DISKUZE K ČLÁNKU Dominance Mercedesu, předvídatelná F1. "My za to nemůžeme," brání se Wolff
Šéf Mercedesu Toto Wolff se brání útokům, že jeho tým přispívá k letošnímu nudnému ročníku, v němž jsou výsledky závodů díky jejich nadvládě jasně předvídatelné. Sezónou 2020 zatím procházejí jako růžovým parkem, což však není jejich chybou.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Dominance Mercedesu, předvídatelná F1. "My za to nemůžeme," brání se Wolff
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Petr Hloušek
(Hlasovalo 11 lidí)
28.07.2020 09:57
Rozdíl je jen v tom že po Ferrari FIA celkem jde,… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
jenDalsiTeepack
08:24 29.07.2020 37.188.254.XXXMě by zajímalo, jak to že když vyhrával Schumacher, tak dominance jednoho týmu nevadila, a teď to vadí?-
-
jenDalsiTeepack
09:13 29.07.2020 37.188.254.XXXVždyť zrovna Bernie přiznal, že Ferrari bylo v určitém období nadržováno, protože mělo nejvíce fanoušků (a to i mezi komisaři, takže o to to bylo jednodušší). Byla snaha, aby vyhrávali ještě víc, a fanouškovská základa se zvětšila a s ní i příliv peněz pro F1. Bernie kritizuje dlouhou dominanci až teď, aby mohl dát na jevo, že za jeho vedení byla (a ona opravdu byla) F1 lepší než za vedení současného.-
daaviid23
09:48 29.07.2020 90.182.169.XXXPokud jim bylo pomáháno, tak v 90.letech kdy byly celkem ve srabu. V novém tisíciletí to nedávalo moc smysl, hlavně po roce 2002 a 2004.
Ono je fajn, že má Ferrari hodně fanoušků, kteří jsou potěšení dominancí (čísla se různí ale často se zmiňuje 50%) ale co těch zbývajících 50%? Ti budou naštvaní.
Proto logicky se Bernií a Mosley snažili aby nebyla žádná dlouhodobá dominance
-
-
-
-
jenDalsiTeepack
10:19 29.07.2020 37.188.254.XXXJá si tedy vůbec nepamatuji, že by to někomu vadilo. Naopak byli skoro všichni nadšení, jak Schumacher vyhrával. A to ještě tehdy byla povolená týmová režie, takže občas musel Rubíňo před cílem zpomalit.-
-
jenDalsiTeepack
11:12 29.07.2020 37.188.254.XXXJá nikoho takového neznám/neznal jsem, ale ani jsem nikdy nic takového nečetl (v pozdější době) třeba na diskuzích. -
-
-
-
-
-
Jindrich K.
18:24 28.07.2020 89.103.12.XXXPodle mě jsou největším problémem F1 "berličky" , pomoc druhořadým (nemyslím to špatně) týmům, taháním druhořadých týmů v rámci zvýšení pole do F1, omezování vývoje, elektronický berličky ... Málo možností vývoje, málo možností přijít "s něčím novým" hrozná unifikace. A v tom není moc šance nic moc vymyslet. Leda okopírovat dominantní auto což pochopil jen RP. Williams už postavit auto neumí, McLaren stěží, AT, Haas a Alfa jsou jen do počtu ... Ferrari se jednou přiblíží, jednou vzdálí, RB vždy na začátku sezony postaví plečku a na konci sezony jsou skoro nejrychlejší atd ... Zdá se, že Mercedes umí a ostatní čumí. Se současnými pravidly (myslím jak jsou unifikovaná) Mercedes nikdo neporazí. Volnější pravidla možná zvýší ceny, ale taky možnosti. jenže když se teď nedá skoro nic udělat "jinak" ... -
Mansell_fan
18:21 28.07.2020 213.220.223.XXXKdysi velkým faktorem, který omezoval dominanci jezdce i týmu, byla technická spolehlivost. Vozy byly prostě příliš poruchové, než aby někdo dokázal vyhrát třeba pětkrát šestkrát v řadě. To v posledních dvaceti letech vpodstatě vymizelo. Ale mohl by se zavést třeba hmotnostní hendikep v dalším závodě pro první tři vozy v cíli, kdysi se to praktikovalo v DTM. Ano, jde o umělé navyšování show, ale copak KERS, DRS a hadrácké Pirelli nejsou to stejné?-
-
Mansell_fan
19:51 28.07.2020 37.188.135.XXXMají to mimochodem taky v japonské Super GT. Každý získaný mistrovský bod tam znamená 3 kila balastu, za vítězství je 20 bodů, tedy 60 kilo zátěže. Samozřejmě, monopost F1 není GTčko a na prostor pro zátěž by se muselo myslet v pravidlech. Třeba v těch pro rok 2022, když už budou tak komplexní.-
Jindrich K.
20:48 28.07.2020 89.103.12.XXXA když to nezabere tak se nejrychlejšímu sebere přední křídlo A jestli bude furt vystrkovat růžky tak příště může na třech kolech . On ten Williams se nakonec dočká . Jak si psal výš. Technická spolehlivost je paradoxně problém. Všechny díly musí být dimenzované na delší životnost a tak když teď někomu odejde motor tak to je vzrůšo. Možná by tedy stačilo vykašlat se na ty konzervy výkonů a opět to rvát "naplno" . Jenže to by pak nebylo levné a ekologické
-
-
-
-
Jindrich K.
20:50 28.07.2020 89.103.12.XXXA pak to bude F2 ? Nebo Indy ? I když je fakt, že s tím jak se stále víc unifikují pravidla, za chvíli to bude Indy 1
-
-
-
-
Ferda
18:25 28.07.2020 46.47.176.XXXKdyž se na letošní stav podívá fanoušek střízlivýma očima, tak vidí.
Mergl jede standart.
RB drobný pokles nejvíce způsobený problémy s motory.
Renault s McL si výrazně polepšili.
RP pochvala za téměř dokonalou kopii Mercedesu.
Ferrari a její straníci uspořádali po první pětiletce sjezd. Přesněji bych to nazval pořádným sešupem.
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek