DISKUZE K ČLÁNKU Návrat k zatrolené sezóně
Většina z nás určitě poznala chvíle, kdy se nic nedaří, technika stávkuje a bohužel občas dorazí i nějaký zdravotní problém. To poslední - ťuk ťuk na dřevěnou destičku - zatím slouží, zato PC mi uchystalo nemilé vánoční překvapení. Hned po monsieurovi Masim.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Návrat k zatrolené sezóně
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» RoBertino
(Hlasovalo 9 lidí)
01.02.2022 12:20
Je tu hezký názor, kdyby se Latifi vysekal o kolo… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Situs
13:17 02.02.2022 88.101.227.XXX
Jestli se i Ferda Alonsa v tomto zastává tak si můžeš být jist že ten mu opravdu nenadržuje. Ani Alonsa a ani Buttona určitě nikdy taková pověst typu "uhni tady jedu já" jako u Maxe neprovázela. Tohle opravdu nezasluhuje obhajobu, to je jen tvoje formulová nekompetentnost.
Mike17
13:12 02.02.2022 185.149.130.XXX
Budu pokračovat s naprostým klidem, až mi ukážeš pravidlo, podle kterého se něco takového má trestat víc. Pravidlo o získání výhody mimo trať nic takového nepíše, ani když ho celé překroutíš a uděláš z něj extra pravidlo o vytláčení z tratě.
![11](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/11.png)
![13](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/13.png)
Mike17
13:07 02.02.2022 185.149.130.XXX
Odine. Zkus si to přečíst znovu, trochu nad tím popřemýšlej a napiš znovu. ![03](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/03.png)
Trochu návod. Píše se tam, že těch přešlapů Masiho (komisařů) během sezony bylo hodně. Tedy souhlasím, že nešlo jen o poslední kolo a ale tenhle incident je taolik žhavý jen proto, že se konal v posledním kole. Jinak by zapadl do propadliště dějin se všmi ostatními. Inu stejně, jako incidenty Schumiho v letech 1994 a 1997 a našly by se další příklady (89,90..).
A souhlasím i s tím, že Masi neměl žádnou oporu v pravidlech, když Maxe poslal na 3. místo. Ale naprosto netuším, v kterých pravidelech je něco o tom, že za získání výhody mimo trať je trestem posun na konec pole. Pokud vím, je tam jen, že se má získaná výhoda vrátit (tu vrátil posunem), nebo přijde 5s. Když už pominu, že výhoda nespočívala v předjetí Hamiltona (jako získal Hamilton v Abu), ale jen v získání několika metrů, tak i tak není v pravidlech, že musí pustit pozici i někomu dalšímu. Chtít posunout někoho na konec roštu je takovým "potřeštěným" závěrem.
![03](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/03.png)
Trochu návod. Píše se tam, že těch přešlapů Masiho (komisařů) během sezony bylo hodně. Tedy souhlasím, že nešlo jen o poslední kolo a ale tenhle incident je taolik žhavý jen proto, že se konal v posledním kole. Jinak by zapadl do propadliště dějin se všmi ostatními. Inu stejně, jako incidenty Schumiho v letech 1994 a 1997 a našly by se další příklady (89,90..).
A souhlasím i s tím, že Masi neměl žádnou oporu v pravidlech, když Maxe poslal na 3. místo. Ale naprosto netuším, v kterých pravidelech je něco o tom, že za získání výhody mimo trať je trestem posun na konec pole. Pokud vím, je tam jen, že se má získaná výhoda vrátit (tu vrátil posunem), nebo přijde 5s. Když už pominu, že výhoda nespočívala v předjetí Hamiltona (jako získal Hamilton v Abu), ale jen v získání několika metrů, tak i tak není v pravidlech, že musí pustit pozici i někomu dalšímu. Chtít posunout někoho na konec roštu je takovým "potřeštěným" závěrem.
![03](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/03.png)
Situs
13:00 02.02.2022 88.101.227.XXX
Já chtěl dostat příklady po vzoru Maxe v Brazílii kde bránícímu jezdci nestačila trať ani pro sebe, že jich moc nebude ale nedostal jsem nic. Ty jsi chtěl odkaz kde je napsáno že se to má posuzovat jinak, já ti sem dal originální citaci pravidla právě pro případy opuštění trati a cucám si věci z prstíku
No jo, lepší to ukončit protože Mike17 neví jak dál
Je na to prostě další extra pravidlo, není to jen o vytlačení z trati.
![11](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/11.png)
![18](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/18.png)
odin
12:13 02.02.2022 77.240.96.XXX
Ale vůbec nešlo jenom o poslední kolo sezóny. Jakou podporu v pravidlech měl pan Masi pro zařazení Verstappena na třetí místo v restartu v předešlém závodě??? Žádnou. Vycucal si to z prstu, protože jinak by Max musel startovat z hloubi pole a určitě by nedojel druhý. Píšeš argumenty, které se ti hodí a děláš z nich potřeštěné závěry. Tady totiž jde o pravidla a jejich dodržování samotným ředitelem závodu.
Mike17
11:00 02.02.2022 185.149.130.XXX
A ty zase překrucuješ všechno co píšu. Jako vždy.
Tady píšu (a psal jsem už 100x za ty 2 měsíce), že Max měl dostat 5s za vytlačení z tratě. Jen není v žádném pravidlu, že když opustí i on trať, měl by dostat nějaký extra trest. A to co jsi zkopíroval nic takového nepíše.
Takže závěr? Cucáš si věci z prstíku a překrucuješ jak texty pravidel, tak názory lidí. Tomu se říká demagogie.![03](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/03.png)
Dál už nemám potřebu v takovéto konverzaci pokračovat.
Tady píšu (a psal jsem už 100x za ty 2 měsíce), že Max měl dostat 5s za vytlačení z tratě. Jen není v žádném pravidlu, že když opustí i on trať, měl by dostat nějaký extra trest. A to co jsi zkopíroval nic takového nepíše.
Takže závěr? Cucáš si věci z prstíku a překrucuješ jak texty pravidel, tak názory lidí. Tomu se říká demagogie.
![03](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/03.png)
Dál už nemám potřebu v takovéto konverzaci pokračovat.
![13](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/13.png)
Mike17
10:56 02.02.2022 185.149.130.XXX
Ale snad i jó. Pamatuju si, že zaujal už v Minardi. Říkal jsem si: "a jéjé, další horkokrevný jižan."
Každý z těch velkých jezdil občas jako prase. A někdy i ten Button, kterého jsem měl moc rád. Ale abych nebyl opět za zaujatého, týká se to i třeba Rosberga nebo Vettela.
Každý z těch velkých jezdil občas jako prase. A někdy i ten Button, kterého jsem měl moc rád. Ale abych nebyl opět za zaujatého, týká se to i třeba Rosberga nebo Vettela.
![03](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/03.png)
Aktuálně
Nadcházející závod 30.6.2024
GP Rakouska71 kol (306.452 km)
Spielberg
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- Kvalifikace (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (12:30 - 13:30)
- 1. Závod (16:30)
-
Neděle
- 2. Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek