Di Resta: Měli jsme docela agresivní strategii

iM2, 15. září 2011, 20:27 Google+

Paul di Resta navázal na silný výsledek z Maďarska slušným osmým místem z Itálie. Získal tak čtyři cenné body pro Force India. Jeho týmový kolega, Adrian Sutil, byl šestý v Německu a sedmý v Belgii. Paul na Monze startoval jedenáctý, když se mu nepodařilo těsně postoupit do Q3. Podařil se mu start a během závodu použil sady v následujícím pořadí: soft, soft, medium. Dostal se tak před Bruna Sennu, který použil přesně opačnou strategii. Přečtěte si zajímavý rozvor uveřejněný na stránkách týmu.

Počet komentářů:  1 komentář (Poslední 17.09. 10:32) Napište svůj názor
di Resta, Paul

di Resta, Paul | foto: Sahara Force India

Sdílejte článek

Paule, Monza byla tvým druhým dobrým umístěním v posledních třech závodech. Byl jsi spokojen s tím, jak to šlo?
Myslím, že hlavní věcí je, že odtud odjíždíme se čtyřmi body, protože jsme během víkendu celkově bojovali s výkonností auta. Můžete vidět, že se naše filozofie změnila, daří se nám na tratích vyžadujících vyšší přítlak. Monza byla těžká, ale bojovali jsme. Někteří nedojeli, ale my jsme také zvolili velmi agresivní strategii s pneumatikami a získali čtyři body. V poháru konstruktérů jsme se dostali před Sauber. Oni měli technické problémy, ale musíme na tomto místě být i na konci, abychom ho získali.

Některé vozy před tebou startovaly na pneumatikách medium, takže bylo důležité poodjet. Vlastně jsi čerpal z nehody v první zatáčce, před tebou byly jen Ferrari, Red Bully, McLareny a Mercedesy!
Na startu jsem bojoval se Sennou, pak jsme jeli bok po boku a bojovali až do konce, ale nenechali mi tam žádné místo. Neměl jsem žádnou jinou možnost, než šikanu zkrátit.

Jak se věci vyvíjely dále?
Pár aut se pak před nás rychle dostalo, protože měly dobrou rychlost. Jak jsem již řekl, měli jsme docela agresivní strategii a zastavili jsme docela brzy - byli jsme první, kdo zajel. Na druhou zastávku jsme zajeli také velmi brzy, další stint na pneumatikách prime jsme měli docela dlouhý. Myslím, že to byl nejlepší závod, který jsme mohli mít.

Jak jsme mohli slyšet v týmovém radiu, Senna tě na softech v posledním stintu dojížděl. Byl jsi schopen z tvých medium dostat ještě nějakou rychlost?
Měli jsme ještě nějakou rezervu a stačilo to!

Jak moc těžké bylo dojet se set-upem zaměřeným na nízký přítlak v Monze, navíc se přidal KERS a DRS?
Příjde na to, jak dobře jste připravení. Moc jsme toho během víkendu neměnili. Jste tam, kde jste, máte nějaký rozsah. Někteří se snažili lépe vyladit nastavení pro závod, my jsme spíše upřednostnili kvalifikaci kvůli pozici na trati. V neděli ráno jsme nějaké věci změnili a podařilo se nám tím něco získat, zlepšili jsme naši rychlost na dlouhých výjezdech, takže to nakonec pracovalo dobře.

Takže celkově hodně uspokojivý víkend?
Ano. Možná jsme měli nějaké přestávky, ale ve Spa jsme bourali v první zatáčce a pak jsme s poškozeným autem skoro získali bod. To poškození nám bralo tak sekundu na kolo.

Vytisknout

Diskuze: Di Resta: Měli jsme docela agresivní strategii

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 17.09.2011 10:32 Vložte komentář

Zobrazen poslední komentář. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

HRT

Technický ředitel Geoff Willis opouští HRT, týmu scházejí peníze

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  2. Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

  3. Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

  4. Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

  5. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

  6. Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud