DISKUZE K ČLÁNKU Ricciardo potvrdil skvělou formu Red Bullu, konečně vyhrál v Monaku
Jak se bude chovat Red Bull v závodním režimu? To byla hlavní otázka 65. ročníku Grand Prix Monaka, která navzdory velmi zajímavým možnostem nakonec de facto nepřinesla žádné velké překvapení. Ovšem napětí bylo více než dost.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ricciardo potvrdil skvělou formu Red Bullu, konečně vyhrál v Monaku
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
10:17 08.06.2018 185.149.130.XXXKdyby druhý byl Max, tak se vsadím že by třetího, který jezdí 4s daleko, pokrýval. Protože jak tu kdysi jistý Odin psal, první přezouvá vždy ten první v pořadí a nikdy jinak. Nebo změna názoru?
Chtěl bych vidět ty komentáře, kdyby přezul první Vettel a Kimiho podseknul. To by bylo hnoje.-
odin
18:21 12.06.2018 77.240.103.XXXNejde o to, zda by Ricci pokrýval, nebo ne, ale o to, že by nevyhrál. A to je podstata věci ve které vidím TR. Protože když v MONAKU pošleš vedoucího pilota za své soupeře, tak ten nemá šanci získat vedení zpět, protože tam nelze předjet ani výrazně pomalejší auto, jak to letos demonstroval drtič gum a výrazně rychlejší pilot Vettel.-
-
-
-
odin
21:04 12.06.2018 77.240.103.XXXAle vždyť vzájemně nezávodili!!!
Kimiho poslali závodit s Buttonem a Werhlainem, jež byli o kolo zpět. A Vettelovi umožnili zničit pneumatiky a zajet maxima před jeho pitstopem.
Ano to je TR.
VZájemné závodění bylo k vidění letos mezi Vettelem a Ricciardem. A jak to dopadlo?-
Mike17
09:18 13.06.2018 185.149.130.XXXZnovu. S žádným Buttonem ani Wehrleinem nezávodil. Časy dokazují, že tam nic neztratil. To je jen tvá fantazie, časy nelžou. A nevím co jsi viděl letos za závodění v Monaku. Já viděl vláček bez jakékoliv imitace závodu. Ani náznak či pokus. Závodilo se pouze na čas mezi pitstopy, jako každý rok.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
odin
20:05 30.05.2018 77.240.103.XXXJasně, že Kimiho museli někdy přezout. To by jinak nevyhověli pravidlům. Učinil jsi opravdu obrovský objev.
Jenže Maxovi byly jeho časy prd platné, když nedokázal předjet soupeře se kterými měl bojovat před pitstopy.
tak že Kimi mohl být v klidu. On bojoval jen s Vettelem. To si laskavě oba uvědomte.-
Mike17
21:08 30.05.2018 185.149.130.XXXTo ten objev není. Objev (ale jen pro tebe) je to, že Max jezdil na nových rychlejí, než na starých. Tedy Ferrari udělalo logický závěr, že hrozí undercutt.
Jak rychle pojede na nových Bottas si mohli jen věštit, protože ve chvíli Kimiho zastávky neměli data ještě z ani jednoho sektoru. Tedy ani nemohli vědět, že Maxe nakonec bude brutálně brzdit.
Pokud měl náskok necelé 4s za 33 kol, tak být v klidu a soupeře nepovažovat za hrozbu, je hrozná pitomost.
To si laskavě uvědom ty.-
odin
17:35 01.06.2018 77.240.103.XXXTýmy velmi dobře vědí vjakém stavu mají jejich piloti pneu a jak rychlí mohou na těchto pneumatikách být. Proto se jezdí tréninky a tam si vše testují a ladí. Tak že plácání o hrozbách a věštění z koule jsou jen Mikovy výmysly. I ti dva přitroublíci, co to komentují, říkali, že Bottas pokrývá RedBull. I oni viděli, že žádná hrozba pro Ferrari z jeho pitstopu nehrozí. Dokonce tvrdili, že to je škoda, že Ferrari stáhlo Kimiho protože oni měli dva vozy v čela a oni určují strategii. Jo a Kimi byl zaseklý za Wehrailnem a ztratil 3,5 sec. v 35.kole. Ferrari jasně Raikkonena poškodilo.-
Mike17
19:07 01.06.2018 185.149.130.XXXJo, týmy to velmi dobře vědí a proto všechny 3 top týmy po závodě prohlásily, že je to překvapilo. Asi chtěli Rb s Mercedesem krýt strategii pro Vettela.
Ano, přitroublíci měli pravdu. Bottas pokrýval Maxe a logicky chtělo Ferrari pokrýt Bottase. Logický krok, který letos u Ricciho velmi chválíš.
A Kimi zaseklý nebyl. Jak píšu výš, ztratil pouze 2,5s (19,5-17,0) a ztratil je pouze v prvním sektoru při výjezdu z boxů. Vettel ztratil při výjezdu v prvním sektoru naprosto stejný čas (2,5s) a celkově 3,4s. Za koho všeho ti hajzlíci poslali jeho? Takže Wehrlein mohl Kimiho zdržet maximálně v řádu setin sekundy.
Prostě ne a ne najít něco, co by o podrazu svědčilo. Čísla mluví naprosto jasně a to i ta tvoje.
Jediný podraz je to, že neudělali podraz na Vettela a nezařízli ho. Což by ti přišlo fér.-
odin
08:38 02.06.2018 77.240.103.XXXTak teď už nechápu vůbec logiku. Týmy překvapily rychlejší tvrdší pneu, přitom si všichni, kdo jako první na tyto gumy přezuli jednoznačně pohoršili. V čem vidíš tu obrovskou rychlost? Kdyby opravdu byly gumy rychlejší tak z logiky věci musí první přezuvší získat náskok na ty později přezuvší. Ale logika ti nic neříká, jen papouškuješ nesmysly. Znovu už po stošedesátépáté opakuji. Jde o Monako, kde nikdo nepředjíždí a když pošlu rychlejšího dozadu, pak se těžko dostává před ty pomalejší.Viz letos Vettel, který nebyl schopen ničeho, i když měl Ricciardo před ním poškozené a opravdu pomalé auto.
Pusť si Kimiho výjezd z boxů a další dvě kola, uvidíš, že před ním byl Button a Wehrlein. Zatímco za Buttonem jel dvě zatáčky a pak mu uhnul, za Wehrleinem jel pomalu celé kolo. Tak že žádné zdržení v řádu setin.-
Mike17
10:47 02.06.2018 185.149.130.XXXLžeš, nepohoršili. Pohoršil si Max, zaseknutím za Bottasem. A pohoršil si Kimi, protože jel zoufale pomalu.
Nepsal jsem obrovskou rychlost, ale byli rychlejší. Znovu ti ty časy vypisovat nebudu, stejně je to zybtečné. Všichni začali jezdit rychlejší časy, ale Odin bude dál tvrdil, že dostali pomalejší gumy. Asi někdo manipuloval s oficiální časomírou (určitě nějaký zlotřilý zaměstnanec Ferrari, toužící podrazit Kimiho. )
ANo v Monaku se nepřejíždí. Nikdo Kimiho dozadu neposlal. Je to je tvá fantazie. Jel prostě neskutečně pomalu před pitstopem i po něm. A sice tam 2 auta uvidím, ale na časech je vidět, že v prvním kole neztratil víc jak 0,1s a v dalších jezdil výrazně rychleji než předtím. 16.1 je o dost víc rychleji, než 17.0. jestli ho někdo o 1s zbrzdil, pak ty nové gumy nebyly rychlejší o 0,9s, ale o 1,9s na kolo. Vyber si. nemůžeš tvrdit, že ho poslali do provozu a současně mu dali pomalejší gumy. Pak by nemohl jezdit rychleji. Lítá ti v tom logika.
A můžeš mi poslat odkaz na ten závod? Rád se na to kouknu, ikdyž je livetiming průkaznější.-
odin
20:16 05.06.2018 77.240.103.XXXNelžu, lžeš ty. A logika v tom lítá tobě.
Jel Kimi zoufale pomalu? Nebo rychle? Vždyť ty tvrdíš oboje, jak se ti zrovna hodí. Kdyby jel rychle, neztratil by výměnou pneu. A jestliže jel pomalu, pak v tom mají prsty Ferrariho stratégové, kteří ho poslali za Buttona a Wehrleina. Ten výjezd po pitu Seba byl těsný.
Odkaz ti poslat nemůžu. Respektive můžu, ale bude ti prdlajs platný, protože tě těžko mohu odkazovat na můj záznam v mém HDD. Já si většinu závodů nahrávám a když mě naštveš, tak se na to znovu podívám.-
Mike17
20:45 05.06.2018 185.149.130.XXXRychleji na nových než na starých, přesto zoufale pomalu. To se snad nevylučuje. Vettel dokázal jezdit mnohem rychleji. Časy tu máš, vysvětlovat ti, že nižší čas znamená vyšší rychlost snad nemusím.
Podívej, necelá desetina sekundy, kterou ztratil Kimi proti Vettelovi při výjezdu z boxů je nedělila.
-
-
-
-
-
-
-
-
odin
18:48 13.06.2018 77.240.103.XXXA co mu to bylo platný, že jezdil rychleji, když ztratil pozici. Pochop, že přezutí lze poměrně dobře spočítat. Stačí odečíst ztrátu Maxe a čas potřebný k přezutí. Rychlost v tom opět nehraje žádnou roli, protože Max jezdil jen tak rychle, jak rychle jezdil Bottas.-
Mike17
20:23 13.06.2018 185.149.130.XXXMoje reakce byla na TVÉ tvrzení, že podle zkušeností RB se mělo Ferrari zachovat. Zkušenost RB z přezutí Maxe byla,že nové gumy jsou rychlejší než staré (Max ty 3 sektory, které Ferrari mělo čas vidět zajel všechny rychleji, než jezdil na starých). Tedy podle toho se Ferrari ke Kimimu zachovalo naprosto správně. Dalo mu ty rychlejší gumy.-
odin
06:08 15.06.2018 77.240.103.XXXAle vždyť je to pitomost, co píšeš.
Když dostane pilot byť i lepší podmínky v Monaku, kde nelze předjíždět a tým jej pošle za soupeře, tak s tím pilot nemá šanci nic udělat. Tak jako Vettel nic neudělal, když jezdil za Ricciardem s porouchaným autem.
Já vidím TR v tom, když se tým zachová jinak, než by se zachoval standardně, kdyby chtěl uhájit (pomoci) svému lépe postavenému pilotovi. Proto v Maďarsku o TR nemluvím, ale jen na tomto příkladu dokazuji, že i Ferrari umí podržet vhodnou strategií prvrnství svému lépe postavenému pilotovi. Ale musí to být Vettel. Kdyby tam jezdil Kimi na prvním místě, opět bychom se tu dohadovali o TR. Proč tam neumožnilo Ferrari pět kol závodění mezi oběma? Protože o pořadí rozhodl jak v Monaku, tak v Maďarsku tým. Nikoliv rychlost pilotů.V obou případech šlo o týmové rozhodnutí, tedy, o týmovou režii. Jen v Maďarsku mi přišla jaksi logická, standardní, běžná rozhodnutí týmu Ferrari.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek