DISKUZE K ČLÁNKU "Gasly nese část viny, návrat do Toro Rosso ale zvládl mnohem lépe než než Kvjat," hodnotí Marko

Helmut Marko hodnotí návrat Pierre Galsyho do Toro Rosso. Porovnává jej s tím, jak stejnou situaci zvládl Daniil Kvjat během roku 2016. Zároveň také říká, co mohl Galsy udělat u Red Bullu lépe.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Gasly nese část viny, návrat do Toro Rosso ale zvládl mnohem lépe než než Kvjat," hodnotí Marko

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 113, poslední 22.01.2020 14:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovalo 7 lidí) 18.01.2020 21:10
Může být. Nicméně Formule E má v současnosti dva… »
» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 18.01.2020 22:54
12 Víš o čem píšeš, ale nevíš, že museli… »
» HellHogr (Hlasovalo 6 lidí) 18.01.2020 14:56
Miku, nechci ti kazit radost, ale Alonso… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Máte někdo spočítané kolik vozů už Emil rozbil během závodních víkendů?
    Takové ty havárky během promo akci RB počítat nemusíte.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Ale asi dost. Ale co bys chtěl. Teenager v F1. Nakonec má slušnou konkurenci i mezi o dost zkušenějšími. 12
      A jé, to jsi si teď naběhl. 12

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Teď jsem četl jak pan odporný poradce Dr.Marko komentuje jak byl Carlos pomalejší oproti Maxovi. 18 02
    To je neuvěřitelné jak mu lezou do phérdelky .... co si pamatuju tak mezi nimi byl dost malý rozdíl ikdyž byl asi max lehce rychlejší, ale taky si pamatuju že už v té době byl Max preferovaným jezdcem a i měl méně technických problémů než Carlos.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      A opět moje oblíbené téma 13

      Statistika za rok 2015
      Max 49 bodů, 4 odstoupení, nejlepší umístění: dvakrát 4. místo
      Sainz 18 bodů 7 odstoupení, nejlepší umístění: 7. místo

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        No vidíš. A hned máš za oficiální statistiku 2x mínus. To aby ti pak mohli říct, že když máš víckrát mínus, tak je vidět, že nemáš pravdu. 12
        Za mne dobrá práce. 01

        + 1 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          86.49.243.XXX
          Však ale ta statistika potvrdila co se psalo výše, Sainz měl více technických problémů a jelo se na Verstappena, protože tatíček plakal u Helmuta 13

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Petr Hloušek

          Petr Hloušek

          194.79.55.XXX
          FAKTA chlapci, FAKTA neznáte 18 13

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Jo, teď jsem se podíval na USA. Tam ztrácel Sainz v průměru 0,15s na kolo, takže je jasný, že měl celou sezonu pomalejší auto. 12
            Já na ty fakta někdy zapomínám. 19

            + 1 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Petr Hloušek

              Petr Hloušek

              194.79.55.XXX
              Jenže ty vůbec do výpočtů nezahrnuješ to, že Dr. Marko skákal podle toho jak Jos Verstappen pískal a proto byl Max vždy protěžovaný, kdyby nebyl, nezískal by ani polovinu bodů a dnes by skončil nanejvýš ve Formuli E 18

              + 0 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                To je fakt. To uznávám. Vždycky zapomenu započítat do výsledků, že nálady poradce RB mají velký vliv na rychlost vozů jednotlivých pilotů. 12
                Kdyby se na chudáka Sainze víc usmíval, hned by jeho vůz měl o pár bodů přítlaku a pár koníků víc. 01

                + 1 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Ono co si vzpomínám tak oba byli za výkony celkem chváleni a nebylo to o tom že Max byl o hodně lepší než Sainz. Myslím že když porovnáš vzájemně u nich kvalifikace a pak závody kde oba dojeli tak to bylo velmi, velmi vyrovnané. Navíc není odstoupení jako odstoupení, Max se třeba pokud se nepletu sám vlastní chybou vyloučil v Monaku nebo Silverstone. U Carlose si takovou odstupovou vlastní chybu ten rok nevybavuji. Co si pamatuji tak souhlasím s Kašou a byli si k sobě docela blízko, tak jestli tvůj komentář se statistikou to měl negovat tak to taky uplně neberu. Max ho porazil a možná měl i něco navrch, ale jednoznačná záležitost to zdaleka nebyla a jen body to v tomto případě dostatečně korektně nevystihují.

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          90.182.169.XXX
          Negovat komentář? Ale kdeže. Já jen napíšu fakta bez názoru a čekám jak se budete kroutit. 13

          PS: Skore závodů kdy dojeli oba: 26:15 pro Maxe.
          Kvalifikace jsem línej hledat, sory 14

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.102.38.XXX
            Tak když to nemělo negovat to že si k sobě byli Sainz a Max blízko, ok 03 Ono Max měl problémy Sainze vedle sebe ustát a pěkně to tam jiskřilo, nakonec bych se nedivil kdyby Sainze na loňskou sezonu do RedBullu vetoval, nechtěl znova zažít ten tlak 13

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Esteban Ocon se popasoval s mokrými podmínkami v Monaku brilantně (ilustrační foto)

GP MONAKA: Verstappen ovládl proměnlivý závod, Ferrari nadále klesá

Max Verstappen se svou trofejí za prnví místo v závodě v Austrálii

PROHLÁŠENÍ po závodě: Intenzita deště mnohé zaskočila

Po startu v zatáčce St. Devote

GRAFIKA: Startovní rošt v Monaku po penalizaci Leclerca

Fernando Alonso na pódiu po závodě v Austrálii

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Alonso spoléhá na start

Max Verstappen v závodě v Austrálii

Velmi těsnou kvalifikaci ovládl Verstappen, Pérez boural v první části

Max Verstappen v závodě v Bahrajnu (Sakhir)

Závěrečný trénink ovládl Verstappen. Hamilton boural

Max Verstappen před závodem v Austrálii

Druhý trénink pro Verstappena. Sainz ve svodidlech

Monacký přístav

Ferrari na úvod v Monaku nejrychlejší. Mercedes nasadil velké vylepšení, McLaren v nových barvách

Lewis Hamilton

Hamilton do Ferrari? Nejednáme, zní z obou táborů

Pohonná jednotka Honda RA617H

Honda se vrací do F1, motory bude dodávat Aston Martinu

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. A... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama