DISKUZE K ČLÁNKU Ricciardo potvrdil skvělou formu Red Bullu, konečně vyhrál v Monaku

Jak se bude chovat Red Bull v závodním režimu? To byla hlavní otázka 65. ročníku Grand Prix Monaka, která navzdory velmi zajímavým možnostem nakonec de facto nepřinesla žádné velké překvapení. Ovšem napětí bylo více než dost.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ricciardo potvrdil skvělou formu Red Bullu, konečně vyhrál v Monaku

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 341, poslední 22.06.2018 10:36 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovalo 7 lidí) 27.05.2018 17:17
Gasly jel skvěle 01 »
» Petr Hloušek (Hlasovali 5 lidé) 27.05.2018 18:07
Co udělal Maestro špatného? »
» odin (Hlasovali 4 lidé) 27.05.2018 17:24
Asi tu není nikdo, kdo by Riccimu vítězství… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                                                  • Mike17

                                                    Mike17

                                                    185.149.130.XXX
                                                    Ale loni byly jiné gumy. Dalo se čekat, že budou rychlejší a byly. Letos na hyper tato očekávání nebyla, a přesto RB udělal na vlas to samé, co udlělo loni Ferrari. Hned to pro jistotu pokrylo. RB za to chválíš, Ferrari za přesně to samé obviňuješ z podrazu. Jak je tvým zvykem máš to za konzistentní.
                                                    A pořád tu srovnáváš chování mezi týmy a v jednom týmu. RB se zachoval logicky. Vettela pro jistotu zaříznul a nepřipustil žádné závodění, přestože si to klidně mohl dovolit. V jednom týmu neexistuje důvod, proč zaříznout jednoho. Leda by byla dohoda, že lepší z kvalifikace musí dojet líp. Ale o tom jsem neslyšel.
                                                    A s tím provozem už jdi do kytek. Opět jsem ti dokázal, že Kimiho nikdo nezdržel, rozdíly proti předchozím kolům byly v setinách sekundy, které situaci nijak neřešilo (Vettel měl zhruba 1s) 13

                                                    + 0 / − 0

                                                    ohodnotit kladně záporně

                                                    Reagovat Nahlásit
                                                    • odin

                                                      odin

                                                      77.240.103.XXX
                                                      Tak to je góóól!!!
                                                      Nejdříve mě zde poučuješ o překvapení všech třech vedoucích stájí z chování tvrdších gum a pak mi tu napíšeš, že se to dalo ČEKAT???
                                                      Přestaň lhát a kličkovat.
                                                      Že jsi nikde neslyšel o interních dohodách uvnitř týmů??? Tak to se ani nedivím. 13
                                                      Asi to bude tím, že nejsi součástí týmu. Došlo??? Asi ne, když píšeš takové nesmysly.

                                                      + 0 / − 0

                                                      ohodnotit kladně záporně

                                                      Reagovat Nahlásit
              • Easy

                Easy

                178.209.132.XXX
                Sorry, ale loni byl tedy zmanipulován závod i na straně Red Bullu. A Mercedes se k tomu vyjádřil také.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.103.XXX
                  Nikde jsem netvrdil opak. Naopak jsem vždy tvrdil, že Ferrari mělo příklad z chování gum u RBR, kteří zajeli k pitstopu před Kimim.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Easy

                    Easy

                    178.209.132.XXX
                    Takže minimálně tři týmy byly zaskočeny chováním gum během závodu, jen to zlé Ferrari to udělalo ve prospěch Vettela. Hmm 03

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.103.XXX
                      Pokud vím, tak RBR zajeli první k pitu. Ostatní týmy mohly z prvních jejich kol těžit.
                      Ferrari mělo oba své vozy na čele a ovládalo závod. Tudíž určovalo strategii. V Monaku se prakticky nepředjíždí a tak poslat pilota zastávkou v boxech za soupeře znamená, odepsat jeho šance na dobré umístění. To není o zaskočení z chování gum, ale o preferencích pilotů v rámci týmu.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        Ano preference nechat je závodit je zlá. Určit, kdo má za kým jet je ten správný rovný přístup. Tedy jen pokud vede Kimi.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • odin

                          odin

                          77.240.103.XXX
                          Nikoliv Miku. A především, nikoliv v Monaku!!!
                          Pokud by je chtěli nechat závodit, pak to mohou udělat v drtivé většině šampionátu, krom Monaka a Maďarska. Na těchto okruzích se prakticky nepředjíždí a pořadí určují stratégové. Kdy tohle už pochopíš???
                          A problém mezi náma je jediný. Zatímco ty vidíš TR v Maďarsku loni, já vidím TR v loňském Monaku. Prostě pro mne je TR v momentě, kdy tým umožní, nebo dopustí předjetí přes boxy na trati, kde se jinak předjet nedá.
                          Jednoduše jsem přesvědčen, že by si první místo Kimi v Monaku udržel, kdyby ho tým nepodrazil, respektive, kdyby jel v jiných barvách a jeho tým udělal vše pro vítězství. Stejně, jak to předvedli všichni úspěšní v minulosti a Ricci v RedBullu letos.
                          Stejně tak si myslím, že i Vettel by loni v Maďarsku vítězství uhájil, kdyby jel Kimi v jiných barvách a Ferrari udělalo vše pro jeho vítězství.
                          TR vidím v tom, že jednou Ferrari bylo schopné udělat vše pro vítězství vedoucího pilota na trati, kde se nedá předjet a v druhém případě se na to vykašlali a nechali vyhrát toho druhého.
                          A znovu opakuji. Nejde o závodění. Já si pod pojmem závodění představuji přímé souboje na dráze, boj kolo na kolo a předjíždění. Nikoliv strategická rozhodnutí, kdo může jak jet a kdo ne. 02

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.130.XXX
                            Opět, kolo na kolo v Monaku u srovnatelných aut je směšné. Ricci názorně předvedl, že stačí o 2-3s pomalejší auto a žádný souboj na trati nehrozí. Proto tam piloti závodí aspoň v dobách mezi pity. Jako třeba letos Gasly si závoděním na čistém vzduchu vyjel body.
                            Nic nebránilo Kimimu udělat to samé.

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • odin

                              odin

                              77.240.103.XXX
                              Ano, kolo na kolo je směšné, tak že zbývá výměna pozic přes boxy. Vlastně tím je řečeno vše.
                              Jo a až ti dojde, že současné závodění F1 se díky umělotinám skládá z fází ŠETŘENÍ a z fází ZÁVODĚNÍ (např. jen aby jim vyšlo palivo a další a další věci), pak můžeme diskutovat. Třeba o tom, že TÝM určuje, kdy pilot šetří a kdy závodí. A tým určuje, kdy pilot zajede do boxů k pitstopu a na jaké pozici se vrátí na trať.
                              Ano je toho na vysvětlování hodně a na pochopení ještě více. 03

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                185.149.130.XXX
                                Jenže výměna přes boxy byla plně v režii pilotů. Nic nebránilo Kimimu jet rychleji než Vettel. Měl lepší gumy a žádný provoz. Tomu říkám závodění.
                                Nenechat je na trati a určit tím předem pořadí je pro mne TR a zaříznutí pilota (protože nemá šanci s tím nic dělat).
                                Ale to už se opakujeme.

                                + 0 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • odin

                                  odin

                                  77.240.103.XXX
                                  Tak já jsem ve vysílačce slyšel pokyny pro Kimiho "BOX, BOX. Tobě to připadá, jako "plně v režii pilotů?" Tak to se opravdu nemáme o čem bavit. Co když Kimi chtěl svoji převahu a kondici gum ukázat až od padesátého pátého kola? Co když právě v padesátémpátém to plánoval rozbalit a během pěti-sedmi kol si najet náskok a zajet k výměně? Vysvětli mi proč ho Ferrari povolalo tak brzy do boxů? Když už drze spekuluješ o plné režii pilotů??? A přitom sám víš, že tomu tak není.
                                  Jediná férová změna pořadí je při předjetí na trati, bez pokynů do sluchátek alá: "Fernando je rychlejší"
                                  Vše ostatní příšerně smrdí týmovou režií. Notabene na trati, kde je předjetí podobně výkonných (zde dokonce stejných) aut prakticky vyloučeno. A že i slabší týmy dokáží v Monaku podržet své pozice, bylo v minulosti mnohokrát dokázáno. Proč ne Ferrari a proč ne Kimi??? S pomalostí to nemá nic společného. Šlo pouze o strategické rozhodnutí, tedy o TR.

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • Mike17

                                    Mike17

                                    185.149.130.XXX
                                    No to je už moc. Oni Kimimu řekli do rádia "box, box". No to je hnus, říct mu něco takového, když má jet do boxů. To je jasná TR, 11
                                    Odine, kdyby jel v 55-tém kole, tak by vyjel ještě minimálně za RICCIM. Odkaz na časy jsem ti dával, sčítat a odčítat čísla do 10-ti snad umíš. 12 12 12

                                    To už jsme probírali. Bylo to přesně jako letos u Rcciho. Loni měl Kimi před Bottasem 3,6s náskok a bylo to moc brzy. Ricci měl letos 4,1 a označil jsi na vlas stejný postup jako skvělý a příkladný. Vettel zajel letos o 16 kol dřív, ale moc brzy to nebylo. Prostě klasický Odinovský rovný a KONZISTENTNÍ přístup. 12
                                    Povolat Vettela hned po Kimim, určil by tým pořadí (neměl by šanci na změnu). To je pro mne TR. Nechal je jezdit oba 5 kol na volném vzduch je pro mne možnost závodit, protože nikdo nevěděl předem výsledek a bylo čistě na pilotech, kdo z toho vyždíme víc. Strategické rozhodnutí je jakýkoliv pitstop, tedy TR je vždy v každém závodě. nějakou záhadou ti to vadí jen u Kimiho. 12

                                    + 0 / − 0

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • odin

                                      odin

                                      77.240.103.XXX
                                      Ano řekli mu do rádia BOX, čili tým určil, kdy pojede do boxů, nikoliv plně v režijní pilot. Tým určuje strategii, nikoliv piloti, tým určuje kdo kdy a jak, případně před kým. Tak že ano, vše je TR a v každém závodě. Konečně to došlo i Mikovi17. Ale trvalo to.
                                      Pokrývat někoho s kým nezávodím je v Monaku pitomost. Kimi měl loni za "soupeře" Seba, nikoliv Bottase. Ten pokrýval Maxe a díky tomu spadnl o místo zpět, protože ho Ricci předjel. Kimimu se stalo to samé. Na časy v Monaku nekoukej. Kdy už pochopíš, že se tam nepředjíždí??? a tudíž jsou časy druhořadé. V první řadě jde o to, za kým se po pitstopu objevíš. Protože za tím pilotem také dojedeš a můžeš být rychlý jak chceš. Dokonce si troufnu tvrdit, že pokud se z prvního místa dostaneš za pilota, který nebude chtít zajet do boxů dokud mu pneu neshoří, tak se propadne o mnoho míst vzad. Protože ho bude drzdit a nic s tím neudělá.
                                      Ano tým je nechal jezdit 5 kol. Jen s tím rozdílem, že Kimi měl o 0,7 sec./kolo pomalejší pneumatiky a musel se dostávat přes Buttona a Wehrleina.

                                      + 0 / − 0

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama