DISKUZE K ČLÁNKU Proč po odstavení Bottase vyjel safety-car a proč se netrestalo za využití DRS při žlutých vlajkách?

Ve Velké ceně Brazílie řešilo ředitelství závodu a komisaři několik zajímavých situací. Proč byl na trať vyslán safety-car, když Valtteri Bottas svůj Mercedes odstavil na bezpečném místě? A proč nebyli někteří jezdci včetně Carlose Sainze potrestáni za to, že během žlutých vlajek využili systému pro snížení odporu (DRS) na zadním křídle?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Proč po odstavení Bottase vyjel safety-car a proč se netrestalo za využití DRS při žlutých vlajkách?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 21, poslední 12.01.2020 14:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 3 lidé) 20.11.2019 08:19
Kdyby aktivoval to DRS pod dvojitou žlutou jen… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 20.11.2019 08:49
Nesouhlasím, DRS a příchod Pirelli byla reakce na… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 20.11.2019 09:52
No, problém byl ten, že už 2010 se vědělo o… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Lasičák K.

    Lasičák K.

    193.164.219.XXX
    Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    89.24.35.XXX
    FIA po závodě v Brazílii zabavila palivové systémy tří aut - Ferrari, Alfy a Red Bullu, nyní se bude zkoumat jestli někdo podváděl a jak, takže nakonec zjistíme, že RB dostane DQ 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Zajímavé, že na dvojí metr při netrestání použíti DRS pod žlutou vlajkou si nikdo nestěžuje. 13

    Je to skandální dvojí metr 10

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      89.24.35.XXX
      Kvalifikace, kde získa někdo PP pod dvojitou žlutou a nezpomalí oproti závodu, kde někdo použije DRS, ale nezíská žádnou výhodu není dvoj metr ale blbost Verstappena

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Ona je ta získaná výhoda Maxe taky diskutabilní když by vyhrál PP i tím původním časem. 13

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          89.24.35.XXX
          Však blbost Verstappena, měl zvolnit, stejně by měl PP vždyť to píšu 03

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            90.182.169.XXX
            On ale nemohl vědět v reálném čase jestli někdo nezlepšil čas a nepřekonal ho.

            Mimochodem totiž Lewis zlepšil čas i když jel až za Bottasem.

            13

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              89.24.35.XXX
              Za A Ham nejel pod žlutýma vlajkama, ty se vyvěsili až dojel do cíle za B ano věděl, tým mu hlásil, že má jistou PP a jsou žluté vlajky viz radiová komunikace 03

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • daaviid23

                daaviid23

                90.182.169.XXX
                Ale o tomhle jsem se nechtěl bavit.

                Nicméně v minulosti byly případy, kdy byli potrestáni jezdci přímo za tenhle konkrétní přestupek! Skandál že to teď prošlo! 14

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Kdyby aktivoval to DRS pod dvojitou žlutou jen jeden jezdec, asi by pentli dostal, ale 8 jezdců, to prostě asi nevěděli co s tím tak to zahráli do autu 11 Ono nikdo na tom nevydělal a je to rozhodnutí myslím v pořádku, byť já bych to DRS pod DVOJITOU žlutou prostě klidně centrálně vypnul, byť na celý okruh. Ty dvojité žluté nejsou zas tak extrémně často.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      37.188.129.XXX
      Já bych ten DRS nejraději vypl úplně.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        To by bylo nejlepší ale F1 na to teď není připravena. Ten systém spíše nikdy neměl vzniknout a měla se od začátku řešit pouze příčina, nikoli to zaplácnout touto umělou pomůckou.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          89.24.35.XXX
          Nesouhlasím, DRS a příchod Pirelli byla reakce na sezónu 2010, kde se strašně špatně předjíždelo a pneu vydrželi celej závodní víkend jedna sada, 2012, 2013 a několik závodů třeba ten v Brazílii ukázal, že Pirelli udělali dobrou práci a pomáhají s atraktivnosti

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.102.38.XXX
            Právě, byla to reakce aby se dalo předjíždět, jenže tam se mělo jít cestou analýzy která se děje teď a která možná zapříčiní že se DRS od roku 2021 zbaví. Jestli ani tam ne tak je to v čudu.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              89.24.35.XXX
              No, problém byl ten, že už 2010 se vědělo o přechodu na V6 1.6l Hybridy, tudíž chtěli větší změny dělat až na 2014, proto se přišlo s tímhle, já si myslím, že je to i důsledek nevyvijeni analýzy jak bude vypadat F1 za hodně dlouhou dobu, vždyť od konce 90 let se prostě nějak neřešilo jestli se bude předjíždět jestli to bude takto a takto, prostě se spoléhalo na to, že to furt bude ok a to byla chyba, upřímně vždyť v době tankování a zejména 2000 až 2008 se předjíždelo přes boxy a nebo když někdo měl low fuel a druhej heavy a to je o ničem, zlaté DRS oproti tomu

              + 3 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            90.182.169.XXX
            Šaráda s pneumatikama hlavně v tom roce 2012 bylo peklo.

            Jak říká Situs, mají se řešit příčiny a ne vymýšlet kličky, které v konečném důsledku stejně nepomůžou.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama