Maria Teresa de Filippis, Lella Lombardi, Divina Galica, Desiré Wilsonová a Giovanna Amati. Tato pětice má na svém kontě buď absolvovaný závod či závody, popřípadě účast v oficiální kvalifikaci na Grand Prix. Susie Wolffová v to doufala od roku 2012, kdy se stala testpilotkou týmu Williams.
Poté, co oznámila Susie konec své závodní kariéry, vynořila se otázka, zda je možnost, že se nějaká žena po téměř čtyřiceti letech opět postaví na start závodu. Naposledy totiž odmávl cílový praporek 15. srpna 1976 v Grand Prix Rakouska Lellu Lombardi. Pokud nebudeme počítat nemistrovské závody, ve kterých se prezentovaly jak Galica tak Wilsonová, tak všechny další pokusy končily neúspěšnou kvalifikací. Jako v případě sice pohledné, ale totálně neúspěšné Giovanny (1992).
Susie byla hodně blízko, ale dle všeho jí nejspíš vzalo chuť do další snahy angažmá Adriana Sutila. Od té doby se rovněž spustily různé dohady a přestřelky slovního charakteru, zda ženy mají či nemají šanci se plně zařadit do startovního pole. Časy Wolffové napovídaly, že by v kvalifikaci uspět mohla. Jaká je dle jejího názoru šance, že se brzy objeví její nástupkyně?
"Můžu vám odpovědně říci, že jsem do naplnění svého snu dala všechno. Je F1 připravena na skutečnost, že v ní může závodit žena na nejvyšší úrovni? Ano. Může toho žena opravdu dosáhnout? Rozhodně ano. A stane se to brzy? Bohužel ne. Jsou tu dva hlavní problémy: je málo mladých dívek, které by začaly v útlém věku závodit na motokárách, a pak chybí nějaký velký vzor. Někdy musíte vidět, že to někdo dokáže, abyste tomu uvěřili," podotýká Wolffová.
Jsou tu ale ještě další aspekty, které ženy do jisté míry znevýhodňují. Hovoří se o slabší tělesné konstituci, z toho podle lékařských odborníků vyplývá větší únava a pravděpodobnost chyb. Ačkoliv se poukazuje na některé dřívější úspěchy žen (Danica Patrick v zámoří, Michele Moutonvá v rallye), málokdo předpokládá, že by nějaká žena v blízké budoucnosti výrazněji do formule 1 zasáhla.
Po odchodu Susie Wolffové zůstane v oblasti F1 pouze Španělka Carmen Jordá, vývojová pilotka týmu Lotus. Jenže ta se skutečným vozem F1 na nějaké trati byť jen v rámci některého tréninku, zatím ještě neprojela.