DISKUZE K ČLÁNKU "Gasly nese část viny, návrat do Toro Rosso ale zvládl mnohem lépe než než Kvjat," hodnotí Marko
Helmut Marko hodnotí návrat Pierre Galsyho do Toro Rosso. Porovnává jej s tím, jak stejnou situaci zvládl Daniil Kvjat během roku 2016. Zároveň také říká, co mohl Galsy udělat u Red Bullu lépe.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Gasly nese část viny, návrat do Toro Rosso ale zvládl mnohem lépe než než Kvjat," hodnotí Marko
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Mansell_fan
(Hlasovalo 7 lidí)
18.01.2020 21:10
Může být. Nicméně Formule E má v současnosti dva… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
22:54 18.01.2020 185.149.130.XXX
Víš o čem píšeš, ale nevíš, že museli kolegové Alonsa pouštět, nevíš, že ho Massa rozjížděl v kvaldách už v roce 2012, kdy to nedělal nikdo jiný a ani nevíš, že úmyslně Massovi porušili pečeť jen proto, aby se Alonso dostal na roštu o místo dopředu. To jsou doložitelná fakta, žádné ubohé spekulace o rychlostech monopostů.
A budeš tu jen mlít o tom, jak mají Max se Sebem protekci.
Přesně jak psal Daviid23, váš dvojí metr je fakt úsměvný.-
HellHogr
09:46 19.01.2020 86.49.243.XXXNo jestli to rozjíždění bereš Monzu a SPA 2012, tak koukni na celé Q prosím pěkně, tam Alonso v dalším pokusu zase dával clonu Massovi. Co se týče pouštění, zmínil si Německo 2010 a dál? Nic jiného nemáš viď? U Vettela třeba Brazílie 2012 kdy ho pouštěli obě STR a Webber 4x za jeden závod
co o to, těch pouštění bylo až moc i v Abu atd., Ale samozřejmě to se ti nehodí, no a pak tu pečeť, to byl tah Ferrari, protože výkonnostně neměli na RB a McLaren, občas i Lotus a Sauber, proto tento tah, mělo to dopomoct k boji o titlu, kde výkonnostně nestíhali, no vidíš jak si krásně nabehnes na něco co tu x měsíců a let popíráš. Není to žádný dvojí metr, ono to chce brát v širším kontextu, ale samozřejmě to je pak jiná rovina co se ti už nehodí-
Mike17
10:32 19.01.2020 185.149.130.XXXJé, těch hlášek bylo několik. Dokonce musel Massa nechat předjet Alonsa už v prvním závodě v Austrálii. Tomu se říká nepotápět druhého pilota, když dostane v první závodě příkaz.
Vyjmenovávat podobné příklady Vettela nemusíš. To totiž nikdo nepopírá. Tomu se právě říká nemít dvojí metr.
Na druhou stranu by se Vettelovi mohlo jen zdát o tom, že Leclercovi někdo úmyslně zlomí pečeť, aby ho poslali až za něj. Až takovou protekci měl zatím jediný pilot.
Tak si tu prosím nehraj na to, jak Alonso neměl podporu týmu a nikdo mu nepomáhal. Je to úplně stejné, jako měl Max nebo Seb.
-
-
-
-
-
Cooper
08:15 19.01.2020 217.31.62.XXXDoufám že přijde doba kdy uvidíme kdo ty plus a minus dává... vážně chci vidět těch 6 zaslepenejch fanatickejch fanoušků poloboha... je to přesně tak jak říká Mike Alo měl ještě mnohonásobě větší podporu týmu než kterejkoliv z jezdců do kterejch tu neustále šiješ... Viděli jsme jak udělal titul v roce 2007 (v mistrovském autě) kde v jediném připadě tu podporu týmu neměl... -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ferda
23:25 17.01.2020 46.47.176.XXXPodle odborného poradce si mladý Francouz vytyčil moc ambiciózní cíl v podobě Maxe Verstappena, kterého chtěl už od prvního závodu porážet.
A to byl hlavní důvod proč byl Gasly odstraněn. RB potřeboval mít Emila v klidu, aby jim neutekl a proto k němu potřebovali pilota ovci a né ambiciozního jezdce který by bez zásahu Helmuta Emilovi pořádně proháněl pérka.-
Petr Hloušek
18:37 20.01.2020 194.79.55.XXXambiciózního pilota který místo o bednu bojoval aby se vůbec dostal na body? To jako myslíš vážně? To byla fakt hrozba pro Maxe, už je jasné proč ho Marko odstranil, Max musel mít noční můry z těch Gaslyho výkonů
Tady se člověk fakt nasměje
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek