DISKUZE K ČLÁNKU "Gasly nese část viny, návrat do Toro Rosso ale zvládl mnohem lépe než než Kvjat," hodnotí Marko

Helmut Marko hodnotí návrat Pierre Galsyho do Toro Rosso. Porovnává jej s tím, jak stejnou situaci zvládl Daniil Kvjat během roku 2016. Zároveň také říká, co mohl Galsy udělat u Red Bullu lépe.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Gasly nese část viny, návrat do Toro Rosso ale zvládl mnohem lépe než než Kvjat," hodnotí Marko

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 113, poslední 22.01.2020 14:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovalo 7 lidí) 18.01.2020 21:10
Může být. Nicméně Formule E má v současnosti dva… »
» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 18.01.2020 22:54
12 Víš o čem píšeš, ale nevíš, že museli… »
» HellHogr (Hlasovalo 6 lidí) 18.01.2020 14:56
Miku, nechci ti kazit radost, ale Alonso… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Jasný. Vidíš to jsem nevěděl, to zas dostanu naloženo. 12
              Chápu, může to tak být. Nicméně zatím to moc nevypadá jako chyba. A jestli z něj udělají jedničku kvůli marketingu, má se Max na co těšit. 12

              + 1 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Teď už má RB Emila v hrsti, tak uvidíme jaké změny to v RB přinese.

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Já zas nevěděl proč má Matesův společník větší podíl.
                Když se RB zakládal, tak Mates s Chaloe Yoovidhyou vlastnili rovné podíly 49% a dvě procenta vlastnil Chaloeúv nejstarší syn. Jenže Chaloe v roce 2012 zemřel a jeho vlasnictví přešlo na dědice a proto má teď rodina, případně Chaloeúv nejstarší syn větší podíl.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        91.245.26.XXX
        Dvojí metr fanoušků pilota z mé profilovky je někdy opravdu úsměvný 11

        + 4 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Není na čase změnit profilovku? Jestli tam musí být on, našel bych vhodnější. 12

          + 0 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          V RedBullu Gasly a už vůbec ne Albon ještě neměli co dělat. RedBull je prakticky jediný tým s juniorkou pro 2 jezdce, při tom tam teď maj 2 odpadlíky 11 Porovnávat to s Vandoornem není vůbec fér, McLaren prostě neměl místo navíc. Mít to místo zůstal Jenson v McLarenu a Vandoorne by se zaučoval, RedBull to v mých očích nezvládá. Ať už snahou nebrat jezdce mimo vlastní líheň nebo tím že si dostatečně necenili Ricciho ani Sainze. To není dvojí metr, jen je to jiná situace 03

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        86.49.243.XXX
        Tak Alonso ty díly dostával, protože týmový kolegy porážel běžně, měl zkušenosti a McLaren potřeboval vyvíjet na 2019 03

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Asi jsi nepochopil princip oponentury. Když chceš vysvětlit, proč 2 příklady nesedí, pak bys měl uvést něco, čím se příklady liší. To co jsi napsal platí jak pro RB, tak pro Ferrari, kde roli jedničky zpochybňuješ. 20

          + 2 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            ...............
            Marketingový specialista měl vždycky oči na stopkách. V 80. letech při návštěvě Thajska postřehl osvěžující potenciál nápoje Krating Daeng (thajsky „Rudý býk“) a s Thajcem Čaleem Júvitjou, autorem receptu, dohodl globální značku s globálním názvem Red Bull. Thajec má 51% obchodní podíl, Mateschitz 49%. Thajec dodal …

            + 4 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            86.49.243.XXX
            Nesedí, RB loni nevyvíjel na letošek prakticky celou sezonu, Verstappen nemá takové vývojové zkušenosti aby to takhle hrnuli a dál Vettel vs Webber a dávání věci vše Vettelovi, už se to tu říkalo několikrát, Verstappen je v pozici jako byl u RB Vettel rozmazlovany Helmutem za každou cenu, Vettel vypadl z RB a výsledky vidíme všichni 03

            + 4 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Verstappen porážel běžně kolegy, má mnohem víc zkušeností než Gasly či Albon a vývoj RB viděl v průběhu sezony každý, s vyjímkou tebe. Takže sedí přesně do puntíku.
              Vettel porážel týmové kolegy, má mnohem víc zkušeností a auto se vyvíjelo taky dost. Taky sedí.
              Rozmazlováni byli úplně stejně, jako Alonso ve všech týmech za posledních víc jak 10 let.
              Proč ti tedy vadí preferování jedniček u RB či Ferrari a naprosto ti nevadí u Mclarenu, nebo dřív u Ferrari jsi nijak nevysvětlil. 03
              Kopanec do Vettela bych ti mohl lehce vrátit, ale to už tu bylo mockrát. 04

              + 3 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                86.49.243.XXX
                Miku, nechci ti kazit radost, ale Alonso rozmazlovany nebyl, Alonso dokázal dávat výsledky na trati bez podpory týmu, to že Massa nestačil viděli všichni, ale Šlo nedostával díly navíc, ani vůči Kimimu, nemluvě o JB, takže tyhle porovnání, které navíc jsou úplně mimo v kontextu výchovy RB, prostě Vettel dostal nové křídlo v Británii a vyhrál Webber (karma) stejně jako karma se vrací Vettelovi za jeho chování a za ukázku toho jak bez dominantniho auto neumí prd, Verstappen ničil kolegy? Jaký? Valka se Sianzem? Nebo protěžování vůči Ricicmu ( RB deserved Baku for what they did? 03

                + 6 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Jasně, Max a Seb vyhrávali jen kvůli protěžování, zatímco Alonsa nikdo neprotěžoval, ani nedostával přednostně žádné díly. 12 12 12
                  Znáš hlášku "Fernando is faster then you"? Legendární. To nebyl jiný Fernando. 12.
                  Víš kdo první aplikoval rozjíždění kolegy na rovinkách? Jo, Ferrari. Ale fakt nerozdjížděl Alonso Massu. 12
                  Víš komu schválně rozebrali auto, aby se propadl na startu VC na úkor kolegy?
                  Prý bez podpory týmu. 12 12 12
                  O takové podpoře se Vettelovi nikdy ani nesnilo, natož tak Maxovi.
                  Jo, Massa na Alonsa nestačil. To je fakt. Stejně, jako na Vettela nestačil ani Webber, ani Kimi. Stejně, jako předloni na Maxe nestačil Ricci nebo loni Gasly s Albonem. To už tak bývá. 03

                  A ano, výsledky Alonsa a Vettela u Ferrari jsme viděli. Jsou navlas stejné za stejný počet let. A prosím nevytahuj tu, že byl v několika kolech jednoho závodu pomalejší, tak měl roky horší auto. 13

                  + 4 / − 6

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • HellHogr

                    HellHogr

                    86.49.243.XXX
                    Miku hlasy ukázaly, jak zase moc zvatlas hawk

                    + 3 / − 3

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      12 12 12
                      Od vás těch 5-6 mínus dostanu skoro pokaždý. Ikdyž řeknu, že se F1 jezdí od roku 1950. 12
                      Argumenty koukm zase došly. Ty příklady evidentně neznáš, znalče. 03

                      + 3 / − 3

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama