DISKUZE K ČLÁNKU Motory jsou čím dal vyrovnanější, proč tedy McLaren přechází k Mercedesu?

McLaren hovoří o své nové smlouvě, kterou uzavřel s Mercedesem na dodávky pohonných jednotek od přelomové sezóny 2021. Proč se rozhodl k tomuto kroku, když jsou rozdíly mezi pohonnými jednotkami čím dál menší?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Motory jsou čím dal vyrovnanější, proč tedy McLaren přechází k Mercedesu?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 125, poslední 10.10.2019 10:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mr.B (Hlasovali 5 lidé) 07.10.2019 09:07
Škoda, že Seid nebyl u McLarenu v době, kdy… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 07.10.2019 13:42
To ale bylo taky díky šásku....rok 2017. »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 07.10.2019 11:04
Nejlepší je mít stejné pohonné ústrojí, jako ten… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    83.240.61.XXX
    Red Bull se k Hondě normálně hlásí TH byl za Renaultu, aby tolik neplivali po PJ...

    https://redbullracing.redbull.com/

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    78.35.233.XXX
    Když se podíváme na křivku nárůstu výkonu všech dodavatelů PJ, je celkem dost možné, ze v r. 2021 bude nejlepší PJ Ferrari a to ještě více dominantně v těsném závěsu Renault (stále více věřím, ze podobná architektura s Ferrari nese své ovoce a asi dovoluje ždímat o něco více než filozofie M a H) a až poté M a H. Nebo to bude úplně jinak, kdo ví. Každopádně pro Renault by bylo dobre mít alespoň jednoho zákazníka. Napadá me Williams. Případně nový tým...

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      89.24.35.XXX
      Williams má novou smlouvu s Mercedesem do 2025, takže RP

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Uvidí se. Renault bude muset máknout. Není vše jen o max výkonu v závodě a kvalifikaci, ale jaký výkon motor má a to včetně ERS v rámci více kol najednou a to včetně spotřeby.
      A to jsou neznámé, co se nikdy nedovíme. To každý tají....
      Renault má jeden velký problém a to ten, že si součastky na motor nechává vyrábět externě a v mnohem větší míře než ostatní. Na druhou stranu, prý mají něco v šuplíku. Tak uvidíme. Zatím jak to vypadá ( současný stav) je Ferrari první, pak Mercedes a pak až s nějakou ztrátou Honda s Renaultem. Jak ta ztráta je velká a nemyslím jen výkon, je otázka. Letos se výkony říkají jen "hubou", Amus nic "neměřil"....pokud je mi známo.
      Jsem zvědav na Hondu v Suzuce, jak otočí kohoutky výkonu.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • El.Senor

      El.Senor

      178.255.168.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Kdy přejdou na Ferrari? 14

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama