DISKUZE K ČLÁNKU Dominance Mercedesu, předvídatelná F1. "My za to nemůžeme," brání se Wolff
Šéf Mercedesu Toto Wolff se brání útokům, že jeho tým přispívá k letošnímu nudnému ročníku, v němž jsou výsledky závodů díky jejich nadvládě jasně předvídatelné. Sezónou 2020 zatím procházejí jako růžovým parkem, což však není jejich chybou.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Dominance Mercedesu, předvídatelná F1. "My za to nemůžeme," brání se Wolff
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Petr Hloušek
(Hlasovalo 11 lidí)
28.07.2020 09:57
Rozdíl je jen v tom že po Ferrari FIA celkem jde,… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
jon
13:47 29.07.2020 90.176.154.XXX
To je jasné. Ale to je právě úkol promotéra. Udělat to zajímavé, i když tam bude několik skupin, které budou mít k sobě výkonem daleko. Je možné, že třeba Williams by radši volil jízdu v druhé desítce, když by měl jistotu finanční stability a mohl si dělat nadále své šasí. Jen by se nemusel trápit tím, že se bude muset honit s RP nebo STR, protože ti by byli sice na stejné trati, ale v jiném pytli. Tak, jak je to teď je to neudržitelné. Někdo bude dominovat, prodá loňský model dvěma stájím a už si třeba horko těžko někdo jiný dá bednu ...
jenDalsiTeepack
11:12 29.07.2020 37.188.254.XXX
Já nikoho takového neznám/neznal jsem, ale ani jsem nikdy nic takového nečetl (v pozdější době) třeba na diskuzích.
jenDalsiTeepack
10:19 29.07.2020 37.188.254.XXX
Já si tedy vůbec nepamatuji, že by to někomu vadilo. Naopak byli skoro všichni nadšení, jak Schumacher vyhrával. A to ještě tehdy byla povolená týmová režie, takže občas musel Rubíňo před cílem zpomalit.
daaviid23
09:48 29.07.2020 90.182.169.XXX
Pokud jim bylo pomáháno, tak v 90.letech kdy byly celkem ve srabu. V novém tisíciletí to nedávalo moc smysl, hlavně po roce 2002 a 2004.
Ono je fajn, že má Ferrari hodně fanoušků, kteří jsou potěšení dominancí (čísla se různí ale často se zmiňuje 50%) ale co těch zbývajících 50%? Ti budou naštvaní.
Proto logicky se Bernií a Mosley snažili aby nebyla žádná dlouhodobá dominance
Ono je fajn, že má Ferrari hodně fanoušků, kteří jsou potěšení dominancí (čísla se různí ale často se zmiňuje 50%) ale co těch zbývajících 50%? Ti budou naštvaní.
Proto logicky se Bernií a Mosley snažili aby nebyla žádná dlouhodobá dominance
jenDalsiTeepack
09:13 29.07.2020 37.188.254.XXX
Vždyť zrovna Bernie přiznal, že Ferrari bylo v určitém období nadržováno, protože mělo nejvíce fanoušků (a to i mezi komisaři, takže o to to bylo jednodušší). Byla snaha, aby vyhrávali ještě víc, a fanouškovská základa se zvětšila a s ní i příliv peněz pro F1. Bernie kritizuje dlouhou dominanci až teď, aby mohl dát na jevo, že za jeho vedení byla (a ona opravdu byla) F1 lepší než za vedení současného.
jenDalsiTeepack
08:24 29.07.2020 37.188.254.XXX
Mě by zajímalo, jak to že když vyhrával Schumacher, tak dominance jednoho týmu nevadila, a teď to vadí?
jon
21:01 28.07.2020 90.176.154.XXX
Však já bych tu výhodu nejlepšího nijak nepodrýval. Je vcelku jasné, že o vítězství budou vždy bojovat jen ty velké stáje. Proto bych je nechal udělat si satelitní stáje, kde by mohly nasadit aktuální techniku a mohli by tam jet jejich junioři. Aby se zamezilo tomu, že si tam přizvou Alonsa, Vettela nebo podobně, tak bych to udělal tak, že v tovární stáji nesmí jet nováček, nejdříve třeba ve třetí sezóně (kdysi v MotoGP to bylo od druhé). V satelitce naopak nesmí jet někdo, kdo už je v F1 déle než 3 roky. Tím zajistím místo pro dravé mládí a pokud se nechytnou mazáci, tak potáhnou na konec roštu nebo pryč. Za aktuální situace je totiž na prd i to, že vídáme spoustu joudů namísto talentovaných jezdců. Jen namátkou, sice nejsem fanoušek Alonsa, ale kdyby mi někdo tvrdil, že většinu startovního pole nesmázne rozdílem třídy i dnes, když mu je skoro 40, tak bych mu řekl, že je blázen. A určitě by si nevedl zle i proti Riccimu, Vettelovi, LeClercovi, Maxovi a nakonec i Lewisovi. Myslím tím, že by tam nebyl takový rozdíl jako loni Russel x Kubica například. No a to je právě celý kámen úrazu. Alonso by letos v RP určitě nedal Maxovi klidně spát. Kdežto v rukou těch dvou vokurek se mrcasí ten rychlejší u Albona. Když by si ten monopost legálně mohla koupit kterákoli stáj, tak pochybuji, že by např. Santander nekoupil monopost + motor a neudělal to jako kdysi Hesketh.
Ale za stávající situace je to špatné proto, protože RP se cpe do vod, kde není úplně žádoucí a není tam dostatečná vata těch, kteří by ji posunuli dál od "záře reflektorů". Ale je mi jasné, že pokud by jednou Ferrari nebo RB neměli formu, tak by v takové soutěži jezdili třeba až v druhé desítce, což by se asi neobešlo bez veliké nevole fanoušků ...
Ale za stávající situace je to špatné proto, protože RP se cpe do vod, kde není úplně žádoucí a není tam dostatečná vata těch, kteří by ji posunuli dál od "záře reflektorů". Ale je mi jasné, že pokud by jednou Ferrari nebo RB neměli formu, tak by v takové soutěži jezdili třeba až v druhé desítce, což by se asi neobešlo bez veliké nevole fanoušků ...
Jindrich K.
20:50 28.07.2020 89.103.12.XXX
A pak to bude F2 ? Nebo Indy ? I když je fakt, že s tím jak se stále víc unifikují pravidla, za chvíli to bude Indy 1
Jindrich K.
20:48 28.07.2020 89.103.12.XXX
A když to nezabere tak se nejrychlejšímu sebere přední křídlo A jestli bude furt vystrkovat růžky tak příště může na třech kolech . On ten Williams se nakonec dočká . Jak si psal výš. Technická spolehlivost je paradoxně problém. Všechny díly musí být dimenzované na delší životnost a tak když teď někomu odejde motor tak to je vzrůšo. Možná by tedy stačilo vykašlat se na ty konzervy výkonů a opět to rvát "naplno" . Jenže to by pak nebylo levné a ekologické
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek