLewise koupili na konci sezóny 2011, první závod za Mercedes odjel v Austrálii 2013... V tom roce už byly druhým týmem, vyhrály tři závody. U Mercedesu je vidět 100% systematičnost... viz třeba testy letos.
Renault měl být na začátku sezóny do 1 sekundy, současná situace u něj nahrává neřizenému stinání hlav. A too by byla pro ně katastrofa, zběsilé změny managementu, ale ani šturmování nejsou téměř k ničemu.
-
-
-
jon
08:26 29.04.2019 90.176.154.XXXOsobně bych je rád viděl úplně jinde. Po angažování Ricciho za astronomický honorář jsem očekával minimálně potrápení RB. Nalijme si čistého vína, dojíždění za zákazníkem letos nemělo vůbec připadat v úvahu. Jenže s tímto balíkem, kdy motor je nespolehlivý a výkonově se krčí těsně před Hondou ve vzdálenosti za Mercedesem a Ferrari a šasí je podle všeho jedna z nejhorších v poli, to na moc světlé zítřky nevypadá.
Pokud jde o Ricciho, tento závod podle mě jasně ukázal jeho kupící se frustraci. Jak se zdá, očekávání měl úplně jiná a byť se snaží to na sobě nedat znát, žere ho to. Souhlas, že mířil do vod, které odhaduješ. Jen tam ještě zdaleka nebyl a musel by o pozici ještě hodně zabojovat. Kuvajt ten závod do té doby měl rozjetý taky slibně a nesmíme zapomínat, že nám ze hry o slušné body odpadl i Gasly, který se tiše probojoval na slibnou pozici též.
Jen bych trochu opravil ten výrok o Mercedesu, který ukazuje, že to jde. *4* Možná bych spíš zmínil Ferrari, které z otřesné formy roku 2014 přešlo do vyzyvatelské v roce 2015. Jen mě trochu znepokojuje, že i stáj s takovými zdroji jako Ferrari to musela v roce 2014 odepsat a přesunout snahu na rok další ...
Držím pěsti, ať je to od příště výrazně lepší.-
Adi
09:53 29.04.2019 81.19.11.XXXSnad se brzy vzchopí. Baku byl horor :( Ricci není v pohodě, podle mě potřebuje setřást loňskou sezónu a hlavně potřebuje opravdu zamakat na svoji straně garáže a pokud možno co nejrychleji naladit vůz dle jeho potřeb.
A jak jsme již zmínil výše, stále letos zvývá 17 závodů a určitě není na pořadu dne utíkat z boje. Musí výrazně zamakat a pokud možno co nejdříve představit B spec. šasi a do Monaca / Kanady připravit silnější a spolehlivý motor.
Jakožto věčný optimista jsem alespoň rád, že konečně přes závodní víkend nebyly problémy se spolehlivostí, ale mám obavu, že došlo k lehkému uškrcení PJ....
-
-
-
-
Situs
20:02 28.04.2019 85.70.164.XXXMrknul jsem ještě na toho Gaslyho jak si v závodě počínal, a tentokrát vážně dobré. On se musel prodírat celým polem takže první kola nebyla tak transparentní, ale co se prodral polem a měl čistý vzduch tak na těch žlutých jezdil vlastně to samé co Leclerc (a ten byl také pak co by první na čistém vzduchu). Navíc Gaslymu ty pneu vydržely ještě déle. RedBull začíná šlapat na paty Ferrari velmi výrazně.-
HellHogr
20:17 28.04.2019 37.48.7.XXXNo řešili to na skysport -jakmile má RB pneu v pracovním okně, jsou na tom líp jak Ferrari, jenže u RB to pracovní okno je relativně menší než třeba u Mercedesu, proto je těžký se do něj dostat a udržet ty pneu v něm, například Haas tohle vůbec nedokáže
-
-
-
Jirka_1
17:58 28.04.2019 217.30.64.XXXObčas si říkám, co tam ten Richter s Králem dělají - začali tam vymýšlet teorie o zástávce Charlese, kolik to musí být sekund a já nevím co, přitom se stačilo podívat na odstupy a bylo jasné, že to první místo nemůže udržet - protože musel přezout buď na bílé nebo červené, což bylo v obou případech špatně, bílé by byly pomalé a červené by nevydržely do konce. A dalo se se snižující se teplotou trati počítat s tím, že Medvědi na žlutých vydrží až do cíle. Prostě ta ztráta z počátku závodu byla příliš velká a možná měl pak problém s množstvím paliva a musel zvolnit. Nakonec to bylo ještě horší, než to vypadalo. Režie naprosto zasklila, proč to Charlesovi nejede, takže nevíme, jestli to bylo v gumách, benzínu nebo se dostal do provozu.-
airwar1939
18:26 28.04.2019 85.158.196.XXXKoukám že se budu muset někdy někde na F1 s Richtrem zase podívat.-
-
airwar1939
20:57 28.04.2019 176.74.141.XXXKoukal jsem na nabídku programu této sportovní dvojstanice, a dnes tam například kromě F1 nebylo nic, na co bych kouknul, příští týden jsem nenašel také nic... a pořizovat to jen kvůli tomu abych se jednou za čtrnáct dní zasmál u Formule 1?
-
-
-
-
Mansell_fan
17:56 28.04.2019 37.188.158.XXXTak Lec to dle svých slov po první výměně zabalil a jel údržbu, páč mu řekli že ztráta na Maxe je příliš velká.
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek