DISKUZE K ČLÁNKU Proč po odstavení Bottase vyjel safety-car a proč se netrestalo za využití DRS při žlutých vlajkách?

Ve Velké ceně Brazílie řešilo ředitelství závodu a komisaři několik zajímavých situací. Proč byl na trať vyslán safety-car, když Valtteri Bottas svůj Mercedes odstavil na bezpečném místě? A proč nebyli někteří jezdci včetně Carlose Sainze potrestáni za to, že během žlutých vlajek využili systému pro snížení odporu (DRS) na zadním křídle?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Proč po odstavení Bottase vyjel safety-car a proč se netrestalo za využití DRS při žlutých vlajkách?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 21, poslední 12.01.2020 14:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 3 lidé) 20.11.2019 08:19
Kdyby aktivoval to DRS pod dvojitou žlutou jen… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 20.11.2019 08:49
Nesouhlasím, DRS a příchod Pirelli byla reakce na… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 20.11.2019 09:52
No, problém byl ten, že už 2010 se vědělo o… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Lasičák K.

Lasičák K.

193.164.219.XXX
Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Na Liberty bych to neházel. Respektive pouze na Liberty.
Myslím, že kdyby to vše záleželo pouze na Liberty, pak by jsme se všichni hodně divili, jak velké změny by v F1 od sezńy 2021 byly.
Bohužel Ecclestone dal týmům tak obrovskou moc, že každou změnu pravidel, je třeba tvrdě vysoutěžit a také vykoupit. Podle mne Bernie prodal Liberty Danajský dar...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Jo, to dlouhodobé plánování tam nebylo nějak vůbec.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
18 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Věřím že budou čistí všichni. Alfa zcela určitě. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Ale o tomhle jsem se nechtěl bavit.

Nicméně v minulosti byly případy, kdy byli potrestáni jezdci přímo za tenhle konkrétní přestupek! Skandál že to teď prošlo! 14

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.35.XXX
FIA po závodě v Brazílii zabavila palivové systémy tří aut - Ferrari, Alfy a Red Bullu, nyní se bude zkoumat jestli někdo podváděl a jak, takže nakonec zjistíme, že RB dostane DQ 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.35.XXX
Za A Ham nejel pod žlutýma vlajkama, ty se vyvěsili až dojel do cíle za B ano věděl, tým mu hlásil, že má jistou PP a jsou žluté vlajky viz radiová komunikace 03

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
On ale nemohl vědět v reálném čase jestli někdo nezlepšil čas a nepřekonal ho.

Mimochodem totiž Lewis zlepšil čas i když jel až za Bottasem.

13

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.35.XXX
Však blbost Verstappena, měl zvolnit, stejně by měl PP vždyť to píšu 03

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Ona je ta získaná výhoda Maxe taky diskutabilní když by vyhrál PP i tím původním časem. 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.35.XXX
Kvalifikace, kde získa někdo PP pod dvojitou žlutou a nezpomalí oproti závodu, kde někdo použije DRS, ale nezíská žádnou výhodu není dvoj metr ale blbost Verstappena

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.35.XXX
Tak samozřejmě, chyba vedení F1 a Liberty v tom směle pokračuje

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.35.XXX
No, problém byl ten, že už 2010 se vědělo o přechodu na V6 1.6l Hybridy, tudíž chtěli větší změny dělat až na 2014, proto se přišlo s tímhle, já si myslím, že je to i důsledek nevyvijeni analýzy jak bude vypadat F1 za hodně dlouhou dobu, vždyť od konce 90 let se prostě nějak neřešilo jestli se bude předjíždět jestli to bude takto a takto, prostě se spoléhalo na to, že to furt bude ok a to byla chyba, upřímně vždyť v době tankování a zejména 2000 až 2008 se předjíždelo přes boxy a nebo když někdo měl low fuel a druhej heavy a to je o ničem, zlaté DRS oproti tomu

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Zajímavé, že na dvojí metr při netrestání použíti DRS pod žlutou vlajkou si nikdo nestěžuje. 13

Je to skandální dvojí metr 10

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Šaráda s pneumatikama hlavně v tom roce 2012 bylo peklo.

Jak říká Situs, mají se řešit příčiny a ne vymýšlet kličky, které v konečném důsledku stejně nepomůžou.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Právě, byla to reakce aby se dalo předjíždět, jenže tam se mělo jít cestou analýzy která se děje teď a která možná zapříčiní že se DRS od roku 2021 zbaví. Jestli ani tam ne tak je to v čudu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.35.XXX
Nesouhlasím, DRS a příchod Pirelli byla reakce na sezónu 2010, kde se strašně špatně předjíždelo a pneu vydrželi celej závodní víkend jedna sada, 2012, 2013 a několik závodů třeba ten v Brazílii ukázal, že Pirelli udělali dobrou práci a pomáhají s atraktivnosti

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
To by bylo nejlepší ale F1 na to teď není připravena. Ten systém spíše nikdy neměl vzniknout a měla se od začátku řešit pouze příčina, nikoli to zaplácnout touto umělou pomůckou.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

37.188.129.XXX
Já bych ten DRS nejraději vypl úplně.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama