DISKUZE K ČLÁNKU Návrat k zatrolené sezóně

Většina z nás určitě poznala chvíle, kdy se nic nedaří, technika stávkuje a bohužel občas dorazí i nějaký zdravotní problém. To poslední - ťuk ťuk na dřevěnou destičku - zatím slouží, zato PC mi uchystalo nemilé vánoční překvapení. Hned po monsieurovi Masim.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Návrat k zatrolené sezóně

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 345, poslední 07.02.2022 15:28 Vložte komentář

Nejlepší názory

» RoBertino (Hlasovalo 9 lidí) 01.02.2022 12:20
Je tu hezký názor, kdyby se Latifi vysekal o kolo… »
» Situs (Hlasovalo 6 lidí) 01.02.2022 13:41
Jistě, když mu nestačí místo ani pro sebe znamená… »
» Lotusolog (Hlasovali 5 lidé) 31.01.2022 19:02
Perfektní shrnutí sezóny a statistik. Nenapsal… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Situs

Situs

88.101.227.XXX
Cílem FIA to bude uklidnit, počítám že to bude převážně o "předvídatelnější" budoucnosti. Jestli dokáží přiznat že to Masi nezvládl a byl v konfliktu s pravidly tak jim určitě přiznám dílčí uznání a byla by to nadějná cesta k návratu nějaké té důvěry.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.101.227.XXX
Myslím že se o tom jen mluvilo ale Mercedes napadal tu svévoli Masiho že nebylo dodrženo pravidlo a pak to předjetí při přetlačování u restartu., což se doslova podle nějakého pravidla taky nesmí.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.238.XXX
Nemůžu to najít, ale vím že jsem to četl. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

194.228.79.XXX
To chvilkové předjetí za SC je podle ještě docela vpoho, viděl jsem to v F1 několikrát, ale to ostatní je velký hnus. Doufám že teď když F1 dosáhla svého tak nechají čistou hru ať si to účastníci v boji o titul to rozdají mezi sebou bez ovlivňování ....
A taky doufám ži FIA vyšetřování neudělá tak jako s vlkem a kozou, a že z toho vzejdou rozumné výsledky - jako logicky dané limity tratě, jasně dané momenty a tresty při uncidentech při předjíždění, lépe určené tresty dle toho co se stane, a i klidně černobílé vlajky jako varování za věci na "hraně" (jako Leclerk v Monze - ikdyž tady to bylo dáno "politikou"). No uvidíme .... snad se to zlepší, a to bude pro dobro F1!

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

194.228.79.XXX
Nemyslím si, ... nemáš odkaz kde to je napsané?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.101.227.XXX
Myslím že všichni víme že by Mercedes neuspěl s čímkoliv. Osobně jsem kličkování nepovažoval za něco k trestu pokud to není v brzdné zóně nebo pokud už není za tebou tak blízko že se chystá křídlem vjet vedle zadního kola. Pak jsem ale koukal že v pravidlech je to napsáno tak že se to opravdu nesmí takže napadnout to určitě mohli, jenže neudělali by nic.

K tomu předjetí před restartem.
Osobně jsem zvědav jestli se teď bude k restartům od jezdců přistupovat jinak a ten za prvním se takhle bude cpát na úroveň lídra a "občas" lehce překračovat, že. Maxe nechávají dělat nové standardy které se před tím braly za proti pravidlům. Ono ale víš jak, jiným to příště nemusí projít 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.238.XXX
Kličkovaní reklamoval 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

194.228.79.XXX
Já myslím že Mercedes napadnul Maxovo chvilkové předjetí za SC, a potom porušení pravidel ohledně zajetí SC atd., ale Maxovo kličkování při obraně "nereklamoval"! Stejně jako nikdo neřešil jeho kličkování při obraně v Brazílii .... přitom v pravidlech je to dáno tak že to není povoleno.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.238.XXX
Ale napadnul, byla smetena ze stolu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

194.228.79.XXX
Abych ještě rozproudil diskuzi ..... 13 tady je video z pohledu Ricciho na souboj v posledním kole Abu Dhabi. https://www.youtube.com/watch?v=-sCRvQZeykY
Je to mazec pohled a taky jde vidět jak se Ham bil jako lev i přes zmanipulování závodu. A to jak tak Maxík kličkuje jak králík bylo taky na penále ... a nedostal ji, stejně jako v mnoha případech .... třeba další kličkování v Brazílii! Nechápu třeba proč v protestu Mercedes nenapadl i tuto nelegalní obranu v Abu ....

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Tunel Ferrari by už měl šlapat přesně jak píšeš.
Oddělovat motorárnu od týmu bych si nedovolil. Copak by Mergl měl bez vlastní motorárny tak dlouhou úspěšnou šňůru? Stejné to bylo i s Ferrari za Schumiho.
Holt doba kdy si stačilo koupit Cosworth už dávno pominula.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.238.XXX
POČKAT O MOTORU NEBYLA ŘEČ, TO NEMÁ SOUVISLOST O ČEM SE BAVÍME.
Ferrari si nestěžuje, ale taky staví aero -tunel,( nevím přesně možná už je hotov, tuším že ho kalibrují, nevím přesně, hledat to nebudu) chybí jim spousty testovacích stolic, viz AVL, prostě zapomeň na to, že by Ferrari mělo lepší zázemí. To tak fakt není.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Už jen to, že si je Ferrari schopné motory vyrábět samo ho staví před RB, kterému nakonec Honda nesvěřila ani montáž motorů z jejích dílů. A když si Ferrari stěžuje na své technické zázemí, tak to vůbec nemusí být pravda.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.238.XXX
Ferrari nemá tak dobré zázemí jako RB,( prozatím) to se mejlíš, RB má špičkové zázemí. To si o tom něco zjisti. Je pravda ale že Ferrari dohání, to samé s větším zpožděním Mclaren. Mercedes je na tom asi nejlépe, ale máme tu ten fin. strop.
Bude to o nápadech.... 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Adriana přece nikdo nepodceňuje. Ten odvádí jedinečnou práci. V tomto případě se spíše jedná o RB který přece jen nemá takové zdroje a zázemí jako Mergl s Ferrari. A loni mu na letošní přípravu nejspíše chyběl i dostatek času, když bojoval o titul.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.238.XXX
Je potřeba dodat jednu věc. Asi bude cca +- platit to že na ( díky) novém(u) palivu se ztrácí 20HP. Ale to platí pokud je motor postaven na stejný výkon jako v roce 2021. Pokud je motor zkonstruován na vyšší výkon než měl motor v roce 2021, výkon bude mít dotyčný motor prostě tak či onak větší platí od 20 HP vejš.
Takže pokud třeba měl v roce Mercedes 1050 HP a zvedne to 1100, tak výkon bude vyšší o 50 HP , v módu že s původním palivem by měl teoreticky ještě 20 HP více. 11

Adriana nikdy nepodceňuj....nemyslím si že to tak bude.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
To si myslím i já. Jenže RB nebude ztrácet díky motoru, ale kvůli svému vozu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.238.XXX
Jone, ohledně motoru Hondy to tak nebude. Honda motor kde urychlila vývoj pro rok 2021, stavěla pro rok 2022 a ten byl už na tohle nové palivo, takže se imho hoooodně mýlíš. To máš ozdrojované a nebo jsi to vymyslel ? Dle mne píšeš ohledně motoru nesmysli.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jo, četl jsem, že Honda víceméně zůstává. Ale mám takové tušení, že RB bude aspoň na začátku zaostávat. Dlouho se věnovali sezoně 2021.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama