DISKUZE K ČLÁNKU Ricciardo potvrdil skvělou formu Red Bullu, konečně vyhrál v Monaku

Jak se bude chovat Red Bull v závodním režimu? To byla hlavní otázka 65. ročníku Grand Prix Monaka, která navzdory velmi zajímavým možnostem nakonec de facto nepřinesla žádné velké překvapení. Ovšem napětí bylo více než dost.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ricciardo potvrdil skvělou formu Red Bullu, konečně vyhrál v Monaku

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 341, poslední 22.06.2018 10:36 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovalo 7 lidí) 27.05.2018 17:17
Gasly jel skvěle 01 »
» Petr Hloušek (Hlasovali 5 lidé) 27.05.2018 18:07
Co udělal Maestro špatného? »
» odin (Hlasovali 4 lidé) 27.05.2018 17:24
Asi tu není nikdo, kdo by Riccimu vítězství… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Taky napíšu názor k Vaší polemice. Podle mě férové závodění přes boxy v jednom týmu neexistuje, to by totiž ty boxy museli mít oddělené (Alo Ham 2007) a každý box by musel pracovat jedině v zájmu svého jezdce, a to se neděje, a už vůbec ne ve Ferrari. Nelze nevidět že zájmem Ferrari je strategií v případě potřeby buďto pomoci Vettelovi se dostat před Kimiho, a nebo udržet to aby Kimi zůstal za Vettelem. Existuje snad jediný případ kdy tomu u nich bylo jinak?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Když už napíšeš názor k naší polemice, měl by být o tématu. Tím není, jestli TR ve Ferrari je, nebo není. To tu nikdo neřeší. TR je ve všech týmech a nikdo to tu nepopírá. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        OK, když nepopíráš v případě potřeby zájem Ferrari pomoci Vettelovi dostat se před Kimiho strategií, a nebo si tou správnou strategií zajistit aby Kimi zůstal za Vettelem, tak uznávám že jsem u Vás mimo téma, sorry.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Ano, s tímto problém nemám. TR ve prospěch Vettela jsem uznal třeba loni v Maďarsku, nebo letos v Číně. Jistě by se našly další příklady.
          Jen na rozdíl od Odina tuto snahu nevidím "v každém" Kimiho pitstopu. Konkrétně tu řešíme údajnou TR v LOŇSKÉM Monaku. Resp jestli je TR nechat je oba jezdit 5 kol na volném vzduchu, nebo by byla TR přezutí Vettela hned kolo po Kimim. Plus nějaká omáčka kolem (jestli měli volný vzduch, kdo měl rychlejší gumy apod.)

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    A co jsi odkazy chtěl říct? Že Mercedes se snažil rozhodit vztahy u svého jediného konkurenta? A proč neocituješ RB? Nehodí se do krámu? Nebo tam má protekci Ricci? 12
    A že byl Kimi zklamaný z výsledku? Neeeee. Já myslel, že bude skákat radostí!!!!! 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.103.XXX
      Co jsem chtěl odkazy říci? Třebas to, že máš ve svých argumentach rozpory. V prohlášení Mercedesu nikde nepozoruji překvapení z chování tvrdších gum.
      Nebo to, že ty vždy tvrdíš a zaštiťuješ se pravdivostí a uvěřitelností prohlášení lidí z prostžředí F1. Tak bych se být tebou od toho odpíchl a uvěřil. 13
      Nebo jsem ti jen chtěl dokázat, že věci které zde tvrdím, netvrdím pouze já. Jak se mi tu též velmi pravidelně snažíš podsouvat.
      Bagatelizuj si a zpochybňuj, jak chceš. On je to totiž jediný tvůj argument. Loni v Monaku byla TR jak vyšitá. Ví o tom všichni, jen Mike17 a pár zoufalců tvrdí opak. 02

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        O co Mercedesu šlo je jasné. Když dělá RB to samé na ně, hned do nich šiješ. Vzpomínám si, když Marko rýpal do TR u Mercedesu a hned jsi měl pocit, že zorvna RB má o tom co kecat a házel jsi tu příklady protekce Vettela. Opět pověstný rovný přístup.
        Jak se chovaly gumy je zřejmé a potvrzeuje to i RB, který nemůže mít žádný zájem na krytí nějaké TR pro Vettela. Tečka.
        Mohl bych napsat, že TR tam vidí jen Odin a pár zoufalců. Povětšině vidí i TR v Maďarsku, ačkoliv je to pravý opak Monaka. A vůbec jim ten rozpor nevadí. Co mají společné? Nenávist k Vettelovi. 13
        To říká vše.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          Co to meleš za nesmysly?
          Po Maďarsku jsem psal, že když Ferrari chce, tak si umí strategií pohlídat vítězství pilota jedoucího na prvním místě. Prostě jasný příklad, že to jde a že poslat vedoucího pilota na trati, kde nelze předjíždět (přes boxy) za druhého je TR.
          Opět tvrdím, že kdyby jel Vettel v Maďarsku v jiných barvách, tak jeho tým by ho před Kimim udržel. (Alespoň co se pitstopů týče).

          Je zajímavé, že najednou zpochybňuješ prohlášení zainteresovaných z řad F1. Ale nepřekvapuje mě to. Teď se ti jejich výroky zrovna nehodí do krámu, tak se je snažíš zpochybnit, bagatelizovat a pod. Ještě ti ve tvých argumentech chybí poznámka, že to tak vidí jediný Odin. 18 18Ale nenávistí k Vettelvi jsi nezklamal. Po nenávisti k Schumacherovi, od tebe, celkem logický argument, když někdo poukáže na podezřelé nesrovnalosti, případně na unfair chování zmíněných. 11

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Ano, když chce tak může, jak to předvedl v Maďarsku. A když chce nezměnit pořadí, říká se tomu TR, jako v Maďarsku.
            Zpochybňuju jednu stranu ze dvou. RB to viděl opačně. Nevidím důvod, proč bych slova Mercedesu měl řadit před slova RB. A poznámka, že to tak vidíš jen ty chybí úmyslně. Na rozdíl od Malajsie tvoji verzi někdo z F1 podpořil.
            Nenávist k Vettelovi potvrzuješ pořád. Naprosto identické strategie jsou u Vettela skvělé, u Kimiho podrazy. letos jsi to zase potvrdil. To, že si k tomu přidáš nějakou pohádku o chystaném naprosto stupidně nesmyslném pitu pro Kimiho, který nemáš podpořen absolutně ničím (nikoho to ani nenapadlo a celkem logicky) to nic nemění.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.103.XXX
              Čili podle tebe je TR, když se tým zachová, na tratích kde se nedá předjíždět, standardně a udrží pořadí svých pilotů před pitstopy, i po nich? Tím pádem je jakýkoliv strategický souboj dvou různých týmů v době pitstopů též týmovou režií? To je už z logiky věci nesmysl. Proč by normální a běžné pokrytí pitstopů dvou soupeřících pilotů mělo být TR??? A když to není TR v případě dvou pilotů rozdílných stájí, pak to nemůže být TR ani v případě dvou pilotů stejné stáje.
              A naopak. Pokud tým umožní výměnu pozic přes boxy, pak to nutně týmová režie JE.
              Identické strategie u Vettela a Kimiho??? Ne každá identická strategie má stejný výsledek. Např. v Monaku a ve Spa. Dva rozdílné okruhy, tudíž asi logicky, zde budou úspěšné dvě rozdílné strategie. Nebo závodění v dobách tankování a v době umělé degradace gum. Dvě rozdílná období, tudíž budou slavit úspěch dvě rozdílné strategie. atd.atd. Logika je tvoje slabina, to už dávno vím. Ale zpochybňovat a bagatelizovat umíš perfektně. To vím též. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Ne Odine. Tým nic neurčil. Kdyby jezdil Kimi rychleji jak Vettel, zůstalo by pořadí stejné. Ale Vettel jezdil rychleji než Kimi, tak se pořadí změnilo. To neurčil tým, určila to rychlost pilotů (nikdo nemusel předjíždět nikoho, kromě jezdců o kolo zpět, kteří Kimiho podle časů nestály ani půl vteřiny a Kimi dostal evidentně rychlejší gumy). Já tomuto říkám závodění. Kdyby povolali Vettela hned, tak by nikdo ke změně na trati, kde se předjet nedá, neměl šanci. Tomu říkám TR.
                Týmová režie je týmovou režií proto, že se dělá v týmu. Jednom. Tedy tvá dedukce naprosto ztrácí smysl a ještě si dojdeš sám k tomu, že sis vytvořil nesmysl. 20
                Austrálie a Bahrajn není Monako a Spa. Předvedli tam identické strategie, za identických podmínek. Jedna byla výborná pro Vettela, druhá podrazem na Kimiho. Sice na ni Kimi nic neprodělal, ale ty sis vytvořil nějakou imaginární další zastávku, o které nikdo nemluvil, nikdo ji neplánoval a ztrácela by jakýkoliv smysl. Prostě za každou cenu potřebujou protlačit Vettela dopředu, ale když by to opravdu potřeboval, tak na to u Ferrari nějak zapomenou a nechají Kimiho vepředu (Baku). Jo, poučuj mne o logice. 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.103.XXX
                  Neodbíhej od tématu.
                  Napsal jsi:" Mike17
                  Mike17 19:03 12.06.2018 185.149.130.XXX
                  Ano, když chce tak může, jak to předvedl v Maďarsku. A když chce nezměnit pořadí, říká se tomu TR, jako v Maďarsku."

                  Já vidím TR, když se tým zachová vůči svým pilotům nestandardně. Čili, když jim naordinuje jinou strategii, než, která by vedla k úspěchu, kdyby byli oba soupeři v barvách jiných týmů. V Monaku a v Maďarsku se prakticky nedá předjíždět a výměny pozic se dějí přes boxy. Podle mne lze velmi jednoduše ošetřit, aby si piloti udrželi své pozice na těchto tratích. Pokud to tým ošetřit nedokáže, považuje se to za obrovskou chybu (v případě soupeřících týmů) a v rámci jednoho týmu za týmovou režii. Rozdíl v rychlosti, kterým neustále operuješ, v tom nehraje žádnou roli, pokud není tak obrovský, že v pohodě stačí na předjetí na těchto tratích. Proto jsem se tě ptal, proč Vettel nepředjel letos Ricciho? Je to naprosto totožná situace s loňskem. Ba dokonce letos měl větší šanci zvítězit, když více, jak polovinu závodu jel proti porouchanému autu a tím pádem pomalejšímu pilotovi. Nejrychlejší kolo Ricciho bylo letos pomalejší, než nejrychlejší kolo Kimiho loni. A to jsou letos auta o více než 1 sec/kolo rychlejší. Proč letos nezvítězil ždímač gum a rychlejší pilot ve Ferrari??? Odpovím sám. Protože nebyl schopen na trati nikoho předjet a Ferrari nemohlo manipulovat se strategií Ricciarda. Loni se před Kimiho dostal jen proto, že sice také nebyl schopen nikoho předjet, ale Ferrari mohlo zmanipulovat strategii Raikkonena. 13

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Odine já nechápu, proč tu řešíme neustále nemožnost předjetí v Monaku. To někdo zpochybňuje? Nebo to, že tam se dá předjet jen přes boxy? Ne, na tom se shodneme.
                    Ty vidíš TR v tom, že mohli jezdit pět kol a rychlejší během těch 5-ti kol měl možnost vyhrát. Já bych viděl TR v tom, že by tým zavolal Vettela hned, protože v tom případě by tým rozhodl kdo vyhraje.
                    Ty tu tvrdíš, že byl Kimi v provozu a měl pomalejší gumy. Já jsem ti na časech doložil, že po přezutí jezdil mnohem rychlejší kola než předtím, stejně jako Max, Vettel, nebo Ricci. Jestli jezdil Kimi předtím úmyslně pomalu, je to jeho chyba. Měl si najet náskok. Stačilo 1s větší odstup a Vettel ani Ferrari by s tím nemohli nic dělat. Pokud byl rychlejší než Vettel (a proto si zasloužil vyhrát), měl to předvést a nenechat ho vozit se mu na křídle. Stejně, jako to letos udělal Ricci, když si na Vettela najel 4s. Taky nevěděl, v kterém kole budou reagovat na Vettelův pitstop.
                    Kimi měl 2 možnosti, jak vyhrát bez ohledu na to, co by dělal tým.
                    1. Mohl najet náskok, stačily 2s před Vettelem.
                    2. Mohl jet těch 5 kol rychleji. Stačilo v průměru o 0,2s.
                    Kdyby udělal jen jednu z těch věci, mohl by se Vettel přetrhnout a měl by to marný. Ferrari by s tím nenadělalo vůbec nic, i kdyby nechali kroužit Vettela 20 kol. Každým kolem měly Kimiho gumy proti Vettelovým výhodu.
                    Takže měl Kimi vše ve svých rukou. Jel pomalu, prohrál. Tečka. 03

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.103.XXX
                      Jo, Kimi to měl ve svých rukou asi stejně, jako Max. Toho také tým poslal za soupeře a on přišel o svoji pozici. Tvojí ujetou logikou měl též možnost na rychlejších gumách, (které ale byly pomalejší, jak potvrdili zasvědcení z prostředí F1) svojie místo uhájit a ještě se možná posunout výše. Ale nestalo se, že? Protože se tam nedá předjíždět a když se pitstopem dostaneš za supeře, už na této pozici zůstaneš. Jo a i Max mohl jezdit rychle, proč nejezdil? Proč ztratil svoji pozici?

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        Maxe poslali za Bottase v pořadí. Kimiho neposlali za NIKOHO!!!!! Pouze objel Buttona s Wehrleinem, viz časy na kolo. A to je i odpověď na tvou poslední otázku. Max byl zaseklý, Kimi ne.
                        A nové gumy byly pomalejší? Prosím, u koho? A kdo zasvěcený to tvrdil? Poue byli překvapeni tím, že nybyl rychlejší výrazněji.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Někde jsi napsal ještě něco o tom, že tým určuje strategii. Nemůžu to najít, tak to napíšu sem.
        Ano, máš pravdu. A tým ji dal takovou, že umožnil oběma svým pilotů jet na maximum a svou rychlostí rozhodnout, kdo vyhraje. Pro mne je to super, lepší jak trapný vláček v Maďarsku. Ty se rozdčiluješ, že jim tu možnost nechali a nerozhodli z boxů o vítězství Kimiho. protože to by bylo prý fér.
        OK, tak si měj tento přístup. Jen nevím, co tě baví na tom, když tým rozhodne, že jeden musí dojet za druhým. A kdy jsi změnil názor? byly doby, kdy ses rozčiloval, že Webber musí krýt Vettelovi záda. 13

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          Ale Miku tak to přece není. Kdyby tým Kimimu nahlásil, "máš pět kol na to, abys zlikvidoval pneumatiky, jeď co to dá, pojedeme k výměně", pak bych ten tvůj pseudoargument bral. To se ale nestalo, že? A právě tuto výhodu dostal Vettel. On věděl, že potřebuje zlikvidovat gumy, protože má Kimiho z cesty a šanci na předjetí přes boxy.
          A pokrýt zastávku Bottase mohlo Ferrari Vetelem též. Nevím, co je na tom za špatnost?

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Jak to mohl dostat, když Verstappen zajel 2 kola před ním a Bottas jedno kolo. A přesto ani tyto poslední 2 kola, kdy bylo naprosto jasné, že budou chtít pokrýt podseknutí, nedokázal ani trochu zrychlit.
            Prostě identické srovnání s Riccim. Taky pokrývali naprosto stejnou hrozbu (Vettel byl ještě dál, než Bottas za Kimim). U RB ti stejná strategie připadá výborná, u Ferrari podraz. Jasný důkaz tvé objektivity.
            Ricci se na výměnu připravil, najel si na druhého slušný náskok, Kimi měl udělat to samé. V 33 kole bylo jasné, že brzy půjde měnit, zvlášť, když mění konkurence. Tvá teorie, že měl měnit po 50-tém kole je naprosto katastrofální a zcela evidentně by vedla k posunu ještě za Ricciho. Takového stratéga bych nejen propustil, ale pro jistotu zastřelil. 12

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.103.XXX
              A proč by to nemohl dostat? Vždyť spolu nezávodili. Pokrýt je mohl Vettel a Kimi mohl jet na limitu , odrovnat pneu a po pitstopu se s velkým náskokem vrátit na první pozici!!!
              Prakticky totéž použilo Ferrari v Monaku loni, ale odnesl to do té doby vedoucí, Raikkonen. Takto by Vettelovi nepomohli, ale ani neuškodili. Vyjel by po pitstopech na druhém místě, které by si do konce závodu udržel.
              NIc mi nepodsuneš. Tým loni v Monaku určil pořadí svých pilotů, nikoliv piloti jakýmsi závoděním.
              Až pochopíš, že současná F1 je UMĚLÁ a stejně tak i závodění je umělé, pak ti dojde, že dnes stále více platí TR. Dnešní závodění se skládá z několika fází, kdy piloti mohou jet "na limitu" a kdy MUSÍ šetřit (palivo, gumy, motory...) A stačí, aby tým v době štřící fáze jednoho svého pilota, naordinoval druhému pilotovi fázi "jet na limitu". Maskuje se to většinou načasováním ("před", nebo "po" pitstopech). Ale to už je vyšší dívčí, kterou doufám pochopíš alespoň do změny pravidel. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Co měl pokrýt proboha Vettel??? Kdyby ho přezuli prvního, tak by Ricci pořád Kimiho dotahoval. Byl rychlejší a už mu nazavazel nikdo. DOstal by se mu za křídlo a udělal undercutt jako vyšitý. 12
                A proč by proboha Vettel měl Kimimu vracet nějakou pozici? Nebyl jsi na sluníčku? Proč by to proboha dělal? Kimi ho taky nechal předjet, když soupeřili na začátku sezony???
                A jo, opakuješ se. Kdyby je zařadili poslušně do vláčku, tak je to pro tebe fér a rozhdoně by to neurčil tým. Ale když volně jezdí 5 kol a rozhodne to, který z těch dvou zajede těch 5 kol rychleji, to je zaříznutí. Ne Odine, nikdo nic neurčil. Kdyby Kimi zajel 5 kol v průměru o 0,2s rychleji, vyhrál. Měl to plně ve svých rukou. Stejně tak si mohl předtím najet náskok, když byl vlastně rychlejší a tým by s tím nemohl absolutně vůbec nic udělat. Kimi měl 2 možnosti, jak závod vyhrát a obě byly plně v jeho moci. nevyužil ani jednu. On, ne tým. To není žádná vyšší dívčí. Je to jednoduchý jako facka
                Ano TR je, jako v Maďarsku. Šetřící fázi si Kimi mohl odpustit, nebylo co šetřit. Sám jsi tu plácal něco o tom, že mohl klidně měnit gumy v předposledním kole. Tedy sis sám odpovděl na otázku, jestli bylo potřeba něco šetřit. 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama