DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull chce, aby FIA prověřila roli Mercedesu v případu kopírování Racing Pointu, Wolff půjde k soudu rád

Red Bullu se nelíbí, že Mercedes poskytl svá data Racing Pointu, který okopíroval jejich loňský vůz W10. Žádá proto Mezinárodní automobilovou federaci (FIA), aby v této kauze prověřila také roli mistrovské stáje. Její šéf Toto Wolff nicméně uvedl, že k soudu půjde rád - podle něj se oni ani jejich zákazník proti pravidlům nikterak neprovinili.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull chce, aby FIA prověřila roli Mercedesu v případu kopírování Racing Pointu, Wolff půjde k soudu rád

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 91, poslední 17.08.2020 08:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovalo 7 lidí) 12.08.2020 19:09
A musím říct, mimo téma, že u Vettela se… »
» jumpman (Hlasovali 5 lidé) 12.08.2020 08:58
ale o tom pravidle nebylo rozhodnuto 1. ledna a… »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 12.08.2020 12:55
Tak když se oni pohybovali v šedé zóně, byla… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.253.XXX
    A musím říct, mimo téma, že u Vettela se potvrdila slova z 2014, že bez dominantního auta nezmůže velké věci a jasně se ukazuje, že počet titulů neznamená lepší pilot 03

    + 7 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jindrich K.

      Jindrich K.

      89.103.12.XXX
      No to jo, ale upřímně to platí o všech ne ? Ani Senna nesbíral tituly dokud neseděl v dominantním McLarenu. Vždy je potřeba TOP auto. Bez toho to nejde a nikdy nešlo. V tom měl svého času Vettel výhodu. Dneska ji má Hamilton a předtím to byl třeba Schumi.

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        86.49.253.XXX
        No ono je rozdíl mezi dominantní autem, nejrychlejším a dobrým autem - ze všech příležitosti se dá vymačkat podium, nebo dost bodů i výhry. Dominantní auta měl Vettel u RB, nejrychlejší, ale ne dominantní (to znamená ne naskok 0.5s až 1s na ostatní) měl 2018 a dobrý auto měl loni. Senna sbiral výhry a pódia bez dominantního McL, platilo to i Prostovi, Laudovi, Schumacherovi, Hamiltonovi atd

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jindrich K.

          Jindrich K.

          89.103.12.XXX
          Verstappen taky získá pár pódií možná i výher, ale ne titul, s tímto autem. nebo třeba Leclerc. A v minulosti to platilo stejně. V první sezoně u McLarenu (1988) získal Senna víc výher(8), než za dosavadní kariéru (1984-1987) což bylo šest. Bez TOP auta, mohl získávat dílčí úspěchy, ale ne tituly. Platí o všech. I o Vettelovi.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            86.49.253.XXX
            Nemáš pravdu kolego, kolikrát pilot urval titul s autem, které nebylo dominantní viz například Kimi 07, řekl bych, že i druhý titul Hakkinena nebyl o dominantním autě, Renault 06 nebyl celkově rychlejší než tehdá Ferrari například, takže tak. Navíc ano Verstappen získává pódia a výhry, co získal loni Vettel oproti tomu jakou měl techniku a nemluvě letos, to auto má očividně na víc, 2014 to stejné atd.

            + 4 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Jindrich K.

              Jindrich K.

              89.103.12.XXX
              To bych se klidně hádal 04 Kimi v roce 2007 získal sice titul díky hašteření kohoutů v McLarenu, ale to auto rozhodně nebylo špatný. Ani Massa v něm špatně nejezdil. Možná McLaren měl malinko navíc, ale spíš to bylo fifty fifty. Renault 2006 možná dominantní nebyl v ale v kontextu vývoje byl asi lepší než Renault 2005 01 . Netvrdím kolego, že je nutné mít dominantní auto, nutné je mít 100% rychlé auto a spolehlivé auto a pak může být titul a to měl Vettel ve svých vítězných sezonách. Využil plně potenciálu a získal "v klidu" tituly. Mimo své mistrovské sezony asi auto s potenciálem na titul neměl. A třeba právě na Vettelovi je to krásně vidět, když má top auto, je motivovaný a dobrý. Když nemá správnou motivaci je k ničemu. To je vidět třeba u Raikkonena nebo třeba takový byl J. Villeneuve. Jestli má letošní Ferrari na titul ? Ne. Odchází od týmu ? Ano. Motivace ? Žádná. To je ten největší rozdíl u Leclerca. On je mladý, motivovaný a snaží se vytěžit maximum, aby byl v další sezoně ta jednička. Mačká z toho co se dá, kdežto Vettel diskutuje, je naštvaný a nemotivovaný.

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              46.39.172.XXX
              Tak sezóny máš různé... Máš sezóny, kdy někdo dominuje a tedy někdo má dominantní auto... A máš sezóny, kdy je to vyrovnanější a tedy nikdo nemá dominantní auto... V sezónách 07, 08 to bylo o Ferrari vs Mclaren, klidně bych si troufl tvrdit, že Ferrari bylo na tom lépe a Mclaren na tom byl lépe jezdecky... Nicméně tyhle 2 stáje byly na špici a proto někdo s nedominantním autem prostě vyhrát musel... 18 18

              U Vettela by se dal vyzdvihnout takhle rok 2010, kdy RB možná měl ty kvality, ale rozhodně je nebyl schopen závod co závod obhajovat... Titul mohli mít klidně 4 jezdci... Což je opravdu vzácné...

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                86.49.253.XXX
                Naopak 2010 byl RB dominantní taky, ale Vettel dělal až moc chyb co jeho i tým stalo spoustu bodů 03

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Fanda.LH

                  Fanda.LH

                  46.39.172.XXX
                  V tom tedy nesouhlasím. Vettel jistě nějaké chyby udělal např. v Turecku to bylo na pováženou... Spíše ale doplácel na spolehlivost, což je taky podstatný faktor... Rovněž byly závody, kdy to svědčilo Mclarenu, kdy Ferrari a kdy RB...

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • jon

                    jon

                    90.176.154.XXX
                    Chtěl jsem přesně toto dodat. Tu sezónu navíc do posledního závodu šel z nejlepší pozice pro zisk titulu Alonso po odpadnutí obou RB v GP Koreje (Mark kolidoval s Nicem Rosbergem a Vettel odstoupil se závadou motoru). Vettel ale tehdy potvrdil špičkovou formu a díky dvěma vítězstvím v posledních dvou závodech přeskočil celé trio Lewis, Webber a Alonso.
                    Jinak co se týká formy ostatních stájí, tak ke konci sezóny nebylo Ferrari výrazně pomalejší než RB. Tedy v rukou Alonsa, ale vzhledem k tomu, jakou oblož dostával Massa od Bottase a ten si vede vedle Lewise, jak si vede, tak bych druhé Ferrari po Maďarsku 2009 nebral jako benchmark.

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • daaviid23

                    daaviid23

                    90.182.169.XXX
                    01

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • HellHogr

                    HellHogr

                    86.49.253.XXX
                    No tak souhlasit nemusíš, ale nebylo to jen Turecko, Belgie, Maďarsko, Austrálie atd. Alonso a ostatní si tyhle bodové výpadky nemohli dovolit, navíc doporučuji přečíst knížku Webbera, který říká, že RB 2010 byl stejně dominantní jako 2011, jenže 2011 neztráceli body jako 2010 04

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • jon

                      jon

                      90.176.154.XXX
                      Však tu rychlost nikdo nezpochybnil. Jen se v tom roce trochu trápili se spolehlivostí balíku. V roce 2011 už to vyřešili a v kombinaci s foukaným difuzorem to byl nedostižný balík. Sice tehdy měl Vettel pár zaváhání, ale proti sezóně 2010 to nestojí za řeč.
                      Nicméně máš pravdu v tom, že už v roce 2010 se začaly objevovat ty jeho pověstné blikance a už tehdy se netěšil nějaké extra oblibě. Za to si ale vždy mohl sám, to se na tým hodit nedá. 12

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  88.102.38.XXX
                  Kdyby jsi dal každému jezdci vybrat jaké auto F1 chce mít v roce 2010 myslím že by se neváhalo. RedBull. Tehdy k tomu byl blízko i Webber, v tom to měl Vettel oproti jiným dominantním rokům RedBullu těžší, byť že byl miláčkem Helmuta a Hornera už tehdy asi nejde pochybovat.

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Letos má od jeho titulů asi nejhorší auto a opravdu těžko skryje jak jeho chybovost tak i velmi nepřesvědčivé výkony. Je pravda že u týmu končí a vztahy jsou všelijaké, ale musím říci že mi silně připomněl v čem že to Alonso závodil a jak to byla v jeho podání jiná písnička.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        86.49.253.XXX
        Řekl bych, že letošní Ferrari je furt lepší než to co bylo 2014 a vem si jak Alonso dokázal bodovat co to šlo plus dvě pódia, vlastně i 2011 to bylo podobné, ale 2014 už věděl, že končí, nemluvě o tom, jak se Alonso loučil s týmem, který mu udělal special trika pro všechny, společné focení, večeře atd. Tady je to úplně jiný a je to kvůli Vettelovi

        + 3 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.253.XXX
    Pérez má opět problém, kvůli znovu pozitivnímu testu má problémy dostat se vůbec do Španělska, kde je karanténa delší než ve VB

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama