Ve snaze zvýšit šanci na předjetí soupeře byla nová DRS zóna umístěná za mostem mezi zatáčky č. 13. a 14 - začíná 78 metrů za zatáčkou č. 13, odstupy se budou měřit 102 metrů před ní.
Předchozí dvě místa, kde mohou piloti aktivovat systém pro snížení přítlaku, zůstávají beze změny. To první začíná za pátou zatáčkou a vede dlouhou, doprava se stáčející rovinkou v závěru prvního sektoru, kde vozy dosahují nejvyšší rychlosti. Časové odstupy pro tuto část se měří na výjezdu ze 4. zatáčky.
Třetí místo se nachází na startovní/cílové rovince, resp. 48 za poslední zákrutou okruhu. Detekční bod leží 180 metrů před zatáčkou č. 22. Všechny DRS zóny jsou nezávislé, tj. mají vlastní body pro měření časových rozestupů.
V trénincích a v kvalifikaci mohou piloti DRS využívat ve všech třech zónách bez omezení, v závodě ovšem pouze tehdy, drží-li se do jedné sekundy za vozem před sebou.
FIA s DRS počítá i pro přelomovou sezónu 2021, kdy se budou měnit technická a sportovní pravidla. Nicméně nevylučuje možnost, že se bude jezdit bez využívání DRS. Na nových monopostech by systém musel být přítomen pouze jako pojistka, pokud by předjíždění a jízda v závěsu byly stále příliš obtížné a závody neatraktivní.