"Nové díly pomohly, Ferrari však ještě musí spoustu věcí pochopit," hlásí Leclerc

Pavel Mandát, 15. října 2020, 23:39 Google+

Ferrari zažilo v Německu podařenou kvalifikaci, závod už tak dobrý nebyl. Charles Leclerc je s předvedeným pokrokem spokojený, uznává však, že jeho tým čeká ještě spousta práce.

Počet komentářů:  14 komentářů (Poslední 17.10. 17:33) Napište svůj názor
Charles Leclerc při pátečním tréninku v Soči

Charles Leclerc při pátečním tréninku v Soči | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

Ferrari přivezlo na minulý závod do Německa hned několik nových dílů. Jednalo se sice o menší vylepšení i tak byl ale vidět posun vpřed, což svými výkony potvrzoval Charles Leclerc. Monačan zářil zejména v sobotní kvalifikaci, kde skončil čtvrtý, třebaže chladné podmínky neměly jeho vozu vyhovovat. 

Bylo chladno, nečekali jsme, že to půjde takhle dobře. Jasně, radši bych skončil výš, ale nebylo to špatné, auto se ovládalo celkem pohodlně, což je dobrým znamením," uvažuje Leclerc, který v nedělním závodě nedokázal obhájit čtvrtou pozici ze soboty, načež skončil sedmý.

img-responsive

Start závodu na Nürburgringu | foto: Red Bull Content Pool

Nevyšel mu zejména první stint, ve kterém se oproti svým soupeřům viditelně trápil s pneumatikami. Pilot Scuderie připomínal v této fázi závodu spíše špunt, situace se zlepšila až po přezutí na střední sadu. „Musíme pochopit, proč se nám během prvního stintu pneumatiky tak moc drolily, druhý a třetí stint byl lepší, ale ten první nás výrazně poznamenal."

S novými díly je Leclerc spokojený. „Nebylo to významné vylepšení, ale všechno fungovalo dobře, jde o pozitivní signál a dobrý krok kupředu, musíme jít po malých krůčcích," vzkazuje.

Ferrari se už každopádně soustředí zejména na příští ročník. Ten letošní skončí pro Scuderii tak či tak fiaskem. Binottova parta přitom nebude bojovat o mistrovský titul ani za rok. Tedy nejspíš. Největší naděje vkládají Italové do revolučního ročníku 2022. 

Vytisknout

Diskuze: "Nové díly pomohly, Ferrari však ještě musí spoustu věcí pochopit," hlásí Leclerc

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 17.10.2020 17:33 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 14 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Nico Hülkenberg na Nürburgringu před Sebastianem Vettelem

Racing Point obhajuje přechod na letošní zavěšení Mercedesu. Žetony nečerpá, soupeři se zlobí

George Russell na Monze

Nečekaná škatulata na jezdeckém trhu? Odnést je může klenot Mercedesu

Wolff byl kdysi nakloněný spolupráci s Red Bullem

Jak se od roku 2016 změnil názor Mercedesu na dodávky motorů Red Bullu

Daniel Ricciardo se svou trofejí za třetí místo na pódiu na Nürburgringu

Progres Renaultu? Rosberg tvrdí, že zná jeho důvod

Lewis Hamilton si dojel pro první místo v závodě na Nürburgringu

Zběsilý vývoj? Ale kdeže, Mercedes už modernizaci letošního vozu „dávno" ukončil

Pohonná jednotka Honda

Mercedes až na 2. místě - Red Bull chce převzít projekt Hondy. Klade si však podmínky

Lewis Hamilton s Mercedesem W11 na Nürburgringu

Vedení Daimleru je pro setrvání v F1, chce ale snížit náklady a dopad na životní prostředí

Valtteri Bottas nadále na Hamiltona ztrácí

Trocha statistiky a historie nemůže škodit

Nico Hülkenberg se o víkendu nenudil

"Max je o 0,3 s před ostatními. Red Bull pro rok 2021 zvažuje Hülkenberga," prozrazuje Marko

Fernando Alonso v rámci filmovacího dne v Barceloně

FOTO: Alonso zpět u Renaultu - v Barceloně otestoval letošní vůz RS20

  • Pátek

    • 1. Trénink (12:00 - 13:30)
    • 2. Trénink (16:00 - 17:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Lewis Hamilton s Mercedesem W11 na Nürburgringu

Vedení Daimleru je pro setrvání v F1, chce ale snížit náklady a dopad na…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Max je o 0,3 s před ostatními. Red Bull pro rok 2021 zvažuje Hülkenberga," prozrazuje Marko

  2. Vedení Daimleru je pro setrvání v F1, chce ale snížit náklady a dopad na životní prostředí

  3. Progres Renaultu? Rosberg tvrdí, že zná jeho důvod

  4. Nečekaná škatulata na jezdeckém trhu? Odnést je může klenot Mercedesu

  5. "Nové díly pomohly, Ferrari však ještě musí spoustu věcí pochopit," hlásí Leclerc

  6. Jak se od roku 2016 změnil názor Mercedesu na dodávky motorů Red Bullu

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud