DISKUZE K ČLÁNKU Renault o velkém pokroku v F1: Vozy jsou letos o 2 sekundy na kolo rychlejší
Společnost Renault Sport F1 přinesla několik zajímavých faktů týkajících se letošních pohonných jednotek. Na čem zakládá své tvrzení, že jsou letošní vozy o 2 sekundy na kolo rychlejší v roce 2013?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault o velkém pokroku v F1: Vozy jsou letos o 2 sekundy na kolo rychlejší
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
SebVonVett
22:12 17.09.2014 79.127.137.XXX
To mi připadá, jako když zdravý člověk vysvětluje nevidomému, že vlastně oči nejsou potřeba. Máte bílou hůlku a braillovo písmo, tak co byste ještě chtěli... Tak mě napadá použít to jako argument při dopravní nehodě, když zezadu do někoho nabouráte. "Víte vezu manželku a tchýni, kdybych je nevezl, byl bych lehčí a určitě bych dobrzdil"... Je mi z celé "zelené a grglající" F1 velmi smutno.
Eracer
20:08 17.09.2014 94.113.144.XXX
To je sice hezky ale je to F1 takže nejaka spotřeba paliva a efektivita je mi víte u čeho...jsou to závody nejvyssi urovne na světe.e..ne přehlídka ecomaniaku...nynejsi F1 je pomalá a na oko diváka tragická coz je spatne jelikož diváci jsou faktor který zivy F1...
Klobása
17:26 17.09.2014 89.103.36.XXX
Kolik energie bude žrát ten chladič vstupního vzduchu?
Když si představím léto (+30C) a ten objem vzduchu, který proletí motorem.... Vychladit ho na -20C asi nebude úplně zadarmo...
To již soudruzi z RTU neuvádějí - bo se jim to nehodí. Samosebou to není zahrnuté ani v jejich superúčinnosti. To bude zřejmě důvod proč se to nedělá.
Když si představím léto (+30C) a ten objem vzduchu, který proletí motorem.... Vychladit ho na -20C asi nebude úplně zadarmo...
To již soudruzi z RTU neuvádějí - bo se jim to nehodí. Samosebou to není zahrnuté ani v jejich superúčinnosti. To bude zřejmě důvod proč se to nedělá.
unonym ze štatlu
16:58 17.09.2014 90.178.29.XXX
U blbýc h na dvorečku Tedy nevím jak komu, mně klíny do hlavy vrážet nemusí, ještě mi tam chybí kalkulace řepky, ze které se díky slunečnímu svitu zdarma, vyrobí benzin.
Je to holá demagogie, současná auta F1 jsou naprosto jednoúčelová hračka a je tedy krásné tvrzení, že jsou pionýrem pokroku pro automobilismus. Používají jen technologie které jsou známé, používané a vyvíjené v laboratořích a zkušebnách efektivněji než provozováním závodního cirkusu.
Argumentace o ušetření pár litrů paliva v závodě mi přijde směšná, když si představím, jak šílené množství energie je třeba, aby tento cirkus jednak vznikl, byl udržován v chodu a také se přemísťoval kolem planety. Pseudoekologická formule je úlitba zeleným mozkům kteří diskredituji svými nápady a hlavně diktátem nutnou a přiměřenou šetrnost a úctu k planetě a životnímu prostředí jako takovému.
Je to holá demagogie, současná auta F1 jsou naprosto jednoúčelová hračka a je tedy krásné tvrzení, že jsou pionýrem pokroku pro automobilismus. Používají jen technologie které jsou známé, používané a vyvíjené v laboratořích a zkušebnách efektivněji než provozováním závodního cirkusu.
Argumentace o ušetření pár litrů paliva v závodě mi přijde směšná, když si představím, jak šílené množství energie je třeba, aby tento cirkus jednak vznikl, byl udržován v chodu a také se přemísťoval kolem planety. Pseudoekologická formule je úlitba zeleným mozkům kteří diskredituji svými nápady a hlavně diktátem nutnou a přiměřenou šetrnost a úctu k planetě a životnímu prostředí jako takovému.
Kapor
16:15 17.09.2014 194.160.178.XXX
V F1 je badať pokrok v priebehu roka 2014,... ...čo je veľmi chválihodné a to nielen postupné zrýchľovane a zdokonaľovanie pohonnej jednotky, ale aj jej spoľahlivosti, no účinnosť hybridu nie je taká, aká by mala byť, lebo 50% je sakramensky málo, ak pseudoadiabatický motor s KERSom by zaručil kombinovalú účinnosť 75-80% a s elektromotorom 94 až 97% využitia el. energie. Preto nielen v F1, ale aj následne vo Formule E, ostáva ešte spústa výskumnej práce, aby sme boli tam, kde sa svojim výskumom, usilovnosťou a zručnosťou dopracoval dr. Nikola Tesla, veľký vedec a humanista.
Poslední závod 26.5.2024
GP Monaka78 kol (260.286 km)
Circuit de Monaco
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 09.06.2024
GP Kanady 70 kol (305,270 km)
Gilles Villeneuve Circuitdní | hod | min | sek