DISKUZE K ČLÁNKU Proč po odstavení Bottase vyjel safety-car a proč se netrestalo za využití DRS při žlutých vlajkách?

Ve Velké ceně Brazílie řešilo ředitelství závodu a komisaři několik zajímavých situací. Proč byl na trať vyslán safety-car, když Valtteri Bottas svůj Mercedes odstavil na bezpečném místě? A proč nebyli někteří jezdci včetně Carlose Sainze potrestáni za to, že během žlutých vlajek využili systému pro snížení odporu (DRS) na zadním křídle?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Proč po odstavení Bottase vyjel safety-car a proč se netrestalo za využití DRS při žlutých vlajkách?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 21, poslední 12.01.2020 14:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 3 lidé) 20.11.2019 08:19
Kdyby aktivoval to DRS pod dvojitou žlutou jen… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 20.11.2019 08:49
Nesouhlasím, DRS a příchod Pirelli byla reakce na… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 20.11.2019 09:52
No, problém byl ten, že už 2010 se vědělo o… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Lasičák K.

    Lasičák K.

    193.164.219.XXX
    Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    89.24.35.XXX
    FIA po závodě v Brazílii zabavila palivové systémy tří aut - Ferrari, Alfy a Red Bullu, nyní se bude zkoumat jestli někdo podváděl a jak, takže nakonec zjistíme, že RB dostane DQ 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Zajímavé, že na dvojí metr při netrestání použíti DRS pod žlutou vlajkou si nikdo nestěžuje. 13

    Je to skandální dvojí metr 10

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      89.24.35.XXX
      Kvalifikace, kde získa někdo PP pod dvojitou žlutou a nezpomalí oproti závodu, kde někdo použije DRS, ale nezíská žádnou výhodu není dvoj metr ale blbost Verstappena

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Ona je ta získaná výhoda Maxe taky diskutabilní když by vyhrál PP i tím původním časem. 13

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          89.24.35.XXX
          Však blbost Verstappena, měl zvolnit, stejně by měl PP vždyť to píšu 03

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            90.182.169.XXX
            On ale nemohl vědět v reálném čase jestli někdo nezlepšil čas a nepřekonal ho.

            Mimochodem totiž Lewis zlepšil čas i když jel až za Bottasem.

            13

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              89.24.35.XXX
              Za A Ham nejel pod žlutýma vlajkama, ty se vyvěsili až dojel do cíle za B ano věděl, tým mu hlásil, že má jistou PP a jsou žluté vlajky viz radiová komunikace 03

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • daaviid23

                daaviid23

                90.182.169.XXX
                Ale o tomhle jsem se nechtěl bavit.

                Nicméně v minulosti byly případy, kdy byli potrestáni jezdci přímo za tenhle konkrétní přestupek! Skandál že to teď prošlo! 14

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Kdyby aktivoval to DRS pod dvojitou žlutou jen jeden jezdec, asi by pentli dostal, ale 8 jezdců, to prostě asi nevěděli co s tím tak to zahráli do autu 11 Ono nikdo na tom nevydělal a je to rozhodnutí myslím v pořádku, byť já bych to DRS pod DVOJITOU žlutou prostě klidně centrálně vypnul, byť na celý okruh. Ty dvojité žluté nejsou zas tak extrémně často.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      37.188.129.XXX
      Já bych ten DRS nejraději vypl úplně.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        To by bylo nejlepší ale F1 na to teď není připravena. Ten systém spíše nikdy neměl vzniknout a měla se od začátku řešit pouze příčina, nikoli to zaplácnout touto umělou pomůckou.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          89.24.35.XXX
          Nesouhlasím, DRS a příchod Pirelli byla reakce na sezónu 2010, kde se strašně špatně předjíždelo a pneu vydrželi celej závodní víkend jedna sada, 2012, 2013 a několik závodů třeba ten v Brazílii ukázal, že Pirelli udělali dobrou práci a pomáhají s atraktivnosti

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.102.38.XXX
            Právě, byla to reakce aby se dalo předjíždět, jenže tam se mělo jít cestou analýzy která se děje teď a která možná zapříčiní že se DRS od roku 2021 zbaví. Jestli ani tam ne tak je to v čudu.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              89.24.35.XXX
              No, problém byl ten, že už 2010 se vědělo o přechodu na V6 1.6l Hybridy, tudíž chtěli větší změny dělat až na 2014, proto se přišlo s tímhle, já si myslím, že je to i důsledek nevyvijeni analýzy jak bude vypadat F1 za hodně dlouhou dobu, vždyť od konce 90 let se prostě nějak neřešilo jestli se bude předjíždět jestli to bude takto a takto, prostě se spoléhalo na to, že to furt bude ok a to byla chyba, upřímně vždyť v době tankování a zejména 2000 až 2008 se předjíždelo přes boxy a nebo když někdo měl low fuel a druhej heavy a to je o ničem, zlaté DRS oproti tomu

              + 3 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            90.182.169.XXX
            Šaráda s pneumatikama hlavně v tom roce 2012 bylo peklo.

            Jak říká Situs, mají se řešit příčiny a ne vymýšlet kličky, které v konečném důsledku stejně nepomůžou.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama