DISKUZE K ČLÁNKU Ricciardo potvrdil skvělou formu Red Bullu, konečně vyhrál v Monaku
Jak se bude chovat Red Bull v závodním režimu? To byla hlavní otázka 65. ročníku Grand Prix Monaka, která navzdory velmi zajímavým možnostem nakonec de facto nepřinesla žádné velké překvapení. Ovšem napětí bylo více než dost.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ricciardo potvrdil skvělou formu Red Bullu, konečně vyhrál v Monaku
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
shazec
20:12 27.05.2018 89.203.142.XXXA kolik toho prosím tě předjel za ten závod? Pokud nepočítáme start, tak s nejrychlejším vozem dokázal předjet pouze Ericssona a Strolla ve dvou nejhorších autech a Sainze, který byl o 5 sekund na kolo pomalejší a tím to končí. To mě na nejrychlejší auto přijde dost tragický.-
uzivatel003302
20:24 27.05.2018 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
Easy
17:05 27.05.2018 178.209.132.XXXBravo Ricciardo! Jako zadostučinění za jeho vlastním týmem před dvěma lety zpackaný závod dnes zaslouženě vítězem Grand Prix Monaka!
No a nebýt to zrovna v ulicích Monte Carla, vzhledem k avizovaným technickým potížím se svým vozem by asi zřejmě svou pozici neuhájil.
Jezdci Ferrari a Mercedesu seřazeni na střídačku, vynikající výkon Gaslyho a také předjížděcí show v podání Verstappena, který startoval z chvostu pole.
Hezký závod.-
tom11
17:08 27.05.2018 193.86.205.XXXjj, na Monaco docela zábavné
Riciemu to moc přeju a jsem zvědav, jak bude jeho soupeřům šmakovat šampáníčko z jeho botasky
taky jsem ještě čekal, že Max předvede nějaký pokus na kluky těsně před sebou, ale v závěru už jel docela klidně. možná škoda, že na tu trojici nebylo v závěru víc záběrů. -
-
odin
17:34 27.05.2018 77.240.103.XXX"...No a nebýt to zrovna v ulicích Monte Carla, vzhledem k avizovaným technickým potížím se svým vozem by asi zřejmě svou pozici neuhájil."
To je docela zajímavý postřeh od někoho, kdo loni obhajoval výměnu pozic přes boxy. Najednou vyšlo najevo, že i evidentně rychlejší Vettel nedokázal bez TR předjet svého soupeře. A najdnou byla i evidentní strategie, která vedla k vítězství. (Jednoduché pokrytí zastávky kolo po zajetí svého soupeře.) Jak odlišné oproti loňsku, že? Jo, když tým udělá maximum pro udržení prvního místa pilota, tak se v Monaku těžko tento pilot předjíždí a to i když má poškozené auto.
-
-
odin
17:57 27.05.2018 77.240.103.XXXAle, ale...
Dnes ti jasně RBR a Ferrari ukázali, jak se dělá strategie, když chceš pokrýt zastávku soupeřů. Jednoduše zajedeš o kolo po... A to by loni také stačilo k "zakonzervování" pořadí. Bez ohledu na nějaké pneumatiky.
Loni to byla jednoznačná TR ve prospěch Vettela, protože by Kimiho na trati nepředjel. A je mi úplně volné, co jsi (jste) četli v live timingu. Letos totiž byl Vettel rychlejší, než Ricci o mnohem více, jak loni oproti Kimimu, a stejně mu to bylo k ..... A víš proč??? Protože tým Ricciho nepodrazil, tak jako loni Kimiho.-
-
odin
19:08 27.05.2018 77.240.103.XXXPodívej Easy, to co jsi dnes původně napsal a na co jsem reagoval, je pravda a také můj názor. Nebýt loňských nesmyslů. které jsi (jste) tu psali, dal bych ti paleček a šel od toho. Dneska jsem na tvůj koment reagoval jen proto, aby sis uvědomil, co jsi loni ignoroval. A najednou letos zjistil? Dokážeš pochopit, že i výměna pilotů přes boxy je také TR? Dnes ti Ricciardo a RBR jasně předvedli, že v Monaku je rychlost pro předjetí, pouze jedním z argumentů, nikoliv jediným.(Proto mi jsou v Monaku k smíchu argumenty s livetimingu). Pokud pomalejší pilot neudělá fatální chybu, tak ten rychlejší nemá šanci jej na trati předjet. (Samozřejmě, že mluvím o podobně rychlých autech). A to je princip o který mi loni šlo.
Jak mohl dnes RBR podtrhnout Ricciho? Jednoduše! Poslat ho za Maxe, tak jako to udělali u Ferrari, s lídrem závodu a víkendu, loni.
"Zakonzervování": Ale já nemám problém s tím, když Kimi dojede po horší kvalifikaci i v závodě za Sebem. Pokud mu tedy evidentně nekryje záda, jako loni v Maďarsku. A i to je pro mne spravedlivější, než co předvedli v Monaku.-
-
odin
21:22 27.05.2018 77.240.103.XXXJo, z pohledu pilota kruté. Zlikvidovat vítězné tažení týmovým rozhodnutím. A přitom by to letos bylo i omluvitelné, když měl Ricci poškozený vůz. Loni Ferrari, ale takové rozhodnutí skutečně provedlo a žádné poškození na voze vedoucího pilota nebylo. A ty a tobě podobní tu nic o zbláznění se nepsali. Docela hnus.
Jaképak Multi21? Ty se nechceš dívat na Multi21, já zase na Multi12. Jaký je v tom rozdíl?
Loni jasná Tr ve prospěch Vettela, dnešek to potvrdil, jak by to loni vypadalo nebýt TR.-
Easy
21:36 27.05.2018 178.209.132.XXXAž na to, že RB byl po celý víkend v Monaku rychlejší mež Ferrari. Loňská situace je odlišná v tom, že Kimi i Seb měli stejná auta, jen z nich každý dokázal vymáčknout odlišný výkon. Ještě si OPĚT připomeňme, že možností overcutu nebyli překvapeni jen u Ferrari. Ta představa: "Sebe, sice ti to jede jako z praku, ale šup do boxů, abys nám neohrozil pozici Kimiho..."-
odin
22:13 27.05.2018 77.240.103.XXXCo že???
Ricciardo byl s poškozeným autem rychlejší než Ferrari???
Tak tomu říkám zoufalství.
Loni byl také Kimi po celý víkend lepší, ale díky TR skončil za Sebem. A to ani neměl poškozené auto. Jen "smůlu", že jede v týmu manipulátorů s výsledky.-
Easy
22:27 27.05.2018 178.209.132.XXXKdo byl nejrychlejší v trénincích a v kvaldě? Max předjížděl auta, ale přesto to byly vozy o kategorii níže. Kdyby se LETOS dostal Max nebo Ricci za vůz Ferrari nebo naopak, předjetí by bylo obtížné. Proč? Odpověď je jednoduchá: pneumatiky neumožňující overcut jako loni!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek