DISKUZE K ČLÁNKU Dominance Mercedesu, předvídatelná F1. "My za to nemůžeme," brání se Wolff

Šéf Mercedesu Toto Wolff se brání útokům, že jeho tým přispívá k letošnímu nudnému ročníku, v němž jsou výsledky závodů díky jejich nadvládě jasně předvídatelné. Sezónou 2020 zatím procházejí jako růžovým parkem, což však není jejich chybou.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Dominance Mercedesu, předvídatelná F1. "My za to nemůžeme," brání se Wolff

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 69, poslední 29.07.2020 13:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr Hloušek (Hlasovalo 11 lidí) 28.07.2020 09:57
Rozdíl je jen v tom že po Ferrari FIA celkem jde,… »
» Mansell_fan (Hlasovalo 6 lidí) 28.07.2020 10:05
A do toho ještě FIA a její inteligentní… »
» Jindrich K. (Hlasovalo 6 lidí) 28.07.2020 18:24
Podle mě jsou největším problémem F1 "… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • Jirka_1

            Jirka_1

            217.30.64.XXX
            Jistě, ale toto můžeš použít v nějakém amatérském sportu, pokud se někde točí stamiliony, tak chce ten kdo to platí vidět výsledek a ne boj svých jezdců mezi sebou, kdy si navzájem berou body, případně se vyboxují ze závodu. A tituly a slávu získá ten, kdo takovou pitomost neudělá. Viz před pár lety Kimi, že... 03
            Apropó - F1 už dávno není sportem v pravém slova zmyslu. Kdyby to měl být sport, tak nemají automaticky řazené převodovky (směrem nahoru), posilovače řízení a další piškutálie. Dříve končili jezdci s rozedřenými dlaněmi a po vystoupení z vozu jich slušná část kolabovala - protože museli podat fyzický výkon na hranici možností.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • daaviid23

              daaviid23

              90.182.169.XXX
              Máš zvláštní asociace. Nejdřív srovnáváš F1 s hokej a teď píšeš, že F1 už přestává být sportem, protože jezdci už nejsou sedření? A co tahle myšlenka: dřív jezdci kolabovali, protože jejich příprava byla mizivá oproti současné profesionální éře? Dřív například jezdci kouřili a chlastali, to je dneska absolutně nepředstavitelné....až na Kimiho 14

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    A kdo za to může když ne vy 13

    Ale obecně je tohle brečení největší pochvala pro tým. Nejhorší co je když tým zbuzuje soucit jako Mclaren ještě nedávno.13 RB a Ferrari (případně další) se hold musí zlepšit a v penězích to není, protože Ferrari má minimálně srovnatelný rozpočet (spíš ještě větší) a poslední dva roky předvádí akorát komedii a má klesající tendenci.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      S Hondou to byla komedie....to máš pravdu. Soucit byl na místě.... 12

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Když už jsme začali rejpat, tak si taky rejpnu. Proč teď s udájně lepším motorem dostáváte v závodě pořád kolo? 13

        + 3 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.213.XXX
          Tak nejsme jediní...... Mercedes je jinde. A na šásku je taky hodně práce, to je bez debat....
          Tehdy , ty první tři roky ale motor dělal problémy....spolehlivostní a výkonové. A když nemůžeš testovat, nemůžeš vyvíjet vůz....a posouvat ho. O tom je F1....nefunguje motor, nefunguje pak nic.Šásko samozřejmě nebylo z logiky věci ideální. Ale co už...je to pryč a přiští rok Mercedes. 12

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            90.182.169.XXX
            Já jsem to nechtěl rozmazávat, protože to je jaksi už nepodstatné, ale někdy si hold nemůžu pomoct s tím nutkáním rejpnout si, sorry 19

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Petr Hloušek

      Petr Hloušek

      46.135.66.XXX
      Rozdíl je jen v tom že po Ferrari FIA celkem jde, kdežto Mercedesu jde FIA spíš na ruku

      + 11 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama