DISKUZE K ČLÁNKU Ricciardo potvrdil skvělou formu Red Bullu, konečně vyhrál v Monaku
Jak se bude chovat Red Bull v závodním režimu? To byla hlavní otázka 65. ročníku Grand Prix Monaka, která navzdory velmi zajímavým možnostem nakonec de facto nepřinesla žádné velké překvapení. Ovšem napětí bylo více než dost.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ricciardo potvrdil skvělou formu Red Bullu, konečně vyhrál v Monaku
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
odin
21:51 27.05.2018 77.240.103.XXXNo jasně že nevyhrál. Vettel je lépe postavený v šampionátu a jak RBR, tak Ferrari používají TR ve prospěch lídra. Navíc dnes jel s poškozeným autem. Stojím si za svým tvrzením. Rok 2014 byl jasným důkazem, že Vettel není tak vynikající pilot, jak jste si mysleli. Dodnes si pamatuji, jak Ricci hlásil do rádia, že ho Seb brzdí a on může být rychlejší, ale záleží na týmu, zda mu povolí Vettela předjet. Hezky je shodil a pak už Vettela předjížděl kdy se mu zachtělo.
Kimi byl loni povolán do boxů, když zajel někdo za ním? Hmm... A nejezdil náhodou za ním Vettel? Nevím nic o tom, že by Seb loni jel do boxů první. Pitstop RBR měl být právě měřítkem a špatným příkladem pro Ferrari.
Ricciarda dnes povolali v následujícím kole k pitstopu, aby eliminovali podseknutí. Navíc se k pitstopům dnes zajíždělo, až když to bylo skuečně nutné.
Jediná pravda, kterou jsi zatím napsal je, že máme rozdílný pohled na to, co je závodění a co TR.
Čili podle tvého vnímání dnes Vettel s Ricciardem volně nezávodili, zatímco loni Kimi s Vettelem předváděli úžasné závodění? Už jen z logiky věci jsi na obrovském omylu. ale to ti ve tvém blábolení vůbec nevadí.-
Mike17
21:13 28.05.2018 185.149.130.XXXAle Ricci s Vettelem nejsou v jednom týmu!!!!!!!!! Prober se!!!!!!! A ne, nezávodili. Kdyby RB chtěl, aby si to mohli volně rozdat, nechali by Ricciho kroužit několik kol. Ale oni ho kupodivu pro jistotu povolali brzy: Proč? No aby náhodou spolu závodit nemohli. Nebo ty si fakt myslíš, že kdyby Vettel zajížděl rychlejší časy, tak by si řekl RB: "ok, nechme si je to rozdat na trati"?
Sorry, opravdu směšná představa.
Ne, prostě nepřipustili žádnou náhodu. Povolali Ricciho, aby Vettel neměl šanci se před něj dostat. Být to v jednom týmu, byla by to ukázková TR.
Prostě si vždycky něco najdeš. Kimiho povolali brzy, ikdyž vlastně nebyl zdaleka první a kupodivu ho povolali potom, co zajel Verstappen. Kdyby místo něj povolali Vettela, zase bys tu vyváděl jako po Malajsii s teorií, že první v pořadí má zastavit první. A najednou ti pro změnu vadí, když tedy první v pořadí první opravdu zastaví. Jak na houpačce. jednou má zastavit první, jednou druhý. Jednou má Kimi pit moc brzy, jednou moc pozdě. Jako vždy. Ať udělají cokoliv, je to TR. Tedy pokud nedojede první Kimi.
Prostě Kimi dostal rychlejší gumy, to je nesporný fakt doložitelný časy na kolo. bez ohledu na strategii RB. To, že Kimi i s nimi nedokázal stačit na Vettela s ojetými hadry je vizitka Kimiho, ne Ferrari.-
-
Mike17
21:47 28.05.2018 185.149.130.XXXNo opravdu, dechberoucí a srdcervoucí drama. V prvním sektoru se vettel přiblížil na 0,8s, před tunelem mu Ricci ujel na 1,4s a bylo po srandě. Nejúžasnější ukázka drmatického závodu všech dob.
Fakt máme jiné představy o závodění.
Jo kdyby oba měli volnou trať a jen jejich vlastní rychlost by určila vítěze, tomu já říkám závod. Podle tebe závodí mezi sebou i vagony ve vlaku.-
odin
22:10 28.05.2018 77.240.103.XXXTak za prvé, Závod(ění) se skládá z mnoha úseků a variant. A celek určuje vítěze.
Pokud považuješ volné závodění, které jsi popsal za vypovídající, pak takové závodění nabízí kvalifikace a nechápu tvůj odpor, když jsem loni považoval za férové strategicky zajistit výsedky kvalifikace i v závodě. Ale loni i letos kvaldu vyhráli špatní piloti, že? Tak si musíš vymyslet nějaký zástupný argument, který považuješ a napravení výsledků. Loni popřením týmové režie a letos bagatelizací "souboje" o první místo., když ten správný nebyl schopen ničeho, natož souboje.-
Mike17
13:01 29.05.2018 185.149.130.XXXA proč omezit celý závod na 1 kolo kvalifikace? To je jako víc závodění, než je nechat 5 kol v kuse, zajet co umí s plným autem a zacházení s gumama? Nikde nebylo napsáno, že vítěz kvalifikace musí dojet první. Na co tedy ty závody vůbec startovat, kdybys to zafixoval? a tipuju, že dohoda by měla být jen v případě pole Kimiho. kdyby to fixli po pole Vettela, určitě bys to nechal bez komentáře.-
odin
19:41 29.05.2018 77.240.103.XXXProč omezit celý závod na jedno kolo kvalifikace? A to se ptáš zrovna ty, který má plnou hubu kvalifikace, když mu dochází argumentace ze závodů a bodových zisků? Vždyť ty jsi loni argumentoval Kimiho žalostnými kvalifikačními výkony. A najednou ti argumentace kvalifikací vadí? Potažmo kvalifikací na okruhu, kde se předjíždí nejhůře v celém šampionátu a tudíž je kvalda určující pro pořadí. Alespoň pro normálně uvažující lidi. Kdy už konečně začneš také uvažovat reálně?
Napsal jsem to Easymu, zopakuji to i tobě. Všiml jsis, že letos nemám vůbec žádný problém s Kimiho čtvrtým místem? Že se nesnižuji k ubohostem, jako někdo loni a nepíšu nesmysly o minimální ztrátě v kvalifikaci Kimiho na soupeře? Z čeho tedy usuzuješ, že bych nenechal bez komentáře Vettelovo vítězství v Monaku, po jeho zisku PP???
Ano nikde není napsáno, že vítěz kvalifikace musí dojet v Monaku první. Ale proč se tak většinou děje (pokud tým nerpohodí pořadí, nepokazí pitstop, nebo nějaký horlivec nesejme čelo závodu)? Když mi tento fakt logicky vysvětlíš, uznám, že se loni závodilo, zatímco letos jeli jen defilé a vůbec nikomu nešlo o vítězství ani o body. A i jiné nesmysly, kterými zde hýříš.
Tak s chutí do toho jsem jedno velké ucho.-
Mike17
20:21 29.05.2018 185.149.130.XXXAno Odine. Pokud bud srovnávat rychlost monopostů, zvolím kvadu, protože závod má moc proměnných. Pokud hodnotím čistou rychlost pilotů, zvolím kvaldu. ze stejného důvodu. Šok? Pro mne logika. Ale NIKDY jsem nepsal, že by lepší z kvaldy měl zůstat před stájovým kolegou i v závodě. Jestli kecám, dokaž kde jsem takovou stupiditu napsal. Je to tak totálně de.ilní, že jsem si na 100% jistý, že jsem to napsat nemohl. Stačí to tvému uchu?
A že jsi měl vždy plné ústa keců v mnoha závodech, jak se snaží dostat Vettela před Kimiho i tam, kde Vettel porazil Kimiho v kvaldě. Tam neplatilo tvoje pravidlo, že když Vettel byl lepší v kvaldě, tak Kimiho měli právo zaříznout? V čem ta změna? Proč ti najednou vadil nějaký sporný pit navíc?
Pořád jsi jedno velké ucho?-
odin
19:52 30.05.2018 77.240.103.XXXAno pořád jsem jedno velké ucho. Protože mi vadil pit navíc v závodě, kde Kimi skončil v kvaldě před Vetteem, po startu si ještě o jedno místo polepšil a tím pitem navíc ztratil víc, než do té doby získal v férových soubojích.
A pokud si dobře pamatuji, tak jsi kvaldou argumentoval při srovnávání lepších pilotů, potažmo vyvracel jsi kvaldou horší bodové zisky např. Schumachera.
Proč mám dokazovat něco, co jsis vymyslel?
Ale zajímalo by mě, kdy jsem měl plná ústa keců v mnoha závodech (uveď alespoň jeden), jak se snaží dostat Vettela před kimiho, když Vettel Kimiho v kvalifikaci porazil. Tpo snad ani neexistuje??? On se někdy Kimi dostal před Vettela, když byl Seb v kvaldě před ním??? Dopustlo to Ferrari??? Tak to jsis naběhl. Jsem jedno ještě větší ucho. Piš a přeháněj.-
Mike17
20:01 30.05.2018 185.149.130.XXXBahrajn 2017: SV 3., KR 5.
Suzuka 2017: SV 3., KR 6.
USA 2017: SV 2., KR 5.
Mexiko 2017: SV 1. KR 5.
Všechno závody, kdy jsi kritizoval údajnou TR a Seb byl v kvaldě lepší. Tak proč jsi to kritizoval, když měl podle tebe Seb nárok dojet závod před Kimim, díky lepší kvaldě?
A v Mexiku dokonce Kimi před Sbem dojel.
Neexistuje? Koukám, že ucho se asi nestačí divit. -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Easy
21:26 27.05.2018 178.209.132.XXXNemyslím si, že by dnes Vettel podstupoval větší než nutné riziko. Přece jenom měl svého největšího soupeře za sebou (Red Bull všude excelovat nebude). Výpadek ze závodu by byl citelnou ránou do šampionátu. Vettel dnes mohl spoléhat na chybu Ricciho nebo problém během zastávek Red Bullu (pomineme-li případný zpackaný start soupeře).-
odin
22:33 27.05.2018 77.240.103.XXXZatímco loni mohl spoléhat, že pilot před ním zastaví příliš brzy a on bude moci smáznout jeho náskok a nějaký si naopak vyjet. Letos těch možností moc neměl. A to je ten rozdíl o kterém jsem psal už loni. Mezi standardní strategií a tou Ferraráckou. Letos se u Ferrari museli spoléhat na standardní a tak to holt Vettelovi nevyšlo. Ne vždy se dá manipulovat se "soupeřem".-
Easy
23:21 27.05.2018 178.209.132.XXXVettel povolal Raikkonena do boxů... On totiž s tím počítal, jak mu ty gumy pojedou. A že to nevěděl Kimi, když si dovolil jet to tempo co měl. Kdyby to byl tušil, mohl byt rychlejší a neriskovat overcut, který ale nikdo nečekal. Ani Seb, ani Daniel.
To tvoje "příliš brzy" vychází z poznání, jak fungovaly pneumatiky v závodě v době po závodě.-
odin
05:24 28.05.2018 77.240.103.XXXNe Ferrari povolalo Raikkonena do boxů, to je snad jasné každému, až na pár výjímek...
Jaképak "moje" příliš brzy? Přečti si co Kimi řekl po loňském závodě.
Oba, jak Kimi loni, tak Ricci letos jeli standardní taktiku na vítězství z prvního místa. Jeli dostatečně rychle, aby nebyli předjeti a aby jim vydržely pneumatiky dostatečně dlouho. Pak stačilo jen čekat a reagovat na zastávky soupeřů. Jediná možnost, jak ztratit vítězství je týmová režie a naordinování zbytečné, nebo brzké zastávky. Pneumatiky s overcutem loni neměly nic společného. Kimi tak brzy stavět nemusel, pneu měl v dobrém stavu.-
Mike17
21:16 28.05.2018 185.149.130.XXXPak je to čistě jeho chyba. Měl jezdit rychleji, najet si několik sekund náskok a nemusel nějaký overcutt naprosto řešit. Každému prosťáčkovi je jasné, že v Monaku se dopředu dostaneš prakticky jen přes boxy. Že si tu jedinou chvíli nedokázal ohlídat (pokud mohl jezdit rychleji), je čistý amatérismus.
Nevidím jediný důvod, proč tehdy mělo Ferrari Vettela zaříznout.-
Icewoman
22:24 28.05.2018 178.255.168.XXXTřeba proto, že Kimi vyhrál kvaldu a do zastávek vedl? Už neplatí, že vedoucí jezdec určuje tempo závodu? A sám Kimi řekl, že lepší z kvalifikace bere vše, ale v Monaku to nějak neplatilo. Pokud to nebyla TR, tak co teda - vždyť týmu by mělo být jedno, kdo doveze vítězství, když jedou jezdci na prvním a druhém místě. Týmovka jak sviň, ať se to snažíš jakkoliv zpochybnit...-
odin
06:05 29.05.2018 77.240.103.XXXMike17 se ohání výsledky kvalifikace pouze, když ji vyhraje pilot jemuž on fandí. Jinak je pro něho tato část zcela zbytečná a nevypovídající. Dokonce i v Monaku, kde právě výsledky kvaldy většinou určí také pořadí v závodě. I takto (ne)zaujatí fanoušci zde diskutují.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek