DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull chce, aby FIA prověřila roli Mercedesu v případu kopírování Racing Pointu, Wolff půjde k soudu rád
Red Bullu se nelíbí, že Mercedes poskytl svá data Racing Pointu, který okopíroval jejich loňský vůz W10. Žádá proto Mezinárodní automobilovou federaci (FIA), aby v této kauze prověřila také roli mistrovské stáje. Její šéf Toto Wolff nicméně uvedl, že k soudu půjde rád - podle něj se oni ani jejich zákazník proti pravidlům nikterak neprovinili.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Red Bull chce, aby FIA prověřila roli Mercedesu v případu kopírování Racing Pointu, Wolff půjde k soudu rád
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
jon
17:01 12.08.2020 90.176.154.XXXTo je jednoduché. Kopíruješ nebo kupuješ - body jen do PJ. PK je pohár konstruktérů ne pohár kopírovačů. Zohlední to i ty obrovské náklady s vývojem, které kopírovač ušetří. Ať si tedy bohatý sponzor koupí pro svého pilota tovární techniku a postaví kolem toho tým, ale celé si to musí táhnout za své.
-
-
-
jumpman
09:04 12.08.2020 178.255.168.XXXjenže tohle může být cesta, jak dokázat udržet některé slabší týmy v F1. Je to těžké, ale současnými pravidly zakázané a hlavně to bude představovat obrovský problém z hlediska rozpočtového stropu. Já bych pochopil, kdyby FIA pravidly umožnila nákup výkresů k rok starým vozům, ale za definovaných podmínek, např. první 3 roky účasti aby se nováček lépe chytil, nebo když je tým reálně před krachem, ale v tom případě by např. museli ten vůz homologovat před prvním závodem a celý rok jezdit se stejnou specifikací.
A ještě jedna věc, bylo by velice zajímavé, kdyby FIA mercedes odměnila stejnou "chybou" jako ferrari, když měl mcl k dispozici jejich kompletní dokumentaci k aktuálnímu vozu a stejně tak ji zpřístupnila všem týmům v poli...-
-
jumpman
14:52 12.08.2020 178.255.168.XXXsorry, ale o podvodu ferrari nemůže být řeč. Pořád se do nich navážíš, ale i z historie je zřejmé, že pokud týmu porušení pravidel nebylo prokázáno, tak jejich řešení bylo legální. FIA nebyla v žádném případě sama schopna zjistit co ferrari vůbec dělá, takže je jejich motor stejně legální, jako byly legální flexibilní křídla red bullu včetně jejich pružné podlahy, kdy to bylo naprosto zřejmé každému, kdo se na jejich vůz podíval při jízdě, ale prošel všemi předepsanými testy FIA a tím to bylo legální. Zajímalo by mě, v čem podvádí mercedes, protože je zřejmé, že to úplně netuší ani konkurenční týmy
A k těm copy týmům, bylo by potřeba ošetřit jejich množství a zvýhodnit ty, co ten vůz staví sami-
-
-
-
jumpman
08:31 13.08.2020 178.255.168.XXXneslyšel jsem, že by týmy hrozily žalobou a ano, tahle akce ze strany FIA byla dost podivná, ale opakuji, pokud jejich motor vyhověl všem předepsaným kontrolám, tak byl legální a toho si byla velice dobře vědoma i FIA. Rozdíl mezi nimi a např. red bullem byl v tom, že ferrari s FIA spolupracovalo a přiznalo co dělali, ovšem bez jejich spolupráce nebyla FIA schopná zjistit co přesně dělají. Mnohem čistčí řešení by bylo, kdyby FIA prohlásila že z hlediska pravidel byl ten motor OK a provedla pouze tu úpravu pravidel, ta dohoda byla hodně nešťastná a pokud FIA chtěla trestat zpětně svoji vlastní neschopnost zajistit a zjistit dodržení pravidel, to by měla toho másla na hlavě mnohem víc. A jak jsem psal již dřív, je velkou otázkou v čem podvádí mercedes, protože za současných pravidel je evidentně velice těžké získat až tak velký náskok legální cestou, ale tam FIA evidentně nemá snahu cokoliv zjišťovat-
Ferda
18:54 13.08.2020 46.47.176.XXXChápu že všechno slyšet nemůžeš a ty nepříjemné záležitosti ani slyšet nechceš, ale nevěřím, že články o Ferrari nečteš.
https://f1news.autoroad.cz/novinky/98833-fia-nemela-o-tajne-dohode-s-ferrari-nic-rikat-mysli-si-ecclestone-red-bull-se-pravnich-kroku-nevzdava
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek