DISKUZE K ČLÁNKU "Nové díly pomohly, Ferrari však ještě musí spoustu věcí pochopit," hlásí Leclerc

Ferrari zažilo v Německu podařenou kvalifikaci, závod už tak dobrý nebyl. Charles Leclerc je s předvedeným pokrokem spokojený, uznává však, že jeho tým čeká ještě spousta práce.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Nové díly pomohly, Ferrari však ještě musí spoustu věcí pochopit," hlásí Leclerc

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 17.10.2020 17:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasoval 1 člověk) 16.10.2020 21:20
Logické. Každá umělotina má své pro a proti. Ale… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • jumpman

    jumpman

    178.255.168.XXX
    Na konkurenci byl zajímavý článek, kde je zmíněn fakt, že pokud ferrari skončí 6 a horší, tak dle pravidel dostane navýšen čas v aerodynamickém tunelu oproti např. mercedesu a red bullu. Dokonce pokud by to takhle dopadlo i příší rok (6 a horší) tak ten rozdíl bude víc jak 20 hodin čistého času a bude moci aero tunel spustit o 40x častěji než mercedes. Je otázkou, jestli na tohle binotto nehraje ohledně nových pravidel, kdy to může znamenat nezanedbatelnou výhodu, když je jim jasné že se současným konceptem nemají šanci mercedes porazit...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Jestli tohle protlačuje Ferrari, tak nejvíce ublíží samo sobě si.
      Ferrari má všechny technické prostředky i finance, aby se z tohoto srabu brzy vyhrabalo samo, jenže schválení tohoto pravidla by se velice rychle obratilo i proti němu. Nastálo.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        To je schválené a bude to platit. Nejen 6 místo, každému se upraví počet hodin v aerotunelu dle umístění v PK. 1,2,3 .....10. Bude to odstupňovaný. Myslím že to není špatný ale určitě kvůli tomu někdo nebude úmyslně končit na horších příčkách.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Logické. Každá umělotina má své pro a proti. Ale co dnes umělé není? I baby už jsou syntetické a k tomu ještě křížené něčím mezi pátracím balónem a kachní farmou.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          no, já jenom spekuluji, jestli nemůžou přemýšlet tímto směrem, když už na začátku sezony takhle ztráceli. Pro mě je hlavně divný, že jsou na úrovni nebo horší než jejich zákazníci, kteří používají stejné pohonné jednotky a zároveň sdílejí jejich aerodynamickou filozofii...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Jednoduchá odpověď. Ferrari prostě nefunguje jako tým. Skoro se zdá, že jsou uvnitř jisté náznaky diverze.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              chápu, že ty jsi fanatický antiferrarista, ale neschopnost takového zrna, aby nedokázali konkurovat ani o dvě třídy slabším týmům, no nevím zda je něco takového možné. Je jasné, že binotto dovedl ferrari jenom do sr*ček ale ty lidi byli schopní velice intenzivního vývoje v předešlých letech, třeba nestačili na mercedes, ale s red bullem jeli většinou podobnou ligu a najednou by nestačili na alfu s haasem?

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Fanatický antiFerrarista určitě nejsem, ale pravdou je, že jsem vždy fandil poněkud jiným týmům. Počínaje Lotusem, Tyrrellem, Mekem .......
                Jiný směr mi dává možnost se na Ferrari dívat otevřenýma očima. A to co v současnosti vidí, tak to moc potěšující není.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jumpman

                  jumpman

                  178.255.168.XXX
                  no, podle tvých příspěvků si myslím, že se na sebe nedíváš úplně korektně, ale na druhou stranu kdo ano.
                  Já se nedívám jen na ferrari, ale spíš na F1 jako takovou a jako fanouškovi ferrari se mi současný stav líbit nemůže a ani nelíbí. Proto mě přijde divné, že ten binotto sedí pořád na své židli, když šéfové před ním letěli za podstatně lepší výsledky. Proto spekuluji, jestli se nesnaží využít pravidla pro slabší týmy, když už mají sezonu v kopru a binotto tím argumentuje před vedením a proto se ještě drží vedení. Je jasné, že hodiny co budou mít k dispozici ještě neznamenají, že odvedou kvalitní práci, zvlášť když mercedesu by, podle mě, stačilo, kdyby i příští rok nasadil současný monopost a určitě budou bojovat o titul a celou příští sezonu věnoval pouze vývoji auta pro nová pravidla.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Ferda

                    Ferda

                    46.47.176.XXX
                    Já taky žasnu nad tím, že si Ferrari Binotta ponechalo. Vždyť to byl právě on, kdo je hlavním viníkem současného stavu. Ano, podvůdky s motorem jsou jeho vlastní dílo, vždyť on byl šéfem motorového oddělení.
                    Teď nešlape ani oddělení aero a člověk žasne, že i odnože Ferrari Haas a Alfa jsou občas lepší než mateřský tým.
                    Za takový celkový propad týmu byl letěl na minutu každý jiný šéf, ale jak píšeš Binotto se jako zázrakem drží a ani se nezdá, že by mu to dalo moc práce. Co za tím stojí?
                    Docela bych věřil tomu, že Binotto Ferrari vydírá.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • jumpman

                      jumpman

                      178.255.168.XXX
                      nevím čím by je měl vydírat. Pokud to co předvedli na motoru byl skutečně podvod, tak pochybuju, že by FIA přistoupila na nějakou dohodu. Podle vyjádření Brawna by to bylo na soud, či-li v žádném případě to není tak jednoznačné. Určitě pravidla obcházeli, o tom žádná, ale evidentně se neprovinili proti doslovnému znění pravidel. Tomu se vždy říkala šedá zóna. Oni ovšem na sebe FIA vše napráskali (museli?) a tím dali FIA do ruky znalosti, které by sami nikdy nezískali a tím je to ještě víc zamotané. Zatím si každý tým, který se pohyboval v šedé zóně, svoje tajemství nechal pro sebe, nebo to FIA dodatečně zlegalizovala nebo zakázala. Teď evidentně ferrari pomohlo FIA v chápání některých procesů v motoru, protože kromě mercedesu (kupodivu) ztratili všichni výrobci. Na ferrari je to ovšem markantnější, protože se rozhodli motor kompleně přepracovat a do toho jim hodil vidle kovid a nečekaná změna pravidel. Proto spekuluji, že binotto může mířit na možnost využít víc času v aerotunelu, pokud skončí takto hluboko v poli poražených. Na nový koncept vozu se jim to bude hodit, i když pokud nejsou nápady, tak si v tom aerotunelu můžou klidně opíkat buřty...

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Ferda

                        Ferda

                        46.47.176.XXX
                        Netuším čímy by mohl Binotto Ferrari vydírat, ale v každém případě je tam dostatečně dlouho, aby si lecčehos všiml a o motorech věděl všechno.
                        Určitě věděl mnohem více než se dostalo k FIA a kdovíco mu mu ještě zůstalo v rukávu.
                        Výmluvu na přepracovaný motor neberu. Loni měli motor nejsilnější a byli by hloupí jít do nové koncepce, která by je poškodila. Navíc zákazníci by se velice rádi spokojili se starší verzi, která by letos byla lacnější. Tady jednoznačně nejde o inovaci, ale o odstranění podvodného řešení.
                        Nevím kde jsi přišel na to, že Renault s Hondou měli letos taky jít výkonostně dolů, ale jediné týmy které letos zpomalily jsou Ferrari, Haas a Alfa.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • jumpman

                          jumpman

                          178.255.168.XXX
                          vydírání je nesmysl. Uvědom si, že pokud byla odstartovaná první VC nového ročníku, tak jsou výsledky předešlé sezony definitivní. To by rovnou mohli odebrat sennovi jeden titul a přiřknout jej prostovi za to úmyslné sestřelení v 90 v suzuce a takhle by se dalo pokračovat.
                          Jejich přepracování motoru není jen o odstranění jejich vychytávky. Pokud by šlo o podvod, museli by být potrestáni. Zde se jasně ukazuje tvůj "korektní" pohled. Věřili, že přepracováním motoru získají zpět co ztratili odstarněním toho "čehosi". Podle direktivi FIA vydané před sezonou (po dohodě s ferrari) došlo k úpravě délky a objemu palivového potrubí, takže bych hledal tam. Tohle bylo především o "party" modu a více či méně byli skutečně postiženi všichni kromě mercedesu. A nevěř tomu, že ferrari není schopno postavit slušnej motor. Zvlášť když know how na to má. Jenom to zkrátka chce čas a testování a to jim znemožnila na jaře situace v itálii a potom pravidla, která je donutila zůstat na úrovni co měli při testech. Uvidíš že příští sezonu budou opět v kontaktu s ostatními výrobci.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Ferda

                            Ferda

                            46.47.176.XXX
                            Na Prost vs Senna reagovat nebudu, protože to byl právě Prost, který se sestřelovaním začal.
                            Vydírání možná nesmysl je, ale jaký by dávalo smysl si ponechávat Binotta pod kterým ve Ferrari nefunguje téměř nic. Motor v háji, aeru v pjerdoli, zaměstnanci ho moc neposlouchají a polovina jezdců se s ním vůbec nebaví.
                            A jestli si myslím, že se Ferrari může zvetit? Ano může a poměrně lehce, ale pod vedením Binotta to nejspíše nebude.

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen splnil normu: když dojede, vždy na stupních vítězů

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Jak reagují týmy a piloti nejen na rekord Lewise Hamiltona?

Lewis Hamilton je historicky nejúspěšnějším vítězem F1

GP PORTUGALSKA: Rekordman Hamilton kraluje

Portugalský okruh nedaleko Portimaa

GRAFIA: Startovní rošt v Portugalsku - první řada bez překvapení

Lewis Hamilton po úspěšném závodu na Nürburgringu

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Hamilton ovládl další těsnou bitvu

Lewis Hamilton v 1. tréninku před GP Portugalska 2020

Posunutou kvalifikaci ovládl Hamilton před Bottasem a Verstappenem

Valtteri Bottas a Lewis Hamilton počas závodu na Nürburgringu

Třetí trénink v Portugalsku opět pro Bottase

Poslední start závodu v Malajsii

Verstappen a Stroll byli kvůli kolizi u komisařů. Kdo je viníkem? + VIDEO

Valtteri Bottas po vyhrané kvalifikaci na Nürburgringu

Odpoledne byl v Portugalsku nejrychlejší Bottas. Verstappen kolidoval se Strollem

Valtteri Bottas v 1. tréninku v Portimau

Bottas začíná na 'horské dráze' v Portimau nejrychleji, Verstappen ztrácí přes 0,7 s + VIDEO

Mercedesy v GP Eifelu

Mercedes mění elektroniku obou vozů, trénink si vyzkouší bez systému DAS

  • Pátek

    • 1. Trénink (10:00 - 11:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (14:00)
  • Neděle

    • Závod (13:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama