DISKUZE K ČLÁNKU Ricciardo potvrdil skvělou formu Red Bullu, konečně vyhrál v Monaku
Jak se bude chovat Red Bull v závodním režimu? To byla hlavní otázka 65. ročníku Grand Prix Monaka, která navzdory velmi zajímavým možnostem nakonec de facto nepřinesla žádné velké překvapení. Ovšem napětí bylo více než dost.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ricciardo potvrdil skvělou formu Red Bullu, konečně vyhrál v Monaku
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
odin
18:56 30.05.2018 77.240.103.XXXJá jsem napsal, že se oháníš výsledky kvalifikace, když ji vyhraje pilot, kterému fandíš. Nikoliv, že tanto pilot má právo vyhrát závod. Opět podsouváš něco, co druhý nikdy nenapsal. Typické pro tvůj způsob argumentace.
a doložit své tvrzení samozřejmě mohu. Stačí se podívat na diskuze o Schumacherovi, Rosbergovi,nebo o Kimim. -
-
-
-
Mike17
13:07 29.05.2018 185.149.130.XXXEvidentně si první určuje tempo. Jako v neděli Ricci. Před pitstopy si najel na Vettela slušný náskok, aby ho nemohl přes boxy předjet. Tak jezdí profík. Nemusel se pak starat, jestli zajede Vettel nějaké kolo o desetinku rychleji nebo pomaleji.
A když to týmu mělo být jedno, proč je tedy neměli nechat jet a měli Vettela úmyslně poslat do vláčku? To by jako týmovka nebyla? Týmovka není, poslat někoho za kolegu, ale týmovka je nechat je si to rozdat? Zvláštní pohled na to, co je fér.-
odin
18:52 30.05.2018 77.240.103.XXXTak už vím, proč píšeš ty svý nesmysly. Evidentně jsme se každý dívai na jiný závod.
Před pitstopy si Ricci najel slušný náskok 3 sec. (fakt nedostižně profesionální) A to tu Mike tvrdil, že 4 sec. se dají během jednoho kola smáznout. Zřejmě se 3 sec mažou mnohem hůř. Už se ve tvých debilních argumentech nevyznám. Děláš si ze mne srandu, nebo to dokonce myslíš vážně? Však Kimi měl loni podobný profesionální náskok před pitstopy. Tak o čem chceš diskutovat?
Evidentně letos RedBull i Ferrari nechali své lídry si to rozdat. zajimavé je, že se vůbec nic nezměnilo oproti výsledkům z kvalifikace. A víš proč? protože Ferrari tentokrát nemohlo ovlivnit a podrazit strategii vedoucího pilota. Tak co tam máš dál za výmysly a nesmysly?-
Mike17
20:24 30.05.2018 185.149.130.XXXZa prvné, nebyly to 3s, ale 4,1. To je ale detail.
Na to, abys ten náskok smáznul, musíš BÝT RYCHLEJŠÍ (časy máš pod jiným postem), než ten před tebou. Nevím jestli mám de.ilní názory, ale tento naprosto primitivní princip chápu. Když je ten druhý pomalejší (jako v neděli Vettel), nesmáznul by ani ztrátu 0,00000001s. Pochopil?
Loni měl Kimi podobný profesionální náskok? To si děláš srandu? Měl ve chvíli zajetí 1,2s. Kdyby měl Ricciho 4,1s, vyjel by zcela bezpečně Vettel tak 2-3s za Kimim.
Opět umlácen čísly a přistižen při lžích. Není na čase přiznat porážku.
-
-
-
-
odin
06:01 29.05.2018 77.240.103.XXXKimi žádnou chybu neudělal. Proti TR a podrazům u Ferrari obrana neexistuje.
Amatérismus byl na straně stratégů, kteří umožnili overcut v Monaku. I ten Hamilton letos raději dojel na zničených pneumatikách, než by zbytečně stavěl a podstoupil svoje pozice. A Raikkonen měl loni pneu v mnohem lepším stavu. Sám to po závodě řekl. Jak jsem napsal Easymu, mohl klidně jezdit do předposledního kola a pak si dojet pneu vyměnit. Vettel by nedokázal nic. Nebo mohl vyčkávat a jen reagovat na zastávku Seba. Opět by Vettel nedokázal nic.
A ještě jedna otázka. Jaký důvod byl zaříznout Kimiho? Celý víkend byl lepší, kvaldu vyhrál, po startu si prvenství pohlídal a závod kontroloval...-
Mike17
13:24 29.05.2018 185.149.130.XXX1. Obrana byla naprosto jednoduchá. Měl si vyjet náskok. Pak by mu nehrzil ani undercutt, ani overcutt. Ferrari by nezmohlo vůbec nic. Naprosto jednoduché.
2. Kdyby na nich jezdil hodně dlouho, staly by se nové gumy proti starým ještě rychlejšími. V tom 33 kole byly nové rychlejší zhruba o 1s, ten rozdíl by se každým kolem zvětšoval. Pak by si v klidu Vettel udělal undercutt. Když to nandal Kimimu na o 1s pomalejších gumách, během 5-ti kol, tak na rychlejších by si ho namazal na chleba taky.
3. Vítězství v kvaldě nikho neopravňuje k vítězství v závodě. Proto se ty závody jezdí, to by ztratily smysl. A ani to, že se v Monaku nenechal první půlku závodu předjet (což snad ani nejde) nikoho nezavazuje k vítězství. To by se nemusely jezdit celé. Kontrolovat závod v Monaku jde i s "polovičním" výkonem, jak Ricci názorně předvedl. S nejlešpím vozem to fakt není mistrovství.
4. Nechat piloty závodit není zaříznutí. To je sama podstata závodění.-
odin
20:05 29.05.2018 77.240.103.XXXV tom případě mi vysvětli letošek? Proč Vettel neovercutnul Ricciho, když je to tak jednoduché? Proč se ho pokoušel "hloupě" undercutnout? Což si RBR v klidu pokryl. Ricciardo si žádný náskok nevyjel, a přesto s naprostou suverenitou zvítězil. Utržený ždímač pneumatik ze řetězu dokonce po poslední šanci při konci VSC nabral největší ztrátu v závodě.
Podstatné totiž je, že letos strategii vedoucího závodníka nemanipulovali Ferraristi ve prospěch toho ždímače gum, ale jela se standardní strategie potřebná pro udržení vítězství. nepochybuji o tom, že i Ferrari umí podržet vedoucího pilota na čele, ale nesmí se tam ocitnout Kimi. Od kdy má RBR nejlepší auto? Ještě nedávno jsi to tvrdil o Mercedesu. To mi zase něco uniklo, nebo se jedná o tvůj tradiční názorový kotrmelec?
Nechat piloty mezi sebou závodit je podstata závodění. To máš pravdu, jen si to závodění nějak prapodivně modifikuješ. U mne je podstata závodění předjíždění a souboje na trati bok po boku. U tebe jakési kvalifikace, ale jen pokud je v nich úspěšnější tvůj favorit, pak už vlastně ani ne a obracíš to v posuzování momentální rychlosti v tebou vybraných částech závodu. A až ani tohle nebude fungovat, tak si vymyslíš závody v nafuknutí pneumatik vlastními ústy? Nebo kde ty tvé absurdity skončí?-
Mike17
20:27 29.05.2018 185.149.130.XXX-opět ta de.ilní otázka? protože o hodně pomalejší pilot asi těžko může undercuttnout nebo overcuttnout. Bylo to těžké? Na to bys nepřišel sám, že potřebuješ na takovou pitomost odpověď? Loni v Monaku to neplatilo, Vettel byl rychlejší než kimi. Výrazně..
-RB má nejrychlejší auto v MONAKU!!!! Asi ti to uniklo, ale každý závod je to jinak. Nebo ty sis toho nevšiml, že RB byl letos o parník jinde? To jsi asi jediný. To není kotrmelec, to stačí sledovat závody.
-Předjíždění a souboje na trati bok po boku. V MONAKU: MEZI STÁJOVÝMI KOLEGY. Njěkaý příklad? Tak tos pobavil nejvíc.-
-
Mike17
11:22 30.05.2018 185.149.130.XXXNe, můžeš hodit odkaz? U Ferrari se v roce 2005 předjíždělo bez TR? A ještě v Monaku? To Odin nerozdýchá.
Můžeš mi prosím ukázat, kdy se v poslední době někdo předjel v Monaku a bez kolize? Nemusí to být stájoví kolegové, ale někdo alespoň s podobně rychlými monoposty. Aspoň jeden, fakt mi bude stačit.
A prosím nechoď daleko do historie. Vím, že v 50-tých a 60-tých letech se tam předjíždělo běžně, ale to se asi moc srovnávat se současností nedá.
-
-
odin
19:02 30.05.2018 77.240.103.XXXOn byl Ricciado o hodně rychlejší než Vettel????
A kdy???
A to i s poškozeným autem???
Tak se podívej na nejrychlejší kola zajetá loni Kimim a letos Ricciardem. Ještě připomenu, že letos jsou auta o více než 1 sec/kolo rychlejší. Kde bereš tu drzoet tak neostyšně lhát???-
Mike17
20:09 30.05.2018 185.149.130.XXXPromiň, on měl poškozené auto před pitstopem???
Jdi ty brepto. Měl náskok 4,1s a předcházející kola měl každé rychlejší.
Loni jsem ti je psal
Kimi kolem 1:17,0, Vettel 1:15,5
Letos poslední 3 před pitem:
Ricci 1:15.5, 1:15.7 a 1:15,7 Vettel 1:16.1, 1:16.0 a 1:16.5
Náskok zvětšen z 2,3 na 4,1s během 3 kol.
Opět umlácen čísly. Lžeš tedy ty. Kdo byl rychlejší je zcela zřejmé a prokazatelné.
Teď už si jen uřezat šle.
-
odin
20:27 30.05.2018 77.240.103.XXXžádné časy mi psát nemusíš. OK Ricci měl náskok 4,1 sec, což lze smáznout během jediného kola, jak zde tvrdí Mike17.
Tak proč to Vettel utržen ze řetězu a superrychlý nestáhl???
Jo, promiň, ty jsi o Vettelově utržení ze řetězu nepsal. Ale i tak proč tento náskok nestáhl? Zapoměli Ricciardovi nahlásit že má jezdit to své a šetřit gumy až do aleluja? Aby ho Vettel mohl podtrhnout?
A nebo opačně? Nikoho u RedBullů nenapadlo naordinovat Riccimu pitstop, v momentě, kdy měl gumy ve slušném stavu. Tak, jako to předvedli stratégové u Ferrari loni v případě Kimiho. Ricci jel a kontroloval závod do chvíle, kdy soupeři , respektive soupeř (Vettel) se o něco pokusili. Pak jednoduše reagoval. A světe miku a Easy divte se, zase se vrátil na první místo. Pro vás nepochopitelné, pro normálně uvažující lidi logické.
A ano jde o načasování pitstopu. Který loni poslal Kimiho za Vettela i Bottase a který si letos RedBull v klidu pohlídal. Jsem přesvědčen, že to šlo loni pohlídat pro vedoucího závodníka též.-
Mike17
20:53 30.05.2018 185.149.130.XXXPromiň, psát neustále takovému zkušenému fanouškovi F1, že na stáhnutí jakéhokoliv náskoku musí být ten druhý rychlejší, mi připadá hodně nedůstojné, až ubohé a dehonestující. Tedy to už psát nebudu.
Jsi asi jediný, kdo nechápe, proč Vettel rychlejší nebyl. Lidem se stačí podívat na závod a třeba se pak nediví, proč Ocon nepodseknul Bottase. Prostě všem je jasné, že RB byl do Ricciho poruchy suverénně nejrychlejším vozem a pokud to někomu jasné nebylo, stačil mu pohled na časy. Toto mi taky vysvětlovat připadá dehonestující protivníka.
A pokud jde o RB, logicky nepřipustil žádný možný souboj s Vettelem, ale hned ho zařízli. Čistě pro nepravděpodobný případ, že by nová směs byla rychlejší. jistota je jistota. Proč by měl zaříznout Vettela vlastní tým, je mi záhadou. A taky je mi záhadou, proč stejný postup, který chválíš u RB, ti vadí u Ferrari loni s Kimim. Stejně jako Ricci hned regoval na 4s vzdáleného Vettela, reagovalo loni u Kimiho Ferrari na pitstop 4s vzdáleného Bottase. Opět u jednoho správná a vychvalovaná strategie, u druhého jasný podraz. Přitom situace naprosto totožné. Ale to už je něco, co už dávno víme, že totožné situace posuzuješ podle toho, na které straně je Kimi. To je ta nezaujatost, že?-
odin
17:54 01.06.2018 77.240.103.XXXV tvých úvahách se fakt nevyznám. Tak měl Bottas loni rychlejší auto v Monaku, než Ferrari? Nebo neměl? Že ho považuješ za hrozbu pro Kimiho na čele závodu. A zároveň nepovažuješ Vettela za hrozbu pro rychlejšího Ricciho letos? Bottas byl loni tetí, tedy ještě o jedno místo dolejc a Vettel byl druhý (v kontaktu). Vždyť ty měníš názory jak se ti hodí.
Jasně, že RBR letos okamžitě zařízl Vettelův pokus. A to je přesně důvod, proč tvrdím, že loni šlo o TR. Kdyby jel Kimi v odlišných barvách a vedl, tak jakýkoliv jiný tým dokáže jeho strategií podržet prvenství. Jen Ferrari ho pošle na druhé místo za jeho kolegu.
Tvrdím, že vůbec nemuseli reagovat na Verstappena, ani Bottase. Jediný jejich sok byl Ricciardo a na srovnání jeho s Maxem šlo lehce vydedukovat chování gum i potřebnou strategii pro udržení stqtus quo na čele. Pokud nebyl záměr vyměnit pozice. O čemž jsem přesvědčen.
-
Mike17
18:55 01.06.2018 185.149.130.XXXOdine loni měl Bottas ztrátu 5s. Nikdo nemohl vědět, jestli na nových gumách nezrychlí třeba o 3s. Letos tuto ztrátu dokázal podseknout. Povolat raději Kimiho hned, bylo logické, přesně, jak to udělal letos Ricci. Tam ti to divné nepřipadá i při stejné Vettlově ztrátě . "Zvláštní".
Jestli měli od RB něco vydedukovat, tak to, že Max byl na nových gumách rychlejší. Tedy opět potvrzení, že to bylo správné.
A druhý odstavec? Ano, to jsme si už vyjasnili. Pro tebe je takové zaříznutí opak TR a TR označíš to, že spolu můžou závodit. Prostě pokud je vepředu Kimi, má tým přikázat, aby tam zůstal. Bez ohledu na to, jak je kdo rychlý. Když je vepředu Vettel, je to jiná, pak dávají Kimimu údajně nesmyslné strategie, aby tam zůstal. A to je taky nefér. Jsi průhledný. Prostě vždycky je to podraz na Kimiho i při identických zastávkách v opačném pořadí.-
odin
08:24 02.06.2018 77.240.103.XXXLoni byl Bottas ještě za Vettelem, tak co chtěli řešit? Měl pomalejší auto čímž se rád oháníš, ak co chceš řešit? Ferrari na něho nemuselo reagovat v podobě pitu Kimiho.
Druhý odst. Jaký zaříznutí? Pro mne zachování se standardně (tím, že pokryji pitstop soupeře a udržím si umístění na kterém jedu) není TR. Nebo snad podezíráš Ricciardův RedBull, že má trchtel-mechtle s Ferrariho Vettelem? Právě, že Ferrari nemohlo manipulovat s Ricciho zastávkou, tak se ho pokusili podseknout a RBR jim v tom zabránil následným pitstopem. Co je na tom nepochopitelného? Normální strategický souboj-nikoliv TR. Ale když Ferrari zbytečně odstraní vedoucího pilota, pošle ho za soupeře se kterými bojuje o umístění a za dva piloty o kolo zpět, které musí v úzkých uličkách předjet, pak to TR je. Jasné zpomalení, ovlivnění a zmanipulování výsledku Kimiho.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek