DISKUZE K ČLÁNKU Dominance Mercedesu, předvídatelná F1. "My za to nemůžeme," brání se Wolff

Šéf Mercedesu Toto Wolff se brání útokům, že jeho tým přispívá k letošnímu nudnému ročníku, v němž jsou výsledky závodů díky jejich nadvládě jasně předvídatelné. Sezónou 2020 zatím procházejí jako růžovým parkem, což však není jejich chybou.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Dominance Mercedesu, předvídatelná F1. "My za to nemůžeme," brání se Wolff

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 69, poslední 29.07.2020 13:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr Hloušek (Hlasovalo 11 lidí) 28.07.2020 09:57
Rozdíl je jen v tom že po Ferrari FIA celkem jde,… »
» Mansell_fan (Hlasovalo 6 lidí) 28.07.2020 10:05
A do toho ještě FIA a její inteligentní… »
» Jindrich K. (Hlasovalo 6 lidí) 28.07.2020 18:24
Podle mě jsou největším problémem F1 "… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • jenDalsiTeepack

    jenDalsiTeepack

    37.188.254.XXX
    Mě by zajímalo, jak to že když vyhrával Schumacher, tak dominance jednoho týmu nevadila, a teď to vadí?

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      To není pravda, že nevadila. Jak už tu někdo psal, tak velká změna pneumatik pro rok 2005 měla za cíl změnit poměr sil.
      Však sám Bernii říkal, že dlouhá dominance byť nejoblíbenějšího týmu není pro F1 dobře.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jenDalsiTeepack

        jenDalsiTeepack

        37.188.254.XXX
        Vždyť zrovna Bernie přiznal, že Ferrari bylo v určitém období nadržováno, protože mělo nejvíce fanoušků (a to i mezi komisaři, takže o to to bylo jednodušší). Byla snaha, aby vyhrávali ještě víc, a fanouškovská základa se zvětšila a s ní i příliv peněz pro F1. Bernie kritizuje dlouhou dominanci až teď, aby mohl dát na jevo, že za jeho vedení byla (a ona opravdu byla) F1 lepší než za vedení současného.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          90.182.169.XXX
          Pokud jim bylo pomáháno, tak v 90.letech kdy byly celkem ve srabu. V novém tisíciletí to nedávalo moc smysl, hlavně po roce 2002 a 2004.
          Ono je fajn, že má Ferrari hodně fanoušků, kteří jsou potěšení dominancí (čísla se různí ale často se zmiňuje 50%) ale co těch zbývajících 50%? Ti budou naštvaní.
          Proto logicky se Bernií a Mosley snažili aby nebyla žádná dlouhodobá dominance

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      85.162.8.XXX
      Tyhle kecy mě vždycky vytočí... Co je to za demagogii, že nevadila ?? Samozřejmě, že vadila a vedlo to ke změnám pravidel ohledně pneumatik apod...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jenDalsiTeepack

        jenDalsiTeepack

        37.188.254.XXX
        Já si tedy vůbec nepamatuji, že by to někomu vadilo. Naopak byli skoro všichni nadšení, jak Schumacher vyhrával. A to ještě tehdy byla povolená týmová režie, takže občas musel Rubíňo před cílem zpomalit.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          90.182.169.XXX
          Záleží na tvé sociální skupině. Pamatuji si několik mých známých neFerraristů, kteří byli vážně naštvaní a znudění dominancí Ferrari

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jenDalsiTeepack

            jenDalsiTeepack

            37.188.254.XXX
            Já nikoho takového neznám/neznal jsem, ale ani jsem nikdy nic takového nečetl (v pozdější době) třeba na diskuzích.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              88.102.38.XXX
              Nadávalo se samozřejmě neporovnatelně méně protože fanoušků Ferrari bylo mnoho.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • daaviid23

                daaviid23

                94.113.241.XXX
                Za sebe můžu zpětně říct, že mám mnohem víc vzpomínek na roky 2003, 2006 až 2008 než třeba na roky 2002 a 2004.
                Takže ani jako fanoušek Ferrari nechci dominanci Ferrari.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          85.162.8.XXX
          Stačilo to sledovat a číst zprávy... Kritiky na dominanci Ferrari bylo více než dost...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Jindrich K.

    Jindrich K.

    89.103.12.XXX
    Podle mě jsou největším problémem F1 "berličky" , pomoc druhořadým (nemyslím to špatně) týmům, taháním druhořadých týmů v rámci zvýšení pole do F1, omezování vývoje, elektronický berličky ... Málo možností vývoje, málo možností přijít "s něčím novým" hrozná unifikace. A v tom není moc šance nic moc vymyslet. Leda okopírovat dominantní auto což pochopil jen RP. Williams už postavit auto neumí, McLaren stěží, AT, Haas a Alfa jsou jen do počtu ... Ferrari se jednou přiblíží, jednou vzdálí, RB vždy na začátku sezony postaví plečku a na konci sezony jsou skoro nejrychlejší atd ... Zdá se, že Mercedes umí a ostatní čumí. Se současnými pravidly (myslím jak jsou unifikovaná) Mercedes nikdo neporazí. Volnější pravidla možná zvýší ceny, ale taky možnosti. jenže když se teď nedá skoro nic udělat "jinak" ...

    + 6 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    213.220.223.XXX
    Kdysi velkým faktorem, který omezoval dominanci jezdce i týmu, byla technická spolehlivost. Vozy byly prostě příliš poruchové, než aby někdo dokázal vyhrát třeba pětkrát šestkrát v řadě. To v posledních dvaceti letech vpodstatě vymizelo. Ale mohl by se zavést třeba hmotnostní hendikep v dalším závodě pro první tři vozy v cíli, kdysi se to praktikovalo v DTM. Ano, jde o umělé navyšování show, ale copak KERS, DRS a hadrácké Pirelli nejsou to stejné?

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr Hloušek

      Petr Hloušek

      194.79.55.XXX
      byl bych pro

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mansell_fan

        Mansell_fan

        37.188.135.XXX
        Mají to mimochodem taky v japonské Super GT. Každý získaný mistrovský bod tam znamená 3 kila balastu, za vítězství je 20 bodů, tedy 60 kilo zátěže. Samozřejmě, monopost F1 není GTčko a na prostor pro zátěž by se muselo myslet v pravidlech. Třeba v těch pro rok 2022, když už budou tak komplexní.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jindrich K.

          Jindrich K.

          89.103.12.XXX
          A když to nezabere tak se nejrychlejšímu sebere přední křídlo 11 A jestli bude furt vystrkovat růžky tak příště může na třech kolech 12. On ten Williams se nakonec dočká 18 . Jak si psal výš. Technická spolehlivost je paradoxně problém. Všechny díly musí být dimenzované na delší životnost a tak když teď někomu odejde motor tak to je vzrůšo. Možná by tedy stačilo vykašlat se na ty konzervy výkonů a opět to rvát "naplno" . Jenže to by pak nebylo levné a ekologické 07

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.150.XXX
      A není pak smysluplnejší dát všem stejná auta?

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jindrich K.

        Jindrich K.

        89.103.12.XXX
        A pak to bude F2 ? Nebo Indy ? I když je fakt, že s tím jak se stále víc unifikují pravidla, za chvíli to bude Indy 1

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Neurotic

    Neurotic

    85.163.32.XXX
    Mercedes nemůže za to, že ostatní postavili pouze auto pro boj o 3. místo... Na druhou stranu ten boj by mohl být hodně zajímavý, protože kdy naposledy se stalo, že by o 2. řadu bojovalo hned 5 týmů?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Když se na letošní stav podívá fanoušek střízlivýma očima, tak vidí.
      Mergl jede standart.
      RB drobný pokles nejvíce způsobený problémy s motory.
      Renault s McL si výrazně polepšili.
      RP pochvala za téměř dokonalou kopii Mercedesu.
      Ferrari a její straníci uspořádali po první pětiletce sjezd. Přesněji bych to nazval pořádným sešupem. 04

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama