DISKUZE K ČLÁNKU Ricciardo potvrdil skvělou formu Red Bullu, konečně vyhrál v Monaku
Jak se bude chovat Red Bull v závodním režimu? To byla hlavní otázka 65. ročníku Grand Prix Monaka, která navzdory velmi zajímavým možnostem nakonec de facto nepřinesla žádné velké překvapení. Ovšem napětí bylo více než dost.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ricciardo potvrdil skvělou formu Red Bullu, konečně vyhrál v Monaku
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
10:38 02.06.2018 185.149.130.XXXAle loni byly jiné gumy. Dalo se čekat, že budou rychlejší a byly. Letos na hyper tato očekávání nebyla, a přesto RB udělal na vlas to samé, co udlělo loni Ferrari. Hned to pro jistotu pokrylo. RB za to chválíš, Ferrari za přesně to samé obviňuješ z podrazu. Jak je tvým zvykem máš to za konzistentní.
A pořád tu srovnáváš chování mezi týmy a v jednom týmu. RB se zachoval logicky. Vettela pro jistotu zaříznul a nepřipustil žádné závodění, přestože si to klidně mohl dovolit. V jednom týmu neexistuje důvod, proč zaříznout jednoho. Leda by byla dohoda, že lepší z kvalifikace musí dojet líp. Ale o tom jsem neslyšel.
A s tím provozem už jdi do kytek. Opět jsem ti dokázal, že Kimiho nikdo nezdržel, rozdíly proti předchozím kolům byly v setinách sekundy, které situaci nijak neřešilo (Vettel měl zhruba 1s)-
odin
20:57 05.06.2018 77.240.103.XXXTak to je góóól!!!
Nejdříve mě zde poučuješ o překvapení všech třech vedoucích stájí z chování tvrdších gum a pak mi tu napíšeš, že se to dalo ČEKAT???
Přestaň lhát a kličkovat.
Že jsi nikde neslyšel o interních dohodách uvnitř týmů??? Tak to se ani nedivím.
Asi to bude tím, že nejsi součástí týmu. Došlo??? Asi ne, když píšeš takové nesmysly.-
Mike17
08:09 06.06.2018 185.149.130.XXXA co v tom vidíš za rozpor??? Dalo se očekávat, že nové budou rychlejší a byly. A týmy byly překvapeny tím, co ještě dokázali ze starých dostat Vettel a Ricci a že nové nebyly rychlejší o moc. To si přece nevylučuje. A o interní dohodě u Ferrari opět víš jen ty a nikdo jiný. Stejně jako o připravovaném pitu Kimiho v Austrálii že? Víš, to že se ti něco zdá neznamená, že to tak je.-
odin
20:08 06.06.2018 77.240.103.XXXMně se něco zdá? To se spíše zdá něco tobě. Dám sem pár odkazů z prostředí F1, ktrému tak bezvýhradně věříš. Možná zjistíš, že se to zdá i jiným zasvědcenějším.
[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku]
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
odin
20:01 30.05.2018 77.240.103.XXXPokud vím, tak RBR zajeli první k pitu. Ostatní týmy mohly z prvních jejich kol těžit.
Ferrari mělo oba své vozy na čele a ovládalo závod. Tudíž určovalo strategii. V Monaku se prakticky nepředjíždí a tak poslat pilota zastávkou v boxech za soupeře znamená, odepsat jeho šance na dobré umístění. To není o zaskočení z chování gum, ale o preferencích pilotů v rámci týmu.-
-
odin
20:35 05.06.2018 77.240.103.XXXNikoliv Miku. A především, nikoliv v Monaku!!!
Pokud by je chtěli nechat závodit, pak to mohou udělat v drtivé většině šampionátu, krom Monaka a Maďarska. Na těchto okruzích se prakticky nepředjíždí a pořadí určují stratégové. Kdy tohle už pochopíš???
A problém mezi náma je jediný. Zatímco ty vidíš TR v Maďarsku loni, já vidím TR v loňském Monaku. Prostě pro mne je TR v momentě, kdy tým umožní, nebo dopustí předjetí přes boxy na trati, kde se jinak předjet nedá.
Jednoduše jsem přesvědčen, že by si první místo Kimi v Monaku udržel, kdyby ho tým nepodrazil, respektive, kdyby jel v jiných barvách a jeho tým udělal vše pro vítězství. Stejně, jak to předvedli všichni úspěšní v minulosti a Ricci v RedBullu letos.
Stejně tak si myslím, že i Vettel by loni v Maďarsku vítězství uhájil, kdyby jel Kimi v jiných barvách a Ferrari udělalo vše pro jeho vítězství.
TR vidím v tom, že jednou Ferrari bylo schopné udělat vše pro vítězství vedoucího pilota na trati, kde se nedá předjet a v druhém případě se na to vykašlali a nechali vyhrát toho druhého.
A znovu opakuji. Nejde o závodění. Já si pod pojmem závodění představuji přímé souboje na dráze, boj kolo na kolo a předjíždění. Nikoliv strategická rozhodnutí, kdo může jak jet a kdo ne.-
Mike17
20:43 05.06.2018 185.149.130.XXXOpět, kolo na kolo v Monaku u srovnatelných aut je směšné. Ricci názorně předvedl, že stačí o 2-3s pomalejší auto a žádný souboj na trati nehrozí. Proto tam piloti závodí aspoň v dobách mezi pity. Jako třeba letos Gasly si závoděním na čistém vzduchu vyjel body.
Nic nebránilo Kimimu udělat to samé.-
odin
21:22 05.06.2018 77.240.103.XXXAno, kolo na kolo je směšné, tak že zbývá výměna pozic přes boxy. Vlastně tím je řečeno vše.
Jo a až ti dojde, že současné závodění F1 se díky umělotinám skládá z fází ŠETŘENÍ a z fází ZÁVODĚNÍ (např. jen aby jim vyšlo palivo a další a další věci), pak můžeme diskutovat. Třeba o tom, že TÝM určuje, kdy pilot šetří a kdy závodí. A tým určuje, kdy pilot zajede do boxů k pitstopu a na jaké pozici se vrátí na trať.
Ano je toho na vysvětlování hodně a na pochopení ještě více.-
Mike17
08:05 06.06.2018 185.149.130.XXXJenže výměna přes boxy byla plně v režii pilotů. Nic nebránilo Kimimu jet rychleji než Vettel. Měl lepší gumy a žádný provoz. Tomu říkám závodění.
Nenechat je na trati a určit tím předem pořadí je pro mne TR a zaříznutí pilota (protože nemá šanci s tím nic dělat).
Ale to už se opakujeme.-
odin
19:27 06.06.2018 77.240.103.XXXTak já jsem ve vysílačce slyšel pokyny pro Kimiho "BOX, BOX. Tobě to připadá, jako "plně v režii pilotů?" Tak to se opravdu nemáme o čem bavit. Co když Kimi chtěl svoji převahu a kondici gum ukázat až od padesátého pátého kola? Co když právě v padesátémpátém to plánoval rozbalit a během pěti-sedmi kol si najet náskok a zajet k výměně? Vysvětli mi proč ho Ferrari povolalo tak brzy do boxů? Když už drze spekuluješ o plné režii pilotů??? A přitom sám víš, že tomu tak není.
Jediná férová změna pořadí je při předjetí na trati, bez pokynů do sluchátek alá: "Fernando je rychlejší"
Vše ostatní příšerně smrdí týmovou režií. Notabene na trati, kde je předjetí podobně výkonných (zde dokonce stejných) aut prakticky vyloučeno. A že i slabší týmy dokáží v Monaku podržet své pozice, bylo v minulosti mnohokrát dokázáno. Proč ne Ferrari a proč ne Kimi??? S pomalostí to nemá nic společného. Šlo pouze o strategické rozhodnutí, tedy o TR.-
Mike17
10:46 07.06.2018 185.149.130.XXXNo to je už moc. Oni Kimimu řekli do rádia "box, box". No to je hnus, říct mu něco takového, když má jet do boxů. To je jasná TR,
Odine, kdyby jel v 55-tém kole, tak by vyjel ještě minimálně za RICCIM. Odkaz na časy jsem ti dával, sčítat a odčítat čísla do 10-ti snad umíš.
To už jsme probírali. Bylo to přesně jako letos u Rcciho. Loni měl Kimi před Bottasem 3,6s náskok a bylo to moc brzy. Ricci měl letos 4,1 a označil jsi na vlas stejný postup jako skvělý a příkladný. Vettel zajel letos o 16 kol dřív, ale moc brzy to nebylo. Prostě klasický Odinovský rovný a KONZISTENTNÍ přístup.
Povolat Vettela hned po Kimim, určil by tým pořadí (neměl by šanci na změnu). To je pro mne TR. Nechal je jezdit oba 5 kol na volném vzduch je pro mne možnost závodit, protože nikdo nevěděl předem výsledek a bylo čistě na pilotech, kdo z toho vyždíme víc. Strategické rozhodnutí je jakýkoliv pitstop, tedy TR je vždy v každém závodě. nějakou záhadou ti to vadí jen u Kimiho.-
odin
19:08 07.06.2018 77.240.103.XXXAno řekli mu do rádia BOX, čili tým určil, kdy pojede do boxů, nikoliv plně v režijní pilot. Tým určuje strategii, nikoliv piloti, tým určuje kdo kdy a jak, případně před kým. Tak že ano, vše je TR a v každém závodě. Konečně to došlo i Mikovi17. Ale trvalo to.
Pokrývat někoho s kým nezávodím je v Monaku pitomost. Kimi měl loni za "soupeře" Seba, nikoliv Bottase. Ten pokrýval Maxe a díky tomu spadnl o místo zpět, protože ho Ricci předjel. Kimimu se stalo to samé. Na časy v Monaku nekoukej. Kdy už pochopíš, že se tam nepředjíždí??? a tudíž jsou časy druhořadé. V první řadě jde o to, za kým se po pitstopu objevíš. Protože za tím pilotem také dojedeš a můžeš být rychlý jak chceš. Dokonce si troufnu tvrdit, že pokud se z prvního místa dostaneš za pilota, který nebude chtít zajet do boxů dokud mu pneu neshoří, tak se propadne o mnoho míst vzad. Protože ho bude drzdit a nic s tím neudělá.
Ano tým je nechal jezdit 5 kol. Jen s tím rozdílem, že Kimi měl o 0,7 sec./kolo pomalejší pneumatiky a musel se dostávat přes Buttona a Wehrleina. -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek