DISKUZE K ČLÁNKU Renault o velkém pokroku v F1: Vozy jsou letos o 2 sekundy na kolo rychlejší

Společnost Renault Sport F1 přinesla několik zajímavých faktů týkajících se letošních pohonných jednotek. Na čem zakládá své tvrzení, že jsou letošní vozy o 2 sekundy na kolo rychlejší v roce 2013?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault o velkém pokroku v F1: Vozy jsou letos o 2 sekundy na kolo rychlejší

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 64, poslední 23.09.2014 19:11 Vložte komentář

Nejlepší názory

» SebVonVett (Hlasovalo 12 lidí) 17.09.2014 22:12
To mi připadá, jako když zdravý člověk … »
» SebVonVett (Hlasovalo 10 lidí) 18.09.2014 12:18
Koukám, většině příspěvkům se efektivně … »
» SebVonVett (Hlasovalo 8 lidí) 19.09.2014 11:37
Přesně jsem věděl, že pan rýpal "anonym… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Jens

78.157.160.XXX
799 bys bral, ale 800 budeš rozporovat? Nj, když ty se neumíš ani podepsat.. 18 Tak to zaokrouhlili o jednoho koníka, to je fakt neakceptovatelný deficit.

+ 25 / − 21

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

89.190.61.XXX
A co když to bylo 799? Tak si tomu věř.

+ 19 / − 16

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

89.190.61.XXX
Jo, ale s kersem.

+ 17 / − 16

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SebVonVett

SebVonVett

79.127.137.XXX
To mi připadá, jako když zdravý člověk vysvětluje nevidomému, že vlastně oči nejsou potřeba. Máte bílou hůlku a braillovo písmo, tak co byste ještě chtěli... Tak mě napadá použít to jako argument při dopravní nehodě, když zezadu do někoho nabouráte. "Víte vezu manželku a tchýni, kdybych je nevezl, byl bych lehčí a určitě bych dobrzdil"... Je mi z celé "zelené a grglající" F1 velmi smutno.

+ 12 / − 15

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

194.228.198.XXX
A ještě to kvůli té váze víc žere!!! Hurá EKOLOGIE18

+ 7 / − 13

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

78.157.160.XXX
kdepak, bylo to kolem 800 koní

+ 16 / − 17

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

V6

78.157.160.XXX
Tady to udělal: 800 koní. Určitě ne 700, jak píše předřečník.

+ 23 / − 17

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

šrminator

85.207.89.XXX
hmmm na druhou stranu, pokud se zacne zde a funguje to, pak se muze pokracovat se zelenanim do provozu toho zavodniho cirkusu.

netvrdim ze jsem nejak nadseny ze soucanych zelenych motoru, ale jistou logiku to ma

+ 11 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Eracer

94.113.144.XXX
Jednička s hvězdičkou...lepe bych to nenapsal...

+ 7 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Eracer

94.113.144.XXX
To je sice hezky ale je to F1 takže nejaka spotřeba paliva a efektivita je mi víte u čeho...jsou to závody nejvyssi urovne na světe.e..ne přehlídka ecomaniaku...nynejsi F1 je pomalá a na oko diváka tragická coz je spatne jelikož diváci jsou faktor který zivy F1...

+ 11 / − 14

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
zipp

zipp

89.103.223.XXX
-20°C?

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Libor

89.190.61.XXX
Přesně tak.

+ 18 / − 17

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Libor

89.190.61.XXX
Renault ti určitě prozradí přesnej výkon12

+ 19 / − 20

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Libor

89.190.61.XXX
Pozor, je tam psaný 800 koní bez kersu. S kersem je to jasný14

+ 18 / − 20

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Libor

89.190.61.XXX
No jo, ale při takové účinnosti by jim zase netopilo topení14

+ 8 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Fanda.LH

109.81.147.XXX
Měli cca 720 + KERS

+ 17 / − 17

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Klobása

89.103.36.XXX
Kolik energie bude žrát ten chladič vstupního vzduchu?
Když si představím léto (+30C) a ten objem vzduchu, který proletí motorem.... Vychladit ho na -20C asi nebude úplně zadarmo...
To již soudruzi z RTU neuvádějí - bo se jim to nehodí. Samosebou to není zahrnuté ani v jejich superúčinnosti. To bude zřejmě důvod proč se to nedělá.

+ 6 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

unonym ze štatlu

90.178.29.XXX
U blbýc h na dvorečku Tedy nevím jak komu, mně klíny do hlavy vrážet nemusí, ještě mi tam chybí kalkulace řepky, ze které se díky slunečnímu svitu zdarma, vyrobí benzin.
Je to holá demagogie, současná auta F1 jsou naprosto jednoúčelová hračka a je tedy krásné tvrzení, že jsou pionýrem pokroku pro automobilismus. Používají jen technologie které jsou známé, používané a vyvíjené v laboratořích a zkušebnách efektivněji než provozováním závodního cirkusu.
Argumentace o ušetření pár litrů paliva v závodě mi přijde směšná, když si představím, jak šílené množství energie je třeba, aby tento cirkus jednak vznikl, byl udržován v chodu a také se přemísťoval kolem planety. Pseudoekologická formule je úlitba zeleným mozkům kteří diskredituji svými nápady a hlavně diktátem nutnou a přiměřenou šetrnost a úctu k planetě a životnímu prostředí jako takovému.

+ 16 / − 19

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

V6

78.157.160.XXX
Tak Renault jakožto výrobce o tom bude vědět asi více než nějaký diskutér. 700 koní (tebou udávaná spodní hranice maxima) už dávno překonali.

+ 26 / − 18

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
V F1 je badať pokrok v priebehu roka 2014,... ...čo je veľmi chválihodné a to nielen postupné zrýchľovane a zdokonaľovanie pohonnej jednotky, ale aj jej spoľahlivosti, no účinnosť hybridu nie je taká, aká by mala byť, lebo 50% je sakramensky málo, ak pseudoadiabatický motor s KERSom by zaručil kombinovalú účinnosť 75-80% a s elektromotorom 94 až 97% využitia el. energie. Preto nielen v F1, ale aj následne vo Formule E, ostáva ešte spústa výskumnej práce, aby sme boli tam, kde sa svojim výskumom, usilovnosťou a zručnosťou dopracoval dr. Nikola Tesla, veľký vedec a humanista. 01

+ 6 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama