DISKUZE K ČLÁNKU Renault o velkém pokroku v F1: Vozy jsou letos o 2 sekundy na kolo rychlejší

Společnost Renault Sport F1 přinesla několik zajímavých faktů týkajících se letošních pohonných jednotek. Na čem zakládá své tvrzení, že jsou letošní vozy o 2 sekundy na kolo rychlejší v roce 2013?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault o velkém pokroku v F1: Vozy jsou letos o 2 sekundy na kolo rychlejší

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 64, poslední 23.09.2014 19:11 Vložte komentář

Nejlepší názory

» SebVonVett (Hlasovalo 12 lidí) 17.09.2014 22:12
To mi připadá, jako když zdravý člověk … »
» SebVonVett (Hlasovalo 10 lidí) 18.09.2014 12:18
Koukám, většině příspěvkům se efektivně … »
» SebVonVett (Hlasovalo 8 lidí) 19.09.2014 11:37
Přesně jsem věděl, že pan rýpal "anonym… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

XR

78.157.160.XXX
V roce 2003 měly vozy méně přítlaku než loni.

+ 6 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.23.219.XXX
Ono je to dost o pneu, pokud to nevíš...

+ 4 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.23.219.XXX
Hm, jsi šel do sebe.
Už druhý příspěvek s kterým musím souhlasit a nikoho si neurazil 01

+ 2 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.23.219.XXX
Dali by tam bufík a tím by to zachránili 12
Ostatně motory TDi a i jiných výrobců s tímto problémem už delší čas.
Ty motory prostě při topení bez bufíku větší auto neohřejí a nebo jsou na 60°C

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SebVonVett

SebVonVett

79.127.137.XXX
Nevím že by v r.2003, kdy bylo přítlaku až až, jezdily antiGé supermani. Montoya, Schumi, Alonzo spolu s ostatními to vydrželi....

+ 6 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Nosy by měly příští rok zmizet. Jsou zatím o půl vteřiny pomalejší, ale vsadím se, že příští rok budou rychlejší. A rychlost v zatáčkách omezit museli, pokud by je neměli řídit roboti snášející vyšší G. 19

+ 5 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
S 66% paliva dosahují podobného výkonu. Takže je asi účinnost vyšší, ať už chladí cokoliv na jakoukoliv teplotu. ;)

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Libor

89.190.61.XXX
A proto mají o 50 litrů benzínu na závod míň12

+ 5 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Oprava: .. ba bol vyľahčený.. 11

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Áno,.. ...monopost by neporeboval chladič, mal by len vnútorný obeh v bloku motora, ak by bol vodník, alebo vzduchom chladený, ako motor Tatry V6 pre autogros, ktorý by bol vyťahčený, mal by pneumaticky ovládaný rozvod a pridané turbo a zmenšený zdvih o 23 mm, čím by dosiahol 1,6 litra, preto by potom o to mohla byť lepšia aerodynamika vozidla a Plešiak z Ferrari nemusel odísť. 01 MGU-H by nepotrebovali a ušetrili by zdroje. 01 Kapišo ? 11 18

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Vstup zo sacieho potrubia,.. ...motora 1,6 V6 Turbo od turba, ktoré dodáva taký objem V vzduchu, pri tlaku p = 2,8 baru, aby na vstupe do motora cez Venturiho trubicu bolo zabezpečené kritické prúdenie (teda bízke rýchlosti zvuku), potom plati v mieste najužsej časti vzťah : - p.V = - T.R a na základe tohto matematického dôkazu ti zaručujem, že ak je tam podtlak, tak je tam aj mínusová teplota. A je to úplne zadarmo, lebo srýco Venturi, to vynašiel pred niekoľkými storočiami. 11 A ak si priateľ Fyziky, alebo Termodynamiky, ktorá je jej alplikáciou, tak tomu musíš rozumieť.
Inak nie je to žiadna novinka, lebo na podobnom princípe, lenže s predchladením v systéme s veľkým množstvom takýchto minitrubíc, kde v protismere preteká stlačený vodík, pacuje preplňovaný tryskový motor Sabre, raketoplánu Stylon, vyvinitý na zásobovanie staníc ISS a prímestskú dopravu na Mesiac, ktorý chladí vstupný vduch prúdiaci do spaľovacej komory až na - 140 stupňov Celsia, letiaci v atmosfére dráhou, ktorá je obrátením balisticke krivky (európsky projekt raketoplánu) na prah atmosféry, kde prepína na pohon kyslík a vodík a dosahuje rýchlosť tuším 5,8 Machu a potom rýchlosť zvyšuje až na 20. Takže vodík ktorý expanduje do spaľovacej komory, odovzdáva chlad vstupujúcemu vzduchu z atmosféry. Raketoplán totiž nemusí mať potom prídavné nádrže a kozmonauti nezhoria, ako v predošlých misiách. 01
Ako teda vidíš, keď si sa mal učiť predmety, ktorých poznatky si mal potom aplikovať v odborných predmetoch a bol si na pive, alebo na blici, neviň mňa, že to nemôžeš pochopiť. 06

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

193.228.234.XXX
Huhukoktejl Mně se současná formule celkem líbí, líbí se mi ERS, DRS a tyhle věci ....
Výhrady mám:
1. nos - ale snad se to příští sezoný podaří vyladit
2. omezení paliva - podle mne by na to měli tlačit na maximum po celý závod a ne spořit
3. zvuk - i když popravdě, zvyknul jsem si na něj a dá se říct, že se mi i líbí, ale má to velké ale.. byl jsem letos na dvou VC a dokud jezdí F1 tak to zní dobře, jak ale vyjede stará F1 nebo vozy GP2, objeví se nostalgické vzpomínky na ten pravý ZVUK
4. přerozdělování financí, kdy jsou slabší týmy diskriminované a už jen z této logiky věci se nemohou na ty nejlepší dotáhnout

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SebVonVett

SebVonVett

79.127.137.XXX
Koukám, většině příspěvkům se efektivně sterilní grglání líbí. Pak může být p.Todt spokojen. Jestli je dvojrypáček Lotusu, mravenečník Ferka a pinďour Force Indie pokrok, tak se musím smát. Lonský "neefektivní" auta byla o 20km pomalejší a přece letošním "moderním" naloží půl vteřiny na kolo (v Monze). Každý se ohání s maximálkou 362km a kde jsou antigravitační průjezdy v tech.pasážích. V p****i....

+ 10 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

89.190.61.XXX
Tak pravil pan Renault, howgh.

+ 20 / − 24

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

109.81.245.XXX
Právě ti to řekl, tys nečetl článek?

+ 26 / − 20

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

109.81.245.XXX
K takovému krátkozrakému přístupu snad jen jedna věc: každá změna k lepšímu něco stojí. Jinak bychom byli doteď v jeskyních. Zbytečně laciná a hloupá kritika, nedivím se, že se raději ani nepodepíšeš. 02

+ 16 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

89.190.61.XXX
Renault ví, ale nepoví14

+ 20 / − 23

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

94.112.221.XXX
Všechny tyhle články jsou až nechutně účelové, mají za cíl ospravedlnit všechny nastalé změny a umlčet pochybovače.
Mě tam například chybí to nejpodstatnější a to je cena. Proč asi? Už by jim to kapánek nehrálo do notiček...

+ 8 / − 13

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

zlo

94.113.8.XXX
demagogie Pro všechny rýpaly. Je snad budoucností pětilitrový dvanáctiválec? Proč proboha? Nová technologie je drahá, ale výkonná a efektivní. Myslím, že pokud by byla popuštěna větší volnost vývoje, jsme opět ješté dál (chápu, že pak je to z finančního hlediska pro sport neudržitelné).
Zrušte váhový limit, zrušte zákaz dotankování (při zachování limitu paliva), zrušte omezení výkonu a času využití ERS, zrušte zmrazení vývoje pohonné jednotky v sezóně a do dvou let máte monstra, která budou trhat rekordy i na sebetvrdších penumatikách.
V10 - 370kmh, 600 kg, po deseti letech vývoje
V8 - 341kmh, 642 kg
V6 hybrid - 362kmh, 690 kg, první sezóna
Co uvidíme příští rok, resp. za dva?

+ 16 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

78.157.160.XXX
banda chytráků v diskusi to budeš vědět určitě lépe než Renault 12

+ 20 / − 18

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Fernando Alonso v závodě v Austrálii

Ve druhém tréninku byl nejrychlejší Alonso. Verstappen v problémech

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama