PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Navzdory porážce nevládl u Mercedesu velký smutek

Robert RoBertino Pavelka / Jana Šrámková, 19. června 2021, 16:40 Aktualizováno 19.6.2021, 20:05 Google+

Za normálních okolností by Toto Wolff měl hodně důvodů mít zakaboněnou tvář, ale tentokrát vzal porážku od Red Bullu sportovně. Co po kvalifikaci řekl nejen on, ale jeho kolegové na boxové zídce a piloti?

Počet komentářů:  1 komentář (Poslední 20.06. 12:26) Napište svůj názor
Lewis Hamilton považuje druhé místo za stávajících okolností za dobré (ilustrační foto)

Lewis Hamilton považuje druhé místo za stávajících okolností za dobré (ilustrační foto) | foto: Mercedes AMG F1 Team

Sdílejte článek

RED BULL

Max Verstappen, 1. místo

Získat pole-position na trati, která výkonnostně nepatří mezi naše oblíbené je pro tým velkou a slibnou podporou. Opravdu jsme to nečekali, takže jsem samozřejmě šťastný. Celý víkend všechno funguje opravdu dobře a dnes jsme se srovnání se včerejškem dosáhli jistého zlepšení, je za ním tvrdá práce a maximálně úspěšné nastavení.

Jistý jsem si byl už po třetím tréninku, ale nikdy nevíte, co všechno se může v kvalifikaci stát, takže bychom měli s tímto výkonem být zatím spokojeni. Soupeři budou zítra asi hodně blízko, ale naše závodní simulace v druhém tréninku vypadala hodně dobře, takže čekám další vyrovnanou bitvu.

Sergio Pérez, 4. místo

Nebyla to ideální kvalifikace, protože si myslím, že bylo možné získat kompletní první řadu, ale bohužel při svém posledním rychlém kole jsem chyboval, což mě stálo poměrně dost času. Jdeme správným směrem, v autě jsem se cítil dobře, ale v zatáčce 12 jsem přejel tři obrubníky a kolo bylo ztraceno. Pro zítřek je důležité, že máme lepší závodní tempo než v kvalifikaci, takže bychom opravdu měli být s Mercedesy vyrovnaní. Bude to těsný boj, takže tlačit chci už od prvního kola. Daří se mi starty, takže mám v plánu dostat se před ně a odtud jet takový závod, abych přivezl týmu kýžené double. Závod bude také o šetření pneumatik, snad je můžeme v této oblasti překonat, ale v každém případě to bude pro fanoušky hodně zábavné a už teď se na zítřek těším.

Christian Horner, šéf týmu

Dnešek byl dalším skvělým představením Maxe Verstappena a bylo fantastické , jak nám vybojoval první pole-position ve Francii. Společně jsme celý víkend jeho vůz vylepšovali a mít tak vysoko i Checa, pokračovat na výkonu z Baku, to je skvělá týmová práce. Start z prvního místa nám dává určitou jistotu, ale očekáváme, že Mercedes bude zítra skutečně konkurenceschopný. Paul Ricard byl pro ně v posledních letech jakousi pevností, takže bude zásadní zjistit, zda je tu můžeme porazit. V sázce je hodně, ale tým pracuje neuvěřitelně dobře, dlouhé hodiny a stmelit se jako jednotka vyvíjející tlak na Mercedes je fenomenální. Mít dva vozy startující vpředu nám také dává pro závod několik strategických možností, proto bude důležité udělat vše pořádně a především absolvovat čistý start, zvládnout rychle zastávky v boxech a dodržet dobrou strategii.

MERCEDES

Lewis Hamilton, 2. místo

Je skvělé tu vidět opět fanoušky a hřeje mě pohled na lidi, kteří se v tomto obtížném období pro všechny opět vracejí nazpátek.

Byl to velmi, velmi těžký víkend. Psychicky a jen jsem se snažil, aby auto správně fungovalo. Nevěřili byste, kolik změn jsme od prvního tréninku udělali, pořád jsme to procházeli a ladili a nakonec jsme skončili s něčím podobným, s čím jsme začínali. Celkově jsem byl s autem celý víkend nespokojen. Gratuluji Maxovi, odvedli neuvěřitelnou práci a jsou nesmírně rychlí. 

Z hlediska dlouhodobého tempa se domnívám, že Red Bull má proti nám náskok o desetinu až dvě, mají nový motor a na rovinkách létají. Ale moje auto je teď docela jiné, takže si uchovávám naději a zítra udělám všechno, co budu moci. Druhé místo mi dává naději bojovat až do zatáčky 1, zítra se dají očekávat zajímavá strategická klání. Možná bude i pršet, takže potenciálně může být k viděni, jak mistři na vodě zvládají svou práci. Tu bitvu si pořádně užíváme, chceme je dostat pod tlak a dáme do toho vše.

Valtteri Bottas, 3. místo

Je to rozhodně lepší víkend než několik předchozích, doufal jsem, že budu bojovat o pole-position. Poslední jízda v Q3 mi vyšla dobře, takže jsem neměl pocit, že bych nějak významně ztrácel - podle mého názoru má Red Bull výhodu na hlavní rovince, tam asi vznikl ten rozdíl.

Určitě zítra chceme bojovat o vítězství, rozdělili jsme oba Red Bully, takže jde o to zvolit chytrou strategii a vyzvat je k boji. Nebude to snadné, ale na zítřek jsme připraveni.

Toto Wolff, šéf týmu

Byla to solidní kvaloifikace a výkon, díky němuž máme vozy na druhé a třetí příčce, přičemž mezi nimi byla pouhá desetina, ale nebyli jsme dnes dost rychlí, abychom získali pole-position. Mezi včerejškem a dnešní kvalifikací jsme u Lewisova vozu udělali zásadní úpravy - po kvalifikaci mu bylo nastavení mnohem příjemnější. Valtteri se po náročném víkendu v Baku dokázal vzepnout.

Stejně jako vozy kolem nás odstartujeme na středně tvrdé směsi, takže budeme moci tvrdě bojovat a doufáme, že se nám podaří vytvořit na Maxe tlak. Včerejší závodní simulace si byly hodně blízké, takže doufám, že nás čeká opravdový boj až k šachovnicové vlajce.

FERRARI

Carlos Sainz jr., 5. místo

Pro tým to nebyl špatný den. Po několika různých kvalifikacích je dobré zajet čisté a kvalitně. Podařilo se nám z vozu dostat všechno a ukázat zlepšení, jehož jsme na tomto typu tratě dosáhli. Pokud jde o mě, stále se přizpůsobuji a učím se zvládat zatáčky a rozdílné podmínky - dnes jsem se v autě cítil jako doma bez ohledu na to, jakou jsem použil směs. Pro zítřejší závod mám dobrou pozici a pokusím se maximalizovat každou příležitost. Včera naše závodní rychlost nebyla špatná, očekávám tvrdý boj s našimi největšími konkurenty. Pro dobrý výsledek z Francie budou zásadní dobré první kolo a úspěšná strategie.

Charles Leclerc, 7. místo

Z mé strany šlo o složitou kvalifikaci. Neodvedl jsem dobrou práci v oblasti nastavení, což mě limitovalo a ukázalo se být jako nejdůležitější. Musím si uvědomit, jak adaptovat můj jízdní styl a lépe ho prodat v závodě, i když zítra to opět bude o něčem jiném. Celkově páté a sedmé místo beru jako dobrý týmový výsledek, odpovídající našim očekáváním. Gratuluji především Carlosovi a týmu k dnešní dobré práci - včera nebyla naše rychlost vůbec špatná. Máme potenciál bojovat v závodě o dobré pozice a bude jen na nás, abychom to dokázali.

Laurent Mekies, závodní ředitel

Celkově lze hovořit o uspokojivé kvalifikaci. Přijeli jsme sem s vědomím, že povaha trati je odlišná od dvou předchozích okruhů a charakteristika Paul Ricardu pro náš SF21 nebude ideální. Opět jsme ale prokázali, že jsme jedním z nejlepších týmů, ne-li přímo třetím v letošním šampionátu. Navíc jsme dokázali, stejně jako ve dvou předchozích závodech, dostat naše vozy před přímé soupeře. Carlos prožívá skvělý víkend, dokládá náš pokrok a jeho kvalifikační výkon byl skutečně vynikající. Charlesovi se nepodařilo najít správný cit pro svůj vůz, zejména chování v přední části, ale při své poslední jízdě se dokázal dostat na dosah třetí řady, opravdu na ni měl. První desítka začíná na stejné směsi, takže máme rovnocenné podmínky. Jsme si vědomi, že naše závodní tempo není v tuto chvíli tak dobré, jak bychom si přáli, ale dnes večer a zítra budeme auta důkladně připravovat a pokračovat v tom chceme i v dalších týdnech, abychom našim pilotům poskytli konkurenceschopný balíček.

ALPHA TAURI

Pierre Gasly, 6. místo

Je to velmi dobrý den a moc mě těší, že jsem skončil v kvalifikaci šestý. Stále je to náročný víkend, v autě jsem se necítil nijak komfortně, pořád jsme trochu bojovali se změnami podmínek. Také nastavení vozu prošlo mnoha úpravami kvůli kvalifikaci. Byl jsem zklamán, když mi bylo moje rychlé kolo v Q3 škrtnuto, ale věděl jsem, že mám ještě jeden pokus. Hladina adrenalinu byla hodně nahoře, ale podařilo se mi zajet ještě lepší čas než ten předchozí, takže musím být spokojený. Zítra prožijeme zajímavý závod, začínáme všichni na stejných pneumatikách, takže strategie bude klíčová. Vytáhneme všechno, co je k dispozici a já doufám, že tady, před domácím publikem, získám nějaké slušné body.

Juki Cunoda, 20. místo

Kvalifikační nehoda je mojí vinou a chci se týmu omluvit. V první zatáčce jsem "vzal" příliš žlutý obrubník a otočil jsem se. Pokoušel jsem se intenzivně brzdit, abych se vyhnul kontaktu s bariérou, ale když jsem letěl pozadu ke svodidlům, připadal jsem si jako v bruslích na ledě. Nebyl to nijak tvrdý náraz, ale došlo k jistému poškození vozu, takže tým dnes bude muset večer tvrdě pracovat, aby mi připravil vůz na zítřek. Největší poděkování mechanikům bude zítřejší bezchybný závod. Těžko se tu předjíždí, ale v každém kole budu tvrdě tlačit, a využiji každou nabízenou příležitost.

Guillaume Dezoteux, vedoucí výkonu vozů

Bohužel dnes Juki v kvalifikaci dlouho nepobyl. Snažil se jet na limitu, zatáčku "střihl" těsně a ztratil kontrolu. Vůz je v zadní části lehce poškozen, ale není to nic, co bychom do zítřka nedali dohromady. Pierre předvedl velmi kvalitní kvalifikaci a nás těší při jeho domácí Grand Prix tak dobrý výsledek. Hned zpočátku kvalifikace bylo zřejmé, že je rychlý a naše nastavení je ve srovnání s předchozími jízdami lepší. Pro zítřek si vyjel velmi dobrou pozici, my nyní projdeme strategické simulace, abychom si vybrali na zítřek nejlepší scénář a přivezli do týmové kasy další důležité body.

McLAREN

Lando Norris, 8. místo

Byla to tvrdá kvalifikace a osmé místo není pozice, v níž jsem doufal. Mířil jsem o něco výš, ale nebyli jsme dost rychlí. Vůz přede mnou byl o několik desetin lepší. Cítil jsem, že bych mohl být o desetinu dvě lepší, ale asi by to na vylepšení pozice nestačilo. Chyběla nám rychlost, abychom dnes mohli s nimi bojovat, ale doufám, že zítra to bude jiné, můžeme několik věcí změnit a vrátit se silnější. Stále existuje šance na nějaké body, to je právě to, oč usilujeme.

Daniel Ricciardo, 10. místo

Pozitivem je, že jsme se dostali do Q3 na středně tvrdé směsi, což byl náš hlavní cíl. Mé poslední kolo bylo dobré, měl jsem pocit, že máme dostatečnou rychlost, než abych skončil jen desátý. Jsem trochu zklamaný, že nejsem o trochu výš, ale co nadělám. Stále nám chybí těch pár desetin na jedno kolo, takže s tím zítra zkusíme něco udělat. Celkově jsem s výkonem celkem spokojen. Všichni jsou teď rychlí a pole se vyrovnává, tak musíme ztracenou rychlost nějak najít.

Andreas Seidl, ředitel týmu

Byla to dnes obtížná kvalifikace a stojí před námi několik výzev. Bylo dobré, že jsme oba vozy dostali do Q3 na žluté směsi, po závěrečné analýze musíme konstatovat, že osmé a desáté místo odpovídá v tomto víkendu našim schopnostem v oblasti závodní rychlosti. Na druhou stranu ony pozice nám dávají reálnou šanci zabojovat o solidní bodový přísun.

ALPINE

Fernando Alonso, 9. místo

S dneškem jsem spokojen a domnívám se, že jsme víceméně tam, jak jsme očekávali. Na začátku kvalifikace vypadala rychlost dobře, cítil jsem, že jsme ji v trénincích dokázali až na několik výjimek maximalizovat. Zítra to bude hodně těsné, máme kolem sebe několik hodně rychlých aut na stejných pneumatikách. Celkově si myslím, že s naší výchozí pozicí musíme být spokojeni - body se rozdávají až zítra, takže se musíme na závod správným způsobem připravit. 

Esteban Ocon, 11. místo

Je škoda zůstat před branami první desítky, ale také vím, že o to podstatné půjde zítra. Po dobrém startu do kvalifikace, kdy se vůz na měkkých pneu choval velmi dobře, se mi zdálo, že v Q2 není na středně tvrdé směsi dost rychlý. To jsou právě ony maličkosti, na kterých závisí, jestli postoupíte do Q3 nebo ne. Teď cítím zklamání, ale víkend ještě neskončil. Jsem těsně za bodovanými příčkami a zítra se budu snažit nějaké body získat. Je třeba pořádně promyslet strategii a jet ze všech sil.

Davide Brivio, závodní ředitel

Dnes to byla hned pro několik vozů hodně těsná kvalifikace. Fernando postupem do Q3 odvedl dobrou práci, Estebanovi podobná věc jen těsně unikla. Tým je po celý víkend silný a tuto náladu chceme posunout i do zítřejšího závodu. Půjde nám u obou vozů o co nejlepší výsledek. Budeme se snažit maximalizovat jakoukoli příležitost.

ASTON MARTIN 

Sebastian Vettel, 12. misto

V Q1 jsme byli na měkkých pneu hodně dobří, ale nemyslím, že by na nich chtěl někdo začít závod, proto jsme šli v Q2 také na středně tvrdé. Věřil jsem, že existuje reálná šance na postup do Q3, ale z dosud neznámých důvodů se při mém posledním rychlém kole vyvážení mého vozu jakoby změnilo. Přední část se vlnila a nebyl jsem schopen si s tím poradit. Možná jsem trochu víc tlačil, ale nakonec jsme tak daleko od Q3 neskončili. Pro zítřek si můžeme vybírat pneumatiky, ale první desítka tak jako tak pojede rovněž na žluté směsi, takže není snadné zvolit dobrou strategii. Zítřek bude o nejlepším zvládnutí degradace pneumatik a udržení jejich životnosti.

Lance Stroll, 19. místo

Tohle je jedna z věcí, kterou nikdy nelze předvídat - kdy se objeví červené vlajky. My měli obrovskou smůlu, že to v Q1 bylo hned dvakrát. Také mi bylo smazáno nejrychlejší kolo, ale aspoň jsem se přesvědčil, že auto má dobrou rychlost. S nastavením a zlepšením dosud dosaženém v tomto víkendu jsem byl spokojen, je třeba si odnést i nějaká pozitiva. Na Paul Ricardu se bohužel špatně předjíždí, ale také tu nikdy nemáte nic jistého.

Otmar Szafnauer, generální ředitel

Jednou vyhraješ, jindy vše ztratíš, často kvůli věci tenčí než vlásek. Někdy to ani není tvoje chyba. A takový byl dnešní den. Lance odjel v Q1 opravdu dobré kolo, ale kvůli drobnostem, které navíc na jeho výkon neměly vliv, mu byl čas škrtnut. Jeho finální pokus pak zhatila červená vlajka, v níž vůbec neměl prsty. Sebastian se spolehlivě dostal do Q2, ale bojoval s nedostatkem přilnavosti v přední části vozu. Ale jako vždy chtějí oba naši piloti zítra usilovat o bodované příčky.

ALFA ROMEO

Antonio Giovinazzi, 13. místo

Dnešní výsledek by nás měl potěšit, naším cílem bylo jedenácté místo, abychom byli na dosah první desítky, ale ne úplně v ní, protože jsme věděli, že měkké pneumatiky nebudou pro závod nejlepším řešením. Málem se nám ten cíl povedlo splnit - byli jsme vozům před námi hodně blízko. O to hlavní půjde až zítra. Výběr pneumatik pro závod nám umožní maximalizovat naši strategii, pokud dobře odstartuji a zajedu čisté první kolo, můžeme nějaká místa získat a dostat se na body. Naše závodní rychlost není špatná, takže na to můžeme spoléhat.

Kimi Räikkönen, 17. místo

Zdá se, že v poslední době červené vlajky systematicky ničí moje rychlá kola. Měl jsem ho rozjeté, čas vypadal slibně, ale zavlála červená vlajka a bylo po všem. Nic se s tím nedá dělat, tak to je. Sedmnácté místo není ideální, ale zítra nastane jiný den - včera bylo naše závodní tempo v pořádku, takže se pokusím přenést přes sobotní zklamání a zajet hodnotný výsledek.

Frédéric Vasseur, šéf týmu

Tým dnes odvedl dobrou práci a jsme přesvědčeni, že bychom postoupili do Q2 s oběma vozy, nebýt druhé červené vlajky. Tak to chodí, musíme být spokojeni s pozicí, kterou dosáhl Antonio, má možnost si zvolit nejlepší pneumatiky a tím se nám otevírá plno strategických možností. Pro Kimiho bude závod o něco obtížnější, začíná zezadu, ale dobrý start a účinná strategie mu mohou nějaká místa vynést. V trénincích byla naše rychlost solidní, takže šance pořád žije.

WILLIAMS

George Russell, 14. místo

Byla to dobrá kvalifikace, ale trochu zmatená díky červeným vlajkám - z nich plynul zvýšený provoz, který jsme museli řešit. Můj výkon v Q2 už nebyl tak dobrý, jak bych si přál: byla to má vůbec první kola na středně tvrdé směsi a je třeba si na ni trochu zvyknout, takže si upřímně myslím, že pár desetin by tam bylo. Přesto je čtrnácté místo dobrým výsledkem a teď je třeba přenést rychlost do závodu a zlepšit nás nedělní výkon. Doufejme, že se s námi zítra bude počítat.

Nicholas Latifi, 16. místo

Bohužel jsem prožil něco jako přerušenou misi. První pneumatiky jsem mohl kvůli červené vlajce po Cunodově nehodě odložit a druhá červená byla důvodem, proč jsem odjel vlastně jen jedno měřené kolo. To je zjevně frustrující. S ohledem na předchozí dosahované časy je to smůla, ale postihlo to i některé další piloty, takové jsou někdy závody. Vůz se tu chová dobře, takže uvidíme, co půjde udělat v zítřejším závodě.

Dave Robson, vedoucí výkonu vozidla

Dnešní chladnější a klidnější podmínky ve srovnání se včerejškem navýšily náš výkon a přispěly k tomu i drobné aktualizace v nastavení a malé aerodynamické změny. Dvě červené vlajky v Q1 učinily kvalifikaci složitou a tím pádem počet ukončených měřených kol byl malý. George toho zvládl k postupu do Q2 dost, navzdory dost silnému provozu ve třetím sektoru. Nicholas bohužel neuspěl po triviálním odstupu. V Q2 jsme se rozhodli nasadit nejdřív mírně ojetou měkkou pneu a poté novou středně tvrdou. George zajel velmi slušně, ale projevil se nedostatek zkušeností s touto sadou při malém množství paliva, takže z této směsi nedokázal dostat, co potřeboval. Přes to všechno si oba piloti vedli v kvalifikaci velmi dobře a zítra odstartují na solidních pozicích. Zítra mohou být bouřky a déšť, takže nás nejspíš čeká vzrušující závod.

HAAS

Mick Schumacher, 15. místo

Je mi, jako bych dostal ten nejkrásnější dort, ale nesměl ho sníst. Příliš jsem v té zatáčce přidal plyn a to vyhodilo zadní část mého vozu. Byl tu také vliv větru - nevím, zda to nezpůsobilo další přetáčivost. Přesto jsme se letos poprvé dostali do Q2, takže top snad zlepší náladu a doufám, že v budoucnu podobných dní zažijeme více. Auto je poškozené, jak moc, to zatím netuším. Pokud bude v pořádku a začneme z dosaženého místa, bude to hodně důležité. Jestliže bude nějaký problém, mám 53 kol, abych dohnal ztrátu. Jsem optimista, vidíme světlo na konci tunelu. Tým má každý den větší motivaci, u mě je to stejné a jen to dokazuje, že se naše tvrdá práce vyplácí.

Nikita Mazepin, 18. místo

Nebyl jsem s autem úplně spokojen. Máme tři tréninky k tomu, abychom se dostali do tempa a zajeli nějaký slušný čas, ale Q1 se může hodně lišit. Bohužel můj čas nebyl dostatečně rychlý a v danou chvíli se mi nevedlo. Pokud jsou v Q1 hned dvě červené vlajky, tak je na všechno mnohem méně času. Při pohledu na statistiky zjistíte, že se to často nestává, ale když k nim dojde, všechno se podstatně zrychlí. Je to ale jen jeden z problémů. Závod je dost dlouhý, abychom zjistili, jak na tom jsme s rychlostí.

Günther Steiner, generální ředitel

Kdyby nedošlo k Mickově nehodě, byl by to dobrý den. Pořád zkoumáme jeho převodovku, jestli je nutná výměna nebo ne. V tuto chvíli to vypadá, že k náhradě nebude nutné přistoupit, takže snad můžeme oslavit první letošní postup do Q2. Jinak není příliš o čem mluvit, pokračujeme nadále podle našeho plánu.Snad budeme zítra moci vyrazit z pozic, které nyní máme. 

Vytisknout

Diskuze: PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Navzdory porážce nevládl u Mercedesu velký smutek

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 20.06.2021 12:26 Vložte komentář

Zobrazen poslední komentář. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Mich Schumacher sice poprvé postoupil do Q2, ale poté havaroval

KVALIFIKACE: Verstappen odstartuje s Mercedesy v zádech (+ VIDEO)

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud