DISKUZE K ČLÁNKU "Gasly nese část viny, návrat do Toro Rosso ale zvládl mnohem lépe než než Kvjat," hodnotí Marko

Helmut Marko hodnotí návrat Pierre Galsyho do Toro Rosso. Porovnává jej s tím, jak stejnou situaci zvládl Daniil Kvjat během roku 2016. Zároveň také říká, co mohl Galsy udělat u Red Bullu lépe.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Gasly nese část viny, návrat do Toro Rosso ale zvládl mnohem lépe než než Kvjat," hodnotí Marko

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 113, poslední 22.01.2020 14:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovalo 7 lidí) 18.01.2020 21:10
Může být. Nicméně Formule E má v současnosti dva… »
» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 18.01.2020 22:54
12 Víš o čem píšeš, ale nevíš, že museli… »
» HellHogr (Hlasovalo 6 lidí) 18.01.2020 14:56
Miku, nechci ti kazit radost, ale Alonso… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Vieux-Fours

    Vieux-Fours

    86.49.246.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 0 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Moc ses na kyselinové katastrofě ještě nezamyslel, že?
      Malý početní příklad. Jeden elektrospotřebič má v sobě kyseliny o váze 500 kg. Jen v ČR jezdí zhruba 6 000 000 vozů.
      Jak velká by musela být přehrada aby pojala kyseliny ze všech aut kdyby 1 kg kyselin byl jeden litr vody?

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mansell_fan

      Mansell_fan

      37.188.245.XXX
      Může být. Nicméně Formule E má v současnosti dva problémy. Lidem co kupujou elektromobily je motorsport u zádele. A lidem co sledujou motorsport jsou u zádele elektromobily 03

      + 7 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.243.XXX
    Helmut jedním vyjádřením sestřelí své dva piloty STR, nezlobte se na mě, ale on může za pokles form obou. Kvjat odpadl potom co bylo veřejně řečeno, že se do RB nepodívá, protože na to údajně nemá (po pódiu v Německu), Gasly zase trpěl na tlak a na to, že nedostával stejné díly jako Verstappen. Pak se tu lidi diví, že Ricci odešel, tahle politika ničí tolik pilotů, že do RB nebude prostě kdo k Verstapennovi a jeden pilot to neutahne. Stačí se kouknout k Mercedesu, když tam není Ham, tak je tam Bottas kdo ty body doveze a Albon ani na Bottase zatím nema

    + 4 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • El.Senor

      El.Senor

      178.255.168.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 2 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      A ty bys to řešil jak? Dal Pierovi 10 let na to, aby se k Maxovi přiblížil aspoň na 0,5s na kolo? A dalších 10 let na pokus se mu vyrovnat? 12
      V RB jsou pouze 2 místa. Gaslyho vinou získával drtivou většinu bodů pouze Max. Gasly byl ten, co ty body nedovážel a táhl to jen Max. To byl důvod výměny. Měl dost závodů na to předvést aspoň to, co dokázal Albon. Ten možná na Bottase nemá, ale jezdil první sezonu. Uvidíme další roky, jestli na to bude mít.
      Je zajímavé, že ti vadí u RB, že dostal párkrát nový díl Max. Ale že Alonso dostával celou sezonu přednostně nové díly na úkor Vandoorna ti vůbec nevadilo. To jsi se jen prsil tím, jak Vandoorn dostal nakládačku 21:0. Tam se ti tahle politika, "ničícího pilota" nevadila?
      Pro mne je to v obou případech pochopitelné. Jen takový "odborník" na F1 jako ty, by dával nové lepší díly dvojce a přicházel tak o další body, podia a případně vítězství. 20

      + 3 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Když chceš porovnávat Mekáč s Grglavkou, tak ano. V obou případech dostávaly přednost týmové jedničky a na dvojky se sjalo.
        V RB na Gaslyho dokonce záměrně a už od prvního závodu. Co závodu, už první kvaldu mu pohnojili, když ho nechali viset už v Q1.
        Holt když spolumajitel týmu chce do sedačky protlačit jezdce své národnosti, tak si to holt nějakým způsobem prosadí.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          -Jo, to už tak bývá.
          -Ta první kvalifikace možná byla chyba RB. Ale těžko úmysl. Těžko mohl někdo čekat, že bude o tolik pomalejší než Max. Stačilo být o něco rychlejší a byl bez problémů v Q3. Ale asi si nebudeme hrát na to, že Mekáč nevěděl už před prvním závodem, jestli není jedničkou Vandoorn. Ne? 03
          -To moc nechápu. Nějaký spolumajitel RB je Thajec?

          + 1 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama