DISKUZE K ČLÁNKU Dominance Mercedesu, předvídatelná F1. "My za to nemůžeme," brání se Wolff

Šéf Mercedesu Toto Wolff se brání útokům, že jeho tým přispívá k letošnímu nudnému ročníku, v němž jsou výsledky závodů díky jejich nadvládě jasně předvídatelné. Sezónou 2020 zatím procházejí jako růžovým parkem, což však není jejich chybou.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Dominance Mercedesu, předvídatelná F1. "My za to nemůžeme," brání se Wolff

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 69, poslední 29.07.2020 13:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr Hloušek (Hlasovalo 11 lidí) 28.07.2020 09:57
Rozdíl je jen v tom že po Ferrari FIA celkem jde,… »
» Mansell_fan (Hlasovalo 6 lidí) 28.07.2020 10:05
A do toho ještě FIA a její inteligentní… »
» Jindrich K. (Hlasovalo 6 lidí) 28.07.2020 18:24
Podle mě jsou největším problémem F1 "… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

jon

jon

90.176.154.XXX
To je jasné. Ale to je právě úkol promotéra. Udělat to zajímavé, i když tam bude několik skupin, které budou mít k sobě výkonem daleko. Je možné, že třeba Williams by radši volil jízdu v druhé desítce, když by měl jistotu finanční stability a mohl si dělat nadále své šasí. Jen by se nemusel trápit tím, že se bude muset honit s RP nebo STR, protože ti by byli sice na stejné trati, ale v jiném pytli. Tak, jak je to teď je to neudržitelné. Někdo bude dominovat, prodá loňský model dvěma stájím a už si třeba horko těžko někdo jiný dá bednu ...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

85.162.8.XXX
Stačilo to sledovat a číst zprávy... Kritiky na dominanci Ferrari bylo více než dost...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

94.113.241.XXX
Za sebe můžu zpětně říct, že mám mnohem víc vzpomínek na roky 2003, 2006 až 2008 než třeba na roky 2002 a 2004.
Takže ani jako fanoušek Ferrari nechci dominanci Ferrari.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Nadávalo se samozřejmě neporovnatelně méně protože fanoušků Ferrari bylo mnoho.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jenDalsiTeepack

jenDalsiTeepack

37.188.254.XXX
Já nikoho takového neznám/neznal jsem, ale ani jsem nikdy nic takového nečetl (v pozdější době) třeba na diskuzích.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Záleží na tvé sociální skupině. Pamatuji si několik mých známých neFerraristů, kteří byli vážně naštvaní a znudění dominancí Ferrari

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jenDalsiTeepack

jenDalsiTeepack

37.188.254.XXX
Já si tedy vůbec nepamatuji, že by to někomu vadilo. Naopak byli skoro všichni nadšení, jak Schumacher vyhrával. A to ještě tehdy byla povolená týmová režie, takže občas musel Rubíňo před cílem zpomalit.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

85.162.8.XXX
Tyhle kecy mě vždycky vytočí... Co je to za demagogii, že nevadila ?? Samozřejmě, že vadila a vedlo to ke změnám pravidel ohledně pneumatik apod...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Pokud jim bylo pomáháno, tak v 90.letech kdy byly celkem ve srabu. V novém tisíciletí to nedávalo moc smysl, hlavně po roce 2002 a 2004.
Ono je fajn, že má Ferrari hodně fanoušků, kteří jsou potěšení dominancí (čísla se různí ale často se zmiňuje 50%) ale co těch zbývajících 50%? Ti budou naštvaní.
Proto logicky se Bernií a Mosley snažili aby nebyla žádná dlouhodobá dominance

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jenDalsiTeepack

jenDalsiTeepack

37.188.254.XXX
Vždyť zrovna Bernie přiznal, že Ferrari bylo v určitém období nadržováno, protože mělo nejvíce fanoušků (a to i mezi komisaři, takže o to to bylo jednodušší). Byla snaha, aby vyhrávali ještě víc, a fanouškovská základa se zvětšila a s ní i příliv peněz pro F1. Bernie kritizuje dlouhou dominanci až teď, aby mohl dát na jevo, že za jeho vedení byla (a ona opravdu byla) F1 lepší než za vedení současného.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
To není pravda, že nevadila. Jak už tu někdo psal, tak velká změna pneumatik pro rok 2005 měla za cíl změnit poměr sil.
Však sám Bernii říkal, že dlouhá dominance byť nejoblíbenějšího týmu není pro F1 dobře.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jenDalsiTeepack

jenDalsiTeepack

37.188.254.XXX
Mě by zajímalo, jak to že když vyhrával Schumacher, tak dominance jednoho týmu nevadila, a teď to vadí?

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Nedá se srovnávat předraženou současnost s dobou, kdy měli šanci na úspěch i garážníci. Při současném trendu si o takovém zájmu týmů, že se musely jezdit předkvalifikace si můžeme nechat jenom zdát.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Však já bych tu výhodu nejlepšího nijak nepodrýval. Je vcelku jasné, že o vítězství budou vždy bojovat jen ty velké stáje. Proto bych je nechal udělat si satelitní stáje, kde by mohly nasadit aktuální techniku a mohli by tam jet jejich junioři. Aby se zamezilo tomu, že si tam přizvou Alonsa, Vettela nebo podobně, tak bych to udělal tak, že v tovární stáji nesmí jet nováček, nejdříve třeba ve třetí sezóně (kdysi v MotoGP to bylo od druhé). V satelitce naopak nesmí jet někdo, kdo už je v F1 déle než 3 roky. Tím zajistím místo pro dravé mládí a pokud se nechytnou mazáci, tak potáhnou na konec roštu nebo pryč. Za aktuální situace je totiž na prd i to, že vídáme spoustu joudů namísto talentovaných jezdců. Jen namátkou, sice nejsem fanoušek Alonsa, ale kdyby mi někdo tvrdil, že většinu startovního pole nesmázne rozdílem třídy i dnes, když mu je skoro 40, tak bych mu řekl, že je blázen. A určitě by si nevedl zle i proti Riccimu, Vettelovi, LeClercovi, Maxovi a nakonec i Lewisovi. Myslím tím, že by tam nebyl takový rozdíl jako loni Russel x Kubica například. 04 No a to je právě celý kámen úrazu. Alonso by letos v RP určitě nedal Maxovi klidně spát. Kdežto v rukou těch dvou vokurek se mrcasí ten rychlejší u Albona. Když by si ten monopost legálně mohla koupit kterákoli stáj, tak pochybuji, že by např. Santander nekoupil monopost + motor a neudělal to jako kdysi Hesketh.
Ale za stávající situace je to špatné proto, protože RP se cpe do vod, kde není úplně žádoucí a není tam dostatečná vata těch, kteří by ji posunuli dál od "záře reflektorů". Ale je mi jasné, že pokud by jednou Ferrari nebo RB neměli formu, tak by v takové soutěži jezdili třeba až v druhé desítce, což by se asi neobešlo bez veliké nevole fanoušků ...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jindrich K.

Jindrich K.

89.103.12.XXX
A pak to bude F2 ? Nebo Indy ? I když je fakt, že s tím jak se stále víc unifikují pravidla, za chvíli to bude Indy 1

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jindrich K.

Jindrich K.

89.103.12.XXX
A když to nezabere tak se nejrychlejšímu sebere přední křídlo 11 A jestli bude furt vystrkovat růžky tak příště může na třech kolech 12. On ten Williams se nakonec dočká 18 . Jak si psal výš. Technická spolehlivost je paradoxně problém. Všechny díly musí být dimenzované na delší životnost a tak když teď někomu odejde motor tak to je vzrůšo. Možná by tedy stačilo vykašlat se na ty konzervy výkonů a opět to rvát "naplno" . Jenže to by pak nebylo levné a ekologické 07

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.150.XXX
A není pak smysluplnejší dát všem stejná auta?

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Já si plusy ani mínusy hlavu nelámu. A už vůbec né v tomto případě, když většinu mínusu naklikala jedna osůbka. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Máš pravdu. Opět bych odkázal minimálně ty, kteří ti dali mínus, aby se podívali, co plácali tehdá o přestupu Hama k Merglům. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Jak tři kola??? Dvě kola a hned bych je diskvalifikoval za to, že jejich řešení připomíná motorky. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama