Změny byly drobné, přesto ve výsledném čase na kolo byl monopost RB6 teoreticky o desetinu vteřiny rychlejší.
První (a viditelnější) změnou bylo umístění kamery (1), která se přesunula ze vnější části špičky nosu do střední části křídla níže k podlaze. Není to žádná novinka: před několika závody s tím jako první přišla stáj Force India.
Křídlo díky tomu generuje větší přítlak. Kryt kamery má tvar křídla, což vytváří přítlak samo o sobě. Navíc výška onoho krytu těsně nad spodní nosnou částí křídla vytváří Venturiho efekt, což dále navyšuje přítlak.
Druhá změna je patrná na bočnici, kde přibyl druhý otvor (2). Tento výřez v bočnici umožňuje vstupovat vzduchu z vnějšku pod křídlo, kde energizuje vzduch a dochází tak ke zvýšení přítlaku za cenu malého zvýšení aerodynamického odporu.
Nové přední křídlo z boku (vpravo) - přibyl druhý otvor
Krom výše popsaných dvou věcí byl také mírně přepracován hlavního profil (3).