DISKUZE K ČLÁNKU GP ÁZERBAJDŽÁNU: Piastri ustál Leclercovy ataky, Monačan ani napočtvrté nezúročil pole-position

S poněkud překopaným startovním roštem a očekáváním safety caru, případně červených vlajek se piloti postavili na start 17. Grand Prix ročníku 2024. Její průběh byl značně dramatický a závěr vysloveně vyhrocený.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP ÁZERBAJDŽÁNU: Piastri ustál Leclercovy ataky, Monačan ani napočtvrté nezúročil pole-position

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 83, poslední 17.09.2024 12:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jiras (Hlasovali 4 lidé) 15.09.2024 15:23
Perez, má tam 2 šířky auta nalevo, hledá… »
» jiras (Hlasovali 4 lidé) 15.09.2024 15:24
Leclerc to podělal laciným předjetím se od… »
» Mac_ (Hlasovali 3 lidé) 15.09.2024 14:54
Tak to byla super podívaná, a navíc na městský… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Vad

    Vad

    176.62.226.XXX
    Jeden závod se Maxovi nedaří a už je z něj průměr a to napíše člověk který už 3 roky přece F1 nesleduje a dělá jiný věci a kouká na záznamy... no bodějť by to pak nepsal, Mimochodem Peréz nechtěně pomohl RB více než kdyby doje, titul v konstruktérech letos 100% nebude, ale Max takhle dojen hned za Landem takže ho Lando stáhnul o pár bodíků. Takhle to Maxovi bude vyhovoval, jednou Piastri, jednou Lando, jednou Charles, jednou Lewis.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Hwrychlik H.

      Hwrychlik H.

      194.213.58.XXX
      Sorry, ale píšeš nesmysly. Pokud by nehavarovali, tak by získal NOR pravděpodobně +1 bod na VER, takto získal +3 body.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Hwrychlik H.

    Hwrychlik H.

    109.81.126.XXX
    Jak má vypadat týmový výkon nám předvedla "jednička" McL. Takto to mělo vypadat v Monze, kdy měl PIA po projetí první šikany z druhého místa krýt prvního NOR.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.115.XXX
    Závodní incident :

    [odkaz na stránku]

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      185.63.97.XXX
      Děkuji za odkaz, hlavní body uvedeny do závodního reportu.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        194.212.104.XXX
        asi s tím vyhodnocením lze souhlasit.
        i když z odkazu na video níže v diskusi je docela patrné, že Perez měl nalevo místa spousty a Sainz napravo podstatně méně. nicméně ten zadní pohled sice ukazuje na Pereze, který se sunul do Sainze, ale do jisté míry je to, podle mě, dáno úhlem snímání vůči směru jízdy a tomu, kam vedla trať. Z toho vrchního pohledu i z on boardu je vidět spíše to, že se Sainz snažil dostat maličko dál od pravého mantinelu a Perez mu to moc neumožnil, i když byl Sainz vepředu a "mohl volit stopu".
        ve světle všech skutečností asi vyhodnocení komisařů tentokrát v pohodě.01

        jen by mě zajímalo, jak by to bylo vyhodnoceno, kdyby byl součástí incidentu Magnum 18

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    212.65.229.XXX
    Další slušný závod, letošní sezona od druhé třetiny fakt baví, co závod, jiný vítěz a boj o tituly je stále otevřený, což kvituji. Snad nám tohle skvělé závodění změna ohledně motorů v sezoně 2026 nezkazí.
    Ohledně nehody Sainze a Peréze vidím chybu spíše u Pereze, nenechal Sainzovi dostatek místa a podle všeho došlo ke kontaktu, až pak Sainz vybočil doleva.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      212.65.229.XXX
      Plus co ještě stojí za zmínku, je výkon Maxe Verstappena. Teď když nemá dominantní vůz, odvádí výkony na podobné úrovni jako Sergio Perez, a je vidět, že konkurenci nijak významně nepřevyšuje. Vzhledem k vyrovnanosti pole bude boj o titul ještě zajímavý.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.115.XXX
        On měl zcela jinak ( zásadně) nastavenou formuli než Peréz.

        Jinak Peréze hodně taky zdržel Albon, je dobře že se závodí a netaktizuje. 11

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          212.65.229.XXX
          Tak nastavení je otázkou jezdce, každému sedí něco jiného. A pak ten rozdíl mezi Maxem a Serchiem se vyrovnavá už několik závodů, není to jen otázkou Baku.
          Otázkou je jak moc RB brzdí absence Neweyeho při vývoji monopostu, ale podle všeho teď není jejich auto ušité Maxovi tak na míru, jak to bylo dříve. Maxe dost možná čeká osud Sebastiana Vettela, který po 4 titulech spadl díky nedominantnímu autu do průměru.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Dělat závěry z 1 závodu...
            Že sis na to srovnání nevybral.kterýkoliv jiný. 12

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • airwar1939

              airwar1939

              176.74.150.XXX
              Jak píši, nedělám závěry na základě Baku, ale na základě několika poslednich závodů. Tento trend sleduji od Spa, jen mě přijde, že se zviditelňuje.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Ale on je to jediný závod, v kterém jel před Maxem a v kterém ho porazil v kvalifikaci. A to jen proto, že Max ztratil 0,5s v poslední zatáčce a v posledním pokusu byl ve dvou sektorech žlutý. Trať byla pomalejší, jen napravil tu chybu z poslední zatáčky, tak se o fous zlepšil.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        85.193.32.XXX
        To je dost silný tvrzení, které lze snadno rozporovat pohledem na výsledky a zohledněním dalších okolnosti... A to si uvědom, že Max u toho bojuje o titul, je tedy pod obrovským tlakem...

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kaša

          Kaša

          82.142.123.XXX
          Noo, Max předvádí celkově výborné výkony, ale baku bylo jeho určitě nejslabší!
          Vzhledem k tomu že má už 3 tituly a má tedy "zaslouženo" tak pod mnohem větším tlakem je myslím Lando. Maxovi to nebudou lidi moc vyčítat protože má teď slabé auto, ale u Landa to bude naopak.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            85.193.32.XXX
            Na zaslouženo se nehraje. Max je v čele šampionátu se slušným náskokem, teď když se jim to hroutí pod rukama, tak počítá každý bod a nemůže si dovolit chybu.

            Nesrovnávám to s Landem, ale s Perézem, který je pod tlakem, ale řeší se čistě jeho individuální výkon... Nemusí kalkulovat kdo dojede před ním, za ním a kolik bodů ztratí, když se to hodně pokazí...

            Lando je podle mě pod tlakem Piastriho, ale v boji o titul tak úplně není.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Kaša

              Kaša

              82.142.123.XXX
              Lando je myslím pod tlakem všech .... donedávna i částečně vlastního týmu. A asi nejvíc pod tlakem sebe jelikož je až nezdravě kritický k sobě. Ale to že je Lando řekněme na dlouhou ruku v boji o titul, to je nevyvratitelné - stačilo trochu víc štěstí a lepší podpora a strategie týmu a nebylo by to +-60bodů ale o třeba 30. Každopádně si myslím že s nynější formou McL a RB se opravdu pojede na konci sezony o titul - však Landovi stačí stahovat jen +-7-8 bodů na závod, a to je rozdíl mezi 1. a 3.místem, nebo druhým a pátým. A jelikož McL vypadá jako nejlepší monopost, a RB spíše jako 3.-4., tak je to velice proveditelné! A když si vezmeme že u RB jsou na tom na štíru i s pohonnýma jednotkama, tak já ten boj o titul vidím opravdu velice pozitivně!!! 01 21 04

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                Fanda.LH

                85.193.32.XXX
                Lando v boji o titul je, ta matematická šance + kvalita Mclarenu tomu nahrává...

                Ale myslel jsem to tak, že s tím do sezóny nešli. Ostatně letos vyhrál 1. VC a ještě nedošlo k tomu, že by ho tým preferoval z důvodu boje o titul... Tzn. za mě o titul "nebojuje". Může se to stát, rozhodně je to realné, ale zatím nevnímám, že by v tom byl 100%... Spíš to vnímám, že bylo by to fajn, ale vlastně na to ani moc nemyslíme...

                Vím, že už tuhle VC měl být č. 1, ale nedošlo na to + Oscar vyhrál...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.150.XXX
          Max vzhledem k třem titulům v řadě je rozhodně pod menším tlakem než Lando, Oscar či Charles.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alosno

Alonso proti většině: Max by se měl v nadávkách krotit

Carlos Sainz s Ferrari SF-24

Ferrari vyřešilo anomálii a je zpět. V Austinu nasadí poslední letošní vylepšení

U Red Bullu bijí na poplach

Překvapení Verstappen s Markem vedli po Singapuru rozsáhlý hovor kvůli výkonu Norrise

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Charles Leclerc pod singapurskými světly poněkud napravil pošramocenou reputaci Ferrari (ilustrační foto)

Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

Max Verstappen v třetím tréninku poněkud ožil (ilustrační foto)

Ještěr se postaral o červenou vlajku, soupeře smetl Norris

Juki Cunoda si po několika slabších závodech vedl velmi nadějně (ilustrační foto)

Druhý trénink patřil Norrisovi s oběma Ferrari v závěsu, Russell boural

Charles Leclerc v závodě v Monaku

Úvodní trénink v režii Leclerca

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama