DISKUZE K ČLÁNKU Návrat k zatrolené sezóně

Většina z nás určitě poznala chvíle, kdy se nic nedaří, technika stávkuje a bohužel občas dorazí i nějaký zdravotní problém. To poslední - ťuk ťuk na dřevěnou destičku - zatím slouží, zato PC mi uchystalo nemilé vánoční překvapení. Hned po monsieurovi Masim.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Návrat k zatrolené sezóně

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 345, poslední 07.02.2022 15:28 Vložte komentář

Nejlepší názory

» RoBertino (Hlasovalo 9 lidí) 01.02.2022 12:20
Je tu hezký názor, kdyby se Latifi vysekal o kolo… »
» Situs (Hlasovalo 6 lidí) 01.02.2022 13:41
Jistě, když mu nestačí místo ani pro sebe znamená… »
» Lotusolog (Hlasovali 5 lidé) 31.01.2022 19:02
Perfektní shrnutí sezóny a statistik. Nenapsal… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.151.XXX
Vsadím boty že Masi by dnes dal své poslední prachy za to aby Latifi tehdy nehavaroval.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.101.227.XXX
Že jen omylem minul brzdný bod si podle mě bude myslet málo kdo 03

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.238.XXX
Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.238.XXX
A to já jsem si jist v té Brazilii, že nezatočil úmyslně a vůbec by se nebránil střetu.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.101.227.XXX
Dal jsem ti pravidlo který je aplikovatelný na vůz který opustí trať, přesně jak to předváděl u své obrany Max aby znemožnil Hamovi předjížděcí manévr. Pro tebe plácání, pro jiné včetně mě usvědčující pravidlo těch kterým na svou obranu NESTAČÍ trať.

Vytlačování v dnešní F1 se ukázalo nejednou jako nekonzistentní či sporné, no u těchto příkladů kdy mu nestačí trať jako u případu Maxe by nemělo podléhat žádným diskuzím. Možná ale opět nejsi z pohledu pravidel schopen vidět rozdíl i když ti ho tu polopatě prezentuji.

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Právě. Ona vyjímečnost toho Masiho "pal" je hlavně v tom, že šlo o poslední kolo posledního závodu. Jinak by to už bylo dávno zapomenuto, jako jeho další přešlapy, o kterých píšeš. O to mi jde.
Kdyby Latiffi boural o kolo dřív, nebo Mercedes přezul, o Masim by se teď nemluvilo. Jako jo, neudělal to nejlíp, ale v tom tlaku, pod kterým byl....

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Pracuju z domu a nemám šéfa. Ale ani tak to nedává žádný smysl. 12

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Tohle jsem řval i já.
Když jsem se na sáňkách řítil lesní stezkou po které se unavení lidé vráceli ze šichty domů. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.238.XXX
Hlavně MAX , ten jezdí v módu bacha jedu všichni uhejbejte.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.238.XXX
Majk přijde v pondělí do práce a tam mu řeknou, hele od dneška je v pondělí volno. Majk nadšen že zmizí hrozné pondělky po neděli a jde ze zpěvem na rtech domů.
Další pondělí mu volá šéf kde je ? Majk říká, no v pondělí se přeci nepracuje.
Ne, změnlo se to. Pondělí se pracuje.
Majk : Ale mně to nikdo neřekl !!
No a tak už to víš. 11

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
RoBertino

RoBertino

185.63.97.XXX
Majku, to byl jen příklad. Samozřejmě tu je kontext celé sezóny, ale to je jenom předehra k tomu, co nastalo před posledním kolem v Abú Dhabí. A mimochodem, MM těch přešlapů a nesmyslů vytvořil mnohem víc. Faktem je, že v posledním možném okamžiku selhal - jestliže tu lidé hovoří o odstřelení Hamiltona, pak s nadsázkou lze říci, že MM dal povel "pal", ale už málokoho bude zajímat, že kdyby si pět měsíců předtím nezapomněl zavázat tkaničku, tak ho nedostanou. Prakticky v každém šampionátu najdeme nějaké přezouvání kanad uprostřed sezóny, díky němuž byl konec takový, jaký byl, ale nikdy se nestalo, aby ho někdo takhle zazdil.

+ 5 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Alonso snad ani né. Ten už od svých začátků jezdil velice nenápadně a dnes by mnozí řekli nevýrazně.
Nejdříve jsem to přikládal kvalitě hmotových tlumičů, což jsem se nemýlil, ale čistě jezdil i bez nich.
Jeho styl byl s Jensonovým hodně podobný. Dnes má podobný styl Gasly, ale ještě je to ucho které se teprve vyvíjí.
Jasně, nějaké šťouchance taky byly, ale za tak dlouhou kariéru....
U Senny to byla spíše jeho rychlost která mnohé překvapila. Dokázal projet zatáčku rychleji než s tím mnozí počítali, to byl Senna.
Schumimu všichni museli uhýbat jinak bylo zle. A to nejen na dráze, ale i politicky.
Původně velice ostrý jezdec, ale ten se naučil taktizovat až když Massa dostával příkazy aby ho za každou cenu torpedoval.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jezdí tvrdě a bezohledně. Souhlas. Stejně jako kdysi týpci se jmény Senna, Schumacher, Alonso nebo Hamilton.
Je zase jen o konzistenci trestů. Kdyby v Rakousku a Silverstone padaly přísnější tresty, věděl by dobře, že se mu to nevyplatí. Teď dobře věděl, že ztratit 5s trestem se hodně vyplatí. Za závod si tím najede násobek. Tak proč to nedělat?
Mají to nastavit podle intenzity a způsobené škodě a nebylo by teď co řešit.

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
U Emila ale byla jistota, že vytlačovat začne a ani kontakt mu nebyl cizí. Právě proto mu Hamík tak často raději přepustil svou pozici.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ale já tam nečtu nic o tom, že by vyjetím z tratě viníka, měl přijít vyšší trest.
Jen, že pokud vyjedeš z tratě a získáš tím výhodu, má být výhoda vrácena, nebo přijde trest. Aplikaci jsem viděli v prvním kole Abu. 12

To je jako vždycky. Něco plácneš a hodíš text, ve které se píše něco úplně jiného a máš to za důkaz svého tvrzení. 20

+ 1 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.101.227.XXX
Jistě, když mu nestačí místo ani pro sebe znamená to že do toho vstupuje pravidlo 27.3

27.3 Drivers must make every reasonable effort to use the track at all times and may not leave the track without a justifiable reason.
Drivers will be judged to have left the track if no part of the car remains in contact with it and, for the avoidance of doubt, any white lines defining the track edges are considered to be part of the track but the kerbs are not.
Should a car leave the track the driver may re-join, however, this may only be done when it is safe to do so and without gaining any lasting advantage. At the absolute discretion of the Race Director a driver may be given the opportunity to give back the whole of any advantage he gained by leaving the track.

Tím se to liší a vstupuje do toho tím získaná výhoda. Pokud se dokážeš udržet na trati pak je to o sporných vytlačení, zde když ti nestačí trať tak na sebe házíš bič s 27.3. Už jsem ti to psal několikrát.

+ 6 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

194.228.79.XXX
18 11 21

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Máš někde odkaz na pravidla, kde je jiný trest za nenechání místa na trati když viník na trati zůstane, jiný trest za to, když viník vyjede půlkou vozu a jiný, když viník vyjede celým vozem? Případně o kolik metrů vyjede?
Přece si potrpíš na přesné znění a dodržování pravidel. Tak sem s tím odkazem, kde je napsáno, že se to má posuzovat rozdílně.

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Nejen Emilovi. Tolerovalo se to obecně, proto se toho začalo zneužívat. Nejen Emil, ikdyž ten hodně, možná i nejvíc.
Já na to upozorňoval už v Rakousku, že to tak bude. A bylo. 03

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
U Grosjeana by se možná něco našlo a u Strolla taky.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

GP SINGAPURU - PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Charles Leclerc pod singapurskými světly poněkud napravil pošramocenou reputaci Ferrari (ilustrační foto)

GP SINGAPURU: Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

GP SINGAPURU: Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

GP SINGAPURU: Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

Max Verstappen v třetím tréninku poněkud ožil (ilustrační foto)

Ještěr se postaral o červenou vlajku, soupeře v posledním tréninku v Singapuru smetl Norris

Juki Cunoda si po několika slabších závodech vedl velmi nadějně (ilustrační foto)

Druhý trénink v Singapuru patřil Norrisovi s oběma Ferrari v závěsu, Russell boural

Charles Leclerc v závodě v Monaku

Úvodní trénink v Singapuru byl v režii Leclerca

Max Verstappen v zádově v Kanadě

Red Bull má po Pérezově nehodě starosti. Už zjistil, kdy a kde udělal ve vývoji chybu

Kolize Sainze s Pérezem v Baku

Sainz a Pérez se vzájemně obviňují z kolize, komisaři mají jasno + VIDEO

Sergio Pérez měl našlápnuto k lepšímu výsledku, ale skončil předčasně v předposledním kole (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Piasti v euforii, Leclerc zpytuje svědomí, Verstappen propadá mírně skepsi

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama