DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull chce, aby FIA prověřila roli Mercedesu v případu kopírování Racing Pointu, Wolff půjde k soudu rád

Red Bullu se nelíbí, že Mercedes poskytl svá data Racing Pointu, který okopíroval jejich loňský vůz W10. Žádá proto Mezinárodní automobilovou federaci (FIA), aby v této kauze prověřila také roli mistrovské stáje. Její šéf Toto Wolff nicméně uvedl, že k soudu půjde rád - podle něj se oni ani jejich zákazník proti pravidlům nikterak neprovinili.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull chce, aby FIA prověřila roli Mercedesu v případu kopírování Racing Pointu, Wolff půjde k soudu rád

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 91, poslední 17.08.2020 08:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovalo 7 lidí) 12.08.2020 19:09
A musím říct, mimo téma, že u Vettela se… »
» jumpman (Hlasovali 5 lidé) 12.08.2020 08:58
ale o tom pravidle nebylo rozhodnuto 1. ledna a… »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 12.08.2020 12:55
Tak když se oni pohybovali v šedé zóně, byla… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.253.XXX
    A musím říct, mimo téma, že u Vettela se potvrdila slova z 2014, že bez dominantního auta nezmůže velké věci a jasně se ukazuje, že počet titulů neznamená lepší pilot 03

    + 7 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jindrich K.

      Jindrich K.

      89.103.12.XXX
      No to jo, ale upřímně to platí o všech ne ? Ani Senna nesbíral tituly dokud neseděl v dominantním McLarenu. Vždy je potřeba TOP auto. Bez toho to nejde a nikdy nešlo. V tom měl svého času Vettel výhodu. Dneska ji má Hamilton a předtím to byl třeba Schumi.

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        86.49.253.XXX
        No ono je rozdíl mezi dominantní autem, nejrychlejším a dobrým autem - ze všech příležitosti se dá vymačkat podium, nebo dost bodů i výhry. Dominantní auta měl Vettel u RB, nejrychlejší, ale ne dominantní (to znamená ne naskok 0.5s až 1s na ostatní) měl 2018 a dobrý auto měl loni. Senna sbiral výhry a pódia bez dominantního McL, platilo to i Prostovi, Laudovi, Schumacherovi, Hamiltonovi atd

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jindrich K.

          Jindrich K.

          89.103.12.XXX
          Verstappen taky získá pár pódií možná i výher, ale ne titul, s tímto autem. nebo třeba Leclerc. A v minulosti to platilo stejně. V první sezoně u McLarenu (1988) získal Senna víc výher(8), než za dosavadní kariéru (1984-1987) což bylo šest. Bez TOP auta, mohl získávat dílčí úspěchy, ale ne tituly. Platí o všech. I o Vettelovi.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            86.49.253.XXX
            Nemáš pravdu kolego, kolikrát pilot urval titul s autem, které nebylo dominantní viz například Kimi 07, řekl bych, že i druhý titul Hakkinena nebyl o dominantním autě, Renault 06 nebyl celkově rychlejší než tehdá Ferrari například, takže tak. Navíc ano Verstappen získává pódia a výhry, co získal loni Vettel oproti tomu jakou měl techniku a nemluvě letos, to auto má očividně na víc, 2014 to stejné atd.

            + 4 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Jindrich K.

              Jindrich K.

              89.103.12.XXX
              To bych se klidně hádal 04 Kimi v roce 2007 získal sice titul díky hašteření kohoutů v McLarenu, ale to auto rozhodně nebylo špatný. Ani Massa v něm špatně nejezdil. Možná McLaren měl malinko navíc, ale spíš to bylo fifty fifty. Renault 2006 možná dominantní nebyl v ale v kontextu vývoje byl asi lepší než Renault 2005 01 . Netvrdím kolego, že je nutné mít dominantní auto, nutné je mít 100% rychlé auto a spolehlivé auto a pak může být titul a to měl Vettel ve svých vítězných sezonách. Využil plně potenciálu a získal "v klidu" tituly. Mimo své mistrovské sezony asi auto s potenciálem na titul neměl. A třeba právě na Vettelovi je to krásně vidět, když má top auto, je motivovaný a dobrý. Když nemá správnou motivaci je k ničemu. To je vidět třeba u Raikkonena nebo třeba takový byl J. Villeneuve. Jestli má letošní Ferrari na titul ? Ne. Odchází od týmu ? Ano. Motivace ? Žádná. To je ten největší rozdíl u Leclerca. On je mladý, motivovaný a snaží se vytěžit maximum, aby byl v další sezoně ta jednička. Mačká z toho co se dá, kdežto Vettel diskutuje, je naštvaný a nemotivovaný.

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              46.39.172.XXX
              Tak sezóny máš různé... Máš sezóny, kdy někdo dominuje a tedy někdo má dominantní auto... A máš sezóny, kdy je to vyrovnanější a tedy nikdo nemá dominantní auto... V sezónách 07, 08 to bylo o Ferrari vs Mclaren, klidně bych si troufl tvrdit, že Ferrari bylo na tom lépe a Mclaren na tom byl lépe jezdecky... Nicméně tyhle 2 stáje byly na špici a proto někdo s nedominantním autem prostě vyhrát musel... 18 18

              U Vettela by se dal vyzdvihnout takhle rok 2010, kdy RB možná měl ty kvality, ale rozhodně je nebyl schopen závod co závod obhajovat... Titul mohli mít klidně 4 jezdci... Což je opravdu vzácné...

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                86.49.253.XXX
                Naopak 2010 byl RB dominantní taky, ale Vettel dělal až moc chyb co jeho i tým stalo spoustu bodů 03

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Fanda.LH

                  Fanda.LH

                  46.39.172.XXX
                  V tom tedy nesouhlasím. Vettel jistě nějaké chyby udělal např. v Turecku to bylo na pováženou... Spíše ale doplácel na spolehlivost, což je taky podstatný faktor... Rovněž byly závody, kdy to svědčilo Mclarenu, kdy Ferrari a kdy RB...

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • jon

                    jon

                    90.176.154.XXX
                    Chtěl jsem přesně toto dodat. Tu sezónu navíc do posledního závodu šel z nejlepší pozice pro zisk titulu Alonso po odpadnutí obou RB v GP Koreje (Mark kolidoval s Nicem Rosbergem a Vettel odstoupil se závadou motoru). Vettel ale tehdy potvrdil špičkovou formu a díky dvěma vítězstvím v posledních dvou závodech přeskočil celé trio Lewis, Webber a Alonso.
                    Jinak co se týká formy ostatních stájí, tak ke konci sezóny nebylo Ferrari výrazně pomalejší než RB. Tedy v rukou Alonsa, ale vzhledem k tomu, jakou oblož dostával Massa od Bottase a ten si vede vedle Lewise, jak si vede, tak bych druhé Ferrari po Maďarsku 2009 nebral jako benchmark.

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • daaviid23

                    daaviid23

                    90.182.169.XXX
                    01

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • HellHogr

                    HellHogr

                    86.49.253.XXX
                    No tak souhlasit nemusíš, ale nebylo to jen Turecko, Belgie, Maďarsko, Austrálie atd. Alonso a ostatní si tyhle bodové výpadky nemohli dovolit, navíc doporučuji přečíst knížku Webbera, který říká, že RB 2010 byl stejně dominantní jako 2011, jenže 2011 neztráceli body jako 2010 04

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • jon

                      jon

                      90.176.154.XXX
                      Však tu rychlost nikdo nezpochybnil. Jen se v tom roce trochu trápili se spolehlivostí balíku. V roce 2011 už to vyřešili a v kombinaci s foukaným difuzorem to byl nedostižný balík. Sice tehdy měl Vettel pár zaváhání, ale proti sezóně 2010 to nestojí za řeč.
                      Nicméně máš pravdu v tom, že už v roce 2010 se začaly objevovat ty jeho pověstné blikance a už tehdy se netěšil nějaké extra oblibě. Za to si ale vždy mohl sám, to se na tým hodit nedá. 12

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  88.102.38.XXX
                  Kdyby jsi dal každému jezdci vybrat jaké auto F1 chce mít v roce 2010 myslím že by se neváhalo. RedBull. Tehdy k tomu byl blízko i Webber, v tom to měl Vettel oproti jiným dominantním rokům RedBullu těžší, byť že byl miláčkem Helmuta a Hornera už tehdy asi nejde pochybovat.

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Letos má od jeho titulů asi nejhorší auto a opravdu těžko skryje jak jeho chybovost tak i velmi nepřesvědčivé výkony. Je pravda že u týmu končí a vztahy jsou všelijaké, ale musím říci že mi silně připomněl v čem že to Alonso závodil a jak to byla v jeho podání jiná písnička.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        86.49.253.XXX
        Řekl bych, že letošní Ferrari je furt lepší než to co bylo 2014 a vem si jak Alonso dokázal bodovat co to šlo plus dvě pódia, vlastně i 2011 to bylo podobné, ale 2014 už věděl, že končí, nemluvě o tom, jak se Alonso loučil s týmem, který mu udělal special trika pro všechny, společné focení, večeře atd. Tady je to úplně jiný a je to kvůli Vettelovi

        + 3 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.253.XXX
    Pérez má opět problém, kvůli znovu pozitivnímu testu má problémy dostat se vůbec do Španělska, kde je karanténa delší než ve VB

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama