DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull chce, aby FIA prověřila roli Mercedesu v případu kopírování Racing Pointu, Wolff půjde k soudu rád

Red Bullu se nelíbí, že Mercedes poskytl svá data Racing Pointu, který okopíroval jejich loňský vůz W10. Žádá proto Mezinárodní automobilovou federaci (FIA), aby v této kauze prověřila také roli mistrovské stáje. Její šéf Toto Wolff nicméně uvedl, že k soudu půjde rád - podle něj se oni ani jejich zákazník proti pravidlům nikterak neprovinili.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull chce, aby FIA prověřila roli Mercedesu v případu kopírování Racing Pointu, Wolff půjde k soudu rád

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 91, poslední 17.08.2020 08:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovalo 7 lidí) 12.08.2020 19:09
A musím říct, mimo téma, že u Vettela se… »
» jumpman (Hlasovali 5 lidé) 12.08.2020 08:58
ale o tom pravidle nebylo rozhodnuto 1. ledna a… »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 12.08.2020 12:55
Tak když se oni pohybovali v šedé zóně, byla… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Myslím, že Haas a možná i Alfa je pod drobnohledem taky. Jen se čeká na správnou chvíli kdy bude ukazování prstem nejúčinnější. Zatím jsou v pozici hájení, ale jakmile se začnou zlepšovat ......

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Haas už byl na výši, proto byl vyšetřován a na nic se nepřišlo. Haas je komplet legální což se naopak o RP říct nedá 13

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            90.176.154.XXX
            To je právě ono. Továrna má kolikrát několik konceptů, které vyvíjí souběžně. Bude mezi nimi trochu rozdíl, ale i ten nejhorší by byl např.pro Williams obrovský skok. Samozřejmě pokud by dostali i křídla a základní telemetrii. 04

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      46.135.15.XXX
      Tak když se oni pohybovali v šedé zóně, byla spousta protestů. Je na čase jim to vrátit. 12
      Ono z toho nic nebude, ale chtějí určitě vědět, co všechno z RB můžou nasadit na STR, aniž by se museli tvářit, že to STR vyvinulo samo.

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        jj, a stejně tak to zajímá Ferka, aby to vrazili Kumimu do Alfy 03

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        90.176.154.XXX
        Samozřejmě souhlas. 11 Mě jen pobavil Horner a na zahraničním webu jsem četl, že on po spravedlivém trestu volá i Steiner, takže on už se také přidal. Zloděj volá chyťte zloděje. 12 12
        Ale na druhou stranu, ať se v tom udělá konečně pořádek. Za dané situace a výkonnostním náskoku velkých stájí by bylo oživení zákaznických stájí vítané. Ať to není o celém voze, ale nějaké klíčkové části, které zrychlí zákazníky o pár desítek sekundy, to by bylo fajn. 04

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Poky

          Poky

          37.48.24.XXX
          Pak koukej na jine serie a ne na F1.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            90.176.154.XXX
            A v čem to je tolik proti DNA F1? To bych se musel zvednout už v době, kdy si týmy mohly začít kupovat převodovky, začaly kopírovat dvojité nebo foukané difuzory, ... V čem je to tak jiné? Mluví se o snižování nákladů, tak nechám všechny vyvíjet? Proč si tedy každá stáj nevyvíjí vlastní ERS, jak to kdysi zkoušel Williams? Není to také za hranou si to nechat servírovat od automobilek?

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Jinak myslím že Wolff dělá ramena. Ono možná má i nějaké právnické trumfy, ale rozhodně není rád když je spojován s jakýmkoliv šlendriánem a Daimler mu jistě zatápí. Jen do nich. A jinak by mě taky zajímalo jak by chtěl vybruslit z poskytnutí kanálků Racing Pointu letos 6 ledna.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Mergl jistě bude argumentovat datumem objednávky, smluvním termínem dodání zboží, který se mohl z nějakého důvodu pozdržet atd.
      Určitě tam bude figurovat hodně datumů pod číslem 2019.

      + 1 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Je fakt že v té době pošta funguje všelijak a příjemce též 18

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        ale o tom pravidle nebylo rozhodnuto 1. ledna a navíc je evidentní, že RP má okopírovaný celý mercedes a pokud přiznali, že měli CAD výkresy k jedné součástce, tak ke které další je dostali?
        Tady jde hlavně o to, že se totálně vysmáli pravidlům a ukazuje to na totální bezubost FIA

        + 5 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          FIA se už v pravidlech které sama vydává (jako pouhý dozorčí orgán neoprávněně) tak zamotala, že sama netuší co všechno je správně.
          A zkorumpovanost FIA taky zrovna moc neprospívá.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            no nechápu, jak můžou vydat pravidlo, které nejsou schopni ošetřit jeho dodržení. Až se některý tým vykašle na rozpočtový strop, tak udělají co? Udělají bububu a to bude všechno. Tam bude problém už jen dokázat, že tým napojený na velkou automobilku jako je především mercedes vůbec ten strop dodržel, když to bude chtít zamaskovat v účetnictví celé korporace, natož když FIA ukáže jak je bezzubá a nedokáže takový tým účinně potrestat.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Pravidla v Concordské smlouvě jasně uvádějí, kdo je konstruktér. Třeba se u soudu něco dozvíme ale jinak počítám že text Concordské smlouvy je neveřejný 17

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Kdyby se šlo podle Concordské dohody, tak nezůstane kámen na kameni. Změnu pravidel dělá FIA a ta na nějakou Concordskou dohodu seje.

      + 0 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Jenže pro týmy znění Concordské dohody může být velká zbraň a pokud tam je definován soutěžící jako konstruktér a je tam popsáno více co to pro dané soutěžící znamená tak se mohou dožadovat toho že Racing Point není takový konstruktér a proto ho nelze považovat za soutěžícího. Tudíž samozřejmě nemá právo na finanční odměny. Ale já to znění neznám takže jen spekuluji z toho co tam tvrdí Horner.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Mi se tohle kopírování vůbec nelíbí, takže bych se přimlouval za rázné řešení. Tím nemyslím nějaké pokuty a pentle, které by mohly pár týmů zlikvidovat, ale návrat ke konstruktérské aktivitě, případně Copy týmy z PK vyloučit.

          + 0 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.102.38.XXX
            Já vidím jen 2 řešení, buďto toto kopírování nepovolit nebo povolit ale odebrat většinu částí z toho co si můžeš koupit. Pak ti totiž to kopírování bude téměř k ničemu.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama