DISKUZE K ČLÁNKU GP Ázerbajdžánu: Vítězný Bottas vede i průběžnou klasifikaci
Počtvrté v zakavkazké republice, ale potřetí pod hlavičkou Ázerbajdžánu, nejlidnatější město této lokality přivítalo shodně čtvrtý závod letošní sezóny. Aniž by někdo chtěl příliš vyvolávat chmury, vítězná cesta Mercedesu hrozí opět převahou jediného týmu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: GP Ázerbajdžánu: Vítězný Bottas vede i průběžnou klasifikaci
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Situs
15:39 29.04.2019 85.70.164.XXXAirware v otázce spalování oleje pro výkon nesmyslně ignoruješ vše co k tomu kdy bylo napsáno. To že FIA nikoho neusvědčila neznamená že se nic nedělo a kroky které FIA provedla a provádí mluví spíše o těžkém opaku. Přehlížet to jen s tím že není důkaz si naštěstí FIA nemůže dovolit. Než FIA začala zavádět úpravy a kontrolní mechanismy někdy tuším v roce 2017, můžeš mi říci jak by vůbec FIA mohla v této oblasti něco někomu dokázat? Vždyť kromě toho že by si někdo pustil pusu na špacír neměla vůbec žádnou šanci něco prokázat.-
GRAHAM
15:47 29.04.2019 77.236.218.XXXAle vždyť nic nikomu dokazovat nemohla. Spotřeba oleje byla tehdy "povolená".
Mercedes kvůli tomu i předělával motor. Takže ani to nešlo zakazat v módu teď hned, ale dát výrobcům šanci to předělat.
Takže Airwere, FIA proti tomu do určité doby nemohla dělat vůbec nic. Nebyl důvod.-
airwar1939
17:57 29.04.2019 176.74.141.XXXAno spotřeba oleje byla tehdy povolená, pak když se objevilo podezření že by mohl být olej spalován, došlo k postupnému omezení. Ale pak jasně zavedla pravidla o množství spotřebovaného oleje. Tak v čem je problém? A proč dochází pořád k obvinění s podvádění?
PS: k tomu Mercedesu, byl to právě tento tým který už v době vzniku pravidel požadaval zavedení limitu na maximální spotřebu oleje, proč se na tom ostatní týmy s FIA nedohodli?
-
-
airwar1939
17:54 29.04.2019 176.74.141.XXXJá jsem naopak četl dost, co o tom bylo napsáno, a z ničím co jsem k tomu přečetl nemám problém.
S čím problém naopak mám, je to že po určitých nejasných obviněních, nebyly předloženy i důkazy a že se tak děje už čtyři roky.
Dobře přistoupím na Vaši hru a přistoupím na to, že některé týmy skutečně využívali olej jako palivo už od roku 2014.
FIA má přístup k vozům, motorům, může je rozebrat, má přístup k řídícím jednotkám, programy a data může kontrolovat, proč tedy od Kanady 2015 až do Baku 2019 nedokázala odhalit FIa jediné provinění?
Proč FIA, když se toto podezření v roce 2015 objevilo, nastavilo omezení pro spotřebu paliva až od roku 2017 a proč ho zavedla tak benevolentně?-
-
airwar1939
18:07 29.04.2019 176.74.141.XXXTy mě máš vážně za debila, když si myslíš, že jsem tyto texty nečetl?
V nich se píše, že v roce 2017 sice omezili spotřebu, ale nespecifikovali co má obsahovat olej, a že do olejů a zvláště kvalifikačních olejů mohli být přidávány přísady, které mohly být spalovány. Pozor i Whiting hovoří o přísadách v oleji určených ke spalování, nikoli o spalování vlastního oleje.
Ale pořád jsem nikde nenarazil na to, aby Whiting řekl kdo tohle využíval, kdy, co spaloval... prostě cokoli co by adresně na ukázalo na nějakou konkrétní situaci či tým.-
-
airwar1939
18:32 29.04.2019 176.74.141.XXXVím že motor vždy spotřebovává olej... to jsem nikdy nerozporoval.
-
-
Situs
18:24 29.04.2019 85.70.164.XXXTy si zanadáváš sám, já tě nijak neurážel, asi jsem taky měl. Whiting jasně říká že se tak dělo! To je důkaz proč se vůbec začalo něco dít a děje se dodnes. FIA vede válku s jistými výrobci a postupně jim zabraňuje v jejich užívaných praktikách. Jelikož Honda a Renault spotřebovávali desetinu litru oleje na 100km již dávno tak jich se to opravdu netýká.-
airwar1939
18:35 29.04.2019 176.74.141.XXXA zde jsem u toho v čem se neshodneme, ano Whiting říká, že se do oleje přimýchávala aditiva která mohou hořet. Ale už něříká kdo to dělal, a kolik který motor toho oleje spotřebovává. Ale ty najednou víš, že motor Hondy a Renaultu 0,1 litrů oleje na 100 km.
A když FIA vede tu válku jak říkáš, proč je omezuje postupně, a nezatrhne jim to tedy když ne okamžitě, tak se startem další sezony, tedy třeba sezony 2018?-
Situs
18:40 29.04.2019 85.70.164.XXXJak najednou? To se tu přece psalo že Honda a Renault mají takovou spotřebu.
A proč je omezuje postupně? No protože někdo zaloboval! Už vidím ty proslovy jak oni ten olej potřebují a že na to nejsou schopni rychle zareagovat Jinak by to FIA mělo být uplně jedno ne? Proč třeba omezili olej v kvaldě až letos, to se opravdu zeptej FIA co jim tak trvalo, u mě to jsou šmejdi-
airwar1939
18:44 29.04.2019 176.74.141.XXXAle chápeš že tohle fakt nemůžu brát vážně?
FIA určuje pravidla, pokud se domnívá, že někdo podvádí, je tam od toho aby zasáhla, a né od toho aby podvody zlegalizovala.
A přiznávám, že jsem přehlédl, že by se psalo kolik který motor spotřebovává oleje v závodě či kvalifikaci. Ale pokud by H a R spotřebovávali 0,1 litrů, tak proč FIA nastavila pravidlo na 1,2 litrů?-
-
airwar1939
19:22 29.04.2019 176.74.141.XXXAle tomuhle se vážně nedá věřit. Pokud FIA začala motoráře hlídat a Honda a Renault měli spotřebu 0,1 litrů, tak proč by nastavovala spotřebu na 1,2 litrů (a to se bojím domyslet kolik by tedy museli některé motory mít spotřebu před tím. Argument na lobování nelze brát vážně, lobují všichni a takovéto omezení by muselo přijít Hondě a Renaultu směšné, a to by logicky muselo rozpoutat mediální kampaň, kterou to nerozpoutalo. -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek