DISKUZE K ČLÁNKU "Gasly nese část viny, návrat do Toro Rosso ale zvládl mnohem lépe než než Kvjat," hodnotí Marko

Helmut Marko hodnotí návrat Pierre Galsyho do Toro Rosso. Porovnává jej s tím, jak stejnou situaci zvládl Daniil Kvjat během roku 2016. Zároveň také říká, co mohl Galsy udělat u Red Bullu lépe.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Gasly nese část viny, návrat do Toro Rosso ale zvládl mnohem lépe než než Kvjat," hodnotí Marko

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 113, poslední 22.01.2020 14:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovalo 7 lidí) 18.01.2020 21:10
Může být. Nicméně Formule E má v současnosti dva… »
» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 18.01.2020 22:54
12 Víš o čem píšeš, ale nevíš, že museli… »
» HellHogr (Hlasovalo 6 lidí) 18.01.2020 14:56
Miku, nechci ti kazit radost, ale Alonso… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Vieux-Fours

    Vieux-Fours

    86.49.246.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 0 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Moc ses na kyselinové katastrofě ještě nezamyslel, že?
      Malý početní příklad. Jeden elektrospotřebič má v sobě kyseliny o váze 500 kg. Jen v ČR jezdí zhruba 6 000 000 vozů.
      Jak velká by musela být přehrada aby pojala kyseliny ze všech aut kdyby 1 kg kyselin byl jeden litr vody?

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mansell_fan

      Mansell_fan

      37.188.245.XXX
      Může být. Nicméně Formule E má v současnosti dva problémy. Lidem co kupujou elektromobily je motorsport u zádele. A lidem co sledujou motorsport jsou u zádele elektromobily 03

      + 7 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.243.XXX
    Helmut jedním vyjádřením sestřelí své dva piloty STR, nezlobte se na mě, ale on může za pokles form obou. Kvjat odpadl potom co bylo veřejně řečeno, že se do RB nepodívá, protože na to údajně nemá (po pódiu v Německu), Gasly zase trpěl na tlak a na to, že nedostával stejné díly jako Verstappen. Pak se tu lidi diví, že Ricci odešel, tahle politika ničí tolik pilotů, že do RB nebude prostě kdo k Verstapennovi a jeden pilot to neutahne. Stačí se kouknout k Mercedesu, když tam není Ham, tak je tam Bottas kdo ty body doveze a Albon ani na Bottase zatím nema

    + 4 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • El.Senor

      El.Senor

      178.255.168.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 2 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      A ty bys to řešil jak? Dal Pierovi 10 let na to, aby se k Maxovi přiblížil aspoň na 0,5s na kolo? A dalších 10 let na pokus se mu vyrovnat? 12
      V RB jsou pouze 2 místa. Gaslyho vinou získával drtivou většinu bodů pouze Max. Gasly byl ten, co ty body nedovážel a táhl to jen Max. To byl důvod výměny. Měl dost závodů na to předvést aspoň to, co dokázal Albon. Ten možná na Bottase nemá, ale jezdil první sezonu. Uvidíme další roky, jestli na to bude mít.
      Je zajímavé, že ti vadí u RB, že dostal párkrát nový díl Max. Ale že Alonso dostával celou sezonu přednostně nové díly na úkor Vandoorna ti vůbec nevadilo. To jsi se jen prsil tím, jak Vandoorn dostal nakládačku 21:0. Tam se ti tahle politika, "ničícího pilota" nevadila?
      Pro mne je to v obou případech pochopitelné. Jen takový "odborník" na F1 jako ty, by dával nové lepší díly dvojce a přicházel tak o další body, podia a případně vítězství. 20

      + 3 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Když chceš porovnávat Mekáč s Grglavkou, tak ano. V obou případech dostávaly přednost týmové jedničky a na dvojky se sjalo.
        V RB na Gaslyho dokonce záměrně a už od prvního závodu. Co závodu, už první kvaldu mu pohnojili, když ho nechali viset už v Q1.
        Holt když spolumajitel týmu chce do sedačky protlačit jezdce své národnosti, tak si to holt nějakým způsobem prosadí.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          -Jo, to už tak bývá.
          -Ta první kvalifikace možná byla chyba RB. Ale těžko úmysl. Těžko mohl někdo čekat, že bude o tolik pomalejší než Max. Stačilo být o něco rychlejší a byl bez problémů v Q3. Ale asi si nebudeme hrát na to, že Mekáč nevěděl už před prvním závodem, jestli není jedničkou Vandoorn. Ne? 03
          -To moc nechápu. Nějaký spolumajitel RB je Thajec?

          + 1 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama