Nejrychlejší kola GP Maďarska: Verstappen s bodem navíc, 1,4 s před Mercedesy

Petr Hlawiczka, 4. srpna 2019, 17:35 Google+

HUNGARORING - NEJRYCHLEJŠÍ KOLA ZÁVODU; Nejrychlejší kolo si v závěru Velké ceny Maďarska 2019 připsal Max Verstappen s Red Bullem, za ním se seřadily vozy Mercedesu a Ferrari, na šestou příčku se dostal Lance Stroll s Racing Pointem.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Max Verstappen s Red Bullem RB15 na Hungaroringu

Max Verstappen s Red Bullem RB15 na Hungaroringu | foto: Red Bull Content Pool

Sdílejte článek

Holanďan byl celý závod pod tlakem Hamiltona, nakonec musel tři kola před koncem zajet pro nové pneumatiky, protože mu tvrdá směs po 42 kolech ostré jízdy odešla. Pochopitelně toho v předposledním kole využil a kolo prolétl za 1:17,103, o 1,425 s rychleji než Hamilton o 9 kol dříve.

Nejrychlejší kola Velké ceny Maďarska 2019

Nejrychlejší kola Velké ceny Maďarska 2019 | zdroj: Petr Hlawiczka / F1NEWS.cz / INCORP images


Nejrychlejší kola dle druhů pneumatik

Verstappen své nejlepší kolo zajel na měkké směsi, která byla o 0,7 s/kolo rychlejší než středně-tvrdá, na níž svůj čas zaznamenal Hamilton. Třetí Bottas svůj třetí nejlepší pokus dosáhl na stejné směsi - jeho týmový kolega zajel identický čas na tvrdé, která byla ještě o 0,5 s/kolo pomalejší.

Nejdelší stinty a nejrychlejší kola závodu dle použitých směsí

Nejdelší stinty a nejrychlejší kola závodu dle použitých směsí | zdroj: Pirelli

Loading...
 
Vytisknout

Diskuze: Nejrychlejší kola GP Maďarska: Verstappen s bodem navíc, 1,4 s před Mercedesy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Mick Schumacher na Závodě šampionů v Mexiku

V šampionátu F2 vyhrál svůj první závod. Cítí se Schumacher junior připraven na vstup do F1?

Max Verstappen na pódiu po GP Španělska

Verstappen je pro Hondu velmi důležitý, přiznává její šéf

Koncept monopostu pro rok 2021 v aerodynamickém tunelu Alfy Romeo v Hinwilu

FOTO: Budoucnost F1 v aerodynamickém tunelu - v Hinwilu už testují vůz pro rok 2021

Alexander Albon v Monaku

"Albon je rychlejší než Kvjat," zdůvodňuje Helmut Marko a hovoří o jeho smlouvě

Lando Norris v kvalifikaci v Německu

První polovina sezony očima Landa Norrise

Společná fotografie pilotů F1

Souboje týmových kolegů po 1. části sezóny 2019: Kdo dominuje a kdo nejvíce zklamal?

Nico Hülkenberg (Renault), Romain Grosjean (Haas) a Carlos Sainz (vpravo s McLarenem) v závodě v deštivé GP Německa 2019

"Rozdíly mezi týmy jsou větší, než si lidé dokážou představit." Sainz vidí u McLarenu velký prostor pro zlepšení

Pohonná jednotka Hondy RA617H

Honda kvůli své počáteční ztrátě očekávala horší vývoj letošní sezóny. Na Mercedes ale stále nemá

Vozy Mercedes před tréninky na Hungaroringu

Tenčí pneumatiky nejsou zdrojem úspěchu Mercedesu, říká Pirelli. Poukazuje na McLaren

Williams FW42

Jak vidí zvyšování počtu závodů šéfka Williamsu?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Lewis Hamilton po kvalifikaci v Německu

PROHLÁŠENÍ po závodě: Hamilton se bál o brzdy, Vettel chce dobít baterie

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Souboje týmových kolegů po 1. části sezóny 2019: Kdo dominuje a kdo nejvíce zklamal?

  2. Mistrovský titul s Ferrari - Vettelův cíl se podle Binotta nemění

  3. Honda kvůli své počáteční ztrátě očekávala horší vývoj letošní sezóny. Na Mercedes ale stále nemá

  4. "Albon je rychlejší než Kvjat," zdůvodňuje Helmut Marko a hovoří o jeho smlouvě

  5. FOTO: Budoucnost F1 v aerodynamickém tunelu - v Hinwilu už testují vůz pro rok 2021

  6. "Rozdíly mezi týmy jsou větší, než si lidé dokážou představit." Sainz vidí u McLarenu velký prostor pro zlepšení

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud