S touto myšlenkou přišla jako první Toyota před více než 2 lety u svého monopostu TF109. Tyto třásně - vertikální prvky na spodní straně bočnic zadního křídla - se sice nacházejí mimo nejzazší bod, který je povolen u bočních stran difuzoru, protože se však jedná o součást zadního křídla, je vše v pořádku.
S prodlouženými bočnicemi přišla jako první Toyota na voze TF109
Tyto třásně sahají až k úrovni referenční hladiny a pomáhají zvýšit efektivitu difuzoru. Vertikální křidélka totiž směřují proud vzduchu mimo okraje od střední část za difuzorem, čímž dochází ke snížení hustoty vzduchu v této centrální části.
McLaren MP4-26
Vzduch je navíc směřován do turbulencí, které vytvářejí zadní kolo, proto dochází k mírnému zvýšení přítlaku za současně mírnějšího nárůstu odporu vzduchu.
Shora dolů: Sauber C30, Red Bull RB7, Ferrari 150° Italia
Toto řešení od počátku využívá McLaren i Sauber, od Barcelony ho můžeme vídávat i u Ferrari, Red Bullu.