DISKUZE K ČLÁNKU "Gasly nese část viny, návrat do Toro Rosso ale zvládl mnohem lépe než než Kvjat," hodnotí Marko

Helmut Marko hodnotí návrat Pierre Galsyho do Toro Rosso. Porovnává jej s tím, jak stejnou situaci zvládl Daniil Kvjat během roku 2016. Zároveň také říká, co mohl Galsy udělat u Red Bullu lépe.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Gasly nese část viny, návrat do Toro Rosso ale zvládl mnohem lépe než než Kvjat," hodnotí Marko

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 113, poslední 22.01.2020 14:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovalo 7 lidí) 18.01.2020 21:10
Může být. Nicméně Formule E má v současnosti dva… »
» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 18.01.2020 22:54
12 Víš o čem píšeš, ale nevíš, že museli… »
» HellHogr (Hlasovalo 6 lidí) 18.01.2020 14:56
Miku, nechci ti kazit radost, ale Alonso… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                      • Ferda

                        Ferda

                        46.47.176.XXX
                        Tak jim udělej radost a taky si sobě klikni mínus. 04
                        Když kdysi vedle plusy a mínusy začaly, tak jsem si u svých ďurgavých příspěvků mínus klikal automaticky a pak sledoval tu psinu jak se ovce automaticky bez přemýšlení přidávaly. 12

                        + 1 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                      • HellHogr

                        HellHogr

                        86.49.243.XXX
                        Naopak Miku, já vím přesně o čem píšu, ale ty se chceš jen hádat a za každou cenu tvrdíš opaky a nesmysly, na tohle vážně nemám čas

                        + 3 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          12
                          Víš o čem píšeš, ale nevíš, že museli kolegové Alonsa pouštět, nevíš, že ho Massa rozjížděl v kvaldách už v roce 2012, kdy to nedělal nikdo jiný a ani nevíš, že úmyslně Massovi porušili pečeť jen proto, aby se Alonso dostal na roštu o místo dopředu. To jsou doložitelná fakta, žádné ubohé spekulace o rychlostech monopostů.
                          A budeš tu jen mlít o tom, jak mají Max se Sebem protekci.
                          Přesně jak psal Daviid23, váš dvojí metr je fakt úsměvný. 12

                          + 6 / − 5

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • HellHogr

                            HellHogr

                            86.49.243.XXX
                            No jestli to rozjíždění bereš Monzu a SPA 2012, tak koukni na celé Q prosím pěkně, tam Alonso v dalším pokusu zase dával clonu Massovi. Co se týče pouštění, zmínil si Německo 2010 a dál? Nic jiného nemáš viď? U Vettela třeba Brazílie 2012 kdy ho pouštěli obě STR a Webber 4x za jeden závod
                            18 co o to, těch pouštění bylo až moc i v Abu atd., Ale samozřejmě to se ti nehodí, no a pak tu pečeť, to byl tah Ferrari, protože výkonnostně neměli na RB a McLaren, občas i Lotus a Sauber, proto tento tah, mělo to dopomoct k boji o titlu, kde výkonnostně nestíhali, no vidíš jak si krásně nabehnes na něco co tu x měsíců a let popíráš. Není to žádný dvojí metr, ono to chce brát v širším kontextu, ale samozřejmě to je pak jiná rovina co se ti už nehodí

                            + 4 / − 2

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              185.149.130.XXX
                              Jé, těch hlášek bylo několik. Dokonce musel Massa nechat předjet Alonsa už v prvním závodě v Austrálii. Tomu se říká nepotápět druhého pilota, když dostane v první závodě příkaz. 12
                              Vyjmenovávat podobné příklady Vettela nemusíš. To totiž nikdo nepopírá. Tomu se právě říká nemít dvojí metr. 13
                              Na druhou stranu by se Vettelovi mohlo jen zdát o tom, že Leclercovi někdo úmyslně zlomí pečeť, aby ho poslali až za něj. Až takovou protekci měl zatím jediný pilot. 12
                              Tak si tu prosím nehraj na to, jak Alonso neměl podporu týmu a nikdo mu nepomáhal. Je to úplně stejné, jako měl Max nebo Seb. 03

                              + 3 / − 4

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              185.149.130.XXX
                              Koukám, že o post výš mám 4x+ a 3x-. Uneseš to? 12

                              + 0 / − 3

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                    • Cooper

                      Cooper

                      217.31.62.XXX
                      Doufám že přijde doba kdy uvidíme kdo ty plus a minus dává... vážně chci vidět těch 6 zaslepenejch fanatickejch fanoušků poloboha... je to přesně tak jak říká Mike Alo měl ještě mnohonásobě větší podporu týmu než kterejkoliv z jezdců do kterejch tu neustále šiješ... Viděli jsme jak udělal titul v roce 2007 (v mistrovském autě) kde v jediném připadě tu podporu týmu neměl...

                      + 3 / − 4

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • HellHogr

                        HellHogr

                        86.49.243.XXX
                        No tak sorry, ale teď si naozrone ukazal, že i bez podpory týmu jel o titul, a ono je rozdíl jestli někoho neustále protezujes a někomu dáš podporu, když se jede na titul 11

                        + 4 / − 2

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
    • Kaša

      Kaša

      82.142.123.XXX
      Hezky řečeno. 01

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Podle odborného poradce si mladý Francouz vytyčil moc ambiciózní cíl v podobě Maxe Verstappena, kterého chtěl už od prvního závodu porážet.

    A to byl hlavní důvod proč byl Gasly odstraněn. RB potřeboval mít Emila v klidu, aby jim neutekl a proto k němu potřebovali pilota ovci a né ambiciozního jezdce který by bez zásahu Helmuta Emilovi pořádně proháněl pérka.

    + 0 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr Hloušek

      Petr Hloušek

      194.79.55.XXX
      ambiciózního pilota který místo o bednu bojoval aby se vůbec dostal na body? To jako myslíš vážně? To byla fakt hrozba pro Maxe, už je jasné proč ho Marko odstranil, Max musel mít noční můry z těch Gaslyho výkonů 18 18 18
      Tady se člověk fakt nasměje 01

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ - GP ČÍNA: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama