DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull chce, aby FIA prověřila roli Mercedesu v případu kopírování Racing Pointu, Wolff půjde k soudu rád
Red Bullu se nelíbí, že Mercedes poskytl svá data Racing Pointu, který okopíroval jejich loňský vůz W10. Žádá proto Mezinárodní automobilovou federaci (FIA), aby v této kauze prověřila také roli mistrovské stáje. Její šéf Toto Wolff nicméně uvedl, že k soudu půjde rád - podle něj se oni ani jejich zákazník proti pravidlům nikterak neprovinili.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Red Bull chce, aby FIA prověřila roli Mercedesu v případu kopírování Racing Pointu, Wolff půjde k soudu rád
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
jon
16:55 12.08.2020 90.176.154.XXXSamozřejmě souhlas. Mě jen pobavil Horner a na zahraničním webu jsem četl, že on po spravedlivém trestu volá i Steiner, takže on už se také přidal. Zloděj volá chyťte zloděje.
Ale na druhou stranu, ať se v tom udělá konečně pořádek. Za dané situace a výkonnostním náskoku velkých stájí by bylo oživení zákaznických stájí vítané. Ať to není o celém voze, ale nějaké klíčkové části, které zrychlí zákazníky o pár desítek sekundy, to by bylo fajn.-
-
jon
22:13 12.08.2020 90.176.154.XXXA v čem to je tolik proti DNA F1? To bych se musel zvednout už v době, kdy si týmy mohly začít kupovat převodovky, začaly kopírovat dvojité nebo foukané difuzory, ... V čem je to tak jiné? Mluví se o snižování nákladů, tak nechám všechny vyvíjet? Proč si tedy každá stáj nevyvíjí vlastní ERS, jak to kdysi zkoušel Williams? Není to také za hranou si to nechat servírovat od automobilek?
-
-
-
-
Situs
08:31 12.08.2020 88.102.38.XXXJinak myslím že Wolff dělá ramena. Ono možná má i nějaké právnické trumfy, ale rozhodně není rád když je spojován s jakýmkoliv šlendriánem a Daimler mu jistě zatápí. Jen do nich. A jinak by mě taky zajímalo jak by chtěl vybruslit z poskytnutí kanálků Racing Pointu letos 6 ledna.-
-
jumpman
08:58 12.08.2020 178.255.168.XXXale o tom pravidle nebylo rozhodnuto 1. ledna a navíc je evidentní, že RP má okopírovaný celý mercedes a pokud přiznali, že měli CAD výkresy k jedné součástce, tak ke které další je dostali?
Tady jde hlavně o to, že se totálně vysmáli pravidlům a ukazuje to na totální bezubost FIA-
-
jumpman
14:47 12.08.2020 178.255.168.XXXno nechápu, jak můžou vydat pravidlo, které nejsou schopni ošetřit jeho dodržení. Až se některý tým vykašle na rozpočtový strop, tak udělají co? Udělají bububu a to bude všechno. Tam bude problém už jen dokázat, že tým napojený na velkou automobilku jako je především mercedes vůbec ten strop dodržel, když to bude chtít zamaskovat v účetnictví celé korporace, natož když FIA ukáže jak je bezzubá a nedokáže takový tým účinně potrestat.
-
-
-
-
-
-
Situs
08:48 12.08.2020 88.102.38.XXXJenže pro týmy znění Concordské dohody může být velká zbraň a pokud tam je definován soutěžící jako konstruktér a je tam popsáno více co to pro dané soutěžící znamená tak se mohou dožadovat toho že Racing Point není takový konstruktér a proto ho nelze považovat za soutěžícího. Tudíž samozřejmě nemá právo na finanční odměny. Ale já to znění neznám takže jen spekuluji z toho co tam tvrdí Horner. -
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek