DISKUZE K ČLÁNKU GP Ázerbajdžánu: Vítězný Bottas vede i průběžnou klasifikaci

Počtvrté v zakavkazké republice, ale potřetí pod hlavičkou Ázerbajdžánu, nejlidnatější město této lokality přivítalo shodně čtvrtý závod letošní sezóny. Aniž by někdo chtěl příliš vyvolávat chmury, vítězná cesta Mercedesu hrozí opět převahou jediného týmu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP Ázerbajdžánu: Vítězný Bottas vede i průběžnou klasifikaci

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 199, poslední 01.05.2019 18:35 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovalo 8 lidí) 28.04.2019 16:38
Z celého závodu mě asi nejvíc zaujala hluboká… »
» RoBertino (Hlasovalo 6 lidí) 28.04.2019 17:20
Taky jsem to chtěl zmínit, ale pak jsem si řekl,… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 28.04.2019 19:00
Tak Mike prý osobně hned odlítá do Sakury, aby se… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Ferrari bylo výborné na tratích s vysokým přítlakem tak před 2 roky, tam se na ně Mercedes nečapal. Loni začali měnit koncepci na velmi malý odpor a letos to ještě o level zvýšili. Obávám se k nelibosti Ferrari že na trati jako je Monako se jejich slabina slabšího přítlaku projeví nejvíc.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              90.176.154.XXX
              Souhlas. Jestli aktuálně vidím někoho trápit Mercedes v Monaku, je to McLaren a RB. Ale nechme se překvapit, třeba má Ferrari v kapse nějaký speciální balík pro Monako a Hungaroring.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        89.29.32.XXX
        Az na to, ze Mercedes v tech letech uz dokazal delat podia a v roce 2013 dokazal i nekolikrat vyhrat. Navic tam byl jasny dlouhodoby vzestupny trend. Renault je naproti tomu tragicky a tem nejlepsim se zadnymi rychlymi kroky nepriblizuje. A vzhledem k velikosti rozpoctu jsou na tom hodne bidne a perou se s tymy, ktere maji rozpocet i nasobne nizsi. A nic nenasvedcuje tomu, ze to bude v pristich sezonach jine.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          U Mercedesu byly problémové roky, 2010 a 2011, kdy sázel na Michaela. Pak jak získaly Lewise, šli jinou cestou a hlavně zbytečně neměnili směr vývoje. Bylo to pomalejší, ale systematické.

          U Mercedes i RB vidím že mají svůj směr kterým systematicky jdou. Ferrari a Renaultu trochu ta invence a systém chybí.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          81.19.11.XXX
          Celkem živě si pamatuji "formu" Mercedesu na Hungaroringu v r. 2012, kdyz oba dojeli hodně daleko za 1.desítkou. Celkové v tom roce skončili 5. v PK a byl to jejich 3. rok v F1. V r 2013 již měli stabilnější výkonost, ale furt to nebylo ono. Lewis do týmu došel až před sezónou 2014.
          Vůbec nepopírám, že Renault to letos nepodělal, jsou jako továrna v F1 4. rok a aktuálně zastavili jejich postup polem. Máme před sebou však ještě 17 závodů a jsem si jistý, že v Enstone i Viry bijí na poplach a snad brzy představí B specifikaci jejich šasi. Hybrid éra je jiná než atmo éra a i samotná sechnologická náročnost F1 je, troufnu si tvrdit, na jiné úrovni než byla před hybrid érou. Pomalu začínám souhlasit s Tomyšem v tom, že Abitebul byla chyba a měl tam místo něj zůstat Vasseur, který nyní v Alfě ukazuje, že to jde... První 3 roky byly v podání továrny, která musela velmi dohánět manko po Lotusu (myslím hlavně technologické zázemí), celkem dle plánu. Ale, to co předvedli tuto zimu je prostě špatná práce. Nevím kde je chyba, mají zázemí, piloty, lidi a peníze na to, aby konkurovali top týmům a hlavně aby v pohodě vévodili středu pole.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            Lewise koupili na konci sezóny 2011, první závod za Mercedes odjel v Austrálii 2013... V tom roce už byly druhým týmem, vyhrály tři závody. U Mercedesu je vidět 100% systematičnost... viz třeba testy letos.

            Renault měl být na začátku sezóny do 1 sekundy, současná situace u něj nahrává neřizenému stinání hlav. A too by byla pro ně katastrofa, zběsilé změny managementu, ale ani šturmování nejsou téměř k ničemu.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        90.176.154.XXX
        Osobně bych je rád viděl úplně jinde. Po angažování Ricciho za astronomický honorář jsem očekával minimálně potrápení RB. Nalijme si čistého vína, dojíždění za zákazníkem letos nemělo vůbec připadat v úvahu. Jenže s tímto balíkem, kdy motor je nespolehlivý a výkonově se krčí těsně před Hondou ve vzdálenosti za Mercedesem a Ferrari a šasí je podle všeho jedna z nejhorších v poli, to na moc světlé zítřky nevypadá.
        Pokud jde o Ricciho, tento závod podle mě jasně ukázal jeho kupící se frustraci. Jak se zdá, očekávání měl úplně jiná a byť se snaží to na sobě nedat znát, žere ho to. Souhlas, že mířil do vod, které odhaduješ. Jen tam ještě zdaleka nebyl a musel by o pozici ještě hodně zabojovat. Kuvajt ten závod do té doby měl rozjetý taky slibně a nesmíme zapomínat, že nám ze hry o slušné body odpadl i Gasly, který se tiše probojoval na slibnou pozici též.
        Jen bych trochu opravil ten výrok o Mercedesu, který ukazuje, že to jde. *4* Možná bych spíš zmínil Ferrari, které z otřesné formy roku 2014 přešlo do vyzyvatelské v roce 2015. Jen mě trochu znepokojuje, že i stáj s takovými zdroji jako Ferrari to musela v roce 2014 odepsat a přesunout snahu na rok další ...
        Držím pěsti, ať je to od příště výrazně lepší. 01

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          81.19.11.XXX
          Snad se brzy vzchopí. Baku byl horor :( Ricci není v pohodě, podle mě potřebuje setřást loňskou sezónu a hlavně potřebuje opravdu zamakat na svoji straně garáže a pokud možno co nejrychleji naladit vůz dle jeho potřeb.
          A jak jsme již zmínil výše, stále letos zvývá 17 závodů a určitě není na pořadu dne utíkat z boje. Musí výrazně zamakat a pokud možno co nejdříve představit B spec. šasi a do Monaca / Kanady připravit silnější a spolehlivý motor.
          Jakožto věčný optimista jsem alespoň rád, že konečně přes závodní víkend nebyly problémy se spolehlivostí, ale mám obavu, že došlo k lehkému uškrcení PJ....

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Mrknul jsem ještě na toho Gaslyho jak si v závodě počínal, a tentokrát vážně dobré. On se musel prodírat celým polem takže první kola nebyla tak transparentní, ale co se prodral polem a měl čistý vzduch tak na těch žlutých jezdil vlastně to samé co Leclerc (a ten byl také pak co by první na čistém vzduchu). Navíc Gaslymu ty pneu vydržely ještě déle. RedBull začíná šlapat na paty Ferrari velmi výrazně.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      37.48.7.XXX
      No řešili to na skysport -jakmile má RB pneu v pracovním okně, jsou na tom líp jak Ferrari, jenže u RB to pracovní okno je relativně menší než třeba u Mercedesu, proto je těžký se do něj dostat a udržet ty pneu v něm, například Haas tohle vůbec nedokáže

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    95.82.135.XXX
    Jinak teda s Tomyšem a Králem ohledně toho honění nesouhlasím :D omluva, ale ta hláska mě dnes rozbila :D

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    37.48.7.XXX
    Tak Mike prý osobně hned odlítá do Sakury, aby se ujistil, že nová specifikace Hondy hned neselhala 11

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      46.135.27.XXX
      Na rozdíl od tebe je mi to celkem jedno. Ale četl jsem něco o převodovce. Takže pořád 4:1? 12
      Že si vždycky nezapomeneš říct o setření. 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Občas si říkám, co tam ten Richter s Králem dělají - začali tam vymýšlet teorie o zástávce Charlese, kolik to musí být sekund a já nevím co, přitom se stačilo podívat na odstupy a bylo jasné, že to první místo nemůže udržet - protože musel přezout buď na bílé nebo červené, což bylo v obou případech špatně, bílé by byly pomalé a červené by nevydržely do konce. A dalo se se snižující se teplotou trati počítat s tím, že Medvědi na žlutých vydrží až do cíle. Prostě ta ztráta z počátku závodu byla příliš velká a možná měl pak problém s množstvím paliva a musel zvolnit. Nakonec to bylo ještě horší, než to vypadalo. Režie naprosto zasklila, proč to Charlesovi nejede, takže nevíme, jestli to bylo v gumách, benzínu nebo se dostal do provozu.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      85.158.196.XXX
      Koukám že se budu muset někdy někde na F1 s Richtrem zase podívat. 18

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        185.99.177.XXX
        že koukám na SkySport je asi moje velká škoda, když to tak vidím 11

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Koukal jsem na nabídku programu této sportovní dvojstanice, a dnes tam například kromě F1 nebylo nic, na co bych kouknul, příští týden jsem nenašel také nic... a pořizovat to jen kvůli tomu abych se jednou za čtrnáct dní zasmál u Formule 1?

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.158.XXX
    Tak Lec to dle svých slov po první výměně zabalil a jel údržbu, páč mu řekli že ztráta na Maxe je příliš velká.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      No ani to nejrychlejší kolo nebylo přesvědčivé. Jen o 1s rychlejší než Bottas na o 35 kol starších gumách. Maxe by fakt nedal.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama